Προς το περιεχόμενο

John Goumis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.906
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    6

John Goumis ήταν Μέλος της ημέρας 17 Μαρτίου

John Goumis είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Κιθάρες: Gibson Les Paul Traditional, Gibson Les Paul Studio, Gibson SG standard, Fender ''Lonestar'' Stratocaster, Fender Classic Player 50's Stratocaster, Fender ''Baja'' Telecaster, PRS Custom 22, PRS SE custom 24
    Eνισχυτές: Fender Bassman, Fender Bassbreaker 45, Marshall JCM2000 DSL, Marshall JCM2000 401, BUGERA V22
  • My Band(s)
    Lethal Candy (https://www.facebook.com/lethal.candy/)
  • Day job
    Πολιτικός Μηχανικός
  • Τόπος
    Ρόδος

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

2.581 προβολές προφίλ

Συμμετοχή John Goumis

Noizholic

Noizholic (4/4)

  • Αξιόλογες συμμετοχές Rare

Badges

374

Φήμη

  1. John Goumis

    mpamps - A Lydian Solo

    Εξαιρετικό παιξιμο και ήχος και φρασεολογία. Μου αρέσει που χρησιμοποιεις και άλλα modes για να μην ακούγεται μόνο Lydian και άρα να έχει πιο σφιχτές μελωδίες. Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια αλλά έτσι μου ακούστηκε
  2. Το να δοκιμάσεις μια στρατ σε ένα μαγαζί για λίγο και χωρίς τα πετάλια σου και τον ενισχυτή σου ώστε να την "φέρεις" εκεί που θες, δεν θα σε οδηγήσει σε ασφαλές συμπέρασμα (εκτός αν δεν σου κάθεται καθόλου "παικτικα", που δε νομίζω, μιας και η ηλεκτρική κιθάρα όπως την ξέρουμε σήμερα κατά πολύ στην στρατ βασίζεται σε ο,τι αφορα το scaling, το σώμα κτλ - εκτός αν δοκίμασες κάποιο πολύ vintage style μοντέλο...) Τα πράγματα είναι πολύ απλά, με μια σουπερστρατ ή με μια PRS με τρέμολο γέφυρα μπορείς να παίξεις ο,τι θες. Εγώ αυτές χρησιμοποιώ κατά κόρον για versatility. Τώρα αν το πρόγραμμα περιλαμβάνει πχ το sultans of swing ναι η στρατ θα ακουστεί καλύτερη. Αν το πρόγραμμα περιλαμβάνει το still got the blues η PRS θα ακουστεί καλύτερη. Αλλά και οι δύο κάνουν την δουλειά. Το θέμα είναι το ρεπερτόριο σου όπως έγραψα πρίν. Αν έχεις κυρίως Clapton/Gallagher/Hendrix πάρε μια HSS strat με κλειστά μάτια. Αν παίζεις κομμάτια με πιο γεμάτο ήχο, από Gary Moore μέχρι Metallica, πάρε μια PRS. Και με τις δύο πάντως κανείς την δουλειά σου αν ξέρεις να δουλεύεις τα πετάλια - ενισχυτή - knobs της κιθάρας σου
  3. @mpamps σε ευχαριστώ! Έχεις δίκιο ότι καλό θα ήταν να ακούγεται καλύτερα αλλά δυστυχώς το backing track είναι από κινητό και το βίντεο από τάμπλετ... Λάιβ το κομμάτι έχει ήδη παιχτεί δύο φορές, και εκεί πρόβλημα με την αλλαγή μαγνήτη δεν υπάρχει γιατί έχω όσο χρόνο θέλω να αλλάξω μαγνήτη (και ήχο) όταν γίνεται η παύση για να μπει το καθαρό αρπισμα. Δισολια λάιβ δεν κάνω, εδώ η δεύτερη κιθάρα με τις τρίτες τις κάνει το backing track. Η θέση του επιλογέα είναι πολύ μελανό σημείο στην συγκεκριμένη κιθάρα πάντως. Ίσως κάποια στιγμή αφαιρέσω το ένα knob για καλύτερη πρόσβαση
  4. Μιας και απέκτησα πρόσφατα την συγκεκριμένη Jackson και επειδή χρωσταω review, σκέφτηκα να κάνω ένα cover στο master of puppets με ερασιτεχνική λήψη. Το βίντεο είναι one take. Λάθη ίσως υπάρχουν αλλά είναι κυρίως λόγω της αμηχανίας που μου προκαλεί η κιθάρα όταν θέλω να αλλάξω μαγνήτη στον επιλογέα, ο οποίος είναι σε τραγικά ηλίθιο σημείο, πίσω από τα volume knobs και δεν βολεύει ειδικά αν θες να αλλάξεις μαγνήτη γρήγορα. Κατά τα άλλα η συγκεκριμένη κιθάρα είναι ένα ποιοτικότατο MIJ όργανο neck through κατασκευής, με εξαιρετική αίσθηση στο μανίκι και οι emg81/85 επιτρέπουν downpicking ξεκούραστο και ξέγνοιαστο. Την μπάρα του τρέμολο ξέχασα να την βάλω πριν γυρίσω το βιντεο αλλά εντάξει δεν χάθηκε και ο κόσμος. ελπίζω να σας αρέσει
  5. Μιας και απέκτησα πρόσφατα την συγκεκριμένη Jackson και επειδή χρωσταω review, σκέφτηκα να κάνω ένα cover στο master of puppets με ερασιτεχνική λήψη. Το βίντεο είναι one take. Λάθη ίσως υπάρχουν αλλά είναι κυρίως λόγω της αμηχανίας που μου προκαλεί η κιθάρα όταν θέλω να αλλάξω μαγνήτη στον επιλογέα, ο οποίος είναι σε τραγικά ηλίθιο σημείο, πίσω από τα volume knobs και δεν βολεύει ειδικά αν θες να αλλάξεις μαγνήτη γρήγορα. Κατά τα άλλα η συγκεκριμένη κιθάρα είναι ένα ποιοτικότατο MIJ όργανο neck through κατασκευής, με εξαιρετική αίσθηση στο μανίκι και οι emg81/85 επιτρέπουν downpicking ξεκούραστο και ξέγνοιαστο. Την μπάρα του τρέμολο ξέχασα να την βάλω πριν γυρίσω το βιντεο αλλά εντάξει δεν χάθηκε και ο κόσμος. ελπίζω να σας αρέσει
  6. Οπότε χρειάζομαι κιθάρα πολυ-εργαλείο, δηλαδή στο 90% των περιπτώσεων, χρησιμοποιώ είτε HSS strat είτε PRS. Με ελαφριά προτίμηση προς την PRS (ταιριάζει λίγο περισσότερο ηχητικά στο ρεπερτόριο)
  7. Εγώ νομίζω ότι το gear εδώ και δυο δεκαετίες έχει γίνει όντως ένα είδος πολυτελείας, με την έννοια ότι από χομπίστες μέχρι επαγγελματίες (τους συλλέκτες τους βγάζω εκτός), όλοι αγοράζουμε αρκετά παραπάνω gear απ'όσο πραγματικά χρειαζόμαστε -ας μην γελιόμαστε- και συχνά δίνουμε αρκετό βάρος σε τεχνικά θέματα αντί στην ίδια την μουσική. Αυτό το βλέπουν οι εταιρείες φυσικά και το εκμεταλλεύονται. Επίσης πιστεύω ότι οι τιμές αυξήθηκαν γιατί πέρα από τον πληθωρισμό υπήρξε μεγάλη ζήτηση μιας και όσοι ήταν έφηβοι τις δεκαετίες του '70 ή του '80 ή του ΄90 και έβλεπαν με τα κυάλια τις επώνυμες μάρκες τώρα πλέον μπορούν να ''βγάλουν το άχτι τους''. Αυτό το boom δεν ξέρω όντως για πόσο ακόμα θα μπορεί να συντηρηθεί από μεσίληκες και ίσως όντως φτάσουμε στην στιγμή αγορά μεταχειρισμένων να πλημμυρίσει από επώνυμα όργανα που δεν θα θέλει πλέον κανείς.
  8. Επειδή τραγουδάω κιόλας (τρομάρα μου) έχω ένα pick holder στην βάση του μικροφώνου και πιάνω πένα από εκεί.
  9. Καταρχάς το κοινό δεν πήγε εκεί για το λάιβ αλλά για το μέρος, άρα δεν φταίει το κοινό. Επίσης το τραγούδι δεν δείχνει να το ξέρει το κοινό, άρα πάλι δεν φταίει το κοινό. Επειδή παίζω σε κάποια ξενοδοχεία με ροκ μπάντα, και το κοινό συχνά δεν έχει απαραίτητα σχέση με αυτή την μουσική καθώς απλά είναι ''αναγκασμένοι'' να δουν το entertainment της ημέρας αφού το πλήρωσαν, έχω να πω το εξής: ποτέ δεν φταίει το κοινό. Εμείς έχουμε φροντίσει το σετλιστ μας να είναι τέτοιο ώστε να το ευχαριστηθεί και ακόμα και ένας που δεν ακούει απαραίτητα ροκ μουσική. Και φυσικά έχει σημασία να είσαι ευχάριστος όταν τα παίζεις, και όχι διαδικαστικός, γιατί πληρώνεσαι για entertainment και άρα πρέπει να είσαι διαδραστικός με το κοινό και όχι απλά εκτελεστής οργάνου. A, και πρέπει να ''κόβει το μάτι σου'' το κοινό όταν ανέβεις στην σκηνή, κυρίως ηλικιακά. Να μην πηγαίνεις με προκαθoρισμένο playlist (ΟΚ κάποια must θα είναι στο πρόγραμμα κάθε φορά) Άπειρες φορές έχω αντικρίσει το κοινό και έλεγα ''ωχ, πως θα περάσουν οι 2 ώρες από την βαρεμάρα'' αλλά τελικά κατέληξε καλό λάιβ με συμμετοχή από το κοινό. My 2 cents
  10. Εδώ και πέντε μέρες ακούω μόνο το νέο Priest (με λίγα ενδιάμεσα διαλείμματα όπου ακούω το προηγούμενο άλμπουμ τους ''Firepower'' που είναι και αυτό έπος). Όσο το ακούω τόσο πιο πολύ μου αρέσει. Καμία σχέση με τις πρόσφατες κυκλοφορίες των άλλων μεγάλων συγκροτημάτων που ψάχνεις κάποιες καλές στιγμές (που όντως υπάρχουν) για να νιώσεις κάτι...ανάμεσα στην μετριότητα. Οι Priest αντίθετα ''μοιράζουν χαστούκια'' με τα πρόσφατα άλμπουμ τους και δείχνουν πως γίνεται. Όπως και οι Stones (σε άλλο είδος μουσικής ομως). Με τις άλλες μεγάλες μπάντες δεν ξανα-ασχολούμαι, κοροιδεύουν τον κόσμο... μόνο metal gods από δω και πέρα (αν ξαναβγάλουν δίσκο)
  11. Μένω 250 μέτρα μακριά από το πατρικό μου σπίτι, στο οποίο πάω κάθε μέρα γιατί το ισόγειο είναι ο επαγγελματικός μου χώρος-γραφείο (οι γονείς μένουν στον όροφο). Θα ήθελα κάποια στιγμή να επιστρέψω να ζήσω εκεί αν και η σύντροφός μου με την οποία συζώ, καθότι ξένη (από το την Ουαλία, ΗΒ) δεν είναι και πολύ υπέρ, καθώς όπως ειπώθηκε αυτοί δεν καταλαβαίνουν το δέσιμο που έχουμε εμείς εδώ με το πατρικό σπίτι.
  12. Εγώ μένω σε μικρή πολυκατοικία, στον δεύτερο όροφο με ένα ζευγάρι από κάτω, στην ηλικία μας (τα ισόγεια είναι καταστήματα). Γενικά είναι ήσυχοι απλά καμία φορά τσακώνονται (δεν φωνάζουν όμως). Μια φορά μου έστειλαν μήνυμα γιατί εκείνες τις μέρες έπαιζα τον Μάρσαλ (αν και ο γείτονας της απέναντι οικοδομής μου είπε να δυναμώσω ). Δεν ήταν ώρα κοινής ησυχίας (ποτέ δεν παίζω τέτοιες ώρες) αλλά σεβόμενος το γεγονός ότι ενοχλώ τους απάντησα να μου πουν ποιες ώρες βολεύει να παίζω και μου έστειλαν το "ωράριο" που τους βολεύει (δηλαδή που λείπουν από το σπίτι ) και όλα καλά. Σε κανονική πολυκατοικία πάντως με πολλά διαμερίσματα δεν ξέρω αν θα ήθελα να μένω...
  13. Για την ιστορία, τελικά πήρα από τις αγγελίες μια γιαπωνέζικη King V. Επειδή δεν ήμουν σχετικός με Jackson και γίνεται χαμός με τα μοντέλα και τις χώρες προέλευσης, πρόκειται για neck through μοντέλο της Pro σειράς (king v kv5fr) του 2009. Oι μαγνήτες δεν είναι οι original (seymour duncan jb&jazz) αλλά έτσι κι αλλιώς ήθελα τους emg81/85 που φοράει ήδη και γι' αυτό την πήρα άλλωστε. Ήταν προφανώς παραπάνω από το budget της αρχικής επιλογής μου αλλά το γεγονός ότι ήρθε με την original σκληρή θήκη της, το ελαφρώς καλύτερο floyd rose (fr2000) και τα ''συνθισμένα'' ξύλα (alder και maple με rosewood ταστιερα αντί για poplar με maple και laurel ταστιέρα) καθώς και το made in Japan του πράγματος έκαναν να επικρατήσει αυτή σαν επιλογή. Στα συν και τα Randy Rhoads στυλ pinstripes που έχει. Τώρα πρέπει να μάθω να σετάρω κιθάρες με fr αλλά ευτυχώς ήρθε σεταρισμένη στο gauge και στο κούρδισμα που θέλω οπότε θα ασχοληθώ με τα διαδικαστικά πολύ αργότερα. Ευχαριστώ για την βοήθειά σας
  14. Πένες χάνω συνέχεια, ακόμα και όταν τις έβαζα σε μεταλλική θήκη. Πέρσι παρήγγειλα "custom" πένες με το λογότυπο της μπάντας και το όνομα μου και τις έδινα δωρεάν μετά τα λάιβ (δίναμε και μπακέτες κτλ, μπλουζάκια όμως όχι τζάμπα). Τις έδωσα όλες, ούτε εγώ δεν έχω πια. Ήταν εκατό πένες και οι 20 που περίσσεψαν τις έδωσα δώρο (μαζί με το μεταλλικό καπάκι τους) στον πεθερό μου μαζί με μπλουζάκι της μπάντας
  15. Tο δοκίμασα, πλάκα έχει, το βαθμολογικό σύστημα είναι όντως τραγικό αλλά μου αρέσει παρακάτω που αναλύει και συγκρίνει τα specs της μιας εναντι τη άλλης
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου