Προς το περιεχόμενο

Η σημαντικοτητα του ερμηνευτη μιας συνθεσης.


Stoyo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οποτε βρισκω ενα κομματι, τραγουδι κυριως, ψαχνω να ακουσω διαφορες διασκευες ωστε να δω με ποιον αλλο τροπο θα μπορουσε να προσεγγισει καποιος μια συνθεση. Η αληθεια ειναι πως ελαχιστες φορες εντυπωσιαζομαι θετικα και ακομα και τοτε παρατηρω οτι ισως τα ενδιαφεροντα στοιχεια  να πλησιαζουν την υπερβολη, πολλες ψηλες νοτες στη φωνη, shreding κτλ.

 

Επειδη ειμαι ασχετος με δισκογραφιες, πωλησεις και τα συναφη, πως επιλεγει καποιος (συνθετης) τον ερμηνευτη (τραγουδιστη, μπαντα, κιθαριστα, οτιδηποτε) και ποσο σημαντικο ειναι αυτο για το τελικο αποτελεσμα; Υπαρχουν παραδειγματα που θαφτηκαν η αναδειχτηκαν κυριως λογω ερμηνειας;

 

Για να γινω πιο συγκεκριμενος πχ. εχουμε ενα λαικο, ροκ κτλ. τραγουδι, για πιο λογο να το πει ο Α τραγουδιστης και οχι ο Β (με αναλογες φωνητικες ικανοτητες). Ακομα και το αν θα ειναι ανδρας η γυναικα, εφοσον το επιτρεπουν οι στιχοι, το να τραγουδησει ανδρας το "Ναυτης βγηκε στη στερια" ε, ειναι καπως τραγικο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 282
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Υπαρχουν παρα πολλοι καλοι τραγουδιστες,αρκετοι θαυμασιοι τραγουδιστες,λιγοι εξαιρετικοι τραγουδιστες , ελαχιστοι ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ & μετρημενοι στα δακτυλα  TITANOTEΡAΣTIOI  τραγουδιστες.

 

Συνηθως ειναι παρα πολυ ευκολο να ξεχωρισεις ποιοι ειναι τι  :)

 

Οσο πιο  τελειος ειναι ο  συνδιασμος φραζαρισματος,ρυθμου,χροιας και φωνητικων δυνατοτητων τοσο πιο κοντα προς το "τιτανοτεραστιος" ειναι ενας τραγουδιστης

 

παραδειγματα:

 

KAΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ

 

 

ΘΑΥΜΑΣΙΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ

 

 

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ

 

 

ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ

 

 

ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

in Greek  ;D

 

ΚΑΛΟΣ

 

 

 

ΘΑΥΜΑΣΙΟΣ

 

 

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ

 

 

 

 

ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ

 

https://www.youtube.com/watch?v=NXKBFJ8dS6M

 

ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟΣ  ;D

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

in Greek  ;D

...

ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ

 

https://www.youtube.com/watch?v=NXKBFJ8dS6M

..

 

O drummer του Τερζή στο συγκεκριμένο πρέπει να παίζει, να τρώει και να στέλνει μήνυμα στο κινητό ταυτόχρονα.  ;D

 

 

 

Σε σχέση με το αρχικό ερώτημα, θα ήθελα να προσθέσω ότι συνήθως (αλλά όχι πάντα βέβαια) διασκευές γίνονται τα τραγούδια που έχουν κάνει επιτυχία.

Τα διάφορα στοιχεία της αρχικής (επιτυχημένης) εκτέλεσης (περιλαμβανομένης και της φωνής) είναι στοιχεία της επιτυχίας οπότε είναι και δύσκολο να αντικατασταθούν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε σχέση με το αρχικό ερώτημα, θα ήθελα να προσθέσω ότι συνήθως (αλλά όχι πάντα βέβαια) διασκευές γίνονται τα τραγούδια που έχουν κάνει επιτυχία.

Τα διάφορα στοιχεία της αρχικής (επιτυχημένης) εκτέλεσης (περιλαμβανομένης και της φωνής) είναι στοιχεία της επιτυχίας οπότε είναι και δύσκολο να αντικατασταθούν.

 

Επίσης, στο εξωτερικό είναι πολύ πιο σύνηθες ότι ο πρώτος ερμηνευτής ενός τραγουδιού είναι αυτός που το έγραψε (επί της ουσίας, ο μόνος αρμόδιος να το τραγουδήσει).

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχουν παρα πολλοι καλοι τραγουδιστες,αρκετοι θαυμασιοι τραγουδιστες,λιγοι εξαιρετικοι τραγουδιστες , ελαχιστοι ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ & μετρημενοι στα δακτυλα  TITANOTEΡAΣTIOI  τραγουδιστες.

 

Συνηθως ειναι παρα πολυ ευκολο να ξεχωρισεις ποιοι ειναι τι  :)

 

Οσο πιο  τελειος ειναι ο  συνδιασμος φραζαρισματος,ρυθμου,χροιας και φωνητικων δυνατοτητων τοσο πιο κοντα προς το "τιτανοτεραστιος" ειναι ενας τραγουδιστης

 

Ωραια η κατηγοριοποιηση και ο ορισμος αλλα πολλα απο αυτα ειναι εντελως προσωπικα, οπως η χροια. Εγω ας πουμε θα προτιμουσα την εκτελεση του Μητροπανου παρολο που πιστευω πως τεχνικα ηταν καλυτερη του Καζαντζιδη. Του Τερζη μου εδωσε την αισθηση του μπουζουχτζιδικου, ο Καζαντζακης εβγαλε μια μιζερια /πονο/καημο, ο Μητροπανος μια ηπια μελαγχολια. Οπως επισης δε μου αρεσε και τοσο η ερμηνεια του Σινατρα σε σχεση με τις υπολοιπες. Ισως βεβαια λογω ηλικιας και απειριας να μη μπορω να αντιληφθω ακομα καποια πραγματα.

 

Το να φευγει καποιος τονικα και ρυθμικα γινεται ευκολα αντιληπτο, οι υπολοιποι ομως παραγοντες θεωρω οτι ειναι σχεδον καθαρα υποκειμενικοι.

 

Σαυτα τα παραδειγματα ας πουμε πως ηταν πρωτη εκτελεση Sinatra / Καζαντζιδης και εγιναν μεγαλες επιτυχιες, θα γινοταν το ιδιο αν τα ελεγαν οι Stewart / Λιδακης ή θα μεναν στη μετριοτητα, αφανεια; Ποσο θα επιρρεαζαν την πορεια του κομματιου οι ερμηνευτες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαυτα τα παραδειγματα ας πουμε πως ηταν πρωτη εκτελεση Sinatra / Καζαντζιδης και εγιναν μεγαλες επιτυχιες, θα γινοταν το ιδιο αν τα ελεγαν οι Stewart / Λιδακης ή θα μεναν στη μετριοτητα, αφανεια;

 

O Sinatra εκανε την 7η εκτελεση του τραγουδιου 10 ολοκληρα χρονια μετα την πρωτη οποτε νομιζω οτι το ερωτημα σου εχει απαντηθει...

 

Για τον....Λιδακη δεν σχολιαζω καν  ;D

 

Ισως βεβαια λογω ηλικιας και απειριας να μη μπορω να αντιληφθω ακομα καποια πραγματα.

 

ακριβως η διαφορα μεταξυ  Μητροπανου και Καζαντζιδη οσον αφορα το τραγουδιστικο μεγεθος  ειναι ιδια με τη διαφορα Δομαζου και Μαραντονα  ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O drummer του Τερζή στο συγκεκριμένο πρέπει να παίζει, να τρώει και να στέλνει μήνυμα στο κινητό ταυτόχρονα.  ;D

Αααααχαχαχααααααχαχαα ;D

 

Edit: Για να μη διπλοστελνω, ευχαριστω για την απαντηση Superfunk. Αρα η "σωστη" επιλογη ερμηνευτη ειναι καθοριστικη αποτι καταλαβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

{ ο Καζαντζακης εβγαλε μια μιζερια /πονο/καημο, }

 

Καλά που να διαβάσεις και το "ο Χριστός ξανασταυρώνεται'' :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια η κατηγοριοποιηση και ο ορισμος αλλα πολλα απο αυτα ειναι εντελως προσωπικα, οπως η χροια. Εγω ας πουμε θα προτιμουσα την εκτελεση του Μητροπανου παρολο που πιστευω πως τεχνικα ηταν καλυτερη του Καζαντζιδη. Του Τερζη μου εδωσε την αισθηση του μπουζουχτζιδικου, ο Καζαντζακης εβγαλε μια μιζερια /πονο/καημο, ο Μητροπανος μια ηπια μελαγχολια. Οπως επισης δε μου αρεσε και τοσο η ερμηνεια του Σινατρα σε σχεση με τις υπολοιπες. Ισως βεβαια λογω ηλικιας και απειριας να μη μπορω να αντιληφθω ακομα καποια πραγματα.

 

Το να φευγει καποιος τονικα και ρυθμικα γινεται ευκολα αντιληπτο, οι υπολοιποι ομως παραγοντες θεωρω οτι ειναι σχεδον καθαρα υποκειμενικοι.

 

 

+1

 

Μουσικούλα είναι, όλα είναι υποκειμενικά. Προσωπικά ας πούμε, απεχθάνομαι την κλάψα του Καζαντζίδη και την..."βαρυγδουπότητα"  :laugh: της Αλεξίου. Άλλοι βέβαια ορκίζονται στο όνομα αυτών των δύο, ενώ επίσης πολλοί άλλοι τους απεχθάνονται. Επίσης, τα γούστα αλλάζουν κατά καιρούς.

 

Και για να απαντήσω στο ερώτημα, υποθέτω πως ο εκάστοτε συνθέτης έχει φανταστεί "κάπως" το τραγούδι του, και με βάση αυτή την εικόνα (αλλά και την "εμπορικότητα" ενός τραγουδιστή πολλές φορές) κάνει την επιλογή του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου