Προς το περιεχόμενο
  • Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας.

     

    Oι απόψεις που γράφονται στο forum εκφράζουν τους συνομιλητές και όχι την σελίδα.

Παρουσιάσεις - Δοκιμές

Τα μέλη παρουσιάζουν / δοκιμάζουν τα μουσικά τους όργανα και μηχανήματα ήχου.


379 θέματα σε αυτό το forum

    • 23 απαντήσεις
    • 18,2k εμφανίσεις
  1. Guitar Microphone Shootout 1 2

    • 12 απαντήσεις
    • 3k εμφανίσεις
    • 34 απαντήσεις
    • 33,5k εμφανίσεις
  2. Neural DSP - Tone King Imperial MKII 1 2

    • 14 απαντήσεις
    • 994 εμφανίσεις
  3. Nick Silver pickups - Swan 1 2 3

    • 20 απαντήσεις
    • 1,6k εμφανίσεις
  4. Charvel Guthrie Govan MJ San Dimas SD24 CM 1 2 3

    • 24 απαντήσεις
    • 1,5k εμφανίσεις
  5. Marshall SC20C JCM800 - Παρουσίαση 1 2 3 4

    • 35 απαντήσεις
    • 2,9k εμφανίσεις
  6. Hotone Ampero Mini 1 2 3 4 13

    • 127 απαντήσεις
    • 5,2k εμφανίσεις
  7. Roland Fantom EX (upgrade) 1 2

    • 13 απαντήσεις
    • 755 εμφανίσεις
    • 52 απαντήσεις
    • 3k εμφανίσεις
  8. Moog with analog pedals

    • 9 απαντήσεις
    • 981 εμφανίσεις
    • 3 απαντήσεις
    • 527 εμφανίσεις
    • 33 απαντήσεις
    • 2,3k εμφανίσεις
  9. EPIPHONE Starling Starlight Blue

    • 7 απαντήσεις
    • 933 εμφανίσεις
    • 24 απαντήσεις
    • 3,3k εμφανίσεις
    • 16 απαντήσεις
    • 1,2k εμφανίσεις
    • 36 απαντήσεις
    • 2,5k εμφανίσεις
  10. Tube amp vs Solid-state amp vs plugin 1 2 3 4 6

    • 54 απαντήσεις
    • 3,4k εμφανίσεις
  11. Larry Carlton S7 - Αναλυτική παρουσίαση 1 2

    • 17 απαντήσεις
    • 1,5k εμφανίσεις
  12. Variax 700 Line 6 1 2

    • 10 απαντήσεις
    • 2k εμφανίσεις
  13. Orange Rocker 15 Terror - Αναλυτικό review 1 2

    • 14 απαντήσεις
    • 3k εμφανίσεις
    • 30 απαντήσεις
    • 2,8k εμφανίσεις
    • 31 απαντήσεις
    • 3,6k εμφανίσεις
    • 11 απαντήσεις
    • 1,5k εμφανίσεις
    • 23 απαντήσεις
    • 2,8k εμφανίσεις
    • 43 απαντήσεις
    • 6,1k εμφανίσεις
    • 4 απαντήσεις
    • 1,1k εμφανίσεις
  14. Fender Deluxe Telecaster Thinline - Review 1 2 3

    • 20 απαντήσεις
    • 3,4k εμφανίσεις
  15. Fender Brent Mason Telecaster - Παρουσίαση 1 2 3 4

    • 31 απαντήσεις
    • 4,6k εμφανίσεις
  16. Squier Classic Vibe 70s Telecaster Custom - Review 1 2 3

    • 27 απαντήσεις
    • 3,8k εμφανίσεις
  • Αναρτήσεις

    • Υπάρχουν άπειρα βίντεο στο YouTube που μπορούν να σε βοηθήσουν να μιξάρεις hip hop beats πολύ καλύτερα απ' το να καθόταν κάποιος εδώ να σου γράψει μια μικρή ραψωδία 🙂   Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι πως το beat είναι ένα στοιχείο του κομματιού και στο τέλος όλα πρέπει να δουλέψουν αρμονικά. Αλλιώς θα μιξάρεις ένα beat που είναι πολύ μπροστά κι αλλιώς κάτι που κάθετα πολύ πιο πίσω απ' τη φωνή ή και άλλα samples, όπως συχνά συμβαίνει στο Ελληνικό hip-hop.   Αφού δεις μερικά βίντεο, πάρε κάποια γνωστά κομμάτια που σου αρέσουν στο είδος και ψάξε και γι αυτά στο YouTube για τη μίξη. Μετά προσπάθησε να αναπαράγεις το ίδιο αποτέλεσμα.   Τέλος, τα κομμάτια θα χρειαστούν και mastering για να φτάσουν να ακούγονται σε ικανοποιητικά levels. To τελικό eq & compression δηλαδή. Αφού φτάσεις σε ένα σημείο να τα δουλέψεις όλα αυτά, παίρνεις το κομμάτι που έχεις δουλέψει και κάποιο κομμάτι αναφοράς που του μοιάζει και τα ακούς στο αμάξι σου. Αν εκεί είσαι καλά, έχεις ήδη προχωρήσει αρκετά.  
    • @kpeyos ευχαριστώ για την απάντηση. Αν καταλαβαίνω καλά είναι θέμα αισθητικής και προσωπικής επιλογής το που θα κουρδίσεις. Δεν είχα μάθει να δουλεύω το multiband compressor γιατί είχα reason και δεν περιείχε δωρεάν. Τώρα που έχω το ableton live βλέπω ότι έχει multiband compressor. Τι να προσέξω; Θεωρείς ότι είναι προτιμότερο όταν κάποιος δεν γνωρίζει να ρυθμίζει καλά τα release και attack, να αφήνει το beat χωρίς πολλά-πολλά; Έχω παρατηρήσει εγώ που φτιάχνω oldschool hip hop beats, οπότε πολλά samples ότι σε αυτό το είδος μουσικής δεν χρειάζεται και ιδιαίτερο threshold αλλά μπορεί να κάνω λάθος.
    • Καλησπέρα. Τί εννοείς "σε ποιες περιπτώσεις";   Γενικά δεν είναι απαραίτητο, αλλά κάποιοι μέσω του pitch και του eq κουρδίζουν μπότα και ταμπούρο να έχουν τον μέγιστο συχνοτικό συντονισμό στην τονική του κομματιού. Άλλοι το πηγαίνουν κι ένα βήμα παραπέρα και κουρδίζουν όλα τα τύμπανα σε διάφορες νότες της κλίμακας του κομματιού, ιδιαίτερα αν το κομμάτι έχει πολλά toms.    Με την ίδια λογική μπορείς να κουρδίσεις στην πέμπτη ή σε οποιοδήποτε άλλο διάστημα επιθυμείς, απλά η πέμπτη είναι το αμέσως πιο σύμφωνο διάστημα μετά την τονική.   Όλα αυτά δεν είναι καθόλου απαραίτητα. Πολύ πιο σημαντικό στα beats κατ' εμέ είναι να μην υπάρχουν περίεργοι συντονισμοί και αδειάσματα στα μπάσα. Να μην ακούγεται πολύ δυνατά η μία νότα επειδή συντονίζει μπότα με μπάσο και μετά αδειάζει όλο το κομμάτι όταν αλλάζει η νότα του μπάσου. Αυτό πετυχαίνεται με multiband compressor, αλλά θέλει εμπειρία.
    • Φυσικά και το έβαλα. Ο Cory Henry στα πλήκτρα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου