Προς το περιεχόμενο

stathis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    48
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή stathis

0

Φήμη

  1. Φίλε μου,εννοείται οτι δέν έχεις έξοδο απο εκεί,γιατί δέν ξέρω εάν πρόσεξες,γράφει Aux Inputs.... Δοκίμασε να πάρεις έξοδο απο εκεί που λέει FB1 out (κοινώς Fold Back) ;)
  2. Τα πράγματα είναι πολύ απλά.... Απο την κεντρική έξοδο του Aux (Aux send) στέλνεις ένα καλώδιο στο input ενός ενισχυτή ακουστικών.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δέν ακούς τίποτα απο το Aux όταν το ανοίγεις!!!Δέν περιέχει ενισχυτή!Φαντάσου οτι είναι σάν ένα ακόμα fader στη κονσόλα σου,αλλά όχι συρόμενο.Στο κανάλι που θα συνδέσεις πλέον τη πηγή σου,(μικρόφωνο,ή play back device),"ανοίγοντας" το aux που έχεις επιλέξει π.χ aux1,το σήμα σου θα πηγαίνει στα ακουστικά για monitoring,ή για οποιαδήποτε άλλη χρήση εσύ νομίζεις...Το ίδιο μπορείς λοιπόν να συνδέσεις και ένα active stage monitor και να οδηγείς ότι θέλεις στη σκηνή που παίζει η μπάντα. Το aux φαντάσου το σαν ακόμα μία έξοδο στο Mixer σου,για να το κάνεις εσύ ότι θέλεις! Μπορείς να στείλεις ακόμα και rec σήμα στο πολυκάναλό σου μέσω αυτού. Ευχαριστήσου το Mixer σου,και θα εκπλαγείς απο τις δυνατότητες που έχουν αυτά τα αναλογικά μηχανάκια,και το τί μπορούν να κάνουν ;)
  3. To κλασικό λάθος που κάνουν οι περισότεροι στα faders,είναι το εξωτερικό φύσημα με σπρέ'ι' αέρα. Ουσιαστικά δέν σου λύνει κάποιο πρόβλημα,αντιθέτως στο "μεταθέτει" ή στο "διαιωνίζει". Φυσώντας εξωτερικά μια 32κάναλη,απλά μέσα στα slots των faders,περισότερο λερώνεις οτιδήποτε άλλο μέσα στο desk όπως επίσης τα διπλανά κανάλια.Η σκόνη ελάχιστα μπορεί να διαφύγει απο τις χαραμάδες των slots,oπότε επιστρέφει σε άλλη θέση... Ο πεπιεσμένος αέρας αντί να καθαρίσει ουσιαστικά το fader,σπρώχνει τη σκόνη προς τα μέσα του. Είναι τελείως λανθασμένη αντίληψη δυστυχώς... Μόνο άνοιγμα και "χεράκι" ;) (Η χαρά του αναλογικού!!!)
  4. Η SSL είναι σαφώς πιό ουδέτερη,γι'αυτό εάν δείς τα studios που διαθέτουν όχι μόνο αυτή,άλλά και κάποιο άλλο μοντέλο,έχουν περισότερα outboard προενισχυτών για να υπάρχει μιά διαφορετικότητα ηχοχρωμάτων. Η Neve είναι πιο συγκεκριμένη στον ήχο της και απευθύνεται σε πιό "κατασταλαγμένους" ηχολήπτες/παραγωγούς που ξέρουν πώς να την δουλέψουν λόγω της συγκεκριμένης "χροιάς" της. Εγώ πάντως θα κοίταγα αυστηρά και μόνο το θέμα της συντήρησης ώς το πρώτο πιό σοβαρό λόγο απόκτησης κάποιου τέτοιου "θε'ι'κού" μηχανήματος. Και οι Neve φημίζονται για τις παραξενιές τους στο service και στη σπανιότητα των ανταλακτικών τους...
  5. stathis

    Metal from HELLas - documentary

    Mάλλον το ανάποδο κατάλαβες...Γι'αυτό το λόγο γίνεται όλη αυτή η φασαρία. Γιατί δέν ανέχομαι,ούτε εγώ αλλά ούτε πολλοί άλλοι μετά απο τόσα χρόνια,έχοντας οικογένειες,παιδιά,υποχρεώσεις κτλ κτλ κτλ,να βγαίνουν κάποιοι και να με ταυτοποιούν με τέτοιες "σέκτες"(Ισως τελικά αυτό να είναι το ποιό προσβλητικό απ'όλα).Και αυτό το "ντοκυμαντέρ" έχει κάποια πράγματα (και δέν έχει) που εμένα και κάποιους άλλους τους προσβάλλουν. Γι'αυτό ο όλος διάλογος-θέλω να πιστεύω-.Ο καθένας μπορεί να εκφράσει την προσωπική του άποψη και να τη θέσει προς αξιολόγηση των άλλων μελλών του φόρουμ.Kαι ούτε είμαι εδώ για το κλασσικό Ελληνικό "εγώ την έχω καλύτερη-όχι εγώ την έχω πιό μεγάλη" που θέλουν κάποιοι να πιστεύουν.Δέν είμαι,ούτε ήμουν ποτέ σε τέτοια φάση.Και νομίζω οτι αυτό φαίνεται και απο τα ποστ μου.Δέν έχω σκοπό και λόγο να έρθω σε αντιπαράθεση με κανένα απο δω μέσα και πολύ περισότερο να διαφημίσω τον εαυτό μου..Απλά,κάποια πράγματα,είναι δυστυχώς υπαρκτά γεγονότα,και με ενοχλεί αφάνταστα που δέν αναφέρονται στο εν λόγω "βίντεο".
  6. stathis

    Metal from HELLas - documentary

    Μάλλον δέν έκανες τον κόπο να διαβάσεις το post μου...Εκτός και άν αναφέρεσαι σε γεγονότα μετά το 2000 (γιατί η Εat Metal δημιουργήθηκε 2003) και εμείς αναφερόμαστε σε γεγονότα '80s και '90s....
  7. stathis

    Metal from HELLas - documentary

    Οχι φίλε μου!Δέν θα μπώ σε αυτη τη διαδικασία.Οποιοι γνωρίζουν,γνωρίζουν.Μετά θα αρχίσει ο πόλεμος των συγκροτημάτων εδώ μέσα..."Η μπάντα μου,όχι η δικιά μου,όχι τότε εμείς ήμασταν καλύτεροι και είχαμε και δίσκο". Θα αναφέρω όμως ανθρώπους που πραγματικά βοήθησαν τη σκηνή,και ούτε καν ανεφέρονται,γιατί πολύ απλά για όσους κατάλαβαν,το "ντοκυμαντέρ" είναι μιά παρουσίαση/διαφήμιση του "Γρηγόρη και της Eat Metal". Απο πού θέλεις να αρχίσω?Απο Δημήτρη Κουσίδη/Νίκο Πετρίδη και ραδιοφωνική εκπομπή "metal club" στα Γιαννιτσά(!!!)(επίσης διοργανωτές του φημισμένου για την εποχή "Γιαννιτσά Metal Festival" με πρώτη χρονιά το '91 ή '92 Headliners τους Θεούς Deceptor...)όταν ακόμα εδώ στην Αθήνα δέν άκουγες τίποτε άλλο εκτός απο σκυλάδικα?(Η οποία εκπομπή κράτησε πολλααααα χρόνια μέχρι τα μέσα του '90)..Μιλάμε για fanzine και δέν αναφέρεται το κλασικότερο και πιο περιζήτητο "Power Metal" του Γιώργου Θεοδωρέλλου το οποίο εκδίδεται μέχρι και σήμερα?Το "War Monger" και το Γιάννη Τσάκωνα απο Πάτρα που ήταν μαζί με το Γιάννη Χατζή (Ιωάννινα-ο οποίος έκανε ρδιοφωνική εκπομπή-τη μοναδική στην Ηπειρο απο το '90) οι δύο πρωτεργάτες στην επαρχία οι οποίοι ακόμα και σήμερα διοργανώνουν συναυλίες με λεφτά απο την τσέπη τους?(Το ξέρατε οτι πέρισυ έπαιξε ο Kip Winger στα Γιάννενα?Μήπως οι Memory Garden?Μήπως οι Σουηδοί Isole που παίζουν φέτος το Μάρτη ? Δέν ρώτησες πόσες μπάντες κυνηγάνε το Γρηγόρη και τον άλλο Θεσσαλονικιό "εταιριάρχη" για χρεωστούμενα και πόσα cd περιμένουν ακόμα να εκδοθούν εδώ και χρόνια.. Και τέλος,δέν είναι δυνατόν να μιλάμε για '80s και να μήν αναφέρεται ο George Osmak (και αυτός επικυρηγμένος είναι βέβαια..) και η εταιρεία του,η οποία κυκλοφόρησε τα Divorce,Mortal Pain κτλ κτλ και μεσουράνησε τότε,με διοργανώσεις festival και άλλα διάφορα. Επίσης δέν είναι δυνατόν να μήν αναφέρεται καθόλου ο Γιάννης Κουτουβός,ο οποίος έκανε τότε την πρώτη εκπομπή στην τηλεόραση (και ο άνθρωπος που έφερε τους Iron Maiden και τους Scorpions στην Ελλάδα )και μετά τον ακολούθησαν οι υπόλοιποι(οι οποίοι δέν αναφέροντα επίσης) Δημήτρης Κατής (EPT1) και Στήβ Ντούζος στό Tele city (το οποίο άλλαξε παρουσιαστή μετέπειτα με το αμίμητο "μεταλλάδες και μεταλλουδίτσες!"). Επίσης δέν αναφέρονται άλλες δισκογραφικές εταιρείες που είχαν και έχουν σταθερή παρουσία στο χώρο,όπως η Secret Port του Θεοδόση Μοίρα που άν και μεταγενέστερη,ωστόσο ο Θεοδόσης είχε απο τα πρώτα mail orders/tape tradings απο τις αρχές του '90,και,και,και,και,και και....... Αντιθέτως,παρουσιάζεται ένα heavy metal νωθρό,περιθωριοποιημένο περισότερο σαν κατάντια παρά σαν ευλογία. Είμαι ΠΟΛΥ υπερήφανος που είμαι μεταλλάς και ενεργό μέρος της Ελληνικής σκηνής απο τότε.Δάκρυσα όταν είδα τους Θεούς Speedfire να παίζουν support στους Ιron Maiden,και έχω χαραγμένο βαθιά στη μνήμη μου το φεστιβάλ της "Μολών Λαβέ" στο Ρόδον.Προσπαθώ να πηγαίνω σε live,εννοείται οτι έχω σχεδόν όλες τις Ελληνικές κυκλοφορίες σε όλες τους τις εκδόσεις,μα πάνω απ'όλα,τσαντίζομαι αφάνταστα,που μερικοί άνθρωποι παρουσιάζονται σαν "μεταλοπατέρες" (χωρίς αυτό να τους αφαιρεί το δικαίωμα οτι έχουν προσφέρει και αυτοί κάτι)και παρουσιάζουν τη μουσική που έζησα και ζώ όλη μου τη ζωή,σάν κάτι το διαστροφικό,το κακό και το υποχθόνιο.Και ΝΑΙ,θα προτιμούσα αντί για τον Παπακώστα,να μίλαγε ο Σελαλμαζίδης των Sarissa...(αλλα αυτός δεν ανήκει στην κλίκα...) Να θυμάστε οτι τα πράγματα έχουν πάντα δύο όψεις και οτι αυτό που φαίνεται,δέν είναι αυτό που πολλές φορές είναι πραγματικά...
  8. stathis

    Metal from HELLas - documentary

    Δεν το κατάλαβα το σχόλιό σου.Αν θέλεις ξανα-εξήγησέ το να το καταλάβουμε....Πιο ευγενικά αυτή τη φορά...
  9. stathis

    Metal from HELLas - documentary

    Τραγικό.....Ο τύπος που μιλάει απλά εκνευριστικός,και οι ελείψεις σε πολύ βασικές μπάντες που πραγματικά έβαλαν ένα λιθαράκι στη σκηνή απλά απαράδεκτες. Είναι απο τα χειρότερα που έχουν δεί τα μάτια μου...Τί άλλο θα δώ για αυτή την κακομοίρα την Ελληνική σκηνή...... Περισότερο σαν δυσφήμιση μου έκανε,παρά σαν ντοκυμαντέρ/ανασκόπηση....
  10. Αναρωτιέμαι αν και εσείς οι ίδιοι καταλάβατε τι ακριβώς θέλετε και τί ακριβώς γίνεται... Πάντως εγώ δέν κατάλαβα...sorry
  11. Εννοείται πως δεν χρειάζονται γνώσεις!!!Βάζεις όλα τα μηχανήματα στο "ΟΝ" και αφήνεις τη μπάντα να κάνει ότι θέλει!!!! Απλά όταν θα ανοίξει ένα άλλο studio δίπλα σου με τα μισά μηχανήματα απο εσένα αλλά με ένα έμπειρο ηχολήπτη,μήν αναρωτιέσαι γιατί οι μπάντες πάνε όλες σε "αυτόν με τους Marshall ενώ εγώ έχω Mesa..." Δεν μπορείς να φανταστείς πόσοι γνωστοί/φίλοι δικοί μου,άνοιξαν τέτοιες "επιχειρήσεις" και όχι απλά τις κλείσανε στον πρώτο χρόνο λειτουργείας τους,αλλά ακόμα τις ξεχρεώνουν και αναρωτιούνται πού κάνανε λάθος,ενώ το λάθος ήταν προφανές... Θα σου πρότεινα να ασχοληθείς με κάτι άλλο...
  12. Εδώ και 2 χρόνια βρίσκεται στον Ανω Κορυδαλλό.Το τηλέφωνο είναι το ίδιο και εννοείται οτι συμφωνώ στο οτι είναι πολύ καλός μάστορας ;)
  13. stathis

    Firehouse

    ...Πάντως το live στην Αθήνα,ήταν απο τα ωραιότερα live-απο όλες τις απόψεις- που έχουν γίνει εδώ και καιρό. Πάντα τέτοια!
  14. Δοκίμασε να "βγάλεις" την επιλογή 64 bit double precision engine απο το Options-audio. Επίσης,στην ίδια οθόνη, επέλεξε ΑSIO panel και ο υπολογιστής θα σου δείξει το control panel της κάρτας σου.Πρόσεξε τα buffer sizes του Sonar και της κάρτας σου να είναι ίδια.Εάν όχι,βάλε τα ίδια εσύ στο Option-Audio-Advanced στα "κουτάκια" Playback I/O buffer size και Record I/O buffer size.
  15. +1 Ο Μιχάλης είναι πολύ καλός ηχολήπτης και πολύ συνεργάσιμος. Το studio είναι νομίζω απο τα καλύτερα για τέτοιου είδους recordings ;)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου