Προς το περιεχόμενο

Kingfil

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    58
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Kingfil

-3

Φήμη

  1. Μπορεις να δοκιμασεις και το electroharmonix 22 caliber η 44 magnum. δεν λεω οτι θα βγαλεις τον ιδιο ηχο αλλα πιστεψε με, επειδη εχω και το marshall 20/20 και το 22 caliber εχουνε πολυ μικρες διαφορες ειδικα αν σκεφτεις οτι το caliber κανει 100 ευρο και το περνεις στην τσεπη και φευγεις. πουλαω τον marshall, αμα θες μπορουμε να κανονισουμε να ερθεις να τον δεις και αυτον και το caliber διπλα διπλα. http://smart.noiz.gr/details.php?id=21054
  2. Kingfil

    Fx Loop

    για δοκιμασε να βγαλεις το Boss ns-2. Εξαλου αυτο παει αμεσως μετα την κιθαρα. Γενικα δοκιμασε ενα ενα τα πεταλακια και συγουρεψου οτι ολα εχουν ρευμα.
  3. Νομιζω οτι η καλητερη λυση για bridge strat ειναι ενας Duncan JB jr παρα πολυ χαμηλα τοποθετιμενος. Με αυτον τον τροπο ακουγετε σαν μονος strat αλλα χωρις τα ενοχλητικα πριμα (κατα την γνωμη μου). Δεν εχει και θορυβο. Μια ζωη εψαχνα αυτο το θεμα γιατι ειμια stratocasterακιας αλλα δεν αντεχα να ακουω αυτα τα πριμα στην bridge. Επισης καλος ειναι και ο διπλος της Fender αλλα καλητερα ο Duncan.
  4. Λοιπον ακου το τελειο κολπο για να αυξησεις ταχυτητα. Ξεκινας να παιζεις ογδοα με μετρονομο στο 60 μονο πενα κατω. Η ασκηση ειναι η εξης. 4 ογδοα 8 δεκαταεχτα ενναλαξ ολα πενα προς τα κατω συνεχομενα. Θελει υπομονη. Θα ξεκινας καθε φορα απο το 60 ακομα και αν καταφερεις να παιζεις στο 150, γιατι οταν μελετας αργα αυξανεται η σταθεροτιτα σου. Θα κανεις 3-5 λεπτα στο 60, και μετα θα βαζεις τον μετρονομο στο 70, παλι το ιδιο, και μετα στο 80..... Θα φτασεις μια ταχυτητα που θα νιωθεις οτι το πιεζεις πολυ και οτι ειναι το οροιο σου. Αν π.χ αυτο ειναι το 140, σημαινει οτι η μεγιστη ταχυτητα σου ειναι το 130, γιατι εκει εισαι συγουρος και καθαρος. Μην ξεχνας, παντα θα αρχιζεις απο το 60. Παντως για τελειο αποτελεσμα πρεπει να κανεις ακριβως το ιδιο και μονο με upstrokes. Και μετα πολυ το ιδιο με Alternate. Eγω δεν επαιζα ποτε πολυ γρηγορα πενα, εφτανα μεχρι 180-190 δεκαταεχτα, ημουνα πολυ του λεγκατο. Και Downstroke ημουνα πολυ μετριος. Αφου εκανα Alternate στο 180 σημαινει οτι downstroke εκανα στο μισο. Οταν σκεφτηκα αυτην την ασκηση η πενα μου απο 180 πηγε στο 210 σε δυο μερες (βεβαια την εκανα 5 ωρες τη ημερα). Να ξερεις οτι η ασκηση για upstrokes ειναι η τελεια για να αυξησεις το Alternate γιατι ολοι οι κιθαριστες πασχουν σε αυτο το κομματι, δλδ εχουν πολυ γρηγορο Down και πολυ αργο up και οταν το συνδιαζουν τους παει πισω χωρις να ξερουν τι φταιει. Υπαρχουν και αλλες ασκησεις αν θελει καποιος αλλα δεν τις γραφω λογο χωρου.
  5. Παντως για μενα η εμφανισει ειναι super βασικο κριτηριο για να παρω μια κιθαρα.
  6. Δεν επηρεαζει καθολου το παιξιμο σου μια ομορφη κιθαρα. Φυσικα ομως αν ειναι ομορφη θες να παιζεις ολοι μερα οποτε γινεσαι καλυτερος και αν την συνηθισεις τοτε παιζεις καλητερα απ'οτι με αλλες κιθαρες. Το μονο πραγμα που σε κανει να παιζεις καλητερα ειναι ποσο σε βολευει το οργανο στο χερι και τπτ αλλο. Εγω π.χ οταν παιζω με μια Strat του 63 ενως γνωστου μου νομιζω οτι παιζω 10 φορες καλητερα απο αλλες φορες, η κιθαρα ομως ειναι απαισια σε ενφανιση. Επισεις με μια Les Paul custom του ιδιου μου φαινετε οτι πεταω, αλλα Les Paul δεν θα αγοραζα ποτε επειδη δεν μου αρεσουν καθολου σε ενφανιση παρολο που οσες εχω παιζει ''θεριζουν'' παιχτικα. Μια αλλη κιθαρα οταν την ειδα επαθα πλακα, ηταν απιστευτη, μεχρι που την επιασα και καταλαβα οτι ηταν μετρια παιχτικα και ακουστικα. Δλδ πως μπορει να επηρεαζει τα χερια σου ενα ομορφο οργανο? δεν καταλαβαινω.
  7. Εχεις δικιο, εννοω το κορυφαιο της σειρας παντα, η γενικα ολη σειρα πως ακουγεται. Τωρα για τον JCM εβαλα και τον TSL και τον DSL γιατι εχω τον πρωτο και ακουγεται τελειως διαφορετικος απο τον δευτερο.
  8. Nαι αλλα αν εβαζα ολα τα μοντελα θα γινοταν χαμος. Ασε που θα ηταν δυσκολο να ψηφισετε γιατι δεν γινετε καποιος να εχει παιξει με ολα τα μοντελα για να ξερει.
  9. Παντα ειχα αυτην την απορια? Θα ηθελα αν γινετε να βαλετε μονο ενυσχητες που εχετε ακουσει και οχι στην τυχη.
  10. To θεμα ομως ειναι οτι την κιθαρα μπορεις να την φτιαξεις μονος σου, την Ferrari οχι. Παραδειγμα, η play loud του Malmsteen κανει 10000, αυτος ομως ποσο την πηρε τοτε? Και εγω θα παρω μια Standard Strat, θα γινω διασημος και μετα η Fender θα βγαλει αυτη τη κιθαρα στο εμποριο που θα την πουλαει 2000. Αλλα ποιος ειμαι εγω που θα πω αυτα, ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΓΜΑΚΗ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
  11. Μεγαλο λαθος παιδες. Καμια καινουργια κιθαρα δεν αξιζει 3000 ευρο. Μια πολυ καλη Gibson εχει αξια κατασκευης 1000 το παρα πολυ ευρο. Η Fender ακομα λιγοτερο. Πληρωνουμε το ΟΝΟΜΑ και μονο. Το θεμα ειναι οτι μια Les Paul custom μια Standard και μια studio εχουν διαφορα 50-100 ευρο στην τιμη κατασκευης ενω την πουλανε 1500 ευρο διαφορα. Οι japan Fender του 80 ειναι πολυ καλητερες απο ολες τις USA του 80. Και ομως εχουν μιση τιμη. Επαιξα με μια Squier strat vibe 330 ευρο και την συγκρινα με 4 αμερικανικες strat των 900-1100 ευρο που ειχε το μαγαζι και ηταν ολες κατα πολυ κατωτερες(μα το θεο, και δεν ειμαι καινουργιος) παιχτικα και μονο μια ειχε καλητερο ηχο. Ξεκολιστε και παρτε το οργανο που σας αρεσει και οχι αυτο που σας πολανε. Εχω παιξει με πανω απο 200 κιθαρες, (ακομα και με την Frankestein) και για μενα η καλητερη ειναι μια Warmoth που εχω. Οσοι την βλεπουν της κοστολογουν πανω απο 2500, και ομως την αγορασα 1100. Γιατι? Γιατι η warmoth δεν ειναι Fender η Gibson. Δεν εχει το ονομα να πουλησει μια κιθαρα 2500 και γιατι δεν υπαρχει κατι πανω σε μια κιθαρα που να εχει τετοια αξια. Τα ξυλα ειναι τα πιο ακριβα-μεχρι 1100 ευρο με το ζορι. Μετα τι ειναι δλδ αυτο που κοστιζει 2000? Το τρεμολο? Εξαλου ενα μηχανημα στην Κινα τις φτιαχνει ολες. Αυτο το φαινομενο ειναι ακομα πιο εντονα με τους ενυσχητες. Ρωτιστε καποιων που φτιαχνει ενυσχητες. Eνας Marshall jcm800(απιστευτος) κοστιζει να κατασκευαστει λιγοτερο απο 500 ευρο και τον πουλανε 1700+. Οσο πιο παλιος ειναι, δλδ οσο πιο απλος, τοσο πιο ευκολος και φτηνος. Αφηστε που βαζουν μετριας ποιοτιτας υλικα. Παντου και παντα αυτο που πληρωνουμε ειναι η πατεντα και το ονομα. Εννοειτε οτι δεν πιστευω οτι μια Squier ειναι καλητερη παο μια καλη Fender, αλλα αμα ψαχτεις θα βρεις πολυ καλα οργανα με λιγο λεφτα που μπορεις να βελτιωσεις σε διαφορους τομεις, π.χ μαγνητες. Η αποψη μου... Υ.Γ. Παντως το καλητερο μπρατσο που εχω παιξει ever ειναι της Frankestein. χαλαρα κιολας.
  12. Ρε παιδια εγω μωλις εβαλα το 7 64-bit και εχω κατεβασει 10 διαφορετικες εκδοσεις του cubase και δεν δουλευει καμια, ουτε αυτη που ειχα στα xp. τι διαολο να κανω...
  13. Μόλις πήρα τον Marshall JMP-1 + τον τελικό 50/50 σε τιμή ευρώ σε τέλεια κατάστασή. Γενικά ήρθε η ώρα να φτιάξω μια rackερα οπως παντα ονειρευομουνα. Θελω λοιπον να αγορασω ενα delay ενα κουρδιστήρι εναν compressor και ενα eq ολα σε rack. Για το delay θελω να ρωτήσω αν υπαρχει κανενα rack σκετο delay γιατι δεν χρησιμοποιώ κανενα αλλο effect, και αν υπάρχει θα είναι καλύτερης ποιότητάς από ένα multi-effect? Γενικά θέλω να μου προτείνεται τι να πάρω για κάθε κατηγορία (delay/effect-comp-tuner-eq).
  14. Αυτο ειναι οντως μια λυση.φυσικα θελω το dist του ενισχυτη , γιαυτο γινετε ολη η ιστορια (το λεω γιατι ολοι μου λενε να βαλω πεταλια), αμα ηταν να παρω τετοιον ενισχυτη και να βαλω το metalzone (καλα το γαμησα και εγω ;D) θα ημουνα για τα μπαζα. Superfunk εισαι ωραιος. Μου βρηκες μια λυση που θα την ψαξω αρκετα. thx
  15. Τι υπερ εχουν τα rack σε σχεση με τα κεφαλια και τι κατα. π.χ τι ειναι καλητερο, ενα jmp-1+ τα υπολοιπα(rack FX, τελικους...) η ενα κεφαλη marshall σαν το tsl 100 που εχω. Τι θα κερδισω αν κανω ρακερα και τι θα χασω απο αποψη βολεματος, ηχου, λεφτων, μεταφορας... Y.Γ Nα πω οτι ενας γνωστος μου δινει το jmp-1 μαζι με το τελικο 50/50 1000euro και με δωσεις και το σκεφτομαι γιατι τον ακουσα και μου αρεσε πιο πολυ απο τον tsl 100. Υ.Γ Επισεις σκεφτομαι την αγορα του psa1.1 απο sansamp αντι του marshall
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου