Προς το περιεχόμενο

samoth

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    129
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή samoth

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. +1 σε όλα εκτός από τον waterson που είναι +1.000.001 γιατί είναι μεγάλος καραγκιόζης και μου τη δίνει στα νεύρα που την έχει δει άθλημα και μια σοβαρή δουλειά δεν έχει βγάλει. Heel toe όπως ακριβώς λες λέει και για μένα μόνο για περίεργα πράγματα (μεταξύ μας και πάλι αναρωτιέμαι αν χρειάζεται :) ) Τώρα για το 1ο δεν ξέρω αν σε τόσο υψηλές ταχύτητες είναι ακόμη flatfoot. Προσωπικά τέτοιες ταχύτητες τις κοιτάζω από πολύ μακρυά οπότε δεν ξέρω απο δική μου πείρα απλως είχα μείνει με την εντύπωση οτι μετά τα 220+ όλα καταλήγουν σε full ankle motion (ή σχεδόν). Κατι τέτοιο είχα διαβάσει άλλωστε από τον Κόλλια. Μπορεί να έχεις και δίκιο από την άλλη. Όχι πως έχει μεγάλη σημασία βέβαια, το θέμα είναι να φτάνεις στο στόχο :D
  2. Κάποτε την είχα μάθει πριν αρχίσω να παίζω τακτικά τύμπανα. Η Heel-Toe είναι πολύ έξυπνη τεχνική (και εύκολη να την πιάσεις - όχι βέβαια και να την χρησιμοποιήσεις σε υψηλές ταχύτητες) αλλά την παράτησα τελείως γιατί για μένα εξαρτάται πολύ απο trigger. Όχι οτι δε θα βρεις άτομα να την χρησιμοποιούν χωρίς trigger και να ακούγονται δυνατά, αλλά συνήθως το 2ο χτύπημα είναι λίγο ψόφιο. Τι πιστεύεις και συ morello? Αν στοχεύεις στα 200 περίπου για μένα μάθε flatfoot. Θα σου πάρει λίγο καιρό να την αφομοιώσει το δεξί σου πόδι (το αριστερό έτσι κι αλλιώς θα είναι λίγο πιο "άμαθο") αλλά και εύκολη και ξεκούραστη και καθαρή στον ήχο είναι.
  3. @morello: Έχεις απόλυτο δίκιο σε σχέση με την ankle motion. Αλλά με flatfoot καθαρά δεν φτάνεις στις τρελές ταχύτητες. Τα 220+ ειναι full ankle motion στους πιο πολλούς drummer. Το swivel όπως ακριβώς λες ξεκινάει λόγω έλλειψης ελέγχου. Παρ' όλ'αυτά μια χαρά τεχνική ειναι, και μπορείς να την μάθεις π.χ. ο Κόλλιας τη χρησιμοποιεί τελείως συνειδητά (κάπου υπάρχει και video του waterson που τη διδάσκει - και καλά).
  4. Λοιπόν πρώτα απ'όλα η πιο συνηθισμένη τεχνική για γρήγορο παίξιμο λέγεται flatfoot technique, ψάχνοντας στο you tube θα βρεις κάποια πράγματα. Ξεκίνα να παίζεις με μετρονόμο 4 στο κάθε πόδι, 8, 16 κλπ για να δυναμώσουν τα πόδια σου. Όσο ανεβαίνεις ταχύτητα τόσο η κίνηση παράγεται πιο πολύ απο τον αστράγαλο και λιγότερο απο τους γοφούς. Το περίεργο που είδες στις μεγάλες ταχύτητες να πηγαίνει δεξιά αριστερά το πόδι λέγεται swivel technique και χρησιμοποιείται για να κουράζεται πιο δύσκολα το πόδι αφού χρησιμοποιεί διαφορετικά σετ μυών. Υπάρχει κι αυτό στο you tube. Αυτά, ελπίζω να βοήθησα
  5. Το Gt-8 δεν το έχω ακούσει αλλά εγώ 8α σου έλεγα έτσι κι αλλιώς για το Psa οτι δε θα το μετανιώσεις. Και γω παρόμοιους ήχους χρησιμοποιώ και το μηχάνημα έχει πραγματικά πιο πολλή παραμόρφωση από οτι ισως χρειαστείς ποτέ. Και εννοώ να είναι και χρήσιμος ο ήχος, όχι "εδώ πολυτεχνείο" απο τον θόρυβο :D
  6. Εγγύηση η tech21 και τα sansamp της. Έχω ένα psa-1 και για το μπάσο και για την κιθάρα. Κάνει πολύ καλή δουλειά και στο μπάσο και στους παραμορφωμένους ήχους. Φυσικά δεν είναι ανάγκη να πάρετε το psa, πάρτε ενα bass driver di να έχετε κ ωραίο ήχο στα Live, και σε direct εφαρμογές.
  7. Με τα περισσότερα απο αυτά που λες συμφωνώ απόλυτα, εκτός από ένα θέμα: Για μένα ισχύει στην πλειοψηφία των περιπτώσεων οτι κάποιος δεν είναι τυχαία σε μια θέση. Αλλά πάλι κάποιες φορές η θέση στην οποία βρίσκεται κάποιος του είναι πολλή. Το cd αυτό της Roadrunner έχει και dvd και άμα δεις το μέρος του joey θα δεις οτι όντως δεν είναι και τέρας σταθερότητας. Εγώ δεν είπα οτι δεν έχει μυαλό. Τώρα όσο για το οτι τον επέλεξαν για εναν απο τους 4 songwriters, φυσικά δεν είναι τυχαίο. Και γω αυτόν θα έβαζα. Φράγκα είναι αυτα και marketing..
  8. Εντάξει οκ εγω παρέθεσα βίντεο που μόνο απλά 16α στις κάσες δεν είναι κ εδώ έγινε ολόκληρη ιστορία για το οτι είναι μουσική. Φίλε μου και η δίκαση στα 260 μουσική είναι είτε το θες είτε όχι. Είναι μια μουσική που δεν την προτιμάς το δέχομαι, αλλά μη τα μηδενίζεις όλα. Από την άλλη ξαναλέω οτι σε όλα τα τυμπανιστικά forum τον κράζουνε τον joey. Κ δε νομίζω οτι είναι κομπλεξικοί, την ίδια ώρα εξυμνούν άλλους παιχταράδες που δε χάνουν ούτε για πλάκα. Κ στο disasterpieces αλλά κ στο dvd της roadrunner όπου ακούγεται ο joey να παίζει μόνος του δε χρειάζεται να είσαι ειδικός για να καταλάβεις οτι ΧΑΝΕΙ!! Ορισμένες ιδέες του είναι πολυ όμορφες, αλλά εκτελεστικά είναι μετριότατος drummer. Να μην πούμε για εκείνο το poserαδικο το σολο που τον γυρνάνε ανάποδα κ υποτίθεται οτι δε μασάει κ ο τύπος έχει χάσει το ρυθμό για 30'.
  9. Δε θα μπω στη διαδικασία να σε πείσω γιατί βλέπω οτι δεν παίζει. Δες απλώς κι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=pnSmJyWL53E&search=derek%20roddy ο άνθρωπος παίζει δίκαση ανοιγοκλείνοντας ταυτόχρονα 2 hihat! Τώρα το γεγονός οτι σε όλα τα drumming και δη extreme metal drumming fora τον joey τον κράζουνε για το sloppy παίξιμο του μπορεί να μη σε ενδιαφέρει, αλλά δεν είναι και τυχαίο. Λες να τον ζηλεύουν όλοι?
  10. καλά δεν παίζει τώρα σύγκριση jordinson - portnoy.. Ο δεύτερος ξέρει τύμπανα.. Τι εννοείς "έχεις δει portnoy" δηλαδή? Ο άνθρωπος δεν υπάρχει.. Κ να φανταστείς δεν είναι ο αγαπημένος μου drummer. Π.χ. δες εδώ κ πες μου αν ο jordinson είναι καλύτερος.. http://www.youtube.com/watch?v=-0ymaLqny1U&search=derek%20roddy
  11. Τι παίχτηκε ρε παιδιά? Γιατί αρπάχτηκες ρε συ Αντουάν? Ρωτάω γιατί εμένα μου εμφανίζει μόνο το πρώτο Post του freddy κ εκτος απο τα greeklish δεν λέει κ τίποτα ο κακομοίρης...
  12. Ρε φίλε sorry κιόλας αλλά το να λες οτι είναι μάλλον ο πιο γρήγορος drummer παγκοσμίως είναι οτι πιο παιδικό κ βλακώδες έχω δει τελευταία. Και μόνο που μπαίνεις στη διαδικασία να χρησιμοποιήσεις υπερθετικό βαθμό σε κάτι τοσο αχάνες (μη μου πεις οτι ξέρεις και τόοοσους drummers) για μένα χάνεις τη μπάλα..
  13. Προφανώς μας δουλεύεις... Π.χ. άκου ακόμα και τον έλληνα Γιώργο Κόλλια των sickening horror, nightfall κ nile. Προφανώς κλάσεις ανώτερος. Ξεκολλάτε επιτέλους με το χιλιοδιαφημισένο lifestyle!!
  14. Όχι, μην το βλέπεις οτι προσβλήθηκα, ήταν ένας πιο κομψός τρόπος να σου πω οτι παραβαίνεις άλλον έναν κανονισμό (αν και επιηκη) που λέει οτι δεν βρίζουμε. Και η δικιά μου η γλώσσα ψιλο-του δρόμου είναι, αλλά εδω μέσα γίνεται ανταλλαγή γνώσης μεταξύ αγνώστων μεταξύ τους ανθρώπων, οπότε οφείλουμε να είμαστε ευγενικοί, γιατί τα όρια στην αισθητική του άλλου δεν τα ξέρουμε..
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου