Προς το περιεχόμενο

sentientno6

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    401
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή sentientno6

Artist

Artist (1/4)

1

Φήμη

  1. Αναζητώ ηχοσύστημα για να μπορέσουμε να καλύψουμε προβολή ταινιών σε μεγάλο χώρο (αμφιθέατρο). Το μπάτζετ είναι περί τα 250 ευρώ. Τι έχετε να προτείνετε?
  2. Ο οποίος "μάστορας" τι περίπου θα έκανε? Δηλαδή τελικά τι χρειάζεται για να απαλειφθεί ο θόρυβος? Έστω και εν μέρος.
  3. Αυτό που λέει ο τίτλος. Συνδέω λαπτοπ με mini jack-rca στο hifi στην επιλογή AUX και έχω πολύ θόρυβο. Όχι buzz αλλά ένα βουητό χαμηλομεσαίων συχνοτήτων. Ο θόρυβος υπάρχει ανεξάρτητα συνδεδεμένου καλωδίου ή όχι. Μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό?
  4. 17 χρονος... ;D Στο θέμα, μόνο μπράβο μπορείς να πεις σε αυτούς. Για την εργατικότητα τους. Να "κλάψεις" γιατί δεν θα κατορθώσεις ποτέ να φτάσεις στο επίπεδο τους? Μα στο χέρι σου είναι.
  5. Με τον JJ Johnson έπαιξε λάιβ για ένα μικρό διάστημα πριν καιρό. Τώρα πλέον παίζει με τον Johnny Radelat (δυστυχώς όχι τόσο ενδιαφέρων όσο ο 1ος).
  6. Θα συμφωνήσω με τον Jazzjoker και θα προσθέσω ότι και για τα ντραμς και για το σαξόφωνο υπάρχει περιθώριο για πιο "busy" παίξιμο. Στα δικά μου αυτιά δηλαδή ακούγεται σαν να το ζητάει το κομμάτι. Όσον αφορά το τεχνικό μέρος νομίζω πως το σαξόφωνο είναι λίγο πίσω στο χρόνο απο το rhythm section σε πολλές φράσεις. Ακόμη ο ντράμμερ μου φάνηκε σαν να μην αισθάνεται τόσο άνετα στο τέμπο. Σαν να τραβάει πίσω λιγάκι. Μπράβο πάντως που κάνετε δικά σας κομμάτια και δεν αρκείστε σε επανεκτελέσεις/"διασκευές" όπως η συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών μπαντών. Καλή συνέχεια!
  7. Ίδια τιμή, full maple, λιγότερο βαθύ (πριν κανένα μήνα υπήρχε και 6.5άρι αλλά δεν το βρίσκω πλέον): http://www.thomann.de/gr/mapex_14x55_special_panther_maple.htm Δεν βρίσκεις review γιατί αυτό όπως και αυτό για το οποίο ρωτάς κυκλοφορούν μόνο Ευρώπη. Στον thomann έχει samples πάντως. Δεν έχω παίξει με κάποιο απο τα δύο αλλά το ένα είναι Mapex και το άλλο Pearl οπότε όποιο και να πάρεις τα λεφτά του θα τα βγάλει.
  8. Αυτό λέω RayDTutto. Δεν έχουν πρόβλημα οι μετρονόμοι.
  9. Αν είχαν πρόβλημα οι μετρονόμοι δεν θα συγχρονίζονταν. Θα άλλαζε η συχνότητα τους αλλά γιατί να συγχρονιστούν?
  10. Καταρχάς σε ευχαριστώ για το χρόνο και τη διάθεση σου να βοηθήσεις. Οι 2 παραθέσεις που έκανες είναι μία (η ίδια) περίπτωση. Καταλαβαίνω αυτό που λες για τους γειωμένους κόμβους, αλλά η γείωση δεν είναι "διαφορετική" μόνο εφόσον μιλάμε για πρίζα εφόσον εκεί γίνεται η σύνδεση με τον γειωμένο αγωγό προστασίας/ουδέτερο? Το πρόβλημα το έλυσα τελικά. Απλά χρησιμοποίησα ένα μετασχηματιστή usb/ac για το ζούμ και δεν έχω καθόλου θόρυβο πλέον.
  11. Να δω αν κατάλαβα καλά: Έχουμε 2 συσκευές ήχου, το zoom και την κονσόλα. Το zoom γειώνεται μέσω του υπολογιστή και η κονσόλα γειώνεται κατευθείαν μέσω της πρίζας στην οποία είναι συνδεδεμένη. Απο τη στιγμή όμως που και ο υπολογιστής και η κονσόλα είναι στο ίδιο πολύμπριζο (άρα στην ίδια πρίζα, άρα στο ίδιο σημείο γείωσης) δεν θα έπρεπε να μην συμβαίνει αυτό? Στο ground looping απ' ότι καταλαβαίνω, έχουμε διαφορετικά σημεία γείωσης των 2 συσκευών και επειδή συνδέονται μεταξύ τους δημιουργείται κύκλωμα, αναπτύσσεται ρεύμα=θόρυβος.
  12. Έχει ως εξής: Συνδέω το Zoom H1 στη USB θύρα και το βάζω στη λειτουργία Audio Interface. Διαλέγω ως συσκευή ήχου και ηχογράφησης την PCI κάρτα ήχου που έχω στο PC. Συνδέω την έξοδο του Zoom σε κανάλι σε κονσόλα μαζί με ένα δυναμικό μικρόφωνο σε ξεχωριστό κανάλι και στέλνω το σήμα στην γραμμή της κάρτας ήχου. Υπάρχει όμως δυνατός θόρυβος χωρίς διακυμάνσεις. Ένας σταθερός θόρυβος δηλαδή που σταματάει μόνο αν βγάλω το Zoom απο την κονσόλα. Χωρίς το Zoom δηλαδή όλα καλά. Πάλι αν χρησιμοποιήσω το Zoom για να γράψω (παίρνω δηλαδή σήμα μέσω USB) είναι εντάξει. Το πρόβλημα δηλαδή είναι προφανώς κάπου στον υπολογιστή. Που?
  13. Στα λάιβ gigs στη σκηνή επικρατούν φυσιολογικές εντάσεις πολύ απλά επειδή τα πάντα (ενισχυτές/τύμπανα) περνάνε σε μικρόφωνα και απο εκεί και πέρα ενισχύονται για να φτάσουν στο κοινό μέσω των μόνιτορς του κοινού και ενισχύονται πάλι αλλά φυσικά πολύ λιγότερο για να ακούνε οι μουσικοί στα δικά τους μόνιτορς. Άρα όχι, αυτό που θα ακούς εσύ κάτω σε 10-20 μέτρα απο τη σκηνή δεν είναι αυτό που ακούει ο άλλος πάνω. Και μη μου πεις για ανακλάσεις γιατί μιλάμε για μελετημένους χώρους ή ανοιχτούς. Πάρε ένα ντεσιμπελόμετρο και βρες ένα μέσο όρο των εντάσεων που επικρατούν σε μια μέση πρόβα. Δεν νομίζω να βρεις άνθρωπο με ειδίκευση στην ακουστική που θα σου πει ότι πρόκεται για ασφαλείς εντάσεις. Αυτό για τους μπουζουξήδες το γνωρίζω απο άνθρωπο του χώρου τόσο ηχολήπτη όσο και ακουστικό. Υπογράμμισα άλλωστε το ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ακριβώς για να μην γίνει παρεξήγηση. Βέβαια έτσι όπως είναι τα πράγματα σήμερα σχεδόν κανένας δεν θα είχε πρόβλημα να καταστρέψει τα αυτιά του (γιατί αυτό θα κατάφερνε) αν του προσφέρονταν δουλειά. Τα in ear φοριούνται και στα 2 αυτιά, δεν είδα ποτέ μοντέλο μόνο με ένα ακουστικό (και ποιό θα είναι? το δεξί ή το αριστερό?). Απλά κάποιες φορές λόγω της φόρτισης του λάιβ θα τύχει να δεις κάποιον να τα βγάζει τελείως, ή να φοράει μόνο το ένα. Προφανώς δεν θα πεθάνεις ή θα κουφαθείς απο μια πρόβα την εβδομάδα που κάνεις με τη μπάντα σου και το 1 λάιβ το μήνα. Αλλά μη λες ότι οι ωτοασπίδες είναι και άχρηστες.
  14. Και είναι κουφοί. Ξέχασες να το πεις αυτό. Αν δεν κάνω λάθος ένας απο τους λόγους που πλέον κανείς δεν κάνει 8ωρα στα μπουζούκια και οι μουσικοί παίζουν 2 μέρες την εβδομάδα, είναι πολύ απλά γιατί προφανέστατα δεν προλαβαίνει το αυτί να επανέλθει απο τη ζημιά που προκαλείται με συχνότερη έκθεση. Αν δεις σε εμφανίσεις τεράστιων μπαντών πάντως (το λέω αυτό επειδή αναφέρθηκες σε επαγγελματίες μουσικούς) όλοι ανεξαιρέτως φοράνε in-ear monitors που φυσικά λειτουργούν και σαν ωτοασπίδες αφού η ένταση στη σκηνή είναι μεγάλη. Θα μου πεις βέβαια έχουν τον ήχο τους αφού πρόκειται για monitor. Στη δική μας περίπτωση θυσιάζουμε μέρος του ήχου φορώντας ωτοασπίδες ώστε μετά να ακούμε φυσιολογικά. Εξτρά σημείωση: Στο DVD του Beck στο Ronnie Scott's ("μικρό" venue) ο Colaiuta καταδέχεται να φορέσει ωτοασπίδες οι οποίες φαινομενικά τουλάχιστον είναι οι κλασσικές σιλικόνης που φοράμε εμείς.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου