Προς το περιεχόμενο

KORRES_V

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    35
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή KORRES_V

0

Φήμη

  1. γιατι δυστυχως μεχρι και την κυκλοφορια καποιος θα βρεθει να πει "γιατι το τραγοθδι μου ακουγεται χαμηλοτερα απο του ταδε? προσωπικα δεν με ενδιαφερει καθολου το ποσο δυνατα θα παιξει μια μιξη μου και πιστευω πω ς το εχω κανει και πραξη οπου με επερνε ;) πιστευω πως ο καιρος ποθ κατι τετοιο θεωρουταν επιτευμα εχει περασει προ πολου :) αυτο δεν σημενει οτι δεν απολαμβανω τα καλα του compression,αλλα το gain reduction δεν ειναι ενα απο αυτα,για μενα,πιστευω οτι ο compressor ειναι οτι πιο μουσικο μπορει να χρησιμοποιησει ενας ηχοληπτης,μπορεις να κανεις πραγματικα εναν "ηχο" οτι θελεις διαρκεια,δυναμικη,χροια! οσο για το brickwall,αυτο που λεω ειναι οτι,τελικα αν ειναι να μην το γλητωσεις καλυτερα να εισε προετοιμασμενος! ;) μου πηρε αρκετο καιρο να καταλαβω τι πρεπει να κανω ετσι ωστε το μαστερ να ειναι κοντα σε αυτο που θα ειθελα να ακουσω!και επιτελους να ακουσω και κανενα refrain να "μπαινει" ;D παντως αν θα επρεπε να επιλεξω το mastering chain που προτiμω,αν μιλαμε για analog πηγη(analog master tape):1/2'' tape----ampex ATR-102----EMI TG---- CONVERT(96KHZ)------MAX BCL---PRISM DREAM----DAW KAI για digital DAW-PRISM DREAM-WEISS(LINEAR PHASE MODE)---MAXBCL----PRISM DREAM----DAW νομιζω πως το max BCL ειναι πολυ βελτιωμενο σε σχεση με τον προκατοχο του καλητερο link mode, εξαιρετικη διαχειρηση του stereo και αρκετα πιο smooth curve και πολυ χρησιμα(με μετρο ;))compressor και maxx bass! ;) επεισης σκεφτομαι να αγορασω ενα stereo field editor οπως spl vitalizer η του rupert καμια ιδεα,εμπειρια??
  2. προσωπικα πιστευω οτι η χρηση limiter στο master buss ειναι λαθος!! αλλο compression(οπως ο adl) και αλλο limiting εαν καποιος το επιχηρει,θα πρεπει να ειναι πολυ σιγουρος για αυτο που ακουει και κυριως στις χαμηλες περιοχες οπου,ειναι επιρεπεις σε παραμορφωσεις κατα την διαρκεια αυτης τις διαδικασιας,οποτε ξεκιναμε λεγοντας οτι για να μιξαρεις με αυτο το τροπο χρειαζεσαι ενα μονιτορ συστημα που φτανει αρκετα "χαμηλα"(sub η μεγαλα μεγαφωνα + 1 οκταβα ;))και για να ειναι εφικτο το "brickwall" εναν πραγματικα γρηγορο,συνηθως ψηφιακο limiter(λιγοι ειναι η αναλογικοι compressors που ειναι αρκετα γρηγοροι ετσι ωστε να μπορουν να χρησιμοποιηθουν κατα αυτο τον τροπο,νομιζω ???πχ crane song stc8,adr compex limiter,alta moda) εγω παντως χρησιμοποιω μονο compressor και αυτον ισα-ισα για το "glue" με το πολυ 2-3 db reduction,αρκετα αργο attack,γρηγορο realease(το ποσο εξαρταται παντα απο το κομματι,και ειναι ευκολο να το καταλαβεις οταν βρεις τις σωστες ρυθμισεις ;))και στην ουσια δεν κανω transient threatment αλλα προσπαθω να βοηθαω το groove σε συνδιασμο με το drum bass compression compressors για αυτη την χρηση ηπαρχουν αρκετοι,εκτος απο το curve του compressor αυτο που παιζει σημαντικο ρολο ειναι,η "τοπολογια" του,συνηθως transformless,"γρηγορα" σχεδια ειναι προτιμοτερα για αυτη την χρηση,κατα την αποψη μου,μιας και δεν αλλιωνουν το stereo,δεν προσθετουν οση παραμορφωση οσο τα λαμπατα και transformer coupled ξαδερφακια τους και και συνηθως ειναι πιο ευελικτα στο tweaking ;)!χωρις αυτο να αποκλειει την χρηση λαμπατων π.χ. manley varim κτλ,αλλα θεωρω την χρηση opto compressors(adl,la2a,elop)λανθασμενη λογο του αργου realease αλλα και της παραμορφωσης(οχι το la2a)που προσθετουν στο σημα,εκτος αν αφτο βεβαια ειναι το ζητουμενο ;D ;D ;D ;D ;D ;D προσωπικα εκτος απο τα προαναφερθεντα,αλλα "εργαλια" που "το εχουν" ειναι ολα τα alan smart,φυσικα η outboard εκδοχη του master buss compressor της ssl,focusrite red κ.τ.λ οσο αναφορα το mastering,αυτο ειναι πραγματικα ενα τεραστιο κεφαλαιο για σηζητιση!!(thread που μαλλον θα ανοιξεις σιγουρα nikodeme,αν δεν το εχεις κανει ακομα ;D ;D ;D ;D) πραγματικα πιστευω οτι το master ειναι κατι που φυσικα θα πρεπει να λαμβανουμε υποψιν κατα την μιξη,οταν γνωριζεις τι κανει ο limiter,που δυστυχως ειναι αναγκαιο κακο πλεον(κουφαλες αμερικανοι!!!!!)και κανοντας δυο-τρεις κινησεις κατα το mix,δυσκολα βρεισκεσαι προ εκπληξεων,αν φυσικα ο mastering engineer μεινει στο limiter και δεν αρχησει το καψιμο και την προσθηκη phase shift,παραμορφωσης προσπαθωντας να κανει την μιξη ΣΟΥ να ακουγεται "σωστα" βαση,των γουστων ΤΟΥ και σε χειροτερες ακουμα καταστασεις,τα ηχεια ΤΟΥ κανοντας διαφορα που αν ηθελες εσυ που μιξαρες να ακουσεις το ιδιο "σωστα"την μιξη σου θα ειχες κανει αυτο που ηθελες κατα την μιξη και χωρις καταστρεφοντας το ολο πραγμα!!! ειναι πραγματικα εξοργιστικο να πας για master και να ξερεις οτι και να εκανες εσυ διαφορετικο απο την προηγουμενη δουλεια σου,το αποτελεσμα θα ειναι ακριβως το ιδιο, ηθελα να ξερω αυτοι η ανθρωποι οταν αγοραζουν cd το κανουν remaster για να ταιριαζει στα γουστα τους(που δυστυχως οι πιο πολοι εχουν το ιδιο κακα :o) πριν το ακουσουν?για μαλλον δεν εχουν ακουσει ποτε τους δυο cd στην σειρα που ακουγονται διαφορετικα!!!! εχει πραγματικα πλακα (μετα το μαρτυριο που θα υποβλιθεις φυσικα ;D)να ακουσεις μια ελληνικη συλλογη και να προσπαθεις να καταλαβεις αν αυτο το πραγμα ειναι ενα track η διαφορετικοι καλιτεχνες,τραγουδια(αυτα κιαν ειναι ολα ιδια)και εχουν γινει σε διαφορετικα studios!!!! η αληθεια ειναι οτι αυτο που γινεται στον τοπο μας(και οχι μονο,μην μας πιανει και ξενομανια! ;Dμε το κακο αποτελεσμα τα εχω οχι με τους ελληνες mastrades!!) δεν ειναι mastering(εκτος απο καποιες εξεραισεις φυσικα που ειτε δεν γνωριζω,ειτε δεν θελω να αναφερω) αυτο που λεγεται "mastering"καποτε ηταν πραγματικα ενα αναποσπαστο και συμαντικο κομματι της μουσικης παραγωγης,τεχνη και καλητεχνια και οχι μερικα(αρκετα μαλλον) db στα υψηλομεσαια,ενα στερεο spread και οποιος παιξει δυνατοτερα ειναι ο πιο "καλος"(παλι,καταραμενοι metallica!!!) οσο αναφορα το mastering στο εξωτερικο ειχα την τυχη/ατυχια να το βιωσω,και μαλιστα σε δυο-τρια διαφορετικα studios και η γνωμη μου ειναι οτι ο μονος λογος για να το κανεις ειναι ειτε αν εχεις πραγματικα καποιο προβλημα που πιστευεις οτι θα το λυσουν αυτοι για σενα,πραγμα που δεν μου ετυχε και δεν μπορω να πω κατα ποσο πραγματικα ειναι καλοι σε αυτο,ειτε για να μην κακοπεσεις καπου ενχωρια και δεν θες να ξανακουσεις το cd που δουλευες κανα δυο μηνες >:( φυσικα η εμπειρια αξιζει για μια φορα,εστω και αν δεν εισαι παρων για να σου φυγει η απορια! προσωπικα εχω παραστει σε mastering δουλειας μου(εξω) και αυτο που καταλαβα(για την ακριβεια μου εδωσε να καταλαβω ο mastering engineer)ειναι οτι "if its not broken i wont fix it!" επεισης η σφραγγιδα του καθε studio/engineer ειναι (και σωστα πιστευω) signal chain και οχι το process που κανει(αν κανει!) οπως προειπα,αν μπορεις να το κανεις,οκ,αποψη μου ειναι ομως οτι τα χρηματα που στοιχιζει το master εξω,θα ηταν προτιμοτερο να ξοδεφθουν σε ωρες μιξης και το και to master σε εναν απο τους ελληνες επαγγελματιες(λιγοι ουτος η αλλως οποτε ακους 3-4 cd και αποφασιζεις ποιος σου "κανει"με εμενα απο πανω φυσικα ;D ;D ;D,οχι γιατι ξερω καλυτερα η πιο πολλα,αλλα γιατι αυτο που εφτιαξα μου αρεσει!!! τωρα παλι μηπως πρεπει ολοι να παρουμε απο 1 L2(hardware,το οποιο πλεον πουλειεται ξεφτιλα)να το καρφωσουμε στο stereo buss και να ξεχασουμε για παντα το mastering?η ακομα καλυτερα ο τεμπελης ακροατης,οδηγος και οποιος ακουει ραδιο τελος παντων,να μαθει την χρηση του volume,να γλυτωσουμε και τα φραγα ;D ;D ;D
  3. ναι! το maxxBCL αποτελειτε απο renaisance comp,max bass και L3, (o compressoras και το max bass ειναι switchable σε σειρα μεταξη τους!!!!) μεχρι να το δουλεψω αναρωτιομουν για τα μπασα του sterling ::) ;D ;D ;D ;D οσο για τα convertors δεν μπορω να σου πω,οντως το L2 οπως και το L3 τρεχουν digital! παντως το hardware πολυ ανωτερο απο το software εχει ολα τα θετικα του plugin αλλα δεν "τρωει" μεσαιοχαμηλα οπως το plugin!!! οσο για την διαφορετικοτητα των limiters οπως και εσυ τονισες παιζει συμαντικο ρολο το detection/link μεταξυ των δυο καναλιων(πολλοι διαφορετικοι τροποι πραγματικα!)οπως και το curve(attack/knee)!
  4. +1 αν και εκει που δουλευω αναβαθμιζουμε σε duality ::) ποτε δεν ακουσα κατι απο ssl και να παθω πλακα,εξαιρετικη ποιοτιτα κατασκευης,αλλα ο ηχος δεν με ψηνει!!!!! εγω ειμαι μαλλον 60's-70's τυπος ;D
  5. προσωπικα μου αρεσει το L3 (HARDWARE)το οποιο μου ακουγεται πιο neutral απο δυο-τρια plugins που δοκιμασα ;)και απο το L2(hardware)που χρησιμοποιουσα πρινsorry δεν ειχα ευκερη απο το L3!!! οσο για την χρηση compressor ως limiter ok αλλα προσωπικα δεν εχω συναντισει compressor(analog hardware) ασχετα με την δυνατοτιτα της χρησης ratios 20:1/&:1,αρκετα γρηγορο ωστε να μπορει να χρησιμοποιηθει ως brickwall!!!παρολα αυτα ωραιο effect!!! o nikodemos πρεπει να ξερει(distressor-nuke!!!!!) ;) για οποιον ενδιαφερεται να καταλαβει τον τροπο λειτουργιας των brickwall limiters μπορει να κατεβασει και να διαβασει το manual του L3 απο το site τις waves!!!
  6. γεια χαρα!!! δεν εχω ακουσει το συγκεκριμενο(EISEN)αλλα αν ενδιαφερεσαι ξερω καποιον που πουλα 2 eisen 500 series χωρις τα doas για 170 euro to καθε ενα+εξοδα αποστοληs απο us. οσο γιατα ssl νομιζω πως ειναι line amps ??? απο την 5000series(broadcasting/film) αν σου αρεσει ο ηχος της 4000 θα σου αρεσουν ;)
  7. συμφωνω απολυτα με τα σχολια σου για την ποιοτητα κατασκευης των manley! αλλα μην ξεχναμε πως σε συγκριση με τα neve ειναι αλλος κοσμος!τουλαχιστον σχεδιαστικα,ηχητικα θα ελεγα πως ειναι ψιλοκοντα στην ουσια τους,πλουσια χαμηλομεσαια και σχετικα dark και τα δυο! οσο για το t-pad mod,ενδιαφερον που το παρατηρησες!ειναι ενα mod οπου αντι για ενα απλο pot εισοδου χρησιμοποιηται ενας t-pad attenuator(600ohm)πριν τον μετασχηματιστη εισοδου,αυτο το mod παιζει σημαντικο ρολο στον "ηχο"του μηχανηματος και το φερνει πιο καντα στο original schematic του θηριου fairchild 660/670!t-pad attenuators εκτος απο μερικα vari-mu σχεδια χρησιμοποιηθηκαν και σε καποια revision του urei 1176(νομιζω rev D)σε συνδιασμο με ενα ταξης 'Α output stage,οπως και στα reissue της UA και τις purple audio(πλεον mc77)απο διαφορετικους κατασκευαστες(η ua χρησιμοποιει p.e.c και η purple states)η manley νομιζω οπως και τα fairchild ,daven! τωρα οσο αναφορα το ηχητικο μερος του mod,αν και δεν το εχω ακουσει,υποθετω απο συγκρισεις 1176 με t-pad και χωρις,οτι η version χωρις το t-pad θα εχει πιο flat responce και περισσοτερο "γκαζι" ενω η t-pad version πιο πολυ "χρωμα"!
  8. πολοι εμπιστευονται τροοφοδοτικα απο chandler και averil,προσωπικα δεν με εχει αποσχολισει κατι τετοιο αν και σχεδιαζω το πολυ αλλα δυο preamps τα αλλα θα ειναι eqs και comps οποτε no need για phantom!!!
  9. εγω ειμαι UA fan εχω 8 x1176,la3a,la2a,2108 και πουλησα ενα la610 το οποιο δεν μου αρεσε τοσο! οσο για τα valve στο 500 format,νομιζω δεν θα εχεις προβλημα αν εχεις το μεγαλο lunchbox με το εξωτερικο τροφοδοτικο!επεισης πολυ καλα ειναι τα κουτια της purple audio και του brent averil! απο μικροφωνα πως παμε?
  10. αν εχει detented pots τοτε μαλλον μιλας για mastering εκδοση,σωστα? παντως εγω προτημω να παραμορφωνω τα παντα με la2a,περα απο το distortion σου δινει την εντυπωση οτι προσθετει μια χαμηλη οκταβα στο σημα ;D
  11. το λαμπατο avalon(737-747)sucks :P μηδαμινο headroom και hi-fi ηχακι! τα solid state πολυ καλυτερα,αν σου αρεσει ο avalonηχος!! επεισης καποια manley "παιζουν" καλα! τα universal για την τιμη τους ok,αλλα προσοχη!η solo σειρα δεν εχει σχεση με τα μεγαλα μοντελα!εκτος απο τα φιλτρα που λυπουν και το impedance matcing,τα μικρα "φορανε" altran transformers αντι των cinemag της μεγαλης σειρας,οχι απαρετητα κακο αλλα αλλο,εαν λοιπον ακουσεις το 2-610 και σου αρεσει,αγοραζοντας το solo 610 σιγουρα δεν αγοραζεις τον ιδιο "ηχο" και αντιστροφα!
  12. το tubetech που εχω το χρησιμοποιω αρκετα αφου του αλλαξα λαμπες!οι stock golden dragon ???made in china :Psucks!!!! το v76 για μενα ειναι μεσα στα 5 τοπ preams(αν και δυσκολο να βρεις καποιο σε καλη κατασταση!ποσο μαλλον 2 ;D!!!! πολυ σπανιες οι λαμπες του επεισης!!!! απο οσα γνωριζω το thermionic ειναι απλα dist box?εχεις δοκιμασει τα preamps τους? μετρια ποιοτιτα κατασκευης πολυ καλος ηχος παρολα αυτα!!!! στην θεση σου θα τσεκαρα la chapell και shadow hills και τα δυο πολυ ευεληκτα config και σε 500 format!!!! ;) ;) ;) ;) δεσ τα οπωσδηποτε!!!! οσο για τα "γρηγορα" τσεκαρε grace design(ακομα και το "μικρο" δαγκωνει ;D ;D)επεισης millenia,forssell και το παλιο(discontinued) great river mp-2,φοβερο!!!!!! εξαιρετικα χρησιμα για ακουστικες ηχογραφισεις(ακουστικες,μαντολινα και γενικα"τελια")
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου