Προς το περιεχόμενο

Themis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    30
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Themis

0

Φήμη

  1. OK, τα μετρήματα (το παχύμετρο μου δεν ειναι και σούπερ...!): Kluson vintage: σκάρτα 24mm Sperzel locking (οπως εχει τρυπησει η warmoth): 23mm Schaller vintage: σκάρτα 26mm Τωρα βέβαια αν κάποιος πει στην warmoth θέλω αυτα τα κλειδια αλλα με spacing αλλο, ξερεις τι θα πάρει... Εδω δεν κάνουν αλλα πολυ πιο απλα...
  2. Καλημερα! Καλορίζικη, whitenoise! :D :D :D Αν γίνει το Japan Club παιδιά ειμαι μέσα +1000. Πριν μερικούς μήνες αγορασα απο εναν Αγγλο συνάδελφο στη δουλειά μια Orville του 88. Εχει Γιαπωνέζικους μαγνήτες (δεν ξέρω αν είναι της ίδιας 'οικογένειας΄ με αυτούς που λέει ο Superfunk), αλλά παίζοντας την a/b με την standard ενός φίλου (classic '57) δεν ειδα κανένα λόγο να τους αλλάξω, συν οτι ήταν σίγουρα καθαρότεροι και πιο 'αεράτοι'.
  3. Μμμμ, θα μετρήσω και θα σου πω για το 23.8mm. Good point να το εχω/ουμε κατα νου για παραγγελείες απο warmoth, thanks Harilatron. Πιθανον να είναι 'ιδιοτροπία' της warmoth. Πάντως το spacing δεν ταιριάζει για την συγκεκριμένη μετατροπή που λέμε. Η warmoth τελε εχει κυλίνδρικές τρύπες 10mm, χωρις σκαλοπατι. Stock, δεν τις εχει πειράξει κανένας. Λίγο 'σκαρτα' 10, θέλει ενα πολύ πολυ μικρο ανοιγμα. (By the way, γίνεται και με το δράπανο. Τυλίγεις ενα κομμάτι γυαλόχαρτο, το κολλάς στις ακρες πάνω στο τρυπάνι σφιχτα με μονωτική ταινία και πολύ σιγα δουλεύεις την τρύπα. Δραπανογυαλόχαρτο!). Οπως είπα ομως, δεν εφτασα ποτέ στο βήμα αυτό. Σε παρακαλώ, η τελε μου οργώνει! :D :D
  4. Tα shaller χρειαζονται τρυπα 10mm. Δεν ξερω τι τρύπες εχει η Αμερικάνικη στρατ. Ειναι πιθανον να εχει 8.5mm οπως στα kluson, πιθανον να εχει τον αλλο τυπο τρύπας, αυτόν που κάνει ενα σκαλοπατάκι, δηλαδή δεν ειναι καθαρά κυλινδρική η τρύπα. Μαλλον κάποιο ανοιγμα θα χρειαστεί, μονο και μόνο επειδή υπάρχει μια μικρο-διαφορά επειδή οι Αμερικανοί μετράνε με ιντσες. Πολύ σημαντική ειναι η απόσταση που εχουν μεταξύ τους οι τρύπες και πρέπει να ελεγχθεί. Για παραδειγμα, η μετατροπή απο sperzel locking σε vintage kluson ή schaller δεν γίνεται, γιατί τα vinatge θέλουν πιό αρεές τρύπες αλλιώς πέφτουν το ενα πάνω στο αλλο. Ειμαι παθός και μαθός! Και ναι, Hilatron, το πρόβλημα με την τελε μου ειναι ακριβώς αυτό. Μια μέρα εβγαλα τα sperzel, εβαλα προχειρα ενα σετ schaller vintage που εχω (και που δεν ταιριάζουν για τον παραπάνω λόγο!), et voila, η κιθάρα ισορρόπησε μια χαρά.
  5. Hilatron, σαφως τα διαφορετικα κλειδια εχουν και καποιες συνεισφορες στο τελικό τόνο, αλλα στη συγκεκριμένη μου κιθάρα το θέμα ειναι 'μηχανικό'. Αν για κάποιο λόγο,πχ αναμεσα σε τραγούδια, θες να κάνεις κάτι με το αριστερο χέρι και αφήσεις το μπράτσο η κιθάρα θα γλυστρήσει προς τα κάτω! :D Μια χοντρή υφασματινη ζωνη το περιορίζει το πρόβλημα πάντως.
  6. Μια παρατήρηση παιδιά. Συμφωνω οτι τα locking εχουν κάποιες ευκολίες, αλλά είναι βαριά. Εχω την εντυπωση οτι κιθάρες με ελαφρύτερα σωματα γέρνουν, γίνονται neck heavy δηλαδή. Εχω βάλει sperzel σε μια Warmoth Tele me swamp ash σωμα και γέρνει πολύ. Για μενα ειναι εκνευριστικό.
  7. Οπως το καταλαβαινω εγω τουλάχιστον το fizz ειναι οταν εισαι μεν βρώμικος αλλα οχι - πως να το πω - 'βουτυρένιος' και 'λαμπερος'. Δεν ακους μόνο την παραμόρφωση σου αλλα ακους και ενα 'γρέζο΄να την συνοδεύει, σαν να μην 'γλυστράει΄ καλα ο ήχος. Θα έλεγα μια 'σολιντστειτίλα', όχι 'ντιτζιτίλα'. Το ιδιο εννοουν και με 'hairy notes', δηλαδή δεν είναι smooth. Οι περισσότεροι ηλεκτρονικοι λένε αμεσως οτι φταίει ο μετασχηματιστής εξόδου του ενισχυτή, αλλά και ο τροφοδοσιας. Επειδή οι μετασχηματιστές ειναι τα πιο ακριβά εξαρτήματα ενος ενισχυτή (με δευτερες τις λάμπες) οι εταιρείες τείνουν να χρησιμοποιουν φτηνότερες λύσεις στα φτηνότερα μοντελα. Ο φτηνος μετασχηματιστής εξόδου ψαλιδίζει το ευρος των συχνοτήτων, όπως κανει - σε πολυ μεγαλύτερο βαθμό βεβαια - και το τανζιστορ. Εξ ου και η 'σολιντστειτιλα'. Ο μετασχηματιστης τροφοδοσιας διαχειριζεται το βολταζ, οποτε αν το μηχανημα δεν παίρνει το καλύτερο δυνατο ρευμα δε θα βγάλει αυτό που η σχεδιαση του είχε προθεση να βγάλει. Βεβαια, και αλλα πράγματα εχουν να κάνουν με το fizz, οπως ποιότητα λαμπών, bias (πολύ σημαντικό) και φυσικα αν ο αλλος δεν βάζει audio grade αντιστασεις/πυκνωτες/κλπ, αλλα τα παίρνει απο το διπλανο εργοστάσιο ηλεκτρικών ψυγειων. Βεβαια, 'περι ορέξεως...' Ξερουμε οτι ο EVH εβαζε συσκευή (variac) για να ρίχνει το βολταζ από τα 110 (Αμερική) μέχρι και κάτω απο τα 90, για να ξεζουμίζει (και βέβαια να τις καίει τελικα) τις λάμπες, για πιο πολύ παραμόρφωση στα 50αρια Μαρσαλ και Λανευ που χρησιμοποιούσε στη αρχή. Στην περίπτωση αυτή το ψαλλίδισμα και το fizz χτυπάει κόκκινα, δηλάδή παίρνεις και αρκετή 'μη μουσική' παραμόρφωση. Αλλα την εβρισκε και μαζί του μερικά εκατομύρια αλλοι ανθρωποι. Σορυ για το πολυ μπλα-μπλα :D :D :D :D
  8. Φιλε μαθ, κρατάω αυτό που λες για τους Λανευ. Βέβαια εχω μάθει να μου αρέσουν οι ΕΛ84 οταν ...στριμώχνονται γιατι παίζω χρόνια με μια handmade ιδιοκατασκευή με ΕΛ84 :P . Αλλά ειναι και ενας λόγος για αλλαγη. Τώρα, αυτο που λες για 'σοβαρο χειροποίητο μηχανημα', και χωρις την παραμικρή διαθεση να κάνω τον εξυπνο, ειναι ενα νόμισμα με δυο οψεις. Ναι μεν τα αριστα υλικά, ειδικα οι output transformers που η Koch λεει οτι ειναι χειροποίητοι, αλλα πολλές φορες μια σχεδίαση με λιγοτερο καλά υλικά μπορεί να 'δεσει' καλύτερα με εναν κιθαριστα σε σχεση με αυτό που θέλει να ακούσει. Το τελειο βέβαια ειναι να τα βρεί κανείς και τα δύο :D :D Επειδή ενας μερος της δουλειάς μου εχει να κάνει με ηχογραφήσεις σε στουντιο (οχι μουσική), ενας ηχολήπτης, σοβαρο παιδί, μου είπε οτι εγραψε κάποτε τον Σπαθα, που του ήρθε με ενα JC120 και ενα DS-1. Ενισχυταρα ο 120, δεν λεω, αλλα κάποιος θα περίμενε λάμπα, μπουτικ, κατι σε FullTone κλπ απο Σπαθα. :roll: :roll: Koch στην Ελλαδα ποιός εχει: Πάντως στο Harmony αρκετοι λένε οτι ο Koch, ο Twintone II, τουλαχιστον, εχει 'fizzy distortion' και 'hairy notes', που σε σχέση με αυτο που ψαχνω εγω ξεκινάμε με αυτογκολ απο τα αποδυτήρια. Για άλλους όμως ακριβως ότι ζητάνε.
  9. Spyroid "Το πιο σωστό είναι να ακούσεις τι σου αρέσει εσένα πιο πολύ. Εγω άκουσα και Peavey και Ashdown και Randahll αλλά κατέλειξα στον LC30 II γιατί είχε ότι μου άρεσε σε αυτά τα λεφτά πάνω κάτω και είμαι πολύ ευχαριστημένος, αλλά το τι αρέσει στον καθένα είναι άλλο θεμα" (πως στη ευχή το κάνεις αυτό με το πλαισιο... :twisted: ) Ποιόν Ashdown? Οι LC30/50, σχετικά με αυτο που ψάχνω εγω, ειναι σιγουρα στην κορυφή της λιστας για ενισχυτή καθαρα κάτω από 1000 ευρω - ο 30 ειναι πολύ πιο κάτω, 600 ευρω). Δοκίμασα πριν κάποιο καιρό μια παρτίδα που φλερτάρει με το 'vintage' (Peavey Delta blues, Laney VC, Trainor YC, Fender Blues Junior/Hot Rod) και σταμάτησα γιατι θεωρησα οτι τα βρωμικα αυτα δεν μου κάνουν. Λίγο αργότερα βγήκα να ακούσω κάποιους σε πιο....νατους πω 'vintage plus'? Peavey classic 30/50, Engl Thunder, Laney LC, Framus Ruby Riot (πιο πολυ από περιέργια αυτόν γιατι ξεφεύγει στην τιμή), Μarshall 401. Μου αρεσαν τα βρώμικα μόνο του Laney, στους αλλους ακούω μόνιμα ένα ψαλλίδισμα στα πρίμα οταν ανεβαίνει το gain, κάτι σαν ενα fizzz να συνοδεύει μόνιμα τον ήχο, που όμως σε άλλους μπορεί να αρέσει. Μάλλον εχει να κάνει με τους φτηνούς output transformers που χρησιμοπούν. :evil: Τώρα θέλω να ακούσω μιά παρτίδα στο ...κουβαρνταδικο 1000αρικο plus, και αν δεν βρώ αυτό που θέλω θα πάω πίσω στον Laney. Εξακολουθω να θέλω 2EQ, το θεωρώ πολυ πρακτικο γιατι τα πριμα που βάζω στα καθαρα σε σχέση με τα σχετικα brown βρώμικα που πολλές φορές χρησιμοποιώ δεν διορθώνονται από το tone της κιθάρας χωρίς να χαθέι το presence... :( Αν κάποιος θέλει πιο λεπτομερείς εντυπωσεις για τους παραπάνω ενισχυτές που ανέφερα, go ahead! :D :D
  10. Τζονυ, ετσι όπως αναφέρεσαι στην 'ψυχή' όλοι οι ανθρωποι που κάνουν κατι με πάθος την έχουν. Το προβλημα έιναι ότι ο μέσος Ελληνας θεωρεί ότι η ψυχη και ο Ελληνας εχουν μονοπωλιακη σχέση. Αυτό εννοούσα με 'αλλα τετοια καφενείου'
  11. Λοιπόν, η κουβέντα καποια στιγμή ήταν στον Πάνο Οικονομάκη, την δουλειά του οποίου την θάβουν κυριως αυτοί που δεν την έχουν δεί ποτέ, πιανόμενοι από τον τρόπο που γράφει ορισμένα πράγματα. Ενταξει, ο ανθρωπος δεν ειναι μαρκετερ να τα πεί όπως θέλουμε να τα ακούσουμε όπως στις μεγάλες εταιρείες, όπου διαβαζουμε τη παραμύθα και μετα πρέπει να δοκιμάσουμε 47 κιθάρες για να βρούμε μία καλή. Ο Πάνος κάνει αυτο που κάνει και όταν παίξουμε με κάποιο προιόν του φαντάζομαι θα κριθεί. :D :D :D :D :D :D Αλλα, ο Λακης Καζάκης ή Λυσας (...!) που έπαιζε στους Σαριζα, κλπ ποιός ειναι? Η ο Οικονομάκης είναι της ΣΙΑ και εχει πολλά ονόματα, η εγω δεν εχω καταλάβει και τα εχω χάσει 8O 8O 8O 8O
  12. ...είναι για τον τρόπο που έγινε¨ 1) Μία ομάδα σκληρών δουλευταράδων, με ακέραιο χαρακτήρα, οχι 'Ελληνική ψυχή' και αλλα τετοια καφενείου... 2) Μία ομάδα που αντιμετωπίζει στα ίσια ΤΗΝ υπερδύναμη του αθλήματος, οχι να τους περιορίσει, να παίξει 'αμυνα', να την κάνει πονηρά... 3) Ενα ματς ΝΒΑ, με σκορ ΝΒΑ, η τέλεια ευχαρίστηση 5) Νίκη με κατοστάρα. 4) Μιά χούφτα άνθρωποι που ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ να παίζουν εκεί μέσα και δεν είναι κομπλεξικοί. Είμαι αρκετά μεγάλος ώστε να έχω πάει στο Ειρήνης & Φιλίας το 87, και προσφατα ήμουν μέσα στο Da Luz το 2004. Αυτό όμως είναι ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ!!!! Σορυ για το ασχετο ποστ, αλλά ηθελα να μοιραστώ την χαρά μου μαζί σας. Greece 101 USA 95 Αντε και το χρυσο! :D :D :D :D :D :D :D :D
  13. Wow... το switcable μοντέλο είναι σίγουρα τροφή για σκέψη!!!
  14. Ευχαριστώ math2014, τελικά φαίνεται ο Λανευ φαίνεται μία απο τις στέρεες επιλογες. ""Επισης.. αν μπορουσες να βολευτεις με 1 καναλη ανοιγουν ακομα περισοτερο οι επιλογες σου στα 1000ευ ακομα και με χειροποιητα μπουτικ κομματια."" Οπως? 8O Αν και θέλω σ'αυτη τη φάση να μέινω στην αρχική σκέψη μου.
  15. Mmmm, thank you silot! :D :D Rivera: και πως το ακούς τώρα αυτό αν δεν τον πάρεις σπίτι σου, ειδικά εγω που παίζω πολυ με τρακς που φτιάχνω στο σπίτι που γενικά είναι πιο γεμάτα για κιθάρες to cut through the mix... 8O Mesa: Για το δικό μου application είναι καλό που δεν έχει νοοτροπία rectifier. Laney! Εντάξει, αν επιλέχθεί θα αγοραστεί απο Thomann. Αλλά που ακριβώς φάνηκε ότι βιάζομαι?
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου