Προς το περιεχόμενο

ez

Guru
  • Αναρτήσεις

    1.783
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    12

ez ήταν Μέλος της ημέρας 16 Οκτωβρίου 2021

ez είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

9 Followers

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή ez

Rock Star

Rock Star (3/4)

  • Συζητητής Rare

Badges

799

Φήμη

  1. Εξαιρετική μπάντα, τους άκουγα για καιρό και ο Bailey καταπληκτικός κιθαρίστας. Όλοι τους άλλωστε πεπειραμένοι μουσικοί με αμέτρητες ώρες session συμμετοχών, κάπως έτσι φτιάχτηκαν όταν κάπως "κουράστηκαν" να δουλεύουν για τρίτους και αποφάσισαν να κάνουν το γκρουπ. Δυστυχώς όλα τα αυθεντικά μέλη έχουν πεθάνει πια... Πάντα είχαν έναν ελαφρώς ελιτίστικο χαρακτήρα για μπάντα του αμερικάνικου νότου και σαφώς η μουσική τους ακούγεται πιο "μορφωμένη" απο τα αντίστοιχα σχήματα της περιόδου και του τόπου, η ποπ και μια clean cut αίσθηση (όχι μακριά απο τους Steely Dan και αργότερα τους Toto) κατείχαν σοβαρό μερίδιο στον ήχο τους. Για μένα που λατρεύω τους Allman Bros και φαντάζομαι για πολλούς ακόμα, υπήρξαν ένα εναλλακτικό άκουσμα που το πάντα το καλωσόριζα. 2 κλιπ, ένα λάιβ και το βίντεο του Spooky απο το 1979 (το Spooky ήταν instrumental του σαξοφωνίστα Mike Sharpe, αργότερα οι ARS προσέθεσαν στίχους και η εκτέλεση τους το εκτόξευσε σε μυθική διάσταση).
  2. Το άλμπουμ βρίσκεται πλέον και στις online πλατφόρμες. https://songwhip.com/blueswire/ongoing
  3. Θα σε γελάσω αν και νομίζω πως ναι, έχει πράμα εκεί μέσα.
  4. Δυστυχώς μόνο 2-3 λεπτά σκόρπια απο κινητό. Αν μπορούσες να ξέρεις πώς άκουγα όταν τραγουδούσα θα με δικαιολογούσες, μη σου πω θα με τράταρες και τσαγάκι με οίκτο. Όλοι μας χωρίς ακουστκά, ένα μικρό μόνιτορ μόνο. Εξεπλάγην που δεν φαλτσάρω περισσότερο...αλλά ναι, έχεις ένα δίκιο, τον τελευταίο χρόνο ειδικά νοιώθω την κούραση να με βαραίνει κάπως...oh well
  5. Τον δεύτερο. Και οι 2 είναι στο "πνεύμα" αλλά ο πρώτος μου κάνει λίγο σαν pitch vibrato και αυτό το weird "φαλτσάρισμα" δεν το προτιμώ γενικά. Ο δεύτερος είναι πιο vintage νομίζω, μου θύμισε και ήχους που χρησιμοποιούσε ο Billy Gibbons τις εποχές του Tejas.
  6. Ο νέος μας δίσκος προέκυψε σχεδόν από το πουθενά. Κι όπως συνήθως συμβαίνει με τα ξαφνιάσματα, είναι αυθόρμητος, ειλικρινής, έντονος, αληθινός. Πάνω απ’ όλα, αποτελεί μια ακόμα κατάθεση της ανάγκης να βεβαιώσουμε πως το πέρασμα μας από τη γης εμβαπτίστηκε σε μια ηχητική κολυμβήθρα, καθαγιάστηκε με νότες και αναπνέει σε πάλκα και χώρους ηχογραφήσεων, σε δωμάτια ξενοδοχείων, στο δρόμο. Το παίξιμο είναι η ευλογία και οι δοκιμασίες μας. Η μουσική μας χάρισε τον κόσμο όπως τον ζούμε και θα την υμνούμε αδιάκοπα, με τα λάθη, το καμάρι, τα φάλτσα, το πάθος, τις ατέλειες και την αφοσίωση μας, ταπεινοί υπηρέτες και περήφανοι εργάτες. Κι έτσι, απρόσμενα, βρεθήκαμε με καινούργιο άλμπουμ το έτος που κλείνουμε 40 χρόνια στη δισκογραφία. Σε ανύποπτο χρόνο, είχα πει στον Νίκο Ντουνούση πως θα θέλαμε κάποια στιγμή να ηχογραφήσουμε μερικά τραγούδια που τα παίζουμε χρόνια αλλά ποτέ δεν καταγράφηκαν, όχι με προοπτική έκδοσης, για μας να τα έχουμε στα αρχεία μας. Ο Νίκος, που διαχειρίζεται ένα μικρό στούντιο, με κάλεσε στο τηλέφωνο λίγο μετά την πρωτοχρονιά λέγοντας «Λιάκο, κάνετε κάτι το Σ/Κ; Μόλις τελείωσα ένα δοκιμαστικό για κάτι παιδιά και έχω τα όργανα στημένα, μπορείτε να έρθετε να γράψετε, ευκαιρία είναι γιατί αργότερα δεν θα έχω χρόνο». Ξαφνιάστηκα, του λέω δεν έχουμε κάτι, κάτσε να μιλήσω με τον Σωτήρη και τη Νίκη και σου απαντάω το συντομότερο. Και οι δυο τους αιφνιδιάστηκαν εξίσου με μένα, νοιώθαμε κάπως απροετοίμαστοι αλλά η πρόκληση αυτού του τύπου είναι πάντα γλυκιά και δελεαστική, οπότε συμφωνούμε να πάμε να δοκιμάσουμε την τύχη μας. Το διήμερο 13 & 14 Γενάρη, ανταμώσαμε και παίξαμε ψυχωμένα για 2 ώρες κάθε απόγευμα, ζωντανά, χωρίς ακουστικά, διορθώσεις, overdubs και ιδιαίτερη προεργασία. Με την εξαίρεση 2-3 τραγουδιών που εκτελέστηκαν και δεύτερη φορά, όλα ήταν «με την πρώτη», μια κι έξω, first takes. Και τούτο υπήρξε μαγευτικό, καθότι πολλά από τα κομμάτια ίσα που τα θυμόμασταν αχνά, παίζαμε χωρίς να ξέρουμε τι ακριβώς θα γίνει, πόσο θα τα τραβήξουμε, που και πως θα σταματήσουμε. Ο Νίκος, καθώς περνούσαμε από το ένα τραγούδι στο επόμενο, έκανε τα μαγικά του στην κονσόλα και σκάρωσε ένα πρώτο ωμό mix που ποτέ δεν ξεπεράστηκε από οιαδήποτε μεταγενέστερη προσπάθεια και τελικά προκρίθηκε ως η πλέον άμεση και ακριβής απεικόνιση του υλικού. Ο καλός φίλος της μπάντας και κορυφαίος φωτογράφος Βασίλης Αρτίκος μας χάρισε την φωτογραφία που αποτέλεσε την βάση του σχεδιασμού του εξωφύλλου αλλά και έδωσε την έμπνευση για τον τίτλο της έκδοσης. Είχαμε καιρό να ζήσουμε την εμπειρία της ηχογράφησης σε στούντιο και παρ’ όλες τις δυσκολίες, ο ήχος και η αισθητική της μπάντας αποδόθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όσο κι αν οι συνθήκες σ’ αυτούς τους χώρους είναι λίγο στεγνές και απαθείς. Επίσης δεν μπορώ να μην σκεφτώ με ανάμεικτα συναισθήματα πως για μια φορά ακόμη κάναμε δίσκο «με το πιστόλι στον κρόταφο», οι διαδικασίες ολοκληρώθηκαν σε χρόνο που μεγάλα ονόματα της σκηνής με παχυλά συμβόλαια τον χρειάζονται για μισό ρεφρέν και αν. Είμαι πάντως ιδιαίτερα χαρούμενος, ακούγοντας το αποτέλεσμα έχω την αίσθηση πως τούτη ίσως είναι η πιο σημαντική δουλειά του γκρουπ εδώ και δεκαετίες. Και με έναν τίτλο που σημαίνει πολλά για μας. Ongoing: συνεχιζόμενος, σε διαρκή εξέλιξη. Buy CD (worldwide shipping) here: https://lotus.gr/record_info.php?ID=79972 Buy digital album here: https://blueswire1.bandcamp.com/album/ongoing
  7. Μια σημαντική παράμετρος στην όλη κουβέντα είναι η στιχουργία, κατα κανόνα αγνοείται στο νήμα θαρρείς και μιλάμε μόνο για ήχους. Κάποιες φορές ναι, όχι όμως όλες. Το ζήτημα κάνει "τζιζ" και συγνώμη αν δημιουργηθεί αναταραχή, δεν παύει όμως να καθορίζει πρόσωπα και καταστάσεις - παράλληλα - όταν συζητάμε για το πως αισθανόμαστε ακούγοντας μουσική και πόσο τα στυλ των ειδών επηρεάζουν ή όχι την εντύπωση μας για άλλους ανθρώπους. Δεν θ' ακούσω το Blue Jean Blues ας πούμε για την μαγεία των λέξεων, είναι όμως απαράδεκτο για μένα να ακούω τον Peter Hammill μη δίνοντας σημασία στο τι λέει. Προσωπικά επηρεάζομαι και απο αυτό - και μάλιστα πολύ. Όταν κουβεντιάζω με κάποιον πχ για τον Neil Young ή τον Tom Robinson, τον Gil Scott Heron ή τον Eric Bibb και αυτός προσπερνάει τους στίχους, απογοητεύομαι και το ενδιαφέρον μου ατονεί.
  8. Μπορεί να υπάρχουν απο "αποχρώσες ενδείξεις"μέχρι "body of evidence " όμως, όπως θα βεβαιώσει πιστεύω και ο @LK Πάντως, χωρίς να θέλω να υπεκφύγω, δύσκολα θα υιοθετούσα κάποια ακραία εκδοχή του σκεπτικού του ΟΡ για να εξάγω συμπέρασμα, σίγουρα όμως θα με έστρεφε προς κάποια κατεύθυνση, μέχρι να επιβεβαιωθώ ή να διαψευστώ. Θέλω να πω διακρίνω λογική στο αρχικό ερώτημα, όσο κι αν δεν είναι η απάντηση άσπρο-μαύρο.
  9. Για μια φορά ακόμα να αναφωνήσω: ωραία και χρήσιμη συζήτηση, πάει καιρός που παρακολούθησα κάποιο νήμα με αντίστοιχη ζέση, να είστε καλά. Επειδή αναφέρθηκαν πιθανές σχέσεις μπλουζ και ρεμπέτικου, παρενθετικά να πω οτι και τα 2 είδη (όπως και άλλα) μοιράζονται κοινές καταβολές, έλκουν την καταγωγή τους κατα κάποιον τρόπο απο την ίδια μήτρα. Όμως, πέρα απο κοινωνικές, οικονομικές και άλλες συνθήκες, έχουν κοινά και στο καθαρά μουσικό κομάτι, εκτός απο τα πεντατονικά ηπειρώτικα που ανέφερε ο φίλος @Spyros Delta, σε τεχνικό επίπεδο σύνθεσης και δομής παρουσιάζουν αξιοσημείωτες ομοιότητες, όπως η επανάληψη του πρώτου δίστιχου - αλλά και περισσότερα. Λόγω του οτι έχω υπάρξει ως μουσικός πολλές φορές σε εκδηλώσεις με θέμα τη σχέση των δυο ειδών θα είμαι άδικος αν ισχυριστώ πως είναι παντελώς ξένα μεταξύ τους, ίσως δε μόνο τυχαίο δεν είναι πως οδηγήθηκα στα μπλουζ μέσα απο το ρεμπέτικο, μέχρι τα 16 μου δεν άκουγα καθόλου "ξένη" μουσική, αλλά αυτά είναι άλλες ιστορίες και δεν θα επιβαρύνω περαιτέρω την κουβέντα με οφ τόπικ.
  10. Σωστά, "διαβάζεται" όμως και ανάποδα, μπορεί και να διαμορφωθεί κάποιο χαρακτηριστικό εξαιτίας αυτής της ενασχόλησης. Ακόμα και αν το δεχτούμε αυτό, η αντιστοίχιση κατα τη γνώμη μου πάσχει. Να μου έλεγες την Μπέλλου ξερω γω, να σιωπήσω.
  11. Ωραία και χρήσιμη συζήτηση. Σε ό,τι με αφορά, θεωρώ πως είναι σχεδόν αδύνατο απο ένα και μόνο χαρακτηριστικό της προσωπικότητας κάποιου να τον κατηγοριοποιήσεις - και μάλιστα με απόλυτο τρόπο. Ας το θέσω έτσι, θα επηρεάσει το ενδιαφέρον μου να τον γνωρίσω βαθύτερα ή να συζητήσω μαζί του, πχ αν παρακολουθεί με πάθος Κοκλώνη και ακούει στο αμάξι Πανταζή, η διάθεση μου για πλησίασμα, αν δεν εκμηδενιστεί, θα ατονήσει στον ύψιστο βαθμό. ΥΓ. Κατανοώ τον βομβαρδισμό απαντήσεων απο τον @Superfunk, είναι θέμα που το κατέχει και καλά κάνει, όμως τούβλα του τύπου "η Στανιση αν ειχε γεννηθει στην Αμερικη θα ηταν η Ετα Τζειμς" καλό θα είναι να αποφεύγονται.
  12. ez

    Smokin' Out The Window

    Εύγε νεαρέ μου! Ηχητικά είσαι μονίμως σε δική σου κατηγορία, αν μιλάμε για glass strat tone διαθέτεις μάστερ. Εκείνο που μου άρεσε πιο ειδικά, είναι πως εδώ είσαι "κρατημένος" και δεν "τρώγεσαι" - όπως συχνά ακούω σε δημιουργήματα σου - να μπερδέψεις το πράγμα αρμονικά, αυτό λειτουργεί στη μελωδία που σκάρωσες και είναι συν για το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο μου θυμίζει ένα γλυκό ανακάτεμα απο γκόσπελ, στηβιρεηβονάδες αλλά και Roy Buchanan. Και εις ανώτερα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου