Προς το περιεχόμενο

mesa mark v και δεν με καλυπτει ο αντιπροσωπος


treloagori

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μεσα σε 6 μηνες εσβηνε και αναβε κατα διαστηματα ....τον εστειλα εντος εγγυησης στην αντιπροσωπεια στην πατρα και μου τον στειλανε πισω λεγοντας στην αρχη οτι δεν βρηκαν τιποτα...μετα οτι εφταιγε μια καλωδιωση την οποια ψαχνανε παντου να την βρουν και μου την στειλανε αργοτερα μαζι με τον ενισχυτη ....να την φτιαξω εγω ισως...το οποιο δεν ηταν καμμια καλωδιωση αλλα καλωδιο footswitch...τωρα απ οτι μου πε το local store που τον πηρα οτι  μας εχουν ψιλογραμμενους γιατι βαρανε διαλυση....τι μπορω να κανω;τωρα ο ενισχυτης δεν δουλευει καθολου....ουτε καμμενο fuse. Ουτε καμμενες λαμπες...transformer μου μυριζει....

 

 

ο αντιπροσωπος στην πατρα δεν μπορει να μου τον αντικαταστησει ουτε να μου τον φτιαξει,,,,να τον στειλω αμερικη εχει τρελους δασμους....αρα πεταξα 3000 ευρω στον αερα....οποτε αυτην την στιγμη mesa boogie,fender δεν αγγιζουμε .....εγραψα και στην boogie και περιμενω απαντηση...εχετε καμια ιδεα πως μπορω να κινηθω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Φιλε treloagori,τον πας ομορφα και ο ωραια στο Χαρη στη ν.Ιωνια στο http://www.effectum-electron.com και καθαριζεις!

Εχεις το απολυτο εργαλειο,μην ακουω απαισιοδοξιες :)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου το θεμα ειναι να καλυψει καποιος την εγγυηση και οι αντιπροσωπειες να ειναι υπευθυνοι οταν τους δινεις 3000 ευρο,,,,μετα να μην λενε γιατι αγοραζουμε απο γερμανια και δεν τους στηριζουμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε κι εγώ είχα παραγγείλει έναν μετασχηματιστή από Στόλλα (φαντάζομαι γιαυτόν μιλάς) από τον Ιούλιο και αφού είδα και απόειδα επικοινώνησα με MESA και μου είπανε πως πλέον δεν είναι επίσημος αντιπρόσωπός τους. Τους ρώτησα τι γίνεται περαιτέρω και περιμένω απάντηση... Αν έχω νέα θα ενημερώσω...

 

Α και για εξυπηρέτηση τι να λέμε... Έχω επικοινωνήσει άπειρες φορές δεν κάναν τον κόπο να μου πούνε ότι πλέον δεν είναι αντιπρόσωποι Boogie και εκτός τούτου εδώ και 3 μήνες το τμήμα service πρακτικά δεν υπάρχει... Υποτίθεται πως λειτουργεί Πέμπτες και Παρασκευές 14.30 με 17.00 αλλά άμα καταφέρει κανένας να επικοινωνήσει βρε παιδιά ρωτήστε και για τον δικό μου τον μετασχηματιστή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

@ treloagori

@ gkourelis

 

Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε αύριο με το τεχνικό τους τμήμα στην Πάτρα τηλ. 2610-435400

ή με το υποκατάστημά τους στην Αθήνα τηλ. 210-8813648.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι αν σηκωσουν το τηλεφωνο ελα πες μου...δεν θα ναι η πρωτη φορα

 

εχουν περασει 6 μηνες με την ολη ιστορια...κυριε χναρακη καταλαβαινω που το πατε να μην σπιλωθει το ονομα του συνεργατη σας αλλα δεν γινεται παντα εκ των υστερων  αμα δημοσιοποιησουμε κατι να ενεργοποιουνται  μηχανισμοι εξυπηρετησης...ηδη εχω ενημερωσει την εταιρια με μηνυματα...ας δεσμευτει δημοσια η εταιρια για τους μελλοντικους πελατες της στην τελικη σε τι θα τους καλυπτει και σε τι οχι....

 

μαλλον δεν καταλαβατε οτι για μηνες επικοινωνουσαμε και τιποτα δεν βγηκε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

κι αν σηκωσουν το τηλεφωνο ελα πες μου...δεν θα ναι η πρωτη φορα

Επειδή η Πάτρα έχει "διαφορετικό" ωράριο, σου έδωσα και το τηλέφωνο του υποκαταστήματος της Αθήνας.

Πάρε αύριο νωρίς στο υποκατάστημα της Αθήνας και αυτοί θα ενημερώσουν το αντίστοιχο τμήμα της Πάτρας.

 

εχουν περασει 6 μηνες με την ολη ιστορια...κυριε χναρακη καταλαβαινω που το πατε να μην σπιλωθει το ονομα του συνεργατη σας αλλα δεν γινεται παντα εκ των υστερων αμα δημοσιοποιησουμε κατι να ενεργοποιουνται μηχανισμοι εξυπηρετησης...ηδη εχω ενημερωσει την εταιρια με μηνυματα...ας δεσμευτει δημοσια η εταιρια για τους μελλοντικους πελατες της στην τελικη σε τι θα τους καλυπτει και σε τι οχι....

Μήπως κακώς ασχολήθηκα;;;

 

μαλλον δεν καταλαβατε οτι για μηνες επικοινωνουσαμε και τιποτα δεν βγηκε

Κάνε άλλη μία προσπάθεια.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

κι αν σηκωσουν το τηλεφωνο ελα πες μου...δεν θα ναι η πρωτη φορα

 

εχουν περασει 6 μηνες με την ολη ιστορια...κυριε χναρακη καταλαβαινω που το πατε να μην σπιλωθει το ονομα του συνεργατη σας αλλα δεν γινεται παντα εκ των υστερων  αμα δημοσιοποιησουμε κατι να ενεργοποιουνται  μηχανισμοι εξυπηρετησης...ηδη εχω ενημερωσει την εταιρια με μηνυματα...ας δεσμευτει δημοσια η εταιρια για τους μελλοντικους πελατες της στην τελικη σε τι θα τους καλυπτει και σε τι οχι....

 

μαλλον δεν καταλαβατε οτι για μηνες επικοινωνουσαμε και τιποτα δεν βγηκε

Ποιός ο λόγος που δημοσιεύεις το πρόβλημα σου; Για να εκδικηθείς ή να το λύσεις;

Οταν κάποιος προτείνει λύση, (προφανώς μεσολάβησε) απο τυπική και μόνο ευγένεια δεν του τη λέμε κιόλας...

 

Κι εγω Boogie έχω και πολύ θα ήθελα να ξερω πως δεν θα εχω το ίδιο πρόβλημα όταν χρειαστεί κάτι. Είναι γνωστά τα προβλήματα του αντιπροσώπου νομίζω. Δοκίμασε αυτο που λέει ο Μ.Χ. και πες μας.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου