Προς το περιεχόμενο

Fender Blues Deluxe Reissue


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω και εγώ τόσο τον Fender Blues Deluxe, όσο και μια Tonelab. Είναι πολύ ωραίος ενισχυτής, τόσο για ένα βασικό καθαρό, όσο και για να βγάλεις έναν σπασμένο καθαρό προς overdrive ήχο. Όσα πετάλια του έχω βάλει πάνω ήταν μια χαρά. Η καλύτερη χρήση κατά τη γνώμη μου είναι να έχεις 2-3 πετάλια για βρώμικους ήχους και να παίρνεις από τη tonelab modulation, delay, reverb καθώς και να χρησιμοποιείς κάποια πολύ καλά πετάλια που έχει (πχ orange dist, univibe, bootique od, bi phase). Όλα αυτά στον καθαρό ήχο του Blues Deluxe.

 

 

ακριβως αυτο το στησιμο θελω να κανω κ γω...!! απλα θα καθυστερησω λιγο τα πεταλια λογω οτι θα ξεφραγκιαστω για τον ενισχυτη.

Σε σπιτι σε βγαζει φιλε η τον χρησιμοποιεις μονο για προβες/live???

 

bloody sunday με δεδομενο το γκρατζαρισμα τοτε με συμφερει να εχει πολλα watt για ωστε να αρχιζει να <<ξυνει>> σε μια σχετικη ενταση κ οχι νωρις ετσι???

Γιατρός!!! Τι γιατρός??  Μετεωρολόγος..!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σπίτι παίζω αυτό το καιρό μόνο και δεν έχω κάποιο πρόβλημα, παίζω με το volume περίπου στο 2-3 και το εξωτερικό volume της tonelab στα 3/4 και ακούγεται μια χαρά. Σχετικά με το πόσο καθαρός είναι ο ενισχυτής, εγώ παίζω με διπλούς και αρχίζει να σπάει αν το volume περάσει το 5, και πίστεψε με στο 5 είναι ήδη πάρα πολύ δυνατός. Και όλα αυτά στο high input του ενισχυτή. Μιλάω πάντα για το καθαρό κανάλι. Το 2ο κανάλι του ενισχυτή από τη στιγμή που έχει master και gain, μπορείς να το ρυθμίσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "γκραντζάρισμα" όπως το βάφτισα δεν έχει τόση σχέση με τα βατ (δλδ έχει αλλά όχι αποκλειστική). Τι εννοώ; Ότι ακόμη κι αν πάρεις δυο διαφορετικούς ενισχυτές αλλά με ίδιες τελικές λυχνίες και ίδια βατ, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα το headroom τους να είναι διαφορετικό, με την έννοια ότι ο ένας θα είναι σχεδιασμένος να "αρπάζει" γρηγορότερα και ο άλλος αργότερα. O σχεδιασμός των κυκλωμάτων και η σχέση preamp-poweramp ποικίλλει από ενισχυτή σε ενισχυτή. Κάτι που γεφυρώνει κάπως αυτή τη διαφορά είναι η χρήση λυχνίας με μικρότερο gain στην θέση 1 και η μετατροπή του bias μαζί με τη χρήση άλλων τελικών λυχνιών με υψηλότερο ή χαμηλότερο rating, πχ. η Groove Tubes έχει το εξής σύστημα βαθμολόγησης:

 

gtrating.jpg

 

Basically, a #1 will distort sooner, and a #10 later.  If, for example, with a mid range tube, say a #5, makes your amp start to

break in the output section at a volume setting on the amp of "4", then with a lower number tube, like a #2, your amp would

have a same sort of break into output distortion at say a volume setting of "3".  With a higher tube,

such as an #8, then you amp would stay clean to about perhaps "6" on  the volume.

 

High rating numbers are not more or less powerful, they just distort later.  These are preferred by heavy rocker that want

maximum clean output, as they get their distortion and tone from effects or pedals. These are not as touch dynamic.

 

Low number tubes are very touch dynamic, and more suited for a lot of folks, for smaller venues and recording.

 

Most folks prefer the 4-7 range tubes, as they are the closest in character and touch to what the amplifier designer had in mind.  

They are also the most versatile.

 

Yπόψιν ότι όλες αυτές οι αλλαγές συνδυάζονται με απαραίτητη ρύθμιση του bias.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευεται οτι προοριζεται για open area χρηση κ οτι θα ψαχνω γηπεδα για να τον ευχαριστηθω? (παντα σε λογικα πλαισια το να 'ευχαριστηθω')? ?

 

μια χαρα θα εισαι,και σε γηπεδο να παιξεις παραπανω απο το 4 δεν θα σε αφησουν ;D να τον ανοιξεις μια και θα προκαλεσεις σοβαρο προβλημα στο stage balance,ο ενισχυτης ειναι ΠΟΛΥ δυνατος & ΚΑΘΑΡΟΣ. ;)

 

επισης πριν βαλεις κανονικα πεταλια βρωμας πριν την TL συγκρινε τα με τα βρωμικα που θα βγαζει η ιδια η TL,πιστευω οτι θα καταλαβεις οτι απλα ΔΕΝ τα χρειαζεσαι ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα καθαρά του blues deluxe θα μπορούσαν να συγκριθούν με τα καθαρά του studiotone? εχω ακουσει τους koch  (studio/twnitone) και μαρεσαν παρα πολυ (οχι ομως και οι τιμή τους). κατα τη γνωμη σας ποιος εχει καλύτερη απόδοση στο clean ch?

deja vu

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντελως διαφορετικος ηχος,τοσο λογω λυχνιων οσο και σχεδιασης.ειναι θεμα γουστου λοιπον,φυσικα  μια και ο Fender εχει τα διπλασια βαττ εννοειται οτι εχει μεγαλυτερο headroom ,αυτο ομως δεν σημαινει οτι εχει και "καλυτερα" ή "χειροτερα" καθαρα..

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου