Προς το περιεχόμενο

babagau

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    12
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Βόλος

Συμμετοχή babagau

0

Φήμη

  1. Υπάρχον εύκαμπτος αεραγωγός αλουμινίου πρέπει να ηχομονωθεί από την έσω πλευρά. Δϋο λύσεις: α. Με ηχομονωτική πλάκα τοποθετημένη διαμετρικά. β. Με ηχομονωτική πλάκα τοποθετημένη περιμετρικά (πάντα από τη μέσα). Αυτή η πλάκα θα είναι λεπτότερη ώστε να διατηρηθεί το εμβαδό διατομής ίσο με την περίπτωση α. Ποια μέθοδος τοποθέτησης θα έχει την μεγαλύτερη απορρόφηση ενέργειας (ήχου); Λογικά η β, αλλά είναι και η πιο χρονοβόρα, με κοτετσόσυρμα ώστε να διατηρείται το κυκλικό σχήμα της πλάκας και να πιέζεται ελαφρώς προς την περίμετρο του αεραγωγού. Papers κανείς; Γιάννης Σταθόπουλος http://bab-studio.tumblr.com/
  2. Εδώ http://www.thelaststrawblog.org/2009/07/strawbale-sound-isolation-acoustics/ βρήκα μία πιο αναλυτική έρευνα. Η κατασκευή της τοιχοποιίας έχει αρχίσει. Φωτογραφίες από την πρόοδο των εργασιών εδώ: http://bab-studio.tumblr.com/
  3. Αυτά τα διαδικαστικά είναι πολύ μπέρδεμα. Με έβαλε ένας φίλος σε σκέψεις ότι ίσως δεν χρειάζομαι μελέτη πυροπροστασίας. Στις σημειώσεις μου διαβάζω ότι χρειάζεται σε περίπτωση "αλλαγής χρήσης". Αυτές οι σημειώσεις βέβαια ήταν για έναν άλλο χώρο που "έπαιζε" τότε και ήταν... ορνιθοτροφείο! Ο χώρος που νοίκιασα εν τέλει είναι "ισόγειο κατάστημα" και πρέπει να το ξαναψάξω το θέμα. Αν γνωρίζεις κάτι Νίκο παρακαλώ πες μου. Από το 2008 που στήνατε το χώρο, βέβαια τα διαδικαστικά μπορεί να έχουν αλλάξει. Πάντως είναι πολύ μελετημένος και καθώς πρέπει ο χώρος, μπράβο! Υπάρχουν πάντως και τέσσερα αχυρόσπιτα στην Ελλάδα με άδεια, οπότε τι διάλο, εγώ που να κολλήσω... ρίχνω μέσα και πηλό άμα χρειαστεί (light clay)! Το άχυρο τώρα, ή το βαμβάκι, μπορούμε να τα συγκρίνουμε, με τον πετροβάμβακα, που είναι πορώδη και αποτελούν εσωτερικό τμήμα της τοιχοποίας. Η γυψοσανίδα στην ουσία είναι κομμάτι σοβά με βάση το γύψο και επίστρωση χαρτιού και έχει διαφορετικό ρόλο στην τοιχοποιία, είναι το εξωτερικό στρώμα. Μία αχυρόμπαλα που μέτρησα είναι περίπου 110Χ48Χ36cm. Τελικά δεν είναι μπάλα, αλλά ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο...οκ. Οι διαστάσεις εξαρτώνται από το δεματικό μηχάνημα και υποθέτω ότι όλες παίζουν εκεί τριγύρω. Ζύγίζει 16-22kg, είναι δηλαδή αρκετά συμπιεσμένο το άχυρο και κοστίζει 2 ευρώ το τεμάχιο μέσα στο καλοκαίρι, ενώ αυξάνεται εώς 4 ευρώ το χειμώνα, με παραλαβή κατευθείαν από χωραφάδες. Για την φόρτωση/μεταφορά/εκφόρτωση, χωραφάδες με αποθήκες 5-15km μακρυά από εδώ ζητήσαν εξτρά μισό εώς ένα ευρώ τη μία. Το βαμβάκι κοστίζει 0.40 Ευρώ/kg εκκοκισμένο. Είναι χύμα, οπότε θα πρέπει να κατασκευαστεί ένας πρόχειρος χώρος για την αποθήκευσή του. Μπορεί να συμπιεστεί σε ικανοποιητικό βαθμό και χωρίς μηχανικές μεθόδους. Σε μία δοκιμή που έκανα ζυγίζοντας σε ζυγαριά ακριβείας βαμβάκι που "πατίκωσα" σε ένα γνωστού όγκου μεγάλο συρτάρι, πέτυχα πυκνότητα 100 kg/m3. Για 20 m3 υπολόγισα κόστος αχύρου με 3.5 Ευρώ η "μπάλα" 370 Ευρώ, βαμβακιού 760 Ευρώ και πετροβάμβακα 1.2Χ0,6Χ0,05 m με 4 Ευρώ το τεμάχιο, 2222 Ευρώ. Άλλο θετικό του αχύρου και του βαμβακιού είναι οι δυνατότητες σμιλεύματος διαχυτικών επιφανειών. Μπορεί να πλαστεί η επιθυμητή μορφή με νευρομετάλ ή κοτετσόσυρμα (για πιο φθηνά) που συγκρατεί τα χύμα υλικά μέσα στον τοίχο, ή με αφαίρεση κομματιών από την ίδια την αχυρόμπαλα. Και από πάνω το επίχρυσμα, ο σοβάς, ακουστικός κατά προτίμησην.
  4. http://www.acoustics.org/press/130th/lay03.html σύμφωνα με την παραπάνω μέτρηση, ένας τοίχος με σοβατισμένες αχυρόμπαλες συνολικού πάχους 51εκ, έχει Transmission Loss = 59.8dB (A-weighted). H μέτρηση έγινε στην αμερική. To STC είναι αμερικάνικο πρότυπο και συνήθως η τιμή είναι ίδια με το ευρωπαϊκό Rw. Η τιμή αυτή σίγουρα θα ήταν μεγαλύτερη εάν η αχυρόμπαλα κοβόταν στη μέση και τοποθετούνταν εκεί ένα διαχωριστικό στρώμα ή κενό, δηλαδή σοβάς - μισή αχυρόμπαλα - ??? - μισή αχυρόμπαλα - σοβάς. Όσον αφορά την πυροπροστασία σύμφωνα με το εξής τεχνικό κείμενο http://www.yourhome.gov.au/technical/pubs/fs58.pdf Αρκεί η αχυρόμπαλα να είναι επαρκώς και πλήρως σοβατισμένη, καθώς έτσι το απαραίτητο για τη φωτιά οξυγόνο δεν μπορεί να παρεισφρήσει στο εσωτερικό της τοιχοποιίας. Το ίδιο μου είπαν και κάτι χίππηδες :-) Μένει να βρεθεί άκρη με μηχανολόγο για τη μελέτη πυροπροστασίας.
  5. Μετράει δηλαδή και το εσωτερικό των τοίχων για τον έλεγχο πυροπροστασίας; Δεν αρκεί που η γυψοσανίδα και ο φελλός (για το δάπεδο) είναι πυρίμαχα υλικά; Στην πυροσβεστική που ρώτησα μου είπαν ότι τους ενδιαφέρει η ύπαρξη πυροσβεστήρων σε εύκολα προσβάσιμο μέρος και η έξοδος κινδύνου. Θα ρωτήσω και μηχανικό, ο οποίος άλλωστε κάνει και τη μελέτη πυροπροστασίας και θα επιστρέψω με νεότερα. Αλλάξαμε θέμα αλλά τι να κάνουμε...
  6. Ετοιμάζομαι να στήσω στούντιο ηχογραφήσεων εδώ στο Βόλο και ψάχνομαι με πρώτες ύλες το άχυρο (σε αχυρόμπαλες) και το βαμβάκι (εκκοκκισμένο, χύμα). Αυτά εντός γυψοσανίδων στερεωμένες σε ξύλινο σκελετό. Γνωρίζει κανείς έρευνες, πτυχιακές, papers, οτιδήποτε σε σχέση με τα Rw τέτοιων τοίχων; ευχαριστώ, Γιάννης Σταθόπουλος.
  7. κάτι βρήκα: http://www.thatcorp.com/datashts/dn140.pdf και εδώ άλλος τρόπος, με jfet. http://www.tangible-technology.com/ipr/AE230/html/wk_6/hamptone_fet_scan.pdf
  8. Χαίρετε, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για τα μουσικά όργανα που βγάζουν το σύνηθες line level σήμα. Γιατί στους μείκτες το σήμα περνάει από το preamp; Βάζει κανείς παραμόρφωση από το μείκτη; Δε θα μπορούσε να πηγαίνει κατευθείαν στα eq και τον μείκτη; Πχ σε μερικούς ενισχυτές δεν υπάρχει προενίσχυση και το σήμα ακούγεται ικανοποιητικά και δυνατά. Η προενίσχυση (στο line level) χρησιμοποιείται μόνο για υπεροδήγηση - παραμόρφωση ή έχει και άλλο λόγο ύπαρξης; Αυτά επειδή ξεκινώ να φτιάξω ένα κανάλι μείκτη και αναρωτιέμαι που και πως να στείλω τα line inputs. Με τα μικρόφωνα καταλαβαίνω τι γίνεται.
  9. μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις με κιθαρίστες που σου αρέσει ο ήχος τους και να τους ρωτήσεις για το σετ απ τους σε κάποιο συγκεκριμένο δίσκο ή στα λάιβ. Κάποιοι θα σου απαντήσουν σίγουρα.
  10. Τα έχω κάνει, ότι ηχείο και να βάλω, το αριστερό κανάλι ακούγεται πολύ δυνατότερα. Περίπου 6dB. Κάνει τα ίδια ΟΤΙ ΕΙΣΟΔΟ και να βάλω, πικαπ, σι-ντι κασσέτα κλπ. Σίγουρα είναι θέμα ενισχυτή. Ίσως κάποιο καμμένο τρανσίστορ..; Ευχαριστώ πάντως!
  11. Γεια σας, έχω έναν ενισχυτή Marantz PM-50, hi-fi, που βγάζει διαφορετικές εντάσεις στο αριστερό και στο δεξί κανάλι, με balance στο κέντρο, όπου θα έπρεπε να ακούγονται ισόποσα. Αυτό συμβαίνει με οτιδήποτε ηχεία και να συνδέσω και από οποιαδήποτε είσοδο. Οι διαφορά στα κανάλια, γίνεται αντιληπτή και από τα ακουστικά, αλλά σε χαμηλότερο βαθμό. Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει; Ίσως το ότι είναι hi-fi o ενισχυτής σας ξενίζει, αλλά βγάζει πολύ όμορφο, γλυκό ήχο σαν συνδέω επάνω μουσικά όργανα, σε χαμηλές βέβαια εντάσεις, και φυσικά χωρίς δικό του overdrive. Eυχαριστώ πολύ.
  12. Χαχα, ωραίο ερώτημα, ελαφρώς πονεμένο, αλλά χαλαρό και ωραίο. Ε, πότσο, τώρα προχτές δοκιμάστηκα ένα 2ωράκι dj σε μαγαζί γνωστού και ενθουσιάστηκε, βασικά όλοι γουστάραμε, ε και περιμένω πότε θα αρχίσω κανονικά κανα 2 φορές τη βδομ να βγαίνει κάνα χαρτζιλίκι. Κατά τα αλλα από γονείς τη βγάζω. Παλιά δούλευα λίγο ντελίβερυ μπόι με το παρταλο50άρι μου, σε ένα φωτογραφείο, σε κάτι άλλα μπαράκια dj, ά, και λάντζα!!! Πωπω, μακάρι να τα γράφαμε και στα βιογραφικά έτσι χαλαρά!!! χαχαχα Κατά τα άλλα είμαι 8ο ετος, computer science, παίζω μπάσο, κυρίως, αλλά δεν έχω βγάλει ποτέ φράγκα από αυτό, δεν έκατσε. Λέτε να φταίει το κράτος;
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου