Προς το περιεχόμενο

Εχω τα Yamaha MSP7. Αξίζει να "αναβαθμίσω" σε Focal Solo 6???


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρες σας.

και εξηγούμαι...:

 

Μιξάρω και ολοκληρώνω τις δουλειές μου στα Yamaha MSP7.

Για να μην είμαι άδικος τα ηχεία αυτά δεν με έχουν εκθέσει ποτέ.

Αλλά αν και έφτασα κάποιες φορές σε καλό αποτέλεσμα, δεν μπω να πω πως μου δίνουν την απόλυτη εικόνα για να το ξαναεπαναλάβω... (έχω ένα θεματάκι άδειων μεσαίων στο αποτέλεσμα - το οποίο είναι εμφανές κυρίως σε clubs ή κινηματογραφ. αίθουσες) Δεν διαθέτω τον απόλυτο χώρο, γιαυτό και δεν έχω διάθεση να αδικήσω τα ηχεία, τα οποία πιστεύω ότι είναι αξιοπρεπέστατα. Εστιάζω το πρόβλημα α) στην ακουστική του χώρου β) στα ηχεία.

 

Κάρτα ήχου LynxTwo (straight στα ηχεία), cubase 5. Επίσης διαθέτω και το ARC (mic συνδεδεμένο σε προενισχ. Focusrite/όλα bypass!) για το οποίο δεν έχω σαφή άποψη - αν και με το ARC ενεργοποιημένο κατά τη διαδικασία της μίξης (Αλλά ΟΧΙ κατά τη διαδικασία του master), το αποτέλεσμα ήταν πιο γεμάτο...

 

Οπότε ποια από τα παρακάτω είναι αληθή;

 

Α) Ότι και να κάνεις τα MSP7 δεν θα δώσουν γαμ#$το αποτέλεσμα. Πάρε άλλα ηχεία.

Β) Φώναξε έναν ηχολήπτη να σου ρυθμίσει την ακουστική και κράτα τα MSP7, είναι μια χαρά

Γ) Πάρε άλλα ηχεία και φτιάξε την ακουστική του χώρου

Δ) Κάνε κάτι από τα παραπάνω και ΠΕΤΑ το ARC - είναι για κλωτσιές.

 

Διευκρινίζω πως ΔΕΝ χρησιμοποιώ σε μόνιμη βάση το ARC. To θέμα μου υπάρχει έτσι και αλλιώς χωρίς αυτό. Αν και απ' ότι προανέφερα Με το ARC έχω πιο γεμάτο αποτέλεσμα.

Θα συμφωνήσω με αυτούς που θα πουν να κάτσω να μάθω τα ηχεία μου, αλλά δεν το βάζω αυτό σαν παράμετρο γιατί ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ. Αυτό ισχύει και τα τα MSP7 που ήδη έχω, αλλά και γι' αυτά που πιθανόν να πάρω. Αλλά θα σας πω ότι όσο και αν άκουσα τα προηγούμενα ηχεία μου (Genelec 8040) δεν κατάφερα ποτέ να τα μάθω, να μου ταιριάξουν. Τα MSP7 μου φάνηκαν απίστευτα πιο εύκολα από την πρώτη στιγμή. Σίγουρα όμως υπάρχει και καλύτερο. Αναφέρω τα FOCAL γιατί μέχρι εκεί με παίρνει.

 

Τέλος:

Αν υπάρχει κάποιος σοβαρός επαγγελματίας στο αντικείμενο (ηχολήπτης) που μπορεί με αμοιβή εννοείται να μου σετάρει το σύστημα, με ενδιαφέρει!!

 

Σας φιλώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαζεύοντας μέσα στο forum θέματα σχετικά με mastering ή... ψευτοmastering διέκρινα αρκετές "ευαισθησίες" ή "ιδιαίτερες" απόψεις κάποιων "επαγγελματιών"* σχετικά με το θέμα. Δεν με απασχολούν οι ταμπέλες. Παρά μόνο το αποτέλεσμα. Μην παρεξηγηθώ, το λέω με καλή πρόθεση. Οπότε θα ήθελα την κατανόησή σας για το συνοπτικό του μυνήματός μου. Υπάρχουν σίγουρα εκατοντάδες λεπτομέρειες που σκόπιμα παρέλειψα για οικονομία χώρου και χρόνου. Ότι θέλετε, ρωτάτε!

 

Για να γίνω όμως λίγο πιο αναλυτικός:

Γενικά δουλεύω - στο προσωπικό μου γραφείο που είναι και "multimedia" studio - σε multimedia, διαφήμιση, ή video. Επίσης γράφω τραγούδια. Για μένα και γι' αυτούς που πιστεύουν πως η μουσική δεν ανήκει μόνο στους μουσικούς :)

Συνήθως ζητώ το καλύτερο αποτέλεσμα απο τον εξοπλισμό που ήδη έχω, προσπαθώντας να βελτιώνομαι και εγώ.

 

Το θέμα του post αφορά στο αν τελικά αυτά τα ηχεία που έχω τώρα (MSP7) αξίζουν να ασχοληθώ για την υπόλοιπη ζωή μου ή αν άδικα σπαταλώ σε αυτά ώρες ακρόασης!

 

 

* τα εισαγωγικα για να μην παρεξηγηθούν οι μη "επαγγελματίες" :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν θα άλλαζα τα ηχεία. Είτε θα επένδυα χρήμα και κυρίως χρόνο για να βελτιώσω τον χώρο είτε θα αγόραζα ένα καλό ζευγάρι ακουστικά.

Το ξέρω οι περισσότεροι ηχολήπτες τα κράζουν, ιδιαίτερα όμως σε μη ιδανικούς χώρους, οποιοδήποτε επιχείρημα ενάντια στην συμπληρωματική χρήση ακουστικών είναι μάλλον αστεία.

 

Το γεγονός πάντως ότι έχεις εντοπίσει ήδη κάποιο πρόβλημα (αναφέρεις τις μεσαίες) είναι ήδη ένα επιχείρημα για να κρατήσεις τα ήδη υπάρχοντα ηχεία.

 

Τέλος όσον αφορά στην 'μετάφραση' της δουλειάς σου στον κινηματογράφο και στα club, είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα που μάλλον τα ηχεία σου θα παίζουν τον μικρότερο ρόλο.(ερασιτεχνικές ακουστικές, κομπρεσσαρισματα, ηχολήπτες, μιξάζ,dolby κωδικοποιήσεις, αποτυχία της στερεοφωνίας να λειτουργήσει σε τέτοιους χώρους, ......κτλ).

 

φιλικά

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Έχεις δίκιο είναι άπειροι οι παράγοντες, Θα μας έπαιρνε ώρες να τα συζητούσαμε, όχι να τα γράφουμε. Η απορία μου είναι ότι μήπως όμως με ένα πιο "σωστό" σετ ηχείων θα είμαι σε πιο καλό δρόμο έτσι και αλλιώς. Ανέφερα παραπάνω το παράδειγμα των Genelec 8040, τα οποία ΠΟΤΕ δεν μπόρεσα να καταλάβω - οπότε και τα έστειλα.

 

Εννοείται ότι πρέπει να διορθώσω την ακουστική. Η έκλησή μου για κάποιον ηχολήπτη που θα μου κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις ισχύει.

 

Όσον αφορά στα ακουστικά τώρα.

Από τα ακουστικά ότι γράφω μου ακούγεται οκ. Εχω καλά ακουστικά. Η λοιπόν τα ακουστικά δεν είναι κατάλληλα για την περίπτωση είτε δεν μου ταιριάζουν προσωπικά. Το πρόβλημα για να γίνω πιο συγκεκριμένος το εντοπίζω στη μίξη, που είμαι 15% ή 20% πιο άδειος απ' όσο θα ήθελα. Το θέμα είναι ότι το πρόβλημα αυτό ξεμπροστιάζεται μόνο όταν χρησιμοποιώ την καμπύλη του ARC, ή όταν ακούω δουλειά από μεγάλα PA.

Θα μου πείτε τώρα, αφού το ARC το ισιώνει, γιατί δεν το χρησιμοποιείς?

Γιατί το ARC σε κάθε ηχοβολισμό που κάνω μου δίνει διαφορετική καμπύλη! Ποιά να πιστέψω??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου