Προς το περιεχόμενο

astakoume

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    72
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Αθήνα

Συμμετοχή astakoume

0

Φήμη

  1. Κάπου είχα διαβάσει αυτό: ¨Λέτε φίλοι μου " περι γούστου ουδείς λόγος". Ολη η ζωή, όμως, είναι ένας καβγάς γύρω απο τα γούστα! "
  2. Η μουσική όπως και τα πάντα στον κόσμο είναι σε συνεχή κίνηση και διεργασία, η δημοτική μουσική δεν αποτελεί εξαίρεση. Είμαστε τυχεροί που υπάρχουν εξαιρετικές καταγραφές και μελέτες για το δημοτικό τραγούδι απο ανθρώπους σαν την Μέλπω Μερλιέ, τον Σίμωνα Καρρά, τον Φοίβο Ανωγειανάκη, την Δόμνα Σαμίου. Αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να παίζονται μόνο όπως παιζόντουσαν την εποχή που ηχογραφήθηκαν, αλλιώς γίνεται μουσειακό είδος, όμορφο αλλά νεκρό. Κάθε μουσικός περνάει στο παίξιμό του θέλοντας και μη τον δικό του κόσμο. Τα χωριά άλλαξαν, άλλα γέμισαν πολυκατοικίες, άλλα έγιναν καρτ-ποσταλ θέρετρα. Οπως επηρεάστηκε η αρχιτεκτονική έτσι έγινε και με τη μουσική. Τα σύγχρονα δημοτικά είναι καθρέφτης του σύγχρονου “lifestyle”, μπερδεμένο απο την απότομη αστικοποίηση, τον νεοπλουτισμό και την επιδιξειομανια, αυτό δεν είναι και το χαρακτηριστικό της σύγχρονης Ελλάδας; Είμαστε τυχεροί όσοι προλάβαμε τους τελευταίους γέροντες στα τελευταία απομονωμένα μέρη και είχαμε την τύχη να συναντήσουμε ανθρώπους με μια πραγματικά ζωντανή σχέση με τη φύση και κατ επέκταση και με τη μουσική, αυτός ο κόσμος χάθηκε. Η καταγραφή όμως υπάρχει, κάποια μονοπάτια είναι εκεί ακόμα, όπως και οι σύγχρονοι ασφαλτόδρομοι. Συγνώμη για την αυτοπροβολή και ελπίζοντας να μην χτίζω πολυκατοικίες αλλά ούτε και γραφικά θέρετρα η δική μου “αστική” ματιά στη δημοτική είναι αυτή και όπως είπε ένας φίλος “telecaster το κανες να ακούγεται το λαούτο». Greekadelia - Νερατζούλα φουντωμένη
  3. Εχουν περάσει 10 χρόνια απο τότε που το γράψαμε, σκέφτηκα να το ανεβάσω με την ευκαιρία του όμορφου βίντεο που είδα παρακάτω και μου το θύμισε.
  4. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Εχω όμως πρόβλημα, όποιον μετατροπέα κι αν δοκίμασα. Προσπαθώ να μικρύνω το τεράστιο URL απο μια facebook page, βάζοντας ένα όνομα που θέλω μετά τα δικά τους, σαν παράδειγμα κάπως έτσι http/tinyurl/enaonoma και δεν γίνεται... με βγάζει στο facebook και λέει οτι η σελίδα δεν υπάρχει. Κάνω εγώ λάθος ή μήπως δεν γίνεται με facebook page; Υπ όψιν οτι η συγκεκριμένη σελίδα είναι "ανοιχτή¨δηλαδή δεν χρειάζεται να κάνει κάποιος σύνδεση για να τη δει και έχει απλά βιογραφικό, νέα κλπ κλπ, απο αυτές που πατάς "like" αν είσαι στο facebook. Δοκιμάζω και με άλλους μετατροπείς που γκούγκλαρα, τα ίδια...δεν καταλαβαίνω γιατί.
  5. Καλησπέρα. Προσπαθώ να μικρυνω διευθύνσεις στο ιντερνετ και απο σιδηρόδρομο να τις κάνω μικρές. Δηλαδή απο http/www.hgkdhgkshdf.gr/fljghl/fjghfiughi/fbdsiyfgids/fhjdsifh/ κλπ κλπ να εμφανίζεται μικρότερο. Θυμάμαι να έχει αναφερθεί ξανά στο forum,έψαξα όμως και δεν το βρίσκω... Θα ήμουν πραγματι υπόχρεος αν κάποιος μου ξαναθύμιζε τη λύση. Ευχαριστώ.
  6. Ευχαριστώ Μανώλη για την απάντηση και τις πληροφορίες. Μαζί την είχαμε πρόσφατα τη συζήτηση :) Αναρωτιέμαι αν η πιθανή απόκλιση στην ένδειξη της ταχύτητας λόγω του μονού ρυθμού επηρεάζει την αναπαραγωγή του sample. Κάποιος που να έχει το μηχάνημα; Εως τώρα για τις λούπες μου και τα λάιβ χρησιμοποιώ το sp808ex και εκεί φτιάχνω ότι ρυθμούς θέλω. Θέλω να το αντικαταστήσω για λόγους όγκου, βάρους και επειδή είναι ήδη 13 χρόνια στο δρόμο και σε ζέστη, υγρασίες , μεταφορές κλπ κλπ ...Το sp404sx, φαντάζει ιδανικό παρ όλες τις υπόλοιπες μικροελλείψεις σε σχέση με το sp808 και χωράει και σε μεγάλη τσέπη!
  7. Εχει τη δυνατότητα το SP-404SX να παίζει samples σε μονούς ρυθμούς (πχ 7/8, 9/8) ; Αν έχει έστω τη δυνατότητα δηλαδή να παίζει ανάλογα με τη διάρκεια του δείγματος που φορτώνει; Κατέβασα το manual, δεν αναφέρει τίποτα τέτοιο, εκτός από τη ρύθμιση του tempo που υποθέτω ότι θα είναι μόνο για 4/4, οπότε αναρωτιέμαι αν υπάρχει τρόπος να «αγνοήσει» κανείς τη ρύθμιση αυτή αν έχει samples σε μονούς ρυθμούς. Ευχαριστώ
  8. @ nikodemos Τώρα κατάλαβα καλύτερα κι έχεις δίκιο. Συγγνώμη αν τρολλάρω, χρησιμοποίησα πληθυντικό επειδή το κείμενο κάποιες φορές φαίνεται επιθετικό σε σχέση με τον προφορικό λόγο και δεν ήθελα να δώσω τέτοια εντύπωση ούτε κι εγώ. Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες και τον χρόνο και ευχαρίστως αν συναντηθούμε κάποτε να κεράσω μπύρα :)
  9. Προς nikodemos και Mezzododgy. Εγώ είπα αυτό: "Η σωστή ηχητική διαμόρφωση του χώρου ηχογράφησης, καλά όργανα και καλά μικρόφωνα προηγούνται." nikodemos είπατε αυτό: ¨...μέτα την πρώτη και σίγουρα πιο σημαντική από όλες, δηλαδή την μετατροπή της πίεσης του αέρα, δηλαδή της κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρικό φορτίο, που είναι φυσικά το μικρόφωνο." Εφόσον λοιπόν πιο σημαντική απ όλες είναι φυσικά o ήχος που θα πιάσει το μικρόφωνο και είνα αποτέλεσμα - εκτός απο τον ¨παίκτη" - και του οργάνου και του χώρου, τότε πως λέτε " δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα";
  10. Η αγορά προενισχυτών μικροφώνου είναι το τελευταίο που θα αρχίσεις να προσθέτεις στην αλυσίδα της ηχογράφησής σου. Η σωστή ηχητική διαμόρφωση του χώρου ηχογράφησης, καλά όργανα και καλά μικρόφωνα προηγούνται. Η κάρτα σου έχει αξιοπρεπέστατους προενισχυτές και αυτού του επιπέδου οι κάρτες δεν έχουν πραγματικό by pass των προενισχυτών τους. Δοκιμή preamp έξω απο το χώρο σου, τα μικρόφωνά σου κλπ δεν έχει νόημα, δεν έχεις μέτρο σύγκρισης.
  11. Ξέρετε που μπορώ να βρώ omni capsules - matched pair για τα μικρόφωνα Oktava MK012 στην Αθήνα; Εχω ενα ζευγάρι με cardioid capsules, είμαι ευχαριστημένος απο το πως γράφει ακουστικά όργανα και θέλω να έχω κι αυτή την επιλογή για τις εγγραφές μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  12. Οι δυνατοί έχουν θέληση και οι αδύναμοι έχουν ελπίδα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου