Προς το περιεχόμενο

degdekis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.050
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Instruments:
    Gibson les paul studio 2003
    Squier classic vibe 50's strat upgraded
    Ibanez 12 string acoustic
    Epiphone Hummingbird acoustic guitar
    Alhambra F series Classic
    Yamaha 4 string active RBX4 electric bass guitar
    Yamaha electric piano
    EMU Venom virual analogue synth
    Yamaha dtx400 electronic drumset

    Amps:
    Engl gigmaster 30 head
    Blackstar 12'' celestion cabinet


    Effects:
    Blackstar distx
    Boss me 70
    Korg ax10b

    Mics:
    Shure beta
    Akg 3000 (2)
    Shure sm57
    Senheiser e906

    Preamps
    Golden age project mk2 (2)

    Compressor
    Fmr audio rnc

    Mixers
    Behringer Xenyx 802
    Behringer Xenyx 1002

    Audio interfaces:
    EMU 0202
    Steinberg C1
  • Day job
    Τα πάντα όλα
  • Τόπος
    Καβάλα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή degdekis

Rock Star

Rock Star (3/4)

23

Φήμη

  1. μονο και μόνο που έχει τον blackmore στο νούμερο 50 απορίπτεται!
  2. ειναι σιγουρα η κιθάρα με τη μεγαλυτερη πολυχρηστικότητα, οποτε αν και les paul fan, θα συμφωνήσω μαζί σου, και γω οταν θελω κατι να παιξει τα πάντα, παιρνω την στρατ μου...
  3. Είχα πολλές κιθάρες των 300 ευρώ και των 200 ακόμη και των 100 κάτι. Ας ξεκινήσω να μιλάω για τη τελευταία περίπτωση. Βullet των 110 ευρώ, με αλλαγμένα όλα τα ηλεκτρικά και τους μαγνήτες με φτηνό prewired set από αμερικάνικο σαίτ που αντιγράφει original parts, κόστος μαζί με vintage 50s κλειδιά, 80 ευρώ. Το σύνολο 200 ευρώ κιθάρα έπαιζε άνετα, δεν ξεκούρδιζε και όποιος την άκουσε και την έπαιξε δεν κατάλαβε διαφορά με αμερικάνικη στρατ (είχα βάλει και decals) μέχρι που αποκάλυπτα το μυστικό και τράβαγε τα μαλλιά του. Πουλήθηκε σε συμφορουμίτισα για 200 ευρώ προ ετών... Σε τελε affinity των 200 ευρώ, μπήκαν toneriders και kluson κλειδιά και η κιθάρα ΓΑΖΩΝΕ. Οσες φορές έπαιξα με αμερικάνικη τελε δεν βρήκα σπουδαίες διαφορές. Στην classic vibe (tele n strat, είχα και τις 2) δεν χρειαζόταν να κάνεις τίποτα. Παίζανε τέλεια και ακούγονταν τέλεια σε τέτοιο βαθμό που .... κράτησα τους tonerider της squier και τους έβαλα στην mexico fender που έχω τώρα, όταν πούλησα τη πρώτη... μιλαμε για κινέζικα όργανα (οι Κινέζοι είναι αλλού πλέον σε επίπεδο...) των 350 ευρώ που απλά ΜΑΜΑΝΕ!!! Πρόσφατα απέκτησα και μια κινέζα epiphone les paul joe bonamassa, 3 μηνών κιθάρα. Το λεγόμενο norms burst μοντέλο που υποτίθεται ότι είναι πιστό αντίγραφο μιας 1960 gibson που πήρε ο τζο σε mint condition προ λίγων ετών. Τη πήρα από συμφορουμίτη, ανταλλαγή με μια 2002 gibson les paul studio + κάτι καλούδια. Θα μου πείτε ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ; έδωσες την αμερικάνικη για τη κινέζική; Η συγκεκριμένη κιθάρα αποδεικνύει αυτό που λέμε για τους Κινέζους και τις απανταχού φτηνές κιθάρες. Οκ δεν έκανε 300 αλλά 700 η συγκεκριμένη αλλά το Playability και το sustain που έχει εγώ δεν το ένοιωσα 18 χρονιά τώρα με τη gibson... και πάμε στους μαγνήτες. Φοράει από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη 2 χειροποιητους barfuss, peter green set με out of phase στη middle θέση. Επειδή αγαπάω πέτρο πράσινο αλλά όχι τόσο ώστε να παντρευτώ τον ήχο του, έκανα την ανάποδη μόντα και έφερε το μαγνήτη στα ίσα του με τη Middle Θέση να παίζει In phase όπως σε όλες τις les paul. Αυτό που ακούω από αυτή τη κιθάρα είναι πραγματικά εξωφρενικό. Δεν ξέρω πως έπαιζε με τους μαμά μαγνήτες καθώς τους πήρα στη θήκη τους με ζελατίνα, αχρησιμοποιητους, αλλά αυτό που ακούω από τους barfuss νομίζω αξίζει κάθε σεντ από τα 250€ που αξίζουν. Conclusion, ΝΑΙ, από μένα, οι μαγνήτες με τα ηλεκτρονικά είναι το 80% του ήχου και αξίζει να βάλουμε σε μια κιθάρα φτηνή καλά parts. Μαζί με το καλό σεταπ πάντα. Όσο πιο φτηνή η κιθάρα τόσο μεγαλύτερη διαφορά θα κάνει. Η ήδη ακριβή κιθάρα έχει ήδη καλούς μαγνήτες. Οι χειροποίητοι μαγνήτες των 200-300 ευρώ και βάλε αξίζουν κάθε σεντ, ακόμη και σε μια πιο μέτρια προς ακριβή κιθάρα. Γενικά επενδύστε στα όργανά σας, φέρτε τα εκεί που θέλετε ακριβώς και μην ντρέπεστε ακόμη και αν δεν είναι ακριβές αμερικάνικες. Αν σας κάνουν τη δουλειά όπως σας αρέσει, customize them and keep them. Θα μείνετε και με ένα έξτρα χιλιάρικο στη τσέπη για ενισχυτή (ταρα)... και πετάλια....
  4. Χαίρομαι που βλέπω πως δεν ειμαι ο μόνος λύκος εδώ που δεν μου έκανε εντύπωση η καραντινα (αν και εδω Καβάλα τα πράματα ειναι πολύ πιο χαλαρά), μιας που ολοι οι δημιουργικοί άνθρωποι λίγο πολύ λαχταράμε μοναξιά για να δημιουργήσουμε. Προσωπικά τα τελευταία χρόνια λόγω προσωπικών προβλημάτων, δεν εκμεταλλευτηκα τις μέρες μοναξιάς για να κλείσω επιτελους το 4ο άλμπουμ μου. 4 σχεδόν χρόνια μουσικά έτοιμο, περιμένει φωνές, μίξη και μάστερ, αλλά δεν ειχα τη ψυχολογία να το τελειώσω. Το τελευταίο μήνα θα μπορούσα ΑΝ δεν δούλευα ή ΑΝ ήμουν εργένης αλλά τίποτα απο τα 2 δεν ισχύει. Με ένα 5χρονο στο φάσμα του αυτισμού να διαλάει το σπίτι όλη μέρα, και τη σύζυγο έγκυο στο 2ο παιδί με δύσκολη, καθιστική εγκυμοσύνη και εγω φουλ εργασία, δεν μένει χρόνος για τίποτα. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, με το cover band που συνεργάζομαι τα τελευταία χρόνια ευτυχώς εδώ και 3-4 χρόνια πάμε τρένο με 3-4 λαιβ το μήνα, έχουμε αναλλάβει να ξεκινήσουμε ενα νέο project. Οχι ευκολο καθώς τα τελευταία χρόνια και μετά απο κοντά 100 εμφανίσεις και 150 κομμάτια ρεπερτόριο υπάρχει κούραση και πολύ λιγότερος χρόνος από ότι πριν απο χρόνια όταν έμπαινα στη μπάντα. Το πρότζεκτ αφορά ειδος μουσικής που δεν το κατέχω καθόλου και ΗΔΗ έχουμε κλείσει συμμετοχή σε μεγάλη σκηνή σε φεστιβάλ που ΑΝ γινει θα ειναι τέλη Ιουλίου. Που σημαινει ότι ....τρεχάτε ποδαράκια μου, και κάθε βράδυ μελέτη, σημειώσεις, ψάξε στο διαδίκτυο οτι δεν βγάλεις με το αυτί κτλπ. Πρόβες αναμένονται μέσα Ιουνίου αφού με τόσο χρόνο μπροστά μας όλοι λογικά θα ειμαστε μελετημένοι στο 100% . Η μελέτη κρατάει ένα 2ωρο κάθε βράδυ μετά τις 10 που υπάρχει ησυχία και ειναι με το ένα αυτί στο ακουστικό και με το άλλο ακούγοντας την ηλεκτρική χωρίς ενισχυτή......τραγικά δύσκολο....καμιά φορά αν δεν βαριέμαι χρησιμοποιώ ένα μικρό ενισχυτή που έχει aux in και headphones out για λίγο ρεαλισμο αλλα συνήθως ειμαι τοσο κουρασμένος που δεν το κάνω... το πρωί ξυπνάω με πονοκέφαλο, ετοιμος για 8 ώρες λογιστηριου μπροστά σε οθόνη με άπειρα νούμερα! Ταυτόχρονα, πουλάω το 70% του εξοπλισμού μου λόγω του νέου μέλους στην οικογένεια ή αντικαθιστώ μεγάλα με μικρά "εργαλεία", 3 ενισχυτές με 1 κτλπ, οπότε πολύ μελέτη στις αγγελίες, πολλές επισκέψεις στα κούριερ, πολύς χρόνος στα μειλ κ στα τηλέφωνα. Γυμναστική ξεκίνησα τις 2 πρώτες εβδομάδες μόνος μου όταν έκλεισε το γυμναστήριο αλλά πλέον έχω σταματήσει και το μυαλό μου ειναι μονίμως στη μουσική και στη μελέτη που έχω να κάνω με σκοπό να είμαι όσο το δυνατόν πιο σωστός όταν έρθει η στιγμή. Το αντιμετωπίζω όπως πάντα σαν μια νέα πρόκληση και ήδη έχω κερδη στο παίξιμό μου και στην αντίληψη της μουσικής. Δυστυχώς με όλους στο σπίτι δεν υπάρχει χρόνος να ακούσω τα αγαπημένα μου βινύλια και ειναι κρίμα γιατί εξακολλουθω να αγοράζω και μάλιστα τελευταία αναβαθμισα το σύστημα μου με νέα ηχεία και νέο πικαπ, αλλά δεν εχω καταφέρει ακόμα να το αξιοποιήσω. Πραγματικά πιστεύω με τη νέα σεζόν ο κόσμος θα ειναι πολύ καβλωμένος για λάιβ, και τα μαγαζιά το ίδιο οπότε ανυπομονούμε όλοι απο ιούλιο να ξανανέβουμε στη σκηνή. Σιγουρα και οικονομικά ήταν πληγή όλο αυτό για τους μουσικούς που υπολογίζαμε το εξτραδάκι του μήνα μας σε αυτά τα λάιβ. Απο άποψη σκήνής, όχι δεν μου έλλειψε ακόμη, ειμαι χορτάτος και το θεωρώ καλή ευκαιρία για αποτοξίνωση. Αυτά απο μένα, καλή συνέχεια, καλή υπομονή σε όλους με υγεία και δημιουργικότητα!
  5. Εγώ είχα δυο περίεργες εμπειρίες με πώληση μέσα στο σκ. Γενικά σκοτώνω πολλές κιθάρες και πραγματικά βλέπω τρελή αγένεια, καχυποψία, κουτοπονηριά, και βλέπω να κρατάω όλο τον εξοπλισμό μου και να ανοίγω μουσείο. Δεν μπορώ να καταλάβω πως σκέφτεται ο κόσμος, αλλά λίγοι ενδιαφέρονται πραγματικά για αγορά. Οι περισσότεροι απλά τον παίζουν στη δουλειά τους και χαζεύουν αγγελίες να περνάει η ώρα, ε και στέλνουμε και κανα μειλ μπά και μας κάτσει κανας λακαμας και πάρουμε τη κιθάρα των 200 ευρώ, 100, και μια πίπα δώρο....
  6. Καλησπέρα ομάδα. Έχει κανείς ιδέα τι αξία μπορεί να έχει μια κλασική φλαμένκο κιθάρα του τίτλου; Δεν ξέρω αν αξίζει να τη δώσω, δεδομένου ότι είναι καταπληκτική κιθάρα, χειροποίητη ισπανική, ηδη 27 με 28 χρόνων. Δεν χρησοποιειται εδώ κ χρόνια κ πιάνει χώρο άδικα αλλά δεν προτίθεμαι να τη σκοτώσω κιόλας. Ευχαριστώ...
  7. Καλησπέρα. Προσπαθώ να αλλάξω κλειδιά σε μια squier tele. Πήρα τα kluson vintage κ κολυμπάνε μέσα στις τρύπες της κιθάρας. Από ότι βρήκα στο νετ, κ επιβεβαίωσα μετρώντας, η κιθάρα έχει 10χιλ τρύπες ενώ το κλειδί 6,2 ο άξονας κ 8 χιλιοστά το κάλυμμα του (1/4 ίντσας). Σε αυτή τη περίπτωση υπάρχει αυτό το προϊόν https://www.ebay.com/itm/KLUSON-ADAPTER-BUSHINGS-SET-6-CONVERT-10mm-TO-1-4-TUNER-HOLES-GIBSON-EPIPHONE/232981586410?hash=item363ec8e1ea:g:5xkAAOxycD9TU78k Με το οποίο προσαρμόζεις τη κατάσταση. Η ερώτηση μου είναι αν ξέρει κανείς κάποιο κατάστημα στην. Ελλάδα που να έχει κάτι αντίστοιχο για να μην περιμένω από ebay κ πληρώνω κ ένα σκασμό μεταφορικά κ για να μπορώ να συννενοηθω καλύτερα στο τηλέφωνο με τον πωλητή για να αποφύγω πάλι λάθος παραγγελία. Ευχαριστώ.
  8. Καλησπέρα. Προσπαθώ να αλλάξω κλειδιά σε μια squier tele. Πήρα τα kluson vintage κ κολυμπάνε μέσα στις τρύπες της κιθάρας. Από ότι βρήκα στο νετ, κ επιβεβαίωσα μετρώντας, η κιθάρα έχει 10χιλ τρύπες ενώ το κλειδί 6,2 ο άξονας κ 8 χιλιοστά το κάλυμμα του (1/4 ίντσας). Σε αυτή τη περίπτωση υπάρχει αυτό το προϊόν https://www.ebay.com/itm/KLUSON-ADAPTER-BUSHINGS-SET-6-CONVERT-10mm-TO-1-4-TUNER-HOLES-GIBSON-EPIPHONE/232981586410?hash=item363ec8e1ea:g:5xkAAOxycD9TU78k Με το οποίο προσαρμόζεις τη κατάσταση. Η ερώτηση μου είναι αν ξέρει κανείς κάποιο κατάστημα στην. Ελλάδα που να έχει κάτι αντίστοιχο για να μην περιμένω από ebay κ πληρώνω κ ένα σκασμό μεταφορικά κ για να μπορώ να συννενοηθω καλύτερα στο τηλέφωνο με τον πωλητή για να αποφύγω πάλι λάθος παραγγελία. Ευχαριστώ.
  9. Καλορίζικος. Εγώ εδώ κ χρόνια παίζω με 5 βατ λάμπα. Blackstar k blackheart k με δυνατό ντράμερ αλλά δεν μου καίγεται καρφί. Στις πρόβες τον έχω δίπλα μου ή βάζω το κεφάλι σε 4 χ12, κ στα λαιβ, μικρόφωνο κ in ear monitor. Ειδικά το 2ο σώσει μέση από το κουβάλημα κ αυτιά από εντάσεις. Οπότε μην μασάς, παρτον σε λαιβ. Το θέμα είναι να μάθουν οι συμπαίκτες μας ότι δεν παίζουμε για να ξεκουφανουμε ο ένας τον άλλο αλλά για να δουλέψει το σύστημα παρέα... Όσο για το 10ιντσο, έχω βγει με valvestate 20w, 10", μια χαρά με ένταση στο 3. Βέβαια είχα βάλει ένα μεγάφωνο 97 db που σκότωνε, δεν θυμάμαι ποιο... Σίγουρα όμως ένα φυσιολογικό 12ρι δίνει άνεση σε σχέση με το 10ρι. Εμένα το επόμενο μου πείραμα είναι να βγω λαιβ με Fender champion 20 με 8ιντσο οπότε μη με πολύ ακούς... Εννοείται μόνο καθαρό κανάλι, μικρόφωνο κ in ear...
  10. προσωπικά έχω τύχει σε περισσότερους σπουδαγμένους που ήταν άμπαλοι στη πράξη παρά ασπούδαστους... και δεδομένου ότι δεν παιζω κλασική μουσική, προτιμώ ο μουσικος να ειναι μελετηρός στο homework του και αποδοτικός στη προβα και στο λάιβ παρά να έχει πτυχίο φουγκας και να χάνεται On stage. Σιγουρα το τέλειο ειναι να τα έχεις και τα 2, και υπάρχουν και αυτοί αλλά σπανίζουν.
  11. α και 20 βατ με 20 βατ έχουν διαφορά....παίξει τον fender bassman 18βατ και αν στο 3 δεν ξεκουφαθείς να με λένε αγλαία....αλλά ειναι φέντερ φίλε δεν ειναι bugera.... και δεν εχω τίποτα με τη μάρκα, μαλιστα έχω ενα μικρό για λαιβάκια με ενα jazz blues trio που ετοιμάζω, (15 βατ 8ιντσο ηχείο - αυτα περι ερώτησης αν βγαίνεις λαιβ με μικρούς ενισχυτές) και το λατρέω για τα 100 ευρώ του, αλλά έχω γνώση του τι πλήρωσα και τί αγόρασα και για ποια συγκεκριμένη δουλειά....
  12. αν και συμφωνω στο μεταχειρισμένο και πρέπει να σου πω οτι εχω πάρει άπειρους ενισχυτες λαμπάτους και όλοι μεταχειρισμένοι και κανείς ποτέ δεν έκανε κιχ.... θα σου πω για τους 3 ενισχυτές που ρωτάς αναλυτικά. Το v55 τον ειχα κεφάλι και μαλιστα αγορασμένο καινούριο. Ειναι για κλάματα... τα βρώμικά του δεν ακούγονται, τα καθαρά του ειναι descent απο την άποψη ότι ΘΕΛΕΙ να ειναι κάτι μετάξύ vox - fender αλλά ούτε κατά διάνοια. Ειναι απλά μια descent πεταλομηχανή που όμως με τα ίδια πετάλια πανω σε engl πρίν και μετά τον bugera, ειχα ΗΧΑΡΑ (και μάλιστα ούτε κάν πεταλάκια, τότε έπαιζα με τη φοβερή και τρομερή boss me70). Οπότε descent καθαρά, δεν σπανε με τίποτα και καλη τιμή. Αξιόπιστος ήταν ο κακομοίρης αλλά δεν τον κράτησα και ποτέ και δεν βγήκε και ποτέ λάιβ. Σου ειπα δεν μου έκανε... Ο v22 θεωρείται μία πολύ καλη λυση . Τον έπαιξα σε ένα κλάμπ στη ξάνθη και μπορώ να πώ ήταν 10 φορές καλύτερος απο τον 55ρη, γιατί πολύ απλά μπορούσες να τον παίξεις στο 5, ενώ τον 55 ρη τον έχεις μονίμως στο 2 και δεν προλαβαίνει να βγάλει τη ζέστα της λάμπας. Τον 22ρη θυμάμαι τον γκάζωσα αρκετά με ένα blackstar dist x και ειχε πολύ feedback και εννοείται δεν σπαει (ειναι δικάναλος με ξακάθαρα 2 κανάλια τύπου καθαρό - βρώμικο). Παρόλα αυτά, οκ και αυτός descent σε καλή τιμή και ΝΑΙ βγάσει άνετα λάιβ (προσωπικά ήταν απο τα πιο δυνατά λάιβ που έχω κάνει απο db και δεν έβγαλα καθόλου κιθάρα στο μόνιτόρ μου - και πρέπει να ηταν και το τελευταίο live της ζωής μου χωρίς in ear, μετά δεν ξαναβγήκα χωρίς δαύτα γιατί ξεκουφάθηκα...) Ο marshall ΔΕΝ MOY AΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ MARSHAL... Σπάει γρηγορα, πληρώνεις πολλά για τη φίρμα και τα μεσαία που χαρακτηρίζουν την εταιρία δεν μου αρέσουν, αλλά this is just me... τα βατ ειναι αρκετά αλλά σπαει το καθαρό γρήγορα. Βέβαια οφείλω να σου πω πως αν αλλάξεις προενισχύτριες, μπορει να χάσεις λίγη ένταση αλλά να καθαρίσει και να μη σπάει απο νωρίς. Το έχω κάνει σε laney cub 15r Κεφάλι. επίσης μία απορια... τι σημαίνει η ερώτηση αν κανεις λάιβ με τον χ ψ ω ενισχυτή; εγώ παίζω με 5βατ και συνήθως τον έχω και στη μέση τον έναν (blackstar ht5r) και τον αλλο στο 3-4 (blackheart little giant). Γιαυτό υπάρχουν ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ και ΜΟΝΙΤΟΡ, και μάλιστα με IN EAR ακόμη καλύτερα..... οπότε στη θέση σου ακόμη και αν δεν έπαιρνα μεταχειρισμένο θα έπαιρνα ενα ΚΑΛΟ ενισχυτή, χαμηλών βάτ ο οποίος ούτε θα μου ρίξει τη μέση στο κουβάλημα, και σπιτι θα τον χρησιμοποιω αξιοπρεπώς, και σε καλή τιμή θα τον πάρεις. Στα λεω μετά απο πολλά χιλιόμετρα στη σκηνή και έχοντας αλλάξει τουλάχιστον 20 ενισχυτές τα τελευταί 2 χρόνια που παιζω επαγγελματικά... Αυτά απο μένα και καλή συνέχεια!
  13. Προς ΟΛΟΥΣ τους φίλους μουσικούς και ηχολήπτες, συγκέντρωσα εδώ τα λάθη ΜΑΣ από προσωπική εμπειρία, όταν πάμε να κάνουμε soundcheck. Όλα τα παραπάνω έχουν συμβεί, τα περισσότερα από μένα ώστε να μπορώ ένα ένα να τα διορθώνω με τα χρόνια. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε τα λάθη μας κατά τη διάρκεια του στησίματος ώστε να κάνουμε τη δουλειά μας εύκολα και γρήγορα ώστε να απολαμβάνουμε το live και εμείς και το κοινό όσο το δυνατόν περισσότερο. Καλή μελέτη! 1. EΛΑ στο soundcheck Η διαδικασία αυτή είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για όλους για να ακούμε ΤΙ παίζουμε, και ΠΩΣ το παίζουμε. Επίσης είναι απαραίτητη για να καταφέρει το κοινό που πλήρωσε για να σε δει, να ακούσει κάτι ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ και όχι μια συνεχή μικροφωνισμένη ΦΑΣΑΡΙΑ! 2. EΛΑ στο soundcheckΣΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ! Αν έρθεις μία ώρα μετά, δεν βοηθάς ούτε τους συμπαίχτες σου, ούτε τον ηχολήπτη, ούτε τους εργαζόμενους στο μαγαζί που θα εμφανιστείς, γιατί πολύ απλά όλη η διαδικασία του soundcheck βασίζεται στη ΣΕΙΡΑ των γεγονότων. Αν τα γεγονότα γίνουν με λάθος σειρά τότε, guesswhat…όλο το βράδυ θα ακούς ΣΚΑΤΑ (και θα βρίζεις τον ηχολήπτη για αυτό) και το κοινό σου από κάτω θα ακούει ΣΚΑΤΟΤΕΡΑ (και θα βρίζει εσένα για αυτό…) 3. Γνώριζε πριν φτάσεις στο venue, τα ακριβή χρονοδιαγράμματά σου, δηλαδή: ΑΚΡΙΒΩΣ πόση ώρα θέλεις να στήσεις τον εξοπλισμό σου και να πεις «είμαι έτοιμος όποτε θέλεις ξεκινάμε» στον ηχολήπτη σου. Αυτός ο χρόνος συμπεριλαμβάνει και το χρόνο που θες για να ξεφορτώσεις, ακόμη και για να παρκάρεις, καθώς συχνά μπορεί να αργήσεις στο soundcheck μια ωραιότατη Παρασκευή απόγευμά στο κέντρο οποιασδήποτε ευρωπαϊκής πόλης που ΔΕΝ έχει πάρκινκ ούτε για μηχανάκι 4. ΤΣΕΚΑΡΕ τον εξοπλισμό σου ΠΡΙΝ φτάσεις στο venue! Μην περιμένεις να ξεκινήσει το soundcheckγια να διαπιστώσεις ότι τα καλώδιά σου είναι προπολεμικά και κάνουν χρουτσου – χρούτσου, ή δεν έχεις μπαταρία στο ασύρματο, ή έχεις να κουρδίσεις τη κιθάρα σου από τον καιρό του ΝΩΕ, ή το μπράτσο της έχει πάρει αρκετά για να γίνει τοξοειδής γέφυρα που ενώνει τη Θάσο με τη Θασοπούλα… 5. Κούρδισε το γαμημένο έγχορδό σου σωστά…. (πρέπει να το εξηγήσω; ) και βάλτο σε μία αξιοπρεπή θήκη που να μην ξεκουρδίζει εύκολα. 6. Μόλις στήσεις τον εξοπλισμό σου, ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ από τη σκηνή όλες τις θήκες και όλα τα άχρηστα αντικείμενα. Το soundcheck είναι πρόβα ήχου και γενικότερου στησίματος. Πρέπει να δεις από πριν τι χώρο έχεις για να κινείσαι, για να μην πάρεις σβάρνα τα καλώδια. Λίγη καλή ταινία, ΣΩΖΕΙ αφού θα σε προστατεύσει από το να τα πάρεις μαζί σου ή ακόμη και να σαβουρντιχτείς επί σκηνής και να γίνεις ρεζίλι… 7. ΕχεΠΑΝΤΑbackupplanγια τεχνικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Αν παίζει με ασύρματο, έχε και ένα έξτρα καλώδιο. Αν παίζεις κιθάρα, έχε ένα σετ χορδές μαζί σου. 8. Έχε τον ΒΑΣΙΚΟ εξοπλισμό μαζί σου. Οκ ο ηχολήπτης θα σου παρέχει μόνιτορ (κακώς – πάρε Inear– μπαίνουν στη τσέπη σου και γλυτώνεις χρόνο, κακό ήχο, άπειρα db, μικροφωνισμούς, και ΧΩΡΟ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ!), και καλώδια για το PA, άντε και κάνα μικρόφωνο, (κακώς – τραγουδιστής χωρίς μικρόφωνο = αμάξι χωρίς ρόδες) αλλά μην ΑΠΑΙΤΕΙΣ περιφερειακά τύπου: Αναλόγιο, σταντ για το όργανό σου κτλπ. Οκ ΑΝ έχει και ΑΝ θέλει θα σου δώσει. Διαφορετικά είναι ΔΙΚΗ ΣΟΥ δουλειά να τα έχεις. Itis part of your FUCKIN JOB! 9. Επικοινώνησε με τον ηχολήπτη ΠΡΙΝ το event, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΑΝ: α) δουλεύετε μαζί πρώτη φορά, β) δουλεύετε στο συγκεκριμένο μαγαζί μαζί για πρώτη φορά ή γ) υποπτεύεσαι/έχεις την ανησυχία ότι κάτι δεν θα πάει καλά και σε προβληματίζει κάτι τεχνικό. Μια 5 λεπτη συζήτηση από το τηλέφωνο, μπορεί να προλάβει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβλήματα που μπορεί να προκύψουν Onstage από αμέλεια και των 2 πλευρών. Άνθρωποιείμαστε, ξεχνάμε (όχι τη κιθάρα σπίτι μας….) 10. ΣΕΒΑΣΟΥ τον εξοπλισμό του venue. Eπειδή το μικρόφωνο ή το μόνιτορ δεν είναι δικό σου, δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα κοπανάς, ούτε να ξερνάς πάνω τους…. 11. ΑΚΟΥ τι έχει να σου πει ο ηχολήπτης. Κάνει τη δουλειά για την οποία πληρώνεται και εσύ τη δική σου. Σε περίπτωση που τύχεις σε κακό επαγγελματία, γιατί υπάρχει και αυτό (ιδίως όταν πχ ανοίγει μία γνωστή μπάντα και εσένα δεν σου δίνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμία σημασία) βοηθάει πάρα πολύ να έχεις εφαρμόσει τα βήματα 1-9… 12. ΜΑΘΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣ! Αυτό που ακούς στο μόνιτορ είναι αυτό που παίζεις. Αν εσύ παίζεις σκατά ή ο ήχος σου είναι ένα μάτσο από σκουπίδια, ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ. 13. ΜΑΘΕ ΝΑ ΖΗΤΑΣ αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ που θέλεις να ακούς για να γουστάρεις και για να κάνεις ευχάριστη τη δουλειά όλων. Δεν είναι δύσκολο, απλά σκέψου από πριν ένα βασικό μπούσουλα του τύπου: «Θέλω να ακούω όλα τα όργανα από λίγο, με λίγο παραπάνω τις φωνές και τη κιθάρα μου». Σε μία φράση έχεις κάνει το 80% της δουλειάς. Με λίγες διορθώσεις, σε 5 λεπτά, και με τη προϋπόθεση όλων των προηγούμενων, έχεις τελειώσει και έχεις πάει για καφέ – μπύρα – καμάκι τη σερβιτόρα (ΟΧΙ), ύπνο – ότι ΣΚΑΤΑ θες ! 14. Όταν ο ηχολήπτης λέει «Θέλω μόνο μπότα» πάει να πει ότι θέλει ΜΟΝΟ μπότα. Οπότε καλό θα ήταν να μην παίζει ο κιθαρίστας Metallica, ο μπασίσταςGRADLEOFFILTH, κ ο πληκτράςBONJOVI, ΟΛΟΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, την ώρα που κάποιος προσπαθεί να ρυθμίσει τις συχνότητες ενός μόνο οργάνου…. Υπομονή, θα έρθει η σειρά σας. 15. Όταν επιτέλους σου δίνεται ο χρόνος που θες να ρυθμίσεις το όργανό σου και το μόνιτόρ σου, μη παίζεις Τσαικόφσκι αν δεν είναι μέσα στο πρόγραμμά σου. Παίξε κάτι από αυτά που θα παίξεις και μετά, ώστε τα σήματα που θα δώσεις στη κονσόλα να είναι όσο πιο κοντά σε αυτό που θα ακολουθήσει μετά. 16. Έχε στο νου σου ότι το venue ΑΔΕΙΟέχει εντελώς διαφορετικό ήχο από αυτόν που θα έχει σε λίγο, με κόσμο. Οπότε αν εσένα σου ακούγεται κάτι με πολύ βάθος, δεν είναι τίποτα,είναι απλά επειδή ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΘΟΣ! (Σε λίγο δεν θα υπάρχει…. Γκεγκε?) 16. Έχε στο νου σου ΠΑΝΤΑ ότι όσο περνάει η ώρα το αυτί σου κουράζεται και «χαλάει» τον ήχο σου στον εγκέφαλό σου. Γι’ αυτό πρέπει να εφαρμόσεις ΟΛΑ τα παραπάνω βήματα, και να μην αρπάζεις τον τεχνικό ΗΧΟΥ (το τονίζω όχι τυχαία…) για πράγματα που δεν ευθύνεται. 17. Έχε στο νου σου ότι όσο περνάει η ώρα, αν κάνεις τη μαλακία να πίνεις, συμβαίνουν τα εξής τινά: α) παίζεις ΣΚΑΤΑ (εκτός αν είσαι ο Rory) β) ακούς ΣΚΑΤΑ γ) είσαι ευέξαπτος και μπορεί να υπερεκτιμήσεις τις δυνατότητές σου (πχ πάνω σε ένα σόλο και να κάνεις μία μαλακία που θα σκίσει παντελώς τον ήχο). 18. Μαζεψε τον εξοπλισμό σου ΕΓΚΑΙΡΑ ώστε να μην αναγκάσεις τον ηχολήπτη να αφήσει τον εξοπλισμό σου σε μία γωνία του μαγαζιού που δεν θα σου αρέσει. Επίσης με αυτό τον τρόπο θα αποτρέψεις οποιοδήποτε ΜΠΕΡΔΕΜΑ μεταξύ εξοπλισμού δικού σου και του ηχολήπτη. Αν πάλι θες χρόνο να ξεκουραστείς μετά το σόου, απλά εξήγησέ του, ζήτα του μισή ώρα διάλειμα (ναι είναι διάλειμμα γιατί η δουλειά σου δεν τελείωσε ακόμα) και μαζεύετε μαζί μετά. 19. Πιες μια μπύρα με τον ηχολήπτη σου, (όπως και με τον ιδιοκτήτη του venue–για άλλους λόγους). Μία καλή ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ σχέση με τον πιο ΔΙΚΟ ΣΟΥ άνθρωπο των liveσου, offstage, βοηθάει και onstage. Σε μία στιγμή που κάτι θα ξεχάσεις ή θα κάνεις λάθος, θα τρέξει να σε βοηθήσει. Αλλιώς θα κάνει τα τυπικά και καλά θα κάνει. 20. Γενικά, ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ! Γκρίνια Onstageδεν αποφέρει τίποτα! Φέρσου όμορφα, ευγενικά και πολιτισμένα σε όλους τους εργαζόμενους εκείνη τη βραδιά, συμπεριλαμβανομένου και του τεχνικού σου. Είναι το 6ο μέλος (αν είστε 5…) είτε το θες είτε όχι!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου