Προς το περιεχόμενο

vassilisAFP

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    33
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Γερμανία

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή vassilisAFP

0

Φήμη

  1. Χαίρεται κύριοι και υγιένετε ! Μετά από τη μακρά θητεία μου πάνω στα μεγάλα αναλογικά board όπως Neve,Amek,SSL κτλ. ,βαρέθηκα αυτές τις αηδίες (μπουαχαχαχα...καλό κι αυτό :P) όποτε φτάνει σε λίγες μέρες στα χέρια μου μια 32άρα Soundcraft Spirit Studio!!!...(Ντόιγκ! ::)) Λέω να την πλακώσω στα modifications και η ερώτησή μου είναι αν υπάρχει εκεί έξω κάποιος ''γάτος'' στα ηλεκτρονικά να με βοηθήσει. Μιλάμε για χοντρές αλλαγές οπότε καλό θα ήταν όποιος πει το ναι να είχε αντίστοιχη εμπειρία αν όχι με αυτό, τουλάχιστον με παρόμοιο desk. Μερικά από αυτά που ζητάω είναι : -Αντικατάσταση OPA στους προενισχυτές και στο master section. -Decoupling στο τροφοδοτικό. -Αλλαγή των switches. -Μετατροπή των direct out από -10dbu σε +4. -ότι καλύτερο μας κατέβει στο κεφάλι Για τα μισά από αυτά έχω τις γνώσεις αλλά δεν με εμπιστεύομαι και τρελά.Πάντως έχω βρει αρκετά από τα compoments που χρειάζονται. Στόχος είναι μια υλοποίηση που να μας κάνει να διαβάζουμε το Soundcraft επάνω στο desk και να λιώνουμε στα γέλια...Φυσικά με το αζημίωτο. ;)
  2. Θα ήθελα να γνωρίζω από πριν το επόμενο μεγάλο λάθος μου...
  3. Εγώ πήρα ένα από τον Ν@K@ για 100 ευρά και μου βγήκε συμπαθητικό.Έχει πολύ γλυκό ήχο και συνήθως δεν ξεκουρδίζεται εύκολα εκτός του φέρομαι σαν να κρατούσα μια Gibson :D (σηκώματα και τέτοιες αηδίες)...Κατά τα άλλα μου έχει γλυκάνει πολύ τα έσω μου. :)
  4. Το να μάθεις καλά τα monitor και τον χώρο σου είναι θέμα χρόνου, κάτι που από ότι ακούγεται στην περίπτωσή σου δεν αργεί πολύ και αυτό είναι πολύ ευχάριστο. Ούτως ή άλλως μπορείς πάντα να κάνεις μια βόλτα με το ηχογράφημά σου σε διάφορα ηχητικά συστήματα για να πεισθείς. Αυτό που ίσως πρέπει να κοιτάξεις στην πορεία είναι μήπως σε ακολουθεί μόνιμα ένα υπέρμετρο συναίσθημα ανασφάλειας βάζοντας τον εαυτό σου να ακούει το μακρύ και το κοντό του καθενός πάντα σε αντίθεση με την αρχική σου διαίσθηση για το έργο που έφτιαξες. Εννοώ δηλαδή ότι δεν είναι πάντα καλό επιζητούμε την γνώμη των άλλων. Και φυσικά δεν λέω ότι τρέχει κάτι τέτοιο μαζί σου. Απλώς να έχεις το νου σου. ;) Το κόλπο λέει : Ταπεινά και snob ;D ;D ;D
  5. Ok,ας το δούμε έτσι... Ο εξοπλισμός σου όταν είναι σε λειτουργία (ΟΝ) είναι μια ηλεκτρικά φορτισμένη κατάσταση έτοιμη να διαχειριστεί τα διάφορα ηλεκτρικά σήματα που διαπερνούν αυτή την κατάσταση.Τα δύο χαρακτηριστικά που μας ενδιαφέρουν στο κάθε σήμα κυρίως είναι η ένταση και το πλάτος.Οι τιμές αυτές σε ένα σύστημα είναι συγκεκριμένες οπότε εάν γνωρίζουμε τον εξοπλισμό μας, είναι και γνωστές... Εμείς από την άλλη (οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το σύστημα δηλαδή) είναι ένα αντίστοιχα φορτισμένο ηλεκτρικά σύστημα του οποίου τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά (η ένταση και το πλάτος) δεν είναι γνωστά σαν τιμές. Το resume είναι μια κατάσταση όπου στην έξοδο έχουμε μια συνεχή εναλλαγή του σήματος και της δικής μας αίσθησης (mojo) για το ίδιο ηχητικό περιεχόμενο.
  6. Το κομμάτι είναι άψογο κατά την γνώμη μου χωρίς να χρειάζεται να επεκταθώ σε ειδικούς τομείς.Αυτό που ίσως χρειάζεται ''δουλειά'' είναι ο τρόπος που εσύ βλέπεις τα πράγματα. Για παράδειγμα το άκουσμα του κομματιού και το συνολικό δέσιμο που έχεις πετύχει δεν συμβαδίζουν με την ανασφάλεια με από την οποία παρουσιάζεις τα γεγονότα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να αμφισβητείς ή να επανεξετάζεις τα θέματα που σε αφορούν ώστε να γίνεις καλύτερος εσύ και τα έργα σου... Απλά στην συγκεκριμένη περίπτωση λιγότερο μετράν οι γνώμες μας για το κομμάτι από το να το απολαύσουμε όλοι μαζί. Εννοείτε βέβαια πως αν ξεμπλοκάρεις από τις σκέψεις που σε απασχολούν μπορείς και εσύ να διασκεδάσεις μαζί μας. Εγώ θα το ακούω ευχάριστα στο σπίτι και στο αυτοκίνητό μου (αν δεν σε πειράζει βέβαια). Μπράβο σου και Καλή συνέχεια
  7. Συμφωνώ στην ύπαρξη αυτής της έννοιας, αν και θα προτιμούσα την ελληνική εκδοχή. Εάν ο εξοπλισμός μας είναι ένα ηλεκτρομαγνητικό πεδίο που οριοθετείται από την αλυσίδα των μηχανημάτων που διαθέτουμε τότε οι μεταβολές σε αυτό το πεδίο (αν υποθέσουμε ότι είναι ηλεκτρικά σωστό) είναι απειροελάχιστες έως και μηδαμινές οπότε δεν τίθεται θέμα mojo και όλα λειτουργούν το ίδιο την κάθε στιγμή. Εάν όμως στην εξίσωση προσθέσουμε την ανθρώπινη συμπεριφορά - διάθεση η οποία είναι και αυτή (όπως φαίνεται) ένα ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του οποίου όμως η ένταση και το πλάτος δεν είναι δυνατόν να υπολογιστούν, τότε φτάνουμε στο ακόλουθο συμπέρασμα... Είναι περισσότερο θεμιτό να ασχοληθούμε με την δημιουργία του ΚΛΙΜΑΤΟΣ ( ή της ''ατμόσφαιρας'') που θα μας φέρει ευτυχή αποτελέσματα παρά με τις απειροελάχιστες αλλαγές στην ένταση και το πλάτος ενός πεπερασμένου πεδίου πάνω στο οποίο ούτως ή άλλως τα όντα που λειτουργούν επάνω σε αυτό είναι ΑΟΡΙΣΤΑ (ή τουλάχιστον έτσι τους βολεύει να πιστεύουν!) :) Κλείνοντας πιστεύω ότι το mojo είμαστε εμείς που απλώς αλληλεπιδρά με τα στερεότυπα.Τουλάχιστον αυτό πιστεύω μέχρι τώρα. :)
  8. Παραθέτω τις αγαπημένες μου λύσεις σε ακουστικά,και ακούμε γνώμες αν υπάρχουν και άλλοι χρήστες.Αν θες να δουλέψεις κοντά σε όργανα (όχι drums και δυνατούς ενισχυτές), ότι πιο κοντά στο reference...
  9. Μοιάζει με διαρροή! Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο ::) Αφού δεν το έκαψες μπράβο σου!
  10. Νομίζω η οπτικοακουστκή είναι ευκαιρία! Όταν δεν παίζεις κιθάρα γίνεται projector ;D ;D ;D
  11. Για Beyerdynamic νομίζω μιλάς για τα DT-770? Έχουν καλή απομόνωση και είναι σχετικά άνετα, αλλά έχουν και σοβαρούς χρωματισμούς. Εγώ τα έχω μάθει και μιξάρω μερικές φορές αλλά θέλει χρόνο για να τα συνηθίσεις. Πάντως (για τον φίλο που ρωτάει) εάν υπάρχει αρκετή ένταση γύρω σου μην περιμένεις να απομονωθείς πλήρως.Ακόμα κι αν το καταφέρεις,θα έχεις κουφαθεί.
  12. Πάντως στην περίπτωση που σε ενδιαφέρει η πιστότητα παρέα με το μεγάλο headroom δίνοντας γύρω στα 400-500 βρίσκεις το MR-1 της Korg με εκπληκτικές επιδόσεις.SACD/DSD Up to 192 Khz, 1 bit recording, 20 G storage, 120 db headroom. Στην Αμερική το βρήκα γύρω στα 250 δολάρια, ο ''Θωμάς'' το έχει 500+, Το Bon Studio ζει σε άλλο πλανήτη και ζητάει 800 και τέλος βρήκα ένα μεταχειρισμένο εδώ στην Αθήνα με 400 ευρώ. Αυτά ενημερωτικά και εναλλακτικά, πάντα σε σχέση value for money ;)
  13. Φοβάμαι μήπως η λύση των DB σου δημιουργήσει κάποια τρύπα στον ήχο. Νομίζω πως καλύτερα είναι να έχεις έναν processor στα χέρια σου και να κάνεις το δέσιμο των ηχείων με sub της ιδίας μάρκας (πχ Peavey SP218 Subwoofer 2x18 in.) παρά να μπλέξεις με κάποιο άσχετο αυτοενισχυόμενο. ;) Εκτός αν σε παίρνει να πάρεις παραμάσχαλα έναν δορυφόρο και να τον δοκιμάσεις πάνω στο sub που ανέφερες να δεις αν σου κάτσει...Καλή επιτυχία anyway! :)
  14. Να ήτανε μόνο η DiDi....όλοι τα ίδια χάλια έχουν. Ακούστε ένα καλό στόρυ ''υπερπαραγωγής'' για να δείτε τι παιχνίδια παίζονται από μέσα. Το καλοκαίρι του 2005 θα μου μείνει αξέχαστο... Μετά από μια σειρά αλλεπάλληλων προσωπικών τραγωδιών και κάτω από ασφυκτική οικονομική πίεση αφού έφτασα στην κατάρρευση έχοντας τον πατέρα μου στο νοσοκομείο ετοιμοθάνατο (θέματα που ήταν γνωστά στην εταιρία που συνεργαζόμουν) δέχτηκα να δουλέψω στο G Festival που έγινε στο γήπεδο του beach volley στο Π.Φάληρο για 25 μέρες με μισθό 1.800 γαμ...α ευρώ (τα οποία ουδέποτε πήρα γιατί μου τα φάγανε). Η δουλειά μου (ή δουλεία αν θέλετε) ήταν να φροντίσω σχεδόν τα πάντα (system technician - stage manager - monitor engineer - και ότι σκατά θες) επί 15ωρης βάσης... Βλέποντας τα rider λοιπόν και υπολογίζοντας ότι πρόκειται για πολύ δυνατά group από άποψη SPL (όπως Megadeth, Dream Theater, Queens of the Stone Age, White Stripes, Dungeon, Kraftwerk κ.α.) και έχοντας σαν απαίτηση από τους F.O.H. ηχολήπτες να τους παραδώσω με άνεση (δηλαδή χωρίς να ζορίζεται το σύστημα) 115 με 117 db στην κονσόλα η οποία βρισκόταν στα 26 μέτρα, υπέθεσα ότι θα είχα στην διάθεσή μου ένα αντίστοιχα μεγάλο P.A. Δυστυχώς για κακή μου τύχη, η εταιρία παραγωγής συμφώνησε με την P.A. για λόγους οικονομίας να μου πετάξουν στα μούτρα 10+10 Nexo T και 4+4 sub στην πλευρά λέγοντάς μου ότι αυτά διαθέτουν - that's it. Αφήνοντάς με έτσι μόνο μου, εκτεθειμένο σε όλους τους F.O.H φιλοξενούμενους να ''εξηγηθώ'' εγώ μαζί τους, λες και θα μπορούσα με άνεση να τουμπάρω την άποψη όλων αυτών που έχουνε κάνει δεκάδες world tour και έχουν ανοίξει fader με όλα τα P.A. του κόσμου,λέγοντας τους ότι τα 117db έγιναν 108 γιατί τα ''έφαγε'' η γάτα... Εννοείται πως οι F.O.H. που έσκασαν μύτη (οι οποίοι ήταν ένας κι ένας) έσκασαν στα γέλια μόλις το είδαν μπροστά τους. ;D ;D ;D - '' Αυτό το στήνουμε για side συνήθως...'' είπε ο ένας από αυτούς !!! Εν τω μεταξύ στα πλαίσια της οικονομίας και των περικοπών αποφάσισαν ότι μόνο εγώ και άλλος ένας είμασταν αρκετοί από έμπειρο προσωπικό για το στήσιμο του festival. Για αυτό τα υπόλοιπα άτομα που ''ΠΡΟΣΕΛΗΦΘΗΣΑΝ'' στη δουλειά ήταν καμιά 10αριά μαθητές από κάποια σχολή που ήρθαν ΤΣΑΜΠΑ τάχα να μας βοηθήσουν. 8) Φανταστείτε ότι για κάθε δουλειά που τους βάζαμε να κάνουνε - έστω και την πιο απλή - περνούσαμε κι δυο μας μετά για να την ξανακάνουμε σωστά. Μόνο και μόνο για να τρέχουμε από πίσω τους φοβούμενοι μην πάθουν κάποιο ατύχημα, χάσαμε 4 κιλά ο καθένας... Τις περισσότερες μέρες δεν είχε μεγάλη προπώληση και καταφέραμε να κοροϊδέψουμε τον κοσμάκη που στριμώχτηκε μπροστά-μπροστά για να ακούσει (ή να την ακούσει κάπως) με το αγαπημένο του group εκτός από τους λιγοστούς άτυχους που αποφάσισαν να καθίσουν πίσω στις κερκίδες, απολαμβάνοντας έναν ήχο πανομοιότυπο με αυτόν που βγάζει ένα ραδιοφωνάκι 15W! :-X Την μέρα όμως που έπαιξαν οι White Stripes, προπώληση ήταν πολύ μεγαλύτερη (8.000 - 9.000) με αποτέλεσμα να γεμίσει το στάδιο full. Το P.A. όμως ήταν ακόμη μικρό... Αποφασίζεται λοιπόν τελευταία στιγμή, μετά από πολύωρες διαβουλεύσεις του τύπου: - Βασίλης : '' Θα φάμε πολύ ξύλο... '' :'( - Παραγωγός : '' Είσαι σίγουρος;'' ??? - Βασίλης : '' Όπως σε βλέπω και με βλέπεις...για τελευταία φορά μάλλον '' :'( ....να έρθει άλλο ένα φορτηγό με ηχεία!!!!!!!!!!!! Επειδή όμως δεν υπήρχε ο ίδιος τύπος ηχείου παρά μόνο το παλαιότερο συμβατικό Nexo a Δημιουργήσαμε το εξής κωμικοτραγικό x-tra πρωτοποριακό σύστημα στήνοντας τις καμπίνες hard Left και αντίστοιχα hard right του ήδη υπάρχοντος P.A ::) (!!!!!), δημιουργώντας ένα απίστευτο μακρινάρι όπου όποιος στεκότανε προς τα εκεί δεν μπορούσε να δει τίποτα από το stage. Γι αυτό το λόγο κολλήσαμε και δύο μπαρ στις άκρες έτσι μιας και δεν θα έβλεπε τίποτα το κοινό από τις γωνίες, τουλάχιστον να το έριχνε στο ποτό! Ήταν δηλαδή P.A.σε...φάρδος για να καταλάβετε! Η κατάληξη ήταν ακόμα πιο τραγική αφού ανεβαίνοντας να παίξει το group, μετά από 3-4 κομμάτια, προφασιζόμενοι κάποιους λόγους ασφάλειας του stage κατέβηκαν με αποτέλεσμα να εξαγριωθεί το κοινό και να γίνει της πουτ...ς το κάγκελο! ::) :P :'( Άρχισαν να πετούν ότι κρατούσαν στα χέρια τους - κυρίως μπουκάλια με νερό στο stage και στο F.O.H. που βρισκόμουν εγώ. Με χτύπησε ένα μπουκάλι με άμμο που πέταξε κάποιος ''φανατικός'' ενώ με το ζόρι κατάφερα να κλείσω το ρεύμα για να μην πάθω ηλεκτροπληξία αφού οι 2 Midas είχαν γίνει λούτσα... Λυπάμαι πολύ που σας κούρασα, όμως λυπάμαι ακόμα περισσότερο γιατί αυτό ήταν μόνο ένα από τα συνεχή περιστατικά στα 12 χρόνια που δούλεψα σε αυτό το επάγγελμα.Έφυγα απογοητευμένος από όλα αυτά, αισθάνομαι πολύ τυχερός που είμαι ζωντανός και για όσους έχουν διαβάσει μέχρι εδώ και ακόμα δεν κατάλαβαν: ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...
  15. Η Didi Music και η κάθε διοργανώτρια εταιρία δεν θα αποκτήσει ΠΟΤΕ κανένα ελαφρυντικό σε καμία περίπτωση διότι: A) Το πίσω μέρος των εισιτηρίων γράφει ξεκάθαρα ότι: ''η συναυλία θα διεξαχθεί με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες''...άρα χεσ.....αμε για το αν βρέχει, χιονίζει, κτλ. Β) Η δυνατότητα του ''αδιάβροχου'' live είναι πέρα ως πέρα δυνατή, αρκεί ο διοργανωτής να χώσει το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη και να το απαιτήσει από την P.A εταιρία. Οι χιλιάδες συναυλίες που έχουν γίνει στο εξωτερικό κάτω από παρόμοιες συνθήκες το αποδεικνύουν περίτρανα.Το Live in Verona από Jamiroquai είναι ένα κορυφαίο παράδειγμα ''βιβλικού'' κατακλυσμού όπου εκτός του ότι δεν διακόπηκε το live, το γράψανε και σε DVD!('Αλλο να σου στήνει η Brittania Row και άλλο ο κάθε βλαμμένος P.Aτζής που επειδή είχε 5 φράγκα να σου κουβαλήσει το Line Array και τα Varilite που ζητάει το rider έμαθε και να τα στήνει...στο δρόμο) Γ) Με τις τιμές των εισιτηρίων να είναι διπλάσιες και τριπλάσιες από αυτές του εξωτερικού, σε αυτή την χώρα έπρεπε να βλέπουμε ''παπάδες'' από πλευράς παραγωγής. Αντ' αυτού πηγαίνουμε καυλωμένοι να δούμε το αγαπημένο μας group/καλλιτέχνη που αποφάσισαν να το(ν) φέρουν εδώ μετά από 40 χρόνια - πάντα σε τιμή ευκαιρίας. Ξεχνάμε πάνω στην καύλα μας λοιπόν ότι ουσιαστικά βλέπουμε ένα live στημένο όπως - όπως ''για να τα πάρουμε''(βλ.ΑΡΠΑΧΤΗ). Και το πιο σημαντικό από όλα;;;.....ΑΣΦΑΛΕΙΑ 0. Μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε στον καθένα από το να χάσει την συναυλία ενώ έχει κουβαληθεί από την άλλη άκρη του κόσμου έχοντας κάνει έξοδα, να χάσει τα λεφτά επειδή μπήκε μέσα, πέταξε το εισιτήριό του/της και μετά ανακοίνωσαν (τα μοσχάρια) ότι το live δεν θα γίνει, μέχρι να τραυματιστεί ή και να σκοτωθεί κάποιος (έχουν συμβεί και τα δύο) είτε στο στήσιμο (σαν τεχνικός) είτε την ώρα του live (σαν θεατής), χωρίς να τρέξει κάστανο. Ίσως κάποτε συνηθίσω στην ιδέα ότι ζω σε μια τριτοκοσμική χώρα που όταν βρέχει πλημμυρίζουν τα υπόγεια, ξεχειλίζουν τα ποτάμια και πνίγονται άνθρωποι και ζώα αλλά ελαφρυντικό σε που$τη που την άκουσε ''παραγωγός'' και είναι ικανός να βάλει και φωτιά στις κλανιές του για το εφέ της έκρηξης, δεν πρόκειται να δώσω ποτέ.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου