Προς το περιεχόμενο

clark81

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    17
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

247 προβολές προφίλ

Συμμετοχή clark81

0

Φήμη

  1. Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις, είναι πράγματι εξαιρετικό κομμάτι, το είχα και στο παρελθόν και το είχα ευχαριστηθεί πολύ. To reverb tank είναι τοποθετημένο οριζόντια στο πίσω μερος της καμπίνας, κάτω από το μεγάφωνο. Δοκίμασα σήμερα το πρωί ένα άλλο tank (type 9AB anti 9EB) και έπαιξε κανονικά. Η διαφορα από ότι είδα στα Ohm είναι τεραστια, της ταξης του 800 αντί 8!!!! Ενδεχομένως να ήταν αυτο το πρόβλημα και να παίζει κανονικά Πάο εδώ και στο εξης. Άψογη και η παράθεση σχετικά με το προβληματικό reverb στο συγκεκριμένο ενισχυτή, έχει γινει ήδη bookmarked για το μέλλον (μακριά από μας....) Ευχαριστώ και πάλι και καλη χρονια παιδιά
  2. Καλημερα φιλοι και φιλες και καλη χρονια σε ολους. Ηθελα τη βοηθεια σας στο παρακατω θεμα: Αγορασα μολις εναν VHT Pittbull Super 30 και δυστυχως δεν δουλευει το reverb. Τσεκαροντας το Reverb Tank(ειδα οτι ειχε αλλαξει στο παρελθον σε ασυμβατο κατα τη γνωμη μου τυπο 9EB3C1B, μη ημερομηνια παραγωγυς του tank 12/2014 (δεν εβγαινε καν ο ενισχυτης τοτε). Το προβλημα μου ειναι οτι θελω να αγορασω το σωστο τυπο reverb tank για να τον βαλω, αλλα δεν ξερω ποιο. Δυστυχως δεν υπαρχουν πληροφοριες στο internet για τον κωδικο. Υπαρχει καποιος φιλος που ενδεχομενως εχει τον συγκεκριμενο ενισχυτη και να με διαφωτισει στον τυπο του reverb tank που πρεπει να αναζητησω? O0
  3. Το wet/dry που χρησιμοποιώ εγώ ειναι στημένο ως εξής: απο το line out του dry ενισχυτή σε strumon el capistan και ενίοτε σε big sky. Απο εκεί σε ενα solid state τελικό , μιας και δεν χρειάζεσαι ξανά λάμπα στην επεξεργασία του σήματος και στη συνέχεια στις καμπίνες. Ο ήχος αν χρησιμοποιήσεις καλή πηγή ειναι απλά για να χάσεις το χρόνο γύρω σου... Αν θες να το γράψεις, θα προτείνα να γράψεις μόνο το dry σήμα και στη συνέχεια να προσθέσεις τα effect στο προγραμμα που δουλεύεις. Σαν τελικό για το wet χρησιμοποιώ τον crate και είμαι πολυ ικανοποιημένος σε συνδυασμο με boutique κεφαλές τύπου Cornford, Mesa mark v και Diezel vh4
  4. Το midi απλά οδηγεί καποιο vst instrument στην περίπτωση σου. Ο ήχος προέρχεται εξ ολοκλήρου απο το vst και η midi πληροφορία του δείχνει τι θα παίξει. Πρόκειται καθαρά για προγραμματισμό. Τώρα.... Μια καλή και γρήγορη κάρτα ήχου θα σου κάνει πιο γρήγορα convert όταν κανεις export, αλλά το βασικότερο πλεονέκτημα της ειναι οι καλοί ad/da converters. Κάθε φορά που υπογράφεις μια φυσική πήγε με καλώδιο η μικρόφωνο μετατρέπεται σε ψηφιακό και κάθε φορά που πατάς play ο ήχος αυτός μετατρέπεται σε αναλογικό ξανά. Αν δεν έχεις καλα monitors μην περιμένεις να ακούσεις δραματικές διάφορες, χρειάζεται ποιοτικότερη αλυσίδα. Και μην ξεχνάς ότι το audio chain μας ειναι τόσο καλό, οσο το χειρότερο κομμάτι του που συμμετέχει σε αυτό. Π.χ. Ενα κακό καλώδιο λειτουργεί ως bottle neck σε ενα σύστημα καλής κάρτας ήχου και ακριβών ηχείων. Sent from my iPad using Tapatalk
  5. Για κάθε 1 ημίτονιο που πεφτεις κάτω χρειάζεσαι περίπου 6% παραπάνω στο προηγούμενο string gauge, δεδομένου όρο βάζεις την ίδια μάρκα χορδών, για να διατηρήσεις το ίδιο feel. Πχ αν μέχρι σήμερα έβαζες 10-46 Ernie ball θα πρέπει να υπολογίσεις για την κάθε χορδή τον τύπο a + a 6% =.... Όπου a το πάχος της κάθε χορδές ξεχωριστά. Δηλ για την κάτω Mi ---> 10 + 10 x 6% = 10,6 και τα λοιπά Έτσι θα έχεις το ίδιο tension στο μανίκι σου και δεν θα χρειάζεσαι ρύθμισης στηνβεργα.
  6. Μάλλον είναι τα ρεύματα σου, δοκίμασε να αλλάξεις μπριζα και καλώδιο. Αν συνεχίσει τσεκάρε αν το τρεμολο είναι γειωμένο ανοίγοντας το καπάκι από πίσω. Επίσης αν έχεις οτιδήποτε άλλο που συνδέεται στο ρεύμα από πετάλι μέχρι πορτατιφ καλό είναι να το βγάλεις να δεις αν θα συνεχίσει. Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
  7. Πεστα χρυσοστομε!!!!! Παιδια προσπαθησα με πολυ απλους και καθημερινους ορους να περιγραψω ενα φαινομενο κυριως εμπειρικο και να μεινω στο θεμα ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ (και μονο). ΑΝ εγραφα την ταχυτητα pick attack θα υπηρχαν 15 ποστ που να λενε οτι η ατακα προερχεται απο τα χερια, απο το παιξιμο, απο το καλωδιο, πο τον τυπο πενας, απο τις χορδες, τους μαγνητες κλπ... ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΔΙΚΙΟ!!!! Απο την αλλη το παχος (που λεμε) ειναι περισσοτερο συχνοτικο θεμα, εχει να κανει με καποιες τονισμενες μεσαιες συχνοτητες και ειναι περισσοτερο στο χαρακτηρα του καθε ενισχυτη, στο ηχοχρωμα του βρε αδερφε. Επισης αυτο εχει να κανει με το φυσικο κομπρεσσιον, το ηχειο, το ποσο ανοιγει ο καθενας, την κιθαρα, τους μαγνητες, τις χορδες, τα χερια, τον χωρο, τα αυτια του..... ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ.... Οταν ο ανθρωπος ρωταει κατι προσπαθω πρωτα με απλα λογια να του περιγραψω μια αισθηση (η οποια οπως ειπα και παραπανω δεν περιγραφεται παντα σε ενα φορουμ) , ασχετο αν εμεις οι κιθαριστες εχουμε βγαλει ορους οπως καυτο, υγρο, αιχμηρο κλπ... Αραγε σε τι μετριουνται αυτα τα μεγεθη??? Ευχαριστω George, driving, full shred για τις πολυ επιτυχημενες παρεμβασεις για το θεμα, και ξαναμπηκαμε... Cheers ;D
  8. Μόλις θυμήθηκα γιατί είχα σταματήσει να γράφω στο φόρουμ, ενώ συμμετέχω ενεργοτατα στη σελίδα των αγγελιών.... Τελικά προσπαθείς να βοηθήσεις έναν άνθρωπο και αρχίζει η ειρωνία. Παιδιά λυπάμαι αλλά είναι κάποια πράγματα τα οποία δυστυχώς δεν μπορούν να περιγράφουν στις σελίδες ενός φόρουμ, πρέπει να βγεις να παίξεις και να ξανά παίξεις, να δοκιμασίες διαφορετικά setups και διαφορετικά μουσικά στυλ. Τώρα Σε τι ταχύτητα μετριέται η ταχύτητα ενός ενίσχυτη και αν ο Μπαμπης ο σουγιάς έκανε 360 προσπαθώντας να περάσει το Στέλιο τον δεινοσαυρο αυτό είναι μια άλλη ιστορία που δυστυχώς σε βγάζει off topic
  9. Υπάρχουν ενισχύτες που απλά σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι πιο γρήγοροι όπως πχ ο vht pittbull super 30. Εχει να κάνει με τις λάμπες του και γενικότερα φαντάζομαι τη σχεδίαση του κυκλώματος. Συνήθως οι ενισχύτες αυτοί δεν σου δίνουν την αίσθηση στιβαροτητας στη νότα τους, κάτι που σου δίνει πχ ένας Soldano slo. Αυτός για παράδειγμα αν κανείς ένα γρήγορο πέρασμα δεν θα σου δώσει την ευκρίνεια που θα σου δώσει ο άλλος, αλλά σε ενα bend για παράδειγμα είναι ανίκητος. Μιλάω για τους δυο ενισχύτες σαν παράδειγμα επειδή έχω και τους δυο και θεωρώ ότι μου δίνουν μια απολύτως διαφορετική προσέγγιση ακόμα και με παρόμοια settings. Αντίστοιχα παραδειγματα μπορεί να βρει ο καθένας με άλλους ενισχύτες
  10. Με το κάθε κανάλι του Xtc μπορείς να παίζεις απλά μέχρι να σου τραβάνε την Κιθαρα από τα χέρια... Εχει την απαραίτητη ταχύτητα vs πάχος Νότας που δεν βρίσκεις εύκολα σε ενίσχυτη. Απισης έχει παρά πολλά options όπως λέει και ο blackie, αν παρά ταύτα ψάχνεις αποκλειστικά για Marshallοειδες και δεν σε ενδιαφέρουν τα παραπάνω, μάλλον καλύτερα να πας σε ένα πιο καθαρό κύκλωμα
  11. Μήπως απλά έχεις κάποιο kill dry ενεργοποιημένο στην πεταλιερα και το level /mix των εφέ είναι πολυ χαμηλό;;;
  12. Παιδιά συμφωνώ με το συνδυασμό κεφάλι καμπίνα έναντι του combo, αλλα να θυμίσω οτι πολλοί combo διαθέτουν πραγματικό spring reverb έναντι Dsp. Επίσης ακομα και στον combo μπορω να παίξω είτε με το δικο του ηχεία είτε να το συνδέσω σε άλλες καμπίνες, ακομα και δυο ταυτόχρονα, όπως ακριβώς και στο κεφάλι. Προσωπικά έχω βγει σε λαιβ χρησιμοποιώντας τον combo ως προσωπικό μονιτορ και μια δεύτερη καμπίνα 412 που έπαιρνε ο ήχοληπτης. Απλα κατα τη γνώμη μου το combo απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν μεταφορά του ήχου τους εύκολα. Αυτο συνεπάγεται 10αρια ηχεία η τουλάχιστον 1 12αρι.
  13. Παιδιά θα πεταχτω κι εγώ να πω μια γνώμη. Εχοντας παει τέσσερις συνεχόμενες χρονιές στο musikmesse έχω να πω οτι οι ενίσχυτες που παρουσιάζονται σε τέτοιες εκθέσεις ειναι PROTOTYPE. Που σημειώνει οτι ειναι φτιαγμένοι με τον καλύτερο δυνατό τροπο. Πιθανόν οι μετέπειτα εμπορικές εκδόσεις αργότερα να διαφέρουν λίγο ως προς τα υλικά κλπ ειδικά όταν μιλάμε για μαζική παραγωγή, βλέπε Marshall κλπ. Αυτός ειναι και ο λόγια που τα πρώτα serials πολλών μεγάλων πωλούνται σε υψηλότερες τιμές
  14. http://us.sanyo.com/Pedal-Juice Σωτηρια για μενα, το αγορασα και γλυτωσα με ρευματα μπροστα και αλλα ρευματα στη λουπα... Το βαζω σε Wah - overdrive και δεν σκονταφτω πανω σε καλωδια πλεον.... ασε που ξεχνας να το φορτισεις. Αν θελεις να το δοκιμασεις πριν αγορασεις αδερφε στειλε πμ να το βαλεις πανω στο μηχανημα σου
  15. Γεια χαρα, για mac θεωρω οτι Apogee ειναι μονοδρομος... οι κονβερτορες ειναι υποδειγματικοι, το latency μηδενικο και η συνεργασια με τα προγραμματα επισης αριστη. σκεψου μονο οτι η Ensemble αποθηκευει τα settings που ειχες για το καθε καναλι μεσα στο αρχειο του logic. ΤΩΡΑ Επειδη προφανως ανεβαινουμε σε budget θα σου προτεινα μια Duet αν σε φτανουν τα καναλια η μια quartet για περισοοτερα πραγματα. Αλλα νομιζω οτι με τη Duet δεν θα ξανακοιταξεις πισω... ::)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου