Προς το περιεχόμενο

vranios

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    42
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή vranios

0

Φήμη

  1. το οτι ειναι εξαιρετικος τραγουδιστης απο που προκυπτει...?? μηπως μπορεις να μας το τεκμηριωσεις αυτο...?? δεν εχω ακουσει ολη την δισκογραφια του,αλλα απο τα λιγα που εχω ακουσει,μιλαμε για τραγουδακια που τα λενε ανετα παιδακια δευτερας δημοτικου... αν κανω λαθος συγχωρεστε με,και για να αποδειχτει το λαθος μου ποσταρετε καποιο τραγουδι που εχει πει και χρειαζεται ικανοτητες φωνητικες
  2. οι ελεγκτικοι μηχανισμοι δεν ειναι καθολου δυαλυμενοι...εμεις τους δενουμε τα χερια,οταν στον ελεγχο που κανουνε δηλωνουμε οτι δουλευουμε 2 μερες την εβδομαδα (γιατι τοσα ενσημα μας κολαει ο εκαστοτε εργοδοτης),ενω στην πραγματικοτητα δουλευουμε 4-5...τι μπορει να κανει η εκαστοτε υπηρεσια...??να στηνει καραουλι εξω απο το καθε μαγαζι,για να τσεκαρει ποσες μερες εχει ζωντανη μουσικη...??? οποτε εμεις φταιμε που το επαγγελμα μας παει απο το κακο στο χειροτερο,και οχι οι επιχειρηματιες...οταν περιμενω σαν το κορακι,να στραβωπατησεις για να σου φαω την θεση με αθεμιτους τροπους (μισο μεροκαματο,χωρις ενσημο,κλπ) δεν φταιει ο επιχειρηματιας,αλλα εγω...!!! και εχω μια πολυ απλη απορια: τωρα που ειμαι 38 χρονων,εχω ακομα αντοχες,και αν θες ''περναει'' ακομα η μπογια μου και ετσι με περνουνε ακομα για δουλεια...στα 50 μου...??στα 60...???ποσους μουσικους 50 η 60 χρονων εχετε δει πανω σε παταρια-πιστες η οπουδηποτε αλλου...???μονο σε κανενα πανηγυρι,και εκει σχετικο ειναι...!!!δεν πρεπει λοιπον εγω σαν επαγγελματιας σε αυτο που κανω να αμειβομαι αναλογα οταν εχω τοσο κοντινη ημερομηνια ληξης σαν μουσικος σε μαγαζια...??οποτε για εμενα φταιμε αποκλειστικα εμεις και η λαθος νοοτροποια που εχουμε...
  3. καλημερα και παλι... σαφως και δεν προυποθετει να εχεις ΑΠΥ για να δουλευεις σαν μουσικος σε μαγαζια.ειναι υποχρεωμενος ο μαγαζατορας (ακομα και αν εχεις ΑΠΥ),να σου κολαει ενσημα στο ικα. επισης αν δεν εχεις ΑΠΥ δεν σημαινει οτι δουλευεις μαυρα...ειναι υποχρεωμενο το λογιστηριο του μαγαζιου να σου δωσει ενα χαρτι στο τελος του χρονου που λεει αναλυτικα ποσες μερες δουλεψες στο συγκεκριμενο μαγαζι (βαση ενσημων που σου κολησε),ποσα λεφτα εχεις παρει μεικτα,ποσες κρατησεις σου εχουν γινει,και ποσα ηταν τα καθαρα χρηματα που πηρες συνολικα. φιλε μου,αν εννοεις εμενα λεγοντας ονειροπολος,θα σου πω οτι δεν ειμουνα ποτε ουτε σκοπευω να γινω...αυτο που ποσταρα ειναι απο το TAX-XEAVEN το οποιο ειναι φορουμ λογιστων,και εχει αναρτημενες ολες τις συμβασεις εργασιας ολων των επαγγελματων,προς διεκολυνση των μελων του...τωρα αν εσυ δεν θες να την πιστεψεις,πιστεψε οτι σου λενε οι εκαστοτε μαγαζατορες για να σε ''ριξουν'' στο μεροκαματο...για του λογου το αληθες ποσταρω και το λινκ απο το φορουμ για να διαπιστωσεις και μονο σου αυτα που γραφω...http://www.taxheaven.gr/labordoc/index/view/mid/126 στην αρχη του ποστ μου εγραψα οτι τα περισοτερα απο αυτα που λεει δεν ισχυουνε...αυτο ομως δεν σημαινει οτι αν διεκδικησεις δικαστικα τα δικαιωματα σου δεν δικαιωνεσαι...αλλο τι σου δινει ο εκαστοτε εργοδοτης,και αλλο τι δικαιουσε να παρεις απο τον νομο...προσωπικα ξερω συναδελφο μουσικο που κατεφυγε στην δικαστικη οδο επειδη τον εδιωξε το μαγαζι μετα τις γιορτες,και το δικαστηριο τον δικαιωσε,βγαζοντας αποφαση να παρει οτι ακριβως ελεγε η τοτε συμβαση εργασιας των μουσικων (μιλαω για το 2003),και μαλιστα να πληρωθει και για το υπολοιπο της σεζον που θα καθοτανε στο σπιτι του (οπως αναφερει η συμβαση,αν δουλεψεις πανω απο 5 μερες στο μαγαζι,δεν εχει δικαιωμα να σε διωξει πριν το τελος τις σεζον,αρκει βεβαια να μην εισαι εσυ ο υπαιτιος της απολυσης σου...)τωρα για την συνεχεια της ιστοριας,σχετικα με το αν πηρε τα λεφτα του,θα σου πω οχι ολα...πηρε ενα μερος και συμβιβαστηκανε... αυτος ειναι ο δευτερος λογος που εχει φτασει το επαγγελμα του μουσικου σε αυτο το χαλι στην ελλαδα (ο πρωτος ειναι ο λαθος συνδικαλισμος,κατα την ταπεινη αποψη μου). δηλαδη φιλε μου,αν δεν εισουνα μουσικος,και ας δανειστουμε οτι εισαι ηλεκτρολογος πχ...σε φωναζω λοιπον εγω που εχω το χ νυχτερινο κεντρο,και σου λεω θελω να μου φτιαξεις αυτα τα πραγματα...τι θα μου κοστισει?-1000 ευρο-οκ ξεκινα...αν μετα σου δωσω 300 αντι για 1000 δεν θα τα διεκδικισεις...???θα πεις αστα μην τυχον και με δειρουνε,η με τσιμεντοσουνε,η οτιδηποτε αλλο...???δεν μπορω να φανταστω οτι οσοι συνεργαζονται με τετοιου ειδους μαγαζια,οτι δεν πληρωνονται,η τους δινουνε οτι θελουνε οι μαγαζατορες,κατω απο την απειλη οτι θα τους δειρουνε... σχετικα με τα βαρεα-ανθυγιειναι που ανεφερθηκε παραπανω... προσωπικα οταν εμαθα οτι συζητιεται να μας βγαλουνε απο τα βαρεα,ειπα μακαρι...οχι γιατι δεν πιστευω οτι η δουλεια μας δεν ειναι ανθυγιεινη...ισα-ισα...απλα επειδη δουλευοντας 20 χρονια σε αυτην την δουλεια χειμωνα-καλοκαιρι,εχω κατι λιγοτερο απο 2000 ενσημα,με την δικαιολογια οτι τα ενσημα μας ειναο πολυ ακριβα,και δεν μπορουσαν να τα κολησουνε ολα...οποτε δουλευαμε 6-7 μερες την εβδομαδα,και μας κολαγανε 2 ενσημα...τωρα τι δικαιολογια θα εχουνε...???αντε μπας και μαζεψουμε κανενα ενσημο να παρουμε τουλαχιστον την μειωμενη στα 80 μας...!!!!!!
  4. ΑΡΘΡΟ 6 Οι μουσικές δοκιμές μπορούν να διαρκούν έως 6 (έξι) ημέρες με ανώτερο όριο τις 5 (πέντε) ώρες ημερησίως και αμείβονται με το ημερομίσθιο που προβλέπεται στην παράγραφο 2 της παρούσας. Σε περίπτωση πραγματοποίησης δοκιμών πέραν αυτών των ορίων καταβάλλεται ωρομίσθιο 15€ για κάθε μία από τις πρώτες 15 (δεκαπέντε) επιπλέον ώρες και 20€ για κάθε μία από τις επόμενες ώρες. Ο χρόνος πραγματοποίησης των μουσικών δοκιμών θα συμφωνείται ανάμεσα στο μισθωτό και τον εργοδότη, λαμβανομένης υπ όψιν της ανάγκης επαρκούς προετοιμασίας για την ορθή εκτέλεση του προγράμματος. Επίσης, θα πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι τυχόν επαγγελματικές υποχρεώσεις του μισθωτού σε άλλον εργοδότη. ΑΡΘΡΟ 7 Ο μουσικός δικαιούται μια ημέρα αναπαύσεως κάθε εβδομάδα καθοριζόμενη ελευθέρως μεταξύ αυτού και του εργοδότη λαμβανομένων πάντοτε υπόψιν των αναγκών του προγράμματος και εν γένει της επιχείρησης. Τούτο ισχύει ανεξαρτήτως του τόπου παροχής της εργασίας. Σε περίπτωση απασχόλησης του μουσικού για οποιονδήποτε λόγο κατά την ημέρα της εβδομαδιαίας αναπαύσεως του, καταβάλλεται εις διπλούν το ημερομίσθιό του. ΑΡΘΡΟ 8 Σε περίπτωση μετακινήσεως για επαγγελματικούς λόγους του εργαζομένου εκτός έδρας, είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό, καταβάλλεται εις διπλούν το ημερομίσθιο. Ο εργοδότης βαρύνεται με τα έξοδα μεταβάσεως, διαμονής και επιστροφής του μουσικού, καθώς και' με τα έξοδα εκδόσεως ή θεωρήσεως του διαβατηρίου του. Ο μουσικός θεωρείται ότι εργάζεται εκτός έδρας όταν ο τόπος παροχής της εργασίας απέχει πέραν των τριάντα χιλιομέτρων από την έδρα του, με εξαίρεση τις πόλεις άνω των 100.000 κατοίκων, όπου εκτός έδρας θεωρείται η παροχή της εργασίας όταν λαμβάνει χώρα σε απόσταση άνω των 50 χιλιομέτρων από την έδρα του εργαζομένου. Η πρόσληψη όμως του μουσικού για εκτέλεση περιοδείας στο εξωτερικό και η συνακόλουθη προσφορά εργασίας από αυτόν, θεωρείται πάντοτε εκτός έδρας. ΑΡΘΡΟ 9 Οι μισθωτοί του άρθρου 1 του παρόντος δικαιούνται: α.- Κατά την ώρα προσέλευσης του στο χώρο εργασίας έναν καφέ, ρόφημα ή αναψυκτικό. β.- Κατά τη διάρκεια της εργασίας τους δύο ποτά ή αναψυκτικά, ένα από τα οποία στο διάλειμμα τους. Το ποτό ή αναψυκτικό, που ενδεχομένως επιθυμούν κατά την εκτέλεση της εργασίας τους, οφείλουν οι μισθωτοί να το παραγγέλνουν μόνον στον αρμόδιο σερβιτόρο ή βοηθό σερβιτόρο, που έχει ορισθεί συγκεκριμένα από την επιχείρηση. γ.- Μετά το τέλος της εργασίας τους ένα γεύμα, στην περίπτωση που η επιχείρηση διαθέτει οργανωμένη κουζίνα και παρέχει γεύματα στους πελάτες της. Το γεύμα θα προσφέρεται είτε κατά τον χρόνο του εικοσάλεπτου διαλείμματος, είτε μετά το πέρας της εργασίας του μισθωτού. ΑΡΘΡΟ 10 Ο εργοδότης υποχρεούται να ασφαλίζει τα μουσικά όργανα του εργαζομένου για τον κίνδυνο κλοπής, βλάβης ή καταστροφής αυτών, τα οποία ο μουσικός φέρει στον χώρο της επιχείρησης για την εκτέλεση του μέρους του προγράμματος στο οποίο συμμετέχει. Σε περίπτωση αντικειμενικής και ανεξάρτητης από την θέληση του εργοδότη αδυναμίας ασφαλίσεως των μουσικών οργάνων, ο εργοδότης υποχρεούται να αποκαταστήσει στον εργαζόμενο μόνον την ζημιά που θα υποστούν τα μουσικά του όργανα, λόγω κλοπής, πυρκαγιάς ή άλλου συναφούς καταστρεπτικού γεγονότος που θα συμβεί στην επιχείρηση, κατά το χρόνο που βρίσκονται εντός αυτού τα μουσικά όργανα. Η αδυναμία του εργοδότη να ασφαλίσει τα μουσικά όργανα του εργαζομένου, που οφείλεται σε αντικειμενικούς και ανεξάρτητους της θελήσεως του εργοδότη λόγους, δεν αποτελεί παράλειψη του εργοδότη απέναντι στο μισθωτό ούτε γεννά ως προς αυτόν άλλα δικαιώματα απέναντι στο μισθωτό ούτε γεννά ως προς αυτόν άλλα δικαιώματα απέναντι στον εργοδότη εκτός του δικαιώματος αποζημίωσης της αξίας των μουσικών οργάνων λόγω βλάβης, κλοπής, ή καταστροφής αυτών. Ο εργαζόμενος υποχρεούται να παίρνει μαζί του, μετά την λήξη του προγράμματος, εκείνα τα μουσικά όργανα που μπορούν εύκολα να μετακινηθούν από αυτόν, και συγκεκριμένα τα μουσικά όργανα που μπορούν εύκολα να μετακινηθούν από αυτόν, και συγκεκριμένα πνευστά όργανα, έγχορδα όργανα πλην κοντραμπάσου, προσωπικά μικρόφωνα κ.λ.π. Ποια είναι τα μουσικά αυτά όργανα θα κρίνεται με βάση την καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη. Ενδεχόμενη βλάβη ή καταστροφή των μουσικών αυτών οργάνων ενός των χώρων της επιχείρησης μετά την αποχώρηση από αυτή του εργαζομένου, δεν θεμελιώνει υποχρέωση αποζημίωσης σε βάρος του εργοδότη. ΑΡΘΡΟ 11 Οι μουσικοί δικαιούνται άδεια και επιδόματος αδείας και λοιπών παροχών ακόμη και αν η εργασιακή των σχέση τυγχάνει μικρότερη του έτους.ΑΡΘΡΟ 12 ΑΡΘΡΟ 12 Ευνοϊκότεροι όροι για τους μισθωτούς του άρθρου 1, που συνομολογούνται σε ατομικές συμβάσεις εργασίας, υπερισχύουν. Όλες οι θεσμικές διατάξεις των Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. ισχύουν και εφαρμόζονται και στους μισθωτούς που υπάγονται στην παρούσα, εφ’ όσον δεν έρχονται σε αντίθεση με συμφωνηθέντες ευνοϊκότερους αντίστοιχους όρους εργασίας. ΑΡΘΡΟ 13 Από τις ενάρξεως ισχύος της παρούσας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας καταργείται κάθε παλαιότερη ρύθμιση που αντίκειται στους έγκυρους και ισχυρούς όρους της παρούσας, με εξαίρεση την περίπτωση του άρθρου 14 παρ. 2 ΑΡΘΡΟ 14 Η ισχύς της παρούσης Συμβάσεως Εργασίας αρχίζει την 1-8-2010 και λήγει την 31-7-2012. Καθένα από τα συμβαλλόμενα μέρη διατηρεί το δικαίωμα καταγγελίας της παρούσας σύμβασης με σκοπό τη λήξη της. Ενδεχόμενη καταγγελία πρέπει να γίνει εγγράφως τουλάχιστον ένα μήνα πριν τη λήξη της παρούσας συλλογικής σύμβασης. Σε περίπτωση μη καταγγελίας της παρούσας σύμβασης ή μη κατάρτισης νέας, παρατείνεται η ισχύς της παρούσας και για τον επόμενο χρόνο, το ίδιο δε ισχύει και για τα επόμενα έτη, της Συλλογικής Σύμβασης μη καθισταμένης αορίστου χρόνου, αλλά παρατεινομένης κάθε φορά για ένα έτος. ΑΡΘΡΟ 15 Η παρούσα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας ισχύει για ολόκληρη την Ελλάδα.
  5. ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΩΝ ΣΣΕ Μουσικών Κέντρων Διασκέδασης (ΣΣΕ από 26-7-2010 Π.Κ. 27/30-9-2010) Δευτέρα, Ιουλίου 26, 2010, 12:00 ΠΜ ΣΣΕ Μουσικών Κέντρων Διασκέδασης (ΣΣΕ από 26-7-2010 Π.Κ. 27/30-9-2010) Στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης σήμερα την 26-7-2010 μεταξύ αφ' ενός μεν του Πανελληνίου Μουσικού Συλλόγου (Π.Μ.Σ.) όπως εκπροσωπείται νόμιμα από τον Πρόεδρο του Βασίλειο Παρασκευόπουλο και αφετέρου του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ, που έχει τον διακριτικό τίτλο «ΜΕΘΕΞΗ», εδρεύει στο Ν. Ρύσιο Θεσσαλονίκης και εκπροσωπείται νόμιμα από τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου αυτού Ιγνάτιο Μάγκο, συμφωνείται και καταρτίζεται Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που αφορά την σύναψη, τους όρους λειτουργίας, παροχής εργασίας και αμοιβών των συμβάσεων εργασίας μεταξύ των μουσικών και των ιδιοκτητών κέντρων διασκέδασης και η οποία διέπεται από τους παρακάτω όρους: ΑΡΘΡΟ 1 Στις διατάξεις της παρούσας συλλογικής σύμβασης εργασίας υπάγονται αφ' ενός οι μουσικοί σε ολόκληρη την Ελλάδα είτε είναι εκτελεστές μουσικού οργάνου, είτε τραγουδιστές, ανεξαρτήτως φύλου, οι οποίοι απασχολούνται σε κάθε είδους και μορφής επιχειρήσεις κέντρων διασκεδάσεως και αφετέρου οι ιδιοκτήτες κάθε είδους και μορφής κέντρων διασκεδάσεως και αφετέρου οι ιδιοκτήτες κάθε είδους και μορφής κέντρων διασκεδάσεων ολοκλήρου της Ελλάδας. ΑΡΘΡΟ 2 α.- Οι μεταξύ των μουσικών και των επιχειρηματιών και ιδιοκτητών κέντρων διασκέδασης συμβάσεις είναι πάντοτε εξαρτημένης εργασίας ανεξαρτήτως τυχόν διαφορετικού χαρακτηρισμού των από τα συμβαλλόμενα μέρη. β.- Εάν η συμφωνία απασχόλησης γίνεται μεταξύ του εργοδότη και του επικεφαλής της ορχήστρας κάθε μέλος αυτής συνδέεται συμβατικά απ' ευθείας με τον εργοδότη. ΑΡΘΡΟ 3 α.- Οι συμβάσεις εργασίας των μουσικών είναι πάντοτε ορισμένου χρόνου ανεξαρτήτως τυχόν διάφορου χαρακτηρισμού των και ισχύουν τουλάχιστον για μια μουσική περίοδο με έναρξη το χρόνο πρόσληψης του εργαζομένου και πέρας τη λήξη της τρέχουσας μουσικής περιόδου. Ενδεχόμενη ανανέωση ή παράταση της σύμβασης δεν μεταβάλλει τον χαρακτήρα της που παραμένει ορισμένου χρόνου. Το ίδιο ισχύει σε περίπτωση μικρής παράτασης πέραν των ορίων των μουσικών περιόδων που δικαιολογείται λόγω κλιματολογικών συνθηκών. Η υποχρέωση του μισθωτού για τη συνέχιση παροχής εργασίας του θα κρίνεται με βάση τις αρχές της καλής πίστης. Οι συμβάσεις εργασίας των μισθωτών της παραγράφου 1 μπορούν να μετατραπούν σε αορίστου χρόνου μόνον στην περίπτωση κατά την οποία έχουν ήδη διαρκέσει τουλάχιστον 3 (τρεις) πλήρεις συνεχόμενες μουσικές περιόδους και μόνον στην περίπτωση κατά την οποία η μετατροπή θα έχει ευνοϊκότερες συνέπειες για το μισθωτό. β.- Οι μουσικές περίοδοι είναι κατ' έτος δύο. Η χειμερινή περίοδος που αρχίζει την 1η Οκτωβρίου και λήγει την 30η Απριλίου του επομένου έτους. Η θερινή περίοδος που αρχίζει την 1η Μαΐου και λήγει την 30η Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους. γ.- Η πρόσληψη των μισθωτών της παραγράφου 1 από οποιονδήποτε εργοδότη, θεωρείται ότι έγινε για ολόκληρη τη μουσική περίοδο που ακολουθεί, αν ο μουσικός εργάσθηκε πραγματικά στον αυτόν εργοδότη τουλάχιστον (5) πέντε ημέρες. Ως χρόνος πραγματικής εργασίας θεωρούνται και όλες οι ημέρες πραγματοποίησης μουσικών δοκιμών (πρόβες), εξαιρούμενης της πρώτης, η οποία θεωρείται δοκιμαστική για τη διαπίστωση της επαγγελματικής επάρκειας και ικανότητας του μισθωτού. Ως χρόνος πρόσληψης του εργαζομένου θεωρείται η ημέρα κατάρτισης της σχετικής συμφωνίας και σε κάθε περίπτωση η πραγματοποίηση της δεύτερης μουσικής δοκιμής (πρόβας). Ο εργοδότης δεν απαλλάσσεται της υποχρέωσης του να απασχολεί το μισθωτό λόγω διακοπής της λειτουργίας της επιχείρησής του παρά μόνο όταν αυτό συμβεί λόγω ανωτέρας βίας (πυρκαγιά, σεισμός, πόλεμος). ΑΡΘΡΟ 4 α.- Το ύψος των αποδοχών των εργαζομένων μουσικών και τραγουδιστών συμφωνείται ελεύθερα από τα μέρη. Το κατώτερο όριο του ημερομισθίου συναρτάται με το αριθμό των ημερών που έχουν συμφωνήσει να εργάζονται κάθε εβδομάδα οι εργαζόμενοι και καθορίζεται ως ακολούθως: 1. Στο ποσό των 100 € ημερησίως, όταν η συμφωνία με τον εργοδότη προβλέπει να απασχολούνται μέχρι 2 (δύο) ημέρες την εβδομάδα. 2. στο ποσό των 90 € ημερησίως, όταν η συμφωνία με τον εργοδότη προβλέπει να απασχολούνται μέχρι 3 (τρείς) ή 4 (τέσσερις) ημέρες την εβδομάδα. 3. στο ποσό των 80 € ημερησίως, όταν η συμφωνία με τον εργοδότη προβλέπει να απασχολούνται 5 (πέντε) ή και περισσότερες ημέρες την εβδομάδα. β.- Στο παραπάνω προβλεπόμενο κατώτερο ημερομίσθιο επιβάλλεται προσαύξηση 15% για όσους εργαζόμενους απασχολούνται ταυτόχρονα και ως μουσικοί και ως τραγουδιστές. γ.- Στο παραπάνω προβλεπόμενο κατώτερο ημερομίσθιο δεν περιλαμβάνεται ούτε μπορεί να καταλογισθεί η προσαύξηση λόγω νυχτερινής εργασίας, η προσαύξηση λόγω απασχόλησης κατά τις Κυριακές και κατά το νόμο εξαιρέσιμες εορτές, καθώς και τα Επιδόματα Εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα, οι Αποδοχές Αδείας και το Επίδομα Αδείας, τα έξοδα διαμονής ύπνου και φαγητού για την εκτός έδρα εργασίας, όπως αυτά προβλέπονται από την εκάστοτε ισχύουσα εργατική νομοθεσία. δ.- Το κατώτερο όριο του ημερομισθίου διπλασιάζεται σε περίπτωση εργασίας εκτός έδρας. ε.- Σε όλους τους μισθωτούς της παραγράφου 1 χορηγούνται ανεξαρτήτως φύλου τα ακόλουθα επιδόματα υπολογιζόμενα επί του ανωτέρω προβλεπόμενου κατώτερου ημερομισθίου: 1. Επίδομα γάμου που χορηγείται ακόμα και σε περίπτωση διάστασης ή χηρείας, εφόσον προβλέπεται από την εκάστοτε ισχύουσα εργατική νομοθεσία. 2. Επίδομα τέκνων σε ποσοστό 5% για κάθε τέκνο, ανεξαρτήτως αριθμού των τέκνων και μέχρι τη συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας τους ή μέχρι τη συμπλήρωση του χρόνου φοίτησης τους στην περίπτωση που αυτά φοιτούν σε αναγνωρισμένες Ανώτατες Σχολές της Ελλάδας ή του εξωτερικού, με εξαίρεση τις Σχολές Ενόπλων Δυνάμεων, Σωμάτων Ασφαλείας και Πυροσβεστικού Σώματος. Σε κάθε περίπτωση, το επίδομα αυτό παύει να χορηγείται με τη συμπλήρωση του 22ου έτους του τέκνου. Για τέκνα, όμως, που έχουν ιατρικώς διαπιστωμένη και αποδεδειγμένη σωματική ή πνευματική αναπηρία σε ποσοστό 50% και άνω, το επίδομα αυτό χορηγείται χωρίς κανένα περιορισμό του ορίου της ηλικίας τους. Το επίδομα τέκνων χορηγείται και σε όλους τους άγαμους γονείς. 3. Επίδομα χρήσεως υλικού (μουσικό όργανο, μικρόφωνο, περιφερειακά συστήματα) από 5€ για κάθε ημέρα απασχόλησης. Στ.- Ως κατώτερο ωρομίσθιο θεωρείται αυτό που προκύπτει από τη διαίρεση του, σύμφωνα με τα παραπάνω, αναφερόμενου κατώτερου ημερομισθίου δια του αριθμού 4,30 που είναι οι ώρες ημερήσιας εργασίας. ΑΡΘΡΟ 5 α.- Οι ώρες εργασίας των μισθωτών της παραγράφου 1 δεν μπορούν να υπερβούν τις 4,30 συνεχόμενες ώρες εργασίας για κάθε ημέρα. Σε αυτές περιλαμβάνεται ένα διάλειμμα για ανάπαυση διαρκείας 20’. Η καθορισμός του διαλείμματος εντός του ωραρίου θα γίνεται κατόπιν συμφωνίας με τον εργοδότη ή εκπρόσωπο του και με τρόπο που δεν θα δημιουργεί πρόβλημα στην ομαλή εκτέλεση του προγράμματος της ορχήστρας. Ειδικά οι τραγουδιστές και οι εκτελεστές πνευστών μουσικών οργάνων δικαιούνται διάλειμμα 15΄ για κάθε 45’ συνεχούς εργασίας, κατά τρόπο που να μην δημιουργούνται προβλήματα στην ομαλή ροή του προγράμματος. Αν οι ανάγκες του προγράμματος το απαιτούν, ο χρόνος του διαλείμματος μπορεί να μετατίθεται εντός του ωραρίου, προστιθέμενος στο επόμενο ή τα επόμενα διαλείμματα. β.- Η ώρα έναρξης τη εργασίας καθορίζεται ελεύθερα από τον εργοδότη. Η ώρα λήξης σε περίπτωση δεσμευτικής από την πολιτεία ρύθμισης του ωραρίου λειτουργίας Κέντρων Διασκέδασης θα συμπίπτει με αυτή. γ.- Υπέρβαση του προαναφερθέντος ωραρίου απασχόλησης δεν μπορεί να επιβληθεί μονομερώς από τον εργοδότη, αλλά μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο συμφωνίας μεταξύ εργοδότη και μισθωτού και θα κρίνεται με βάση τις αρχές της καλής πίστης. Σε κάθε περίπτωση η πέραν των 4.30 ωρών απασχόληση του εργαζόμενου θεωρείται υπερωριακή και αμείβεται όπως προβλέπεται από την εκάστοτε ισχύουσα εργατική νομοθεσίας για την παράνομη υπερωριακή εργασία. (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΣΤ ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ)
  6. την καλημερα μου σε ολο το φορουμ... μια και συζηταμε το αγαπημενο θεμα των μουσικων για το 2001 (ολοι αυτο συζηταμε φετος... ;D) θα συμφωνησω με οσα εχουν πει τα παιδια παραπανω...στην αθηνα φετος τα μεροκαματα που εχω ακουσει απο διαφορους φιλους (μουσικους και μαγαζατορες) ξεκινανε απο 30 ευρο και φτανουνε τα 180...η τεραστια διαφορα εχει να κανει με το ποσες μερες την εβδομαδα δουλευεις,ποσο καλος εισαι,με ποια φιρμα δουλευεις,κλπ...τωρα για τα γιαννενα που αναφερεσαι,η εμπειρια μου ειναι μονο απο ενα μαγαζι που εχουμε ανεβει 4 φορες τα τελευταια 3 χρονια,και το μπατζετ τις ορχηστρας ητανε για 4 ατομα 1200 ευρο + 1 διανυκτερευση σε ξενοδοχειο...να διευκρινησω οτι η ορχηστρα ητανε λαικο-ρεμπετικο...επειδη ομως η γνωση δεν κανει ποτε κακο,ψαχνοντας βρηκα την τελευταια συμβαση εργασιας που εχει υπογραφει απο το σωματειο των μουσικων και το σωματειο των ιδιοκτητων νυχτερινων κεντρων,η οποια εχει πολυ ενδιαφερον αν δεν βαριεστε να την διαβασετε...(σε καμια περιπτωση δεν ισχυριζομαι οτι ισχυει αυτη η συμβαση στην πραξη,ειναι μονο στα χαρτια.απλα για εγκυκλοπαιδικους λογους την ποσταρω...)
  7. συμφωνω απολυτως σε αυτο που λες.αυτο που εγραψα ειναι ενας γενικοτερος οδηγος σχετικα με ενισχυτη-ηχεια,και επειδη υπαρχουν και ηχεια με πολυ χαμηλες ευαισθησιες απο τα συγκεκριμενα,θεωρησα καλο να το αναφερω ετσι το ιδιο λεω και εγω...
  8. εχει αρχισει και μου αρεσει αυτο το ποστ... καταφεραμε μια απλη ερωτηση,που ειναι επιπεδου δημοτικου,να την αναλυουμε μια εβδομοδα σχεδον τωρα...!!!!! παμε λοιπον αλλη μια φορα: οταν ενα ηχειο λεει οτι ειναι 350watt αυτο δηλωνει τα μεγιστα watt που μπορει να παιξει... αυτο σημαινει οτι μπορεις να το οδηγησεις με οτιδηποτε ενισχυτη θελεις,αρκει να μην ξεπερασεις τις προδιαγραφες του ηχειου σου. ποιο συγκεκριμενα: 1)μπορεις να το οδηγησεις με ενισχυτη μικροτερο σε watt (πχ 150-200 watt) χωρις να εχεις κανενα φοβο να καψεις τιποτα,απλα το αποτελεσμα δεν θα ειναι το καλυτερο δυνατο,γιατι ο ενισχυτης δεν θα εχει την δυνατοτητα να διεγειρει οσο θα επρεπε το ηχειο. 2)μπορεις να το οδηγησεις με ενισχυτη μεγαλυτερο απο την τιμη των ηχειων σου (πχ 500-700-1000-2000-3000 watt),οπου εκει ο ενισχυτης σου θα εχει την δυνατοτητα να διεγειρει τα ηχεια σου (και με το παραπανω) αλλα θα εχεις αλλα προβληματα.ας υποθεσουμε οτι τα οδηγεις με εναν ενισχυτη κατα πολυ μεγαλυτερο (πχ 700watt)... αυτου του τυπου οι ενισχυτες εχουν ενα κυκλωμα προστασιας εξοδου (αυτα τα περιφημα ledakia που βλεπεις στην μπροστινη μερια τους) το οποιο κυκλωμα η δουλεια του ειναι να clipari (δλδ να κλεινει το κυκλωμα) στην περιπτωση που για καποιον λογο παει να ξεπερασει τα watt των προδιαγραφων που εχει...ο λογος που υπαρχει αυτο το συστημα ειναι η προστασια των ηχειων σου...ενας ενισχυτης μπορει να clipari για πολλους λογους.πχ απο μεγαλη ενταση η απο καποια κακη συχνοτητα (πχ ενας μικροφωνισμος)...αν λοιπον τα ηχεια σου ειναι στα 350 watt και ο ενισχυτης clipari στα 700,καταλαβαινεις οτι δεν εχουνε πολλες ελπιδες να επιζησουνε...αργα η γρηγορα θα εχεις προβλημα 3)τελος μπορεις να τα οδηγησεις με εναν ενισχυτη με max watt την αναφορικη τιμη των ηχειων σου (αν και εγω προτιμω συνηθως να ειναι λιγο μικροτερος δλδ για 350watt ηχειο θα επελεγα 300-350 watt ενισχυτη),οπου μπορεις να οδηγησεις με μια σχετικη ασφαλεια το ηχειο σου (προσεξε,δεν σου υπογραφω οτι δεν θα παθει ποτε τιποτα το ηχειο σου με αυτον τον τροπο,αυτο που λεω ειναι οτι ειναι ο καλυτερος απο τους 2 προηγουμενους)και με αρκετα καλο συχνοτικο αποτελεσμα...
  9. νομιζω οτι πρεπει να ξαναδιαβασεις τα ποστ ενα-ενα γιατι κατι δεν εχεις καταλαβει... κανεις δεν προτεινε να παρει ο ανθρωπος ενισχυτη 100watt για ηχεια 350watt...αυτο που ειπωθηκε ειναι οτι μπορουν να οδηγηθουν και με 100 watt ενισχυτη και οτι δεν θα ''καουν'' οπως μας ελεγες στο ποστ σου. επισης αυτο που μας περιγραφεις στο παραπανω ποστ σου γινεται αμα ο ενισχυτης ειναι μεγαλυτερος σε watt απο τα ηχεια,και οχι μικροτερος. οσο για αυτο που λες με βρισκεις απολυτα συμφωνω...τα εχεις μπερδεμενα στο μυαλο σου,και μεχρι να τα ξεκαθαρισεις καλο θα ηταν να μην παιρνεις στον λαιμο σου και αλλους...
  10. μερικες φορες αναρωτιεμαι με αυτα που γραφονται... υποτιθεται οτι καποιοι ανθρωποι ρωτωντας κατι,ζητανε την γνωση μας πανω σε ενα θεμα που δεν γνωριζουνε.οποτε καλο θα ητανε να τους δινουμε υπευθυνες απαντησεις,και αμα δεν εχουμε ιδεα επι του θεματος,να μην ποσταρουμε οτι μας κατεβαινει στο μυαλο...τωρα για το αν αυτα που λεω ειναι αστεια απαντησανε οι προλαλησαντες για εμενα... :P
  11. o ενισχυτης σου ειναι 2χ500 στα 8Ω,και τα ηχεια σου 2χ300...εγω στην θεση σου θα τον επαιζα οριακα λιγο πανω απο την μεση...
  12. αν κανει αυτο που λες,το μονο σιγουρο ειναι πως καποια στιγμη θα παρει τα ηχεια του στο χερι...!!!!!!ο ενισχυτης πρεπει να ειναι max ιδια watt με τα ηχεια που οδηγει (πλην ελαχιστων εξαιρεσεων που μπορει να ειναι ενα 10% παραπανω)
  13. συμφωνω απολυτα σε αυτο που λες. θεωρω αυτονοητο ομως οτι οταν κανω ηχομονωση,την κανω (εκτος απο το να μην ενοχλω) για να εχω ακουστικη βελτιωση του χωρου μου.
  14. σαφως και υπαρχει... εχω εγω παραδειγμα φιλου,που εδωσε περισοτερα απο 1000 ευρω,και τελικα δεν προχωρησε με αυτην την εταιρια,γιατι οταν του δωσανε την προσφορα του ζητουσανε πολυ περισοτερα απο οτι αλλες εταιριες,οι οποιες του δωσανε προσφορα χωρις να τον χρεωσουνε...και φυσικα τα λεφτα αυτα τα εχασε... και σημειωτεον οτι και στις 2 εταιριες ειχανε μιλησει για συμβολαιο για το αποτελεσμα νικο μπορεις να μου εξηγησεις τι εννοεις με αυτο...?? δλδ για να καταλαβω,η ακουστικη βελτιωση δεν επιτυγχανεται με αναλογη ηχομονωση...??? και οταν αναθετω σε εναν μηχανικο να μου κανει ηχομονωση σε εναν χωρο,δεν το κανω για να εχω ακουστικη βελτιωση του χωρου...??? γιατι μου φαινονται τα ιδια πραγματα με αλλα λογια...???
  15. σαφως και με πορδες δεν βαφονται αυγα...γιατι αν βαφοντουσαν με πορδες,το πασχα δεν θα μπορουσαμε να κυκλοφορησουμε στους δρομους απο την μποχα... απο εκει και περα... αν μιλας σαν μηχανικος ηχου,θα σου απαντησω και εγω σαν υποψηφιος πελατης σου... οταν θελω να φτιαξω κατι,κανω μια ερευνα αγορας.δεν μπορει λοιπον ο καθενας που ρωταω αν μπορει να αναλαβει να μου φτιαξει αυτο που θελω,για να μου δωσει μια τιμη και το τι υλικα θα χρησιμοποιηθουν να θελει 1000+ ευρο...αυτο δεν λεγεται τεχνογνωσια...αυτο λεγεται αεριτζηδικα λεφτα...δωσε μου την προσφορα σου,να παρω και απο 2-3 ακομα,να κατσω να υπολογισω τι με συμφερει να κανω,και απο εκει και περα,αν επιλεξω εσενα,χρεωσε με για την τεχνογνωσια σου,οχι 1000 αλλα 10.000 ευρο...αυτο λεει η λοξικη και ο νομος της ελευθερης αγορας... εμενα προσωπικα το ''δωσε μου 1000 ευρο να σου πω τι θα σου κοστισει'' μου ακουγεται σαν ''δωσε μου 1000 ευρο τωρα γιατι με αυτα που θα σου ζητησω δεν θα το κανεις σε εμενα,οποτε να βγαλω και εγω κατι''... θα με ενδιεφερε ομως να μου πεις το κοστος της μελετης απο την δικη σου πλευρα.ενδαχομενα να εχω λαθος,και να αναθεωρησω τις αποψεις μου δλδ,θες να μας πεις οτι οι κολωνες του κτιριου ξεκινανε απο το ισογειο...???στο υπογειο δεν εχει κολωνες...??
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου