Προς το περιεχόμενο

EX English Muff'n αλλαγή λαμπών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά!

 

Άνοιξα θέμα γιατί δεν βρήκα κάτι παρόμοιο.

 

Έχω το English Muff'n (το οποίο το είχα αγοράσει μτχ) και τώρα τελευταία έχω διαπιστώσει πως έχει πέσει η έντασή του.

 

Λέτε να είναι οι λάμπες? Ή μήπως κάτι άλλο? (γιατί μου φαίνεται λίγο περίεργο να είναι οι λάμπες... δεν είναι και ενισχυτής, αν και τα έχει τα χρονάκια του και του κάνω σχετικά συχνή χρήση)

 

Σε περίπτωση που είναι οι λάμπες, αν πάω να τσιμπήσω καινούριες θα χρειαστώ κανά τιπ? κάτι που θα πρέπει να ξέρω ίσως για να τις βάλω? (είμαι ολίγον τι άσχετος) ή είναι μια πολύ απλή διαδικασία του στυλ βγάλε-βάλε?

 

Αν δεν είναι οι λάμπες και είναι κάτι άλλο, έχετε να μου προτείνετε κάποιον αξιόπιστο τεχνικό?

 

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε καινούργιες λυχνίες αρχικά. Ξεβιδώνεις τις σταυρωτές βίδες στο μεταλλικό προστατευτικό πάνω από τις λυχνίες (κάγκελο  ;D), τις αφαιρείς προσεκτικά και απλά πάλι προσεκτικά βάζεις τις νέες. Τόσο δύσκολο  ;) . Μια που θα μπείς σε αυτή τη διαδικασία, σβήξε καλά την ασημένια βίδα που θα δεις ανάμεσα από τις δυο λυχνίες. Ευθύνεται για θορύβους-βόμβους όταν χαλαρώνει γιατί είναι σημείο γείωσης στο σασί.

 

Καλή επιτυχία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος!

 

Βασικά το περίμενα ότι θα ήταν απλό... αλλά έλεγα άσε μη την κάνω την μα...

 

Σε ευχριστώ, θα τις αλλάξω (το κόστος είναι μικρό άλλωστε) και βλέπουμε.

 

Τhnx για το τιπ με τη βίβα ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια που θα μπείς σε αυτή τη διαδικασία, σβήξε καλά την ασημένια βίδα που θα δεις ανάμεσα από τις δυο λυχνίες. Ευθύνεται για θορύβους-βόμβους όταν χαλαρώνει γιατί είναι σημείο γείωσης στο σασί.

 

+50000... η αχίλλειος πτέρνα των λαμπάτων πεταλιών της Electroharmonix. Αν ο κόσμος ήξερε αυτή τη μικρή επέμβαση, θα είχε κρατήσει πολλά τέτοια πετάλια αντί να τα γυρίσει πίσω.