Προς το περιεχόμενο

'NAMM 2018: Gibson no-show confirmed'


makam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

??? Είναι περίεργο αυτό που συμβαίνει τους τελευταίους μήνες με την Gibson...

Πριν λίγους μόλις μήνες, ανακοίνωσε την πώληση του Memphis Plant, ενώ τρείς σχεδόν εβδομάδες πριν, ανακοίνωσε την παύση εξέλιξης - άρα τον θάνατο - της Cakewalk?

Τώρα με μία εντελώς ξαφνική ανακοίνωση, αποφασίζει να μην παραστεί στην μεγαλύτερη έκθεση μουσικών οργάνων, το χειμερινό NAMM στην Καλιφόρνια...

Μάλιστα το 2018 είναι μια σπουδαία επέτειος για την εταιρεία, αφού γιορτάζει τα 60 χρόνια από τα ιστορικά μοντέλα ES335, Flying V, Explorer κ.α.

Κάτι δεν πάει καλά, ή κάτι μου διαφεύγει ή είναι πολύ μπροστά και δεν τα πιάνουμε!  ::)

http://www.musicradar.com/news/namm-2018-gibson-no-show-confirmed?utm_source=Adestra&utm_medium=email&utm_campaign=20377&utm_term=9872350&utm_content=365114

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 156
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Guru

νομιζω ειναι χρονια τωρα οχι μηνες που κατι δεν παει καλα με τη gibson. Η μαλλον "music lifestyle firm" το λενε στο μοντερνο, την κατευθυνση της πια ως εταιρια  O0

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κόσμος που ψάχνει για μια les paul ξύπνησε και αντί να αγοράζει τα καυσόξυλα της γκίμπσον που τα κοστολογεί 1μιση και 2 και 2μιση χιλιάρικα, στρέφεται σε πιο φθηνές και αξιόπιστες εταιρίες για vfm όργανα. Όταν ξυπνήσουν και αυτοί στην γκίμπσον όπως ξύπνησε και το αγοραστικό κοινό τότε ίσως κάτι γίνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Είναι γνωστό πως η Gibson θα ρίξει το βάρος της σε νέες κατευθύνσεις, όπως έχει ανακοινώσει. Αντι του NAMM θα πάει νωρίτερα σε consumer audio έκθεση.

 

Δεν περνάει δύσκολα η Gibson αλλά όλος ο κλάδος μουσικών οργάνων και κυρίως οι κιθάρες, που έχουν πτωση στις πωλήσεις παγκοσμίως. Τυχαία ήταν η απομάκρυνση Gibson, Fender και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων απο την Musikmesse εδω και δύο χρόνια;

 

Ισως ήρθε η επόμενη φάση και το σύμβολο του κιθαρίστα με την κιθάρα να κρέμεται στα... φρύδια ζαλίζοντας τα πλήθη, αντικατασταθεί με κάτι πολυπληθέστερο, που απαιτεί λιγότερο κόπο και τέχνη, πιο consumer όπως ο dj π.χ. Και ίσως τα διοικητικά κεφάλια της Gibson βλέπουνε προς τα εκεί.

 

Βέβαια τέτοιες κοιλιές έγιναν και στο παρελθόν στα 70'ς-80'ς όταν μεγάλες εταιρίες (CBS, Norlin) που αγόρασαν τις αγαπημένες μας μάρκες, τις τράβηξαν αλλού μέχρι να τα μαζέψουν και να φύγουν. Αλλά όταν ήρθε η ώρα επέστρεψαν και έβγαλαν καλύτερα όργανα.

 

Προσωπικά θεωρώ τις τελευταίες Gibson (90'ς και μετά) τις καλύτερες.

Και δεν πουλάνε φούμαρα φίλος... μπορεί να παίζω στα live με Squire και Yamaha ρυθμισμένες και αναβαθμισμένες τούμπανο αλλά όταν πιάνω την 335 καταλαβαίνω τι θα πει στρογγυλή και καθαρή νότα χωρίς νεκρά σημεία και ισορροπημένο ήχο. Κάτι που αυτόματα με βάζει σε άλλο mode παιξίματος.

 

Ισως λοιπόν περάσουμε άλλη μια τέτοια περίοδο όπου η βιομηχανία αυτή επανέλθει στο μέγεθος που πραγματικά έχει και αργότερα επιστρέψει σε χέρια κάποιων πρώην εργαζόμενων μερακλήδων που αγαπάνε αυτό που κάνουν και που σίγουρα δεν είναι mass sales και κεντρικές αποφάσεις απο διευθυντές που το βιογραφικό τους βαραίνει το London School of Economics. Ισως τότε πάλι τα πράγματα έρθουν στις διαστάσεις που ανήκουν.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα πάει NAMM αλλά θα παραβρεθεί στην CES 2018

 

"The decision was made to better align with the company's acquisition strategy that is heavily focused on growth in the global consumer electronics audio business under the Philips brand."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να πάει η Γκιμπσον στο NAMM;

Να δείξει τι στους έμπορες; Τα προϊόντα που φτιάχνει εδώ και 60 χρόνια; Η μήπως δεν είναι γνωστή φίρμα και χρειάζεται τη δημοσιότητα;

Είναι τεράστια σαν όνομα κι έχει ένα λεπτομερές website,  Νομίζω πως είναι μικρό το κακό για εκείνη σαν εταιρία το να μην πάει, βέβαια ο καθένας την κίνηση αυτή ο καθένας την ερμηνεύει όπως νομίζει.

Δεν γνωρίζω πως χρηματοδοτείται η Γκιμπσον ούτε σε τι οικονομικές στενότητες βρίσκεται αλλά πολλές εταιρίες μερικές φορές υποκύπτουν στις υπαγορεύσεις των χρηματοδοτικών "funds" από των οποίων τα "φρύδια" πιθανώς να κρέμονται...

 

Καυσόξυλα τις λες μόνο αν δεν έχεις ιδέα ή αν εκνευρίζεσαι που το πορτοφόλι σου για την ώρα τουλάχιστον δεν μπορεί να τις αγγίξει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καυσόξυλα τις λες μόνο αν δεν έχεις ιδέα ή αν εκνευρίζεσαι που το πορτοφόλι σου για την ώρα τουλάχιστον δεν μπορεί να τις αγγίξει...

Και στα 2 έπεσες μέσα.  ;)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια τέτοιες κοιλιές έγιναν και στο παρελθόν στα 70'ς-80'ς όταν μεγάλες εταιρίες (CBS, Norlin) που αγόρασαν τις αγαπημένες μας μάρκες, τις τράβηξαν αλλού μέχρι να τα μαζέψουν και να φύγουν. Αλλά όταν ήρθε η ώρα επέστρεψαν και έβγαλαν καλύτερα όργανα.

 

Συμφωνώ, νομίζω πως αυτο συμβαίνει για άλλη μια φορα, ιδίως στη gibson. Και ακριβώς αυτή η "μανατζερίστικη" συμπεριφορά είναι που έρχεται σε μια αντίθεση με το στερεότυπο που έχουμε για την gibson (ως μια παραδοσιακή "αξία" της ηλεκτρικής κιθάρας).

 

Τέτοιες, δικαιολογημένες ή μη, κινήσεις απο την gibson σε συνδυασμό με αλλαγές (λιγο αλλοπρόσαλλες) στα όργανά της πάντα κοντράρουν στο πως αισθανόμαστε για το όνομα Gibson.

 

Το θέμα με τις gibson δεν ειναι πως είναι καυσόξυλα, κάθε άλλο, μια χαρά όργανα είναι... το θέμα ειναι πως πουλάει ακόμα και τα φθηνά της μοντέλα (με τις όποιες "ατέλειες" τους) πολύ πιο ακριβά απο τα μεσαία ή και ακριβά όργανα των ανταγωνιστών της. Ναι, μπορείς να αγοράσεις με λιγότερο απο 1000 ευρώ μια τρομερή κατασκευή απο ανταγωνιστή της gibson, ενώ με αυτα τα λεφτά μόλις και αγοράζεις μια gibson που της λείπουν όλα αυτα τα έξτρα που την κανουν θελκτική. Εκτός ενός, που βρίσκεται πάντα εκεί: Gibson και μάλιστα USA. Καλώς - κακώς, αυτό αφορά κόσμο.

 

Και τέλος υπάρχει όλο αυτο το μπέρδεμα με τα αμετρητα διαφορετικά μοντέλα πάνω στο ίδιο μοτιβο (les paul πχ) που σε κάνει να αναρωτιέσαι τι πήρες και πόσο διαφέρει απο τα άλλα και ποσο αξίζει.. Όλα αυτά δεν βοηθάνε.

Το μόνο και τελευταίο προπύργιο είναι το όνομα της και η χώρα προέλευσης.

Νομίζω η gibson με όλα αυτα τα μανατζερίστικα των σπουδαγμένων οικονομολόγων, μπερδεύει την εικόνα της και για άλλη μια φορά βρίσκεται να κοιτάζει αλλού απο εκεί που εμείς, τουλάχιστον, την θελουμε και λογικά αφου περάσει παλι αυτή τη φάση, θα επιστρέψει σε αυτο που ξέρει να κάνει καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου