Προς το περιεχόμενο

yannis_stollas

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    7
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Πάτρα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή yannis_stollas

0

Φήμη

  1. Να καλησπερίσω πάλι όλους όσους συμμετέχουν στο thread (εχθρούς και φίλους). Ή να καλημερίσω καλύτερα γιατί ξεκίνησα να γράφω 2 η ώρα τη νύχτα. Αν μη τι άλλο ο τίτλος του thread επέβαλε να ξανα - τοποθετηθώ. Λόγω όμως υποχρεώσεων καθυστέρησα και σε αυτό φταίω. Ήθελα όμως να κατακάτσει ο κουρνιαχτός (chic) και στο θέμα της τοποθέτησης μου και στο θέμα του Yameth και τώρα που ηρέμησαν κάπως τα πράγματα οφείλω να σας κάνω κάποιες αποκαλύψεις σχετικά με την “συνομωσία του Noiz” . Θέμα Α. Σχετικά με το πρώτο θα’ θελα να πω τα έξης: Θέλω να ευχαριστήσω αυτούς που είδαν την συμμετοχή μου στο thread με καλό μάτι και όχι μια ευκαιρία για να επηρεάσω, δημιουργήσω εντυπώσεις ή «πουλήσω» τέλος πάντων. Εξού και η στάση μου ήταν κυρίως αμυνόμενου και όχι επιτιθέμενου καθώς μεταξύ άλλων κατηγορηθήκαμε σαν εταιρεία και για πολλά ανυπόστατα. Ευκαιρίας δοθείσης είπαμε και άλλα ωραία πράγματα που πιστεύω να ωφέλησαν πρωτίστως εσάς ως καταναλωτές. Κάποιοι συνεργάτες μου τότε (μουσικοί και αυτοί) με απέτρεπαν από το να συμμετέχω καθώς φοβήθηκαν ότι θα κανιβαλιστούμε σαν εταιρεία κλπ κλπ. Έχω αντίθετη άποψη και αυτό φάνηκε με την συμμετοχή μου. Η εταιρεία που διοικώ έχει πρόσωπο και ευθύνη και δεν είναι μια απρόσωπη μηχανή κέρδους όπως κάποιοι θέλουν να βλέπουν κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα στα μουσικά όργανα. Είναι πράγματι δύσκολο σε μια αγορά να ευχαριστήσεις όλον τον κόσμο και μάλιστα σε μια αγορά που πάσχει αλλά και που αλλάζει συνέχεια. Αυτό που μπορώ εγώ να σας βεβαιώσω –και δεν γλύφω κανέναν ο Yameth το ξέρει- ότι με εντυπωσίασε η ποιότητα και η σπιρτάδα των συμμετεχόντων (κατά πλειοψηφία) τους οποίους και θεωρώ ότι πιο αντιπροσωπευτικό σαν τοπικό μουσικό αγοραστικό κοινό. Η φήμη που πλανάται και θέλει τους μουσικούς και γενικά τους καλλιτέχνες (επαγγελματίες ή ερασιτέχνες) ανεγκέφαλους καταρρίπτεται εδώ στο noiz. Είδα στις απαντήσεις σας δομημένη σκέψη (και η καχυποψία τέτοια είναι), αναλυτική κρίση, περισσότερο καλή διάθεση από κακή και πολύ χιούμορ, Σαν τέτοιο σύγχρονο αγοραστικό κοινό λοιπόν πρέπει να σας αντιμετωπίζουν όλοι όσοι προσπαθούν να σας «πουλήσουν» προϊόντα και μην συμβιβάζεστε με τίποτα λιγότερο. Εμείς προσπαθούμε και όπου τα καταφέρνουμε μας τιμάτε. Όπου δεν τα καταφέρνουμε να μας ενημερώνετε καθώς το εταιρικό e-mail μας λειτουργεί και σαν κυτίο παραπόνων…. Θέμα Β. (Που μας προέκυψε). Η συνεργασία της Βενέδικτος Στόλλας με τον Yameth ή κατά κόσμο Γιάννη Μεθενίτη και Administrator του Noiz ξεκίνησε 2.5 χρόνια πριν και ο Γιάννης λόγω πείρας ανέλαβε το πόστο του υπεύθυνου marketing στην εταιρεία. Γνωριζόμασταν από πιο παλιά αλλά βλεπόμαστε κυρίως από την επαγγελματική σχέση που είχαμε (καθώς η B.Στόλλας ήταν πελάτης του Noiz μέσω πληρωμένων διαφημιστικών καταχωρήσεων). Όταν ο Yameth ανέλαβε τα νέα του καθήκοντα (και μετακόμισε στη Πάτρα) συμφωνήσαμε με δική μου πρόταση ότι η διαφήμιση της Β.Στόλλας πρέπει να κοπεί στο Noiz γιατί λόγω της νέας σχέσης θα δημιουργούσε πιθανό πρόβλημα στο Noiz αλλά και στη Β.Στόλλας καθώς η αμεροληψία ενισχύει ένα δημοκρατικό forum μεν αλλά και μια διαφημιστική και ενημερωτική εταιρική καμπάνια δε! Επίσης το διαφημιστικό budget της εταιρείας δεν μπορεί να πληρώνει σαν προμηθευτή τον ίδιο τον εργαζόμενο στην εταιρεία. Έτσι κι έγινε και όπως ίσως προσέξατε η B.Στόλλας έχει να διαφημιστεί στο Noiz 2.5 χρόνια. Τώρα βέβαια που δεν υπάρχει πλέον η συνεργασιακή σχέση καθώς ο Γιάννης έπρεπε να επιστρέψει στην Αθήνα (η θέση χήρεψε, όσοι πιστοί προσέλθετε με βιογραφικό ;)) αλλά και να ενισχύσει την παρουσία του στο Noiz (οι υποχρεώσεις του δεν του επέτρεπαν να ασχολείται περισσότερο) η ενημερωτική μας καμπάνια θα επιστρέψει διακριτικά. Τώρα για έμμεση διαφήμιση της Β.Στόλλας στο Noiz ούτε λόγος. Όπως αναφέρθηκε στο thread, οι σίγουρα κερδισμένοι από το Noiz είναι οι επιχειρήσεις εκτός Ελλάδος… Αλλά όποιος δει κάτι στοχευόμενο θετικά για τη Β.Στόλλας στο Forum τα τελευταία χρόνια από συντελεστή του Noiz να μας το δείξει... Η συνεργασία με τον Yameth ήταν πολύ καλή λόγω ότι είναι αξιόλογος άνθρωπος και επαγγελματίας αλλά για να κάνω χιούμορ, λόγω της ιδιότητας του μάλλον κακό μας έκανε στο Noiz παρά καλό…Μετά λοιπόν τη συνωμοσία του Roswell άλλη μια βγήκε στην επιφάνεια και ελπίζω να διαλευκάνθηκε…    Κλείνοντας ελπίζω όσα γράφω να μην «σκανδαλήσουν» κανένα καθώς λόγω της αμεσότητας και του παρείστικου του μέσου γράφω όπως αισθάνομαι χωρίς να σκέπτομαι αν κάτι είναι ή δεν είναι πολιτικώς ορθό. Εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι, καλές διακοπές και μην παρατήστε τη μουσική για κανένα και τίποτα.
  2. Αγαπητέ Wow!, It’s a tough job, but somebody’s got to do it. Your browser may not support display of this image.Your browser may not support display of this image.Your browser may not support display of this image.. Χωρίς καλαμπούρι, δεν είναι και ότι πιο εύκολο… Στα νέα παιδιά που αγαπούν το αντικείμενο και θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά ανοίγοντας κατάστημα, τους επισημαίνω να το ξανασκεφτούν… Δεν φτάνει μόνο η γνώση του αντικειμένου. Πάνω απ’ όλα είναι η σωστή οικονομική διαχείριση (…και άλλα 40 θέματα). Οι φυλακές έχουν γεμίσει αλλοδαπούς κι εμπόρους... Αγαπητέ Fenderiarh & Acanthor, Μπορεί να έχει δίκιο ο Distorted (το μετατρέψαμε σε οικονομικό ανοιχτό πανεπιστήμιο Your browser may not support display of this image.). Παρ’ όλα αυτά επειδή το ξέρω και το ζω το αντικείμενο αισθάνομαι υποχρεωμένος να απαντήσω (μικρός στο δημοτικό ήμουνα από τα παιδάκια που -άμα ήξερα κάτι- σήκωνα επίμονα το χέρι μου…ξέρετε Your browser may not support display of this image.). Α) Το πετρέλαιο ανεβάζει τα προϊόντα σε δύο περιπτώσεις: όταν κατασκευάζονται και όταν μεταφέρονται. Η πρώτη περίπτωση ανήκει στον κατασκευαστή οπότε ανεβάζει αυτός την τιμή κατά το δοκούν (αυτός έχει το πεπόνι αυτός και το μαχαίρι), ο δεύτερη περίπτωση ανεβαίνει όντως από τον εισαγωγέα όταν πληρώνει φουσκωμένο τον μεταφορέα. Και οι δύο περιπτώσεις είναι αναπόφευκτες όταν συμβαίνουν. Παρ’ όλα αυτά οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι η οποιαδήποτε άνοδος (δικαιολογημένη-αδικαιολόγητη, αισχροκερδής ή λογική) επιφέρει επιβράδυνση στις πωλήσεις. Γι’ αυτό πιστέψτε με, τα τελευταία 15 χρόνια (στη σύγχρονη οικονομία) όλοι στην τροφοδοτική αλυσίδα προσπαθούν να την αποφύγουν (με λιγότερες πωλήσεις ακόμα και ο μεταφορέας θα κάνει λιγότερες μεταφορές). Αντίθετα η πτώση τιμής επιφέρει αύξηση των πωλήσεων και μάλιστα υπάρχει συγκεκριμένος μαθηματικός τύπος που λέει πόσο περισσότερο πουλάς άμα μειώνεις τις τιμές σου (εφόσον μπορείς). Παραδείγματα: Your browser may not support display of this image. Your browser may not support display of this image. Η Κίνα ως φθηνή κατασκευάστρια χώρα! Γνωστή μάρκα (που τυχαίνει να αντιπροσωπεύουμε εμείς) βάσισε την επέλαση της στην αγορά χρησιμοποιώντας ακριβώς αυτό το concept. Μείωνε τιμές για 10 χρόνια και τριπλασίαζε τις πωλήσεις. Άλλο παράδειγμα, ο Thomann (λόξυγκα θα’ χει), δεν χρειάζεται να επεκταθώ εδώ. Συμπέρασμα: Κανένα δεν συμφέρει να ανεβαίνουν/ανεβάζει τις τιμές. Κάποιοι παλαιοκομματικοί φυσικά αυτό μπορεί να μην το έχουν αντιληφθεί…). Β) Η ισοτιμία $/€ και η συνεχόμενη πτώση του δολαρίου. Είναι σαν το βαρέλι που έχει απάνω μια μικρή στρώση μέλι και όλο το υπόλοιπο περιεχόμενο από εκεί και κάτω είναι σκ… Τι εννοώ ? Πέφτει το δολάριο και αρχίζεις και χαίρεσαι (το μέλι) γιατί αγόρασες φθηνότερα (και αν ρίξεις ή δεν ρίξεις την τιμή σου έχει να κάνει με την αντίληψη σου στο παραπάνω θέμα Α) αλλά αν η ισοτιμία συνεχίζει να κατρακυλά σημαίνει ότι αυτό που κερδίζεις άμεσα στην εισαγωγή το χάνεις στο στοκ σου (το οποίο έχει αγοραστεί ακριβότερα με προηγούμενη ισοτιμία). Καθώς κανένας έμπορος σε αυτό το αντικείμενο δεν υπάρχει χωρίς στοκ σημαίνει ότι τις περισσότερες φορές «κερδοσκοπικά» η μείωση του δολαρίου είναι δώρο-άδωρο (τα σκ… που λέγαμε!). Οι μειώσεις λοιπόν συνήθως είναι ένας μέσος όρος αυτού που έχεις με αυτό που φέρνεις. Άρα αγαπητέ Acanthor o εισαγωγέας που αναφέρεις και αγόρασε μειωμένα (και δεν μείωσε τις τιμές του) σίγουρα κερδοσκόπησε αν και εφόσον η αποθήκη του ήταν μηδενική. Ελπίζω να μην σας κούρασα.
  3. Aγαπητέ jasemeister (Ιάσωνα) Έχεις απόλυτο δίκιο γιατί το κείμενο που αναφέρεται στο site μας έχει γραφτεί με γνώμονα αποκλειστικά τα ηλεκτρονικά προϊόντα (ότι μπαίνει στη πρίζα) και δεν διαχωρίζει ή δεν αναφέρει service για έγχορδα στην Πάτρα ή Αθήνα. Ευχαριστούμε, θα διορθωθεί. Η αλήθεια είναι ότι στην Πάτρα υπήρχε (αλλά όχι πάντα) καθώς δεν είναι εύκολο να στελεχώσεις ένα τμήμα που θέλει απόλυτη εξειδίκευση και γνώσεις (δεν υπήρχε δηλαδή πάντα ο κατάλληλος άνθρωπος) όταν συνέβαινε αυτό συνεργαζόμαστε με εξωτερικούς συνεργάτες. Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, το τμήμα στη Πάτρα εδώ και κάποιο καιρό είναι ετοιμοπόλεμο και αξιόπιστο. Σχετικά με την Αθήνα, και εδώ έχεις δίκιο αλλά αναζητούμε τη λύση εδώ και αρκετό καιρό. Το πρόβλημα με τις κιθάρες είναι ότι υπάρχουν εξουσιοδοτημένα service στην Αθήνα αλλά συνοδεύονται από εξουσιοδοτημένα καταστήματα. Και εδώ υπάρχει conflict (σύγκρουση συμφερόντων): Πως στέλνεις (ανακοινώνεις) επίσημα τον πελάτη του Χ μαγαζιού στο service του Ψ μαγαζιού ? (Τα Χ και Ψ τυχαία). Το Χ μαγαζί δεν θέλει από εμάς να στέλνουμε τον πελάτη του στο service του Ψ μαγαζιού για ευνόητους λόγους… ας μην επεκταθούμε. Το σημαντικό είναι ότι οι περισσότεροι γνωρίζετε που κάνουν καλό service και μάλλον θα πρέπει να είναι από εκεί που αγοράσατε την κιθάρα σας (βλέπε προηγούμενα σχόλια μου περί παρεχόμενης υπηρεσίας κλπ κλπ). Για όλους τους άλλους τσεκάρουμε ένα service (που δεν κάνει πωλήσεις) και σύντομα (αν όλα πάνε καλά) θα ανακοινωθεί. Είναι αντίστοιχη ως προς τη θέση της στην τροφοδοτική αλυσίδα. Η Fender Germany άσχετα από το ότι ανήκει στη Fender σαν μετοχές είναι ανεξάρτητη και κάνει αυτό που κάνει και η Βενέδικτος Στόλλας στην Ελλάδα: Εισάγει, διανέμει, διαφημίζει και σαπορτάρει τα όργανα της Fender στη Γερμανία αντίστοιχα (με τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις). Για να γίνω πιο κατανοητός (???) στην αλυσίδα Ε-Δ-Μ-Κ δηλαδή ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ-ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ-ΜΑΓΑΖΙ-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ στον Δ βάλε όποιον θέλεις ακόμα και θυγατρική του Ε (Ε και Δ πάλι δεν θα είναι το ίδιο όμως). Αν η Fender άρχιζε να υποστηρίζει περισσότερο (σε ότι) τους δικούς της διανομείς από τους ξένους θα είχε σοβαρό νομικό κόλλημα βάση των συμβολαίων της με τους διανομείς. +1 για το χιούμορ. Η Fender Europe (έχει έδρα στο UK και αφορά όλη την Ευρώπη) και το service της είναι υπεύθυνο για την αξιολόγηση του εκάστοτε εργοστασιακού κατασκευαστικού προβλήματος (από την μάνα του που λέμε) όταν το όργανο είναι αξιώσεων και μετά από αρκετό καιρό από την αγορά του προτείνεται για αντικατάσταση από εμάς (όπως έγινε και με το Jaco). Κάτι σαν τον Άρειο Πάγο…! Y :) Δηλαδή η Fender τι λέει? Στόλλα θέλεις αντικατάσταση στον πελάτη σου ? στείλτο να το επιβεβαιώσουμε ιδίοις όμασι και αν ναι, το αντικαθιστούμε (κατά υπέρβαση της εγγύησης). Το service εκεί κάνει τεχνική πραγματογνωμοσύνη και όχι εργασίες. Χωρίς να αθωωνόμαστε για όλα, μήπως σου πέρασε από το μυαλό ότι δεν τα έχει η Fender για αρκετό καιρό σε διαθέσιμο stock ? Τα alen σε κλάσματα της ίντσας δεν υπάρχουν ούτε ως κωδικός ανταλλακτικού και γι αυτό τα ψάχνουμε σε 3ο κατασκευαστή και το έχουμε επισημάνει στη Fender. Η ιδέα σου να τα βάλουμε ένα ευρώ …μου άρεσε (χιούμορ). Αγαπητέ Odis13, Συμφωνώ. Τι από τα γραφόμενα μου αντικρούει τα δικά σου? Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου (γιατι ?) αλλά νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός. Καμία μα καμία εταιρεία δεν ανοίγει τα προϊόντα να τα δοκιμάσει πριν τα στείλει στους πελάτες της (για να δει αν είναι τέλεια). Εγώ, θα είχα πρόβλημα σε άλλα είδη αν μου τα άνοιγαν οι Έλληνες διανομείς για να τα «δοκιμάσουν». Δυστυχώς η εγγύηση κατόπιν της αγοράς είναι ο μόνος ενδεδειγμένος -και τις περισσότερες φορές- αποτελεσματικός τρόπος κάλυψης ενός τεχνικού προβλήματος. Αγαπητέ Wasted, Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Είμαστε νέοι (σχετικά ;D ) άνθρωποι και μας αρέσει η δουλειά μας (και μιλώ για όλο το «επιτελείο» και το σύνολο των εργαζομένων). Κάνουμε το κατά δύναμη. Αγαπητέ takisdim1984 και όλοι όσοι είχατε κακή εμπειρία με μουσικό μαγαζί, Θα συμφωνήσω ως προς τον Thomann και την καλυτέρευση των πραγμάτων για τον καταναλωτή. Εμείς παρόλα αυτά σαν εταιρεία ότι κάναμε….κάνουμε. Δεν έχει αλλάξει κάτι για μας γιατί από παλιά προσπαθούσαμε να είμαστε σύγχρονοι (χωρίς να σημαίνει ότι το πετυχαίναμε πάντα, η δουλειά μια προσπάθεια είναι) και πριν την έλευση του internet. Η σωστή δουλειά κάποια στιγμή αποδίδει σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Σχετικά με την εμπειρία σου, εγώ στη θέση σου θα πήγαινα πάλι στον Καγμάκη να του πω τι ψώνισα από το e-bay. Ίσως έτσι γεφυρωνόταν το χάσμα. Αν πάλι δεν βρίσκεις το λόγο γιατί να το κάνεις αυτό ? τι να πω… περί ορέξεως … Αγαπητέ bloody_sunday, Στο α) Όσα καταστήματα έχουν δικά μας προϊόντα και δίνουν και τη δική μας εγγύηση (γιατί μερικοί δεν τη δίνουν ότι τάχαμου τα εισάγουν αυτοί) είναι εξουσιοδοτημένα κατά την έννοια ότι το προϊόν είναι αυθεντικό και καλύπτεται από την επίσημη εγγύηση. Κατά τα άλλα…σαφώς και δεν μπορούμε να ελέγξουμε όλα αυτά τα καταστήματα στο τι πρεσβεύουν καθημερινώς. Ούτε «ο μεγάλος αδελφός» να είμαστε δεν θα τα καταφέρναμε. Στο β) Για το service βλέπε απάντηση στο site μας και στον jasemeister παραπάνω. Ελπίζω να σε κάλυψα. Αγαπητέ papaki συμφωνώ με των kabamaru-x. Αν θέλεις να δοκιμάσεις 2-3 καλά όργανα, καλό είναι να πάρεις ένα τηλέφωνο στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα να σου τα σετάρουν πριν τα δοκιμάσεις. Συγνώμη για την ταλαιπωρία, νομίζουμε όμως ότι είναι καλύτερα να γίνεται έτσι. Αγαπητέ forensick, Συμφωνώ μαζί σου και βέβαια ισχύει η αντικατάσταση. Καινούργιο προϊόν με ελάττωμα χαρακτηρίζεται DOA (DEAD ON ARRIVAL) και ως τέτοιο αντικαθιστάται αμέσως (αμέσως μετά το ξεπακετάρισμα ή αν διαπιστωθεί εντός μίας το πολύ δύο ημερών). Το πρόβλημα και η παρανόηση είναι στη διάρκεια του χρόνου! Τι εννοώ ? Όταν ο αγοραστής πάρει το προϊόν σπίτι του και το παίξει καμιά εβδομάδα κανένα εργοστάσιο δεν το αναγνωρίζει ως DOA αλλά ως εργοστασιακό πρόβλημα σε εγγύηση. Αν μάλιστα έχει πετάξει ή χαλάσει την αρχική του συσκευασία τότε ούτε λόγος για DOA (ούτε τα cyberstore δεν το αλλάζουν ή επιστρέφουν χρήματα σε τέτοια περίπτωση). Δυστυχώς και εμείς ακολουθούμε την ίδια πολιτική γιατί το δίλλημα δεν είναι ρητορικό αλλά πραγματικό. Αν αδικείται αυτός που το έχει πάρει μια εβδομάδα και το αλλάζαμε ως DOA τότε αυτού που του χάλασε στις 2 εβδομάδες δεν είναι άδικο ? μα και στον ένα ή δύο μήνες καινούργιο δεν είναι ? Δυστυχώς προς το παρόν η μόνη λύση μετά τις 1-2 ημέρες είναι η εγγύηση και η δωρεάν επισκευή του. Αν πάλι δεν επισκευάζεται τότε πάλι ισχύει αντικατάσταση. Δεδομένου ότι μου έχει τύχει και εμένα με κινητό γνωστής μάρκας μετά 10 ημέρες και δεν μου το αντικατέστησαν (παρ’ όλο που είχα την αρχική συσκευασία του και ήταν άθικτο) γνωρίζω ότι είναι άκομψος και άγαρμπος όρος. Επίσης αν μη τι άλλο είναι μείον του ανταγωνισμού σε σχέση με τα cyberstore (που δεν το κάνουν για τον πελάτη τους αλλά επειδή τα διέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία περί τελεμάρκετινκγ (πωλήσεων εξ αποστάσεως). Υπό τον ίδιο όρο στις 30 ημέρες στα τελεμάρκετινγκ ή internet sales εφόσον η ημερομηνία αγοράς και πώλησης είναι δεδομένη) το αναγνωρίζουν και τα περισσότερα εργοστάσια (που νομίζω ότι υποχρεούνται πάλι ως παραγωγοί από το ευρωπαϊκό νόμο). Σε εμάς δεν ισχύει αυτή η βοήθεια και χωρίς τη βοήθεια λοιπόν αυτή των εργοστασίων είναι δύσκολο να κάνουμε αντικατάσταση μετά το μικρό χρονικό διάστημα που αναφέραμε καθώς είναι δύσκολο και να ελέγξουμε την ακριβή ημερομηνία πώλησης κλπ κλπ κλπ. Εξαιρούνται από τα παραπάνω τα έγχορδα όργανα της Fender και ειδικά τα αξιόλογα που και εμείς και η Fender είμαστε ευαίσθητοι (όπως το Jaco στη συγκεκριμένη περίπτωση που έχει περάσει αρκετός καιρός από την αγορά του) που αποδεδειγμένα είχε πρόβλημα και θα αντικατασταθεί. Προσοχή πειράζω και σπάω το trus rod μανικιού δεν είναι εργοστασιακό ελάττωμα! Εσύ κράτα ότι αντικατάσταση σε χαλασμένο προϊόν κατά την αγορά του (η κοντά σε αυτήν) ισχύει (μην σου τύχει, αλλά αν σου τύχει ζήτα τη) στα υπόλοιπα διαπραγματευόμαστε με τα εργοστάσια την βοήθεια ώστε να καλυτερεύσουμε αυτούς τους όρους της αντικατάστασης και με κάποια εργοστάσια είμαστε κοντά σε μια πιθανή συμφωνία. Αγαπητέ sixstringmania, Νομίζω ότι υπερβάλεις (σε όλες τις εκδηλώσεις σου) και στις κακές και στις καλές. Η συγνώμη σου είναι δεκτή και σωστά τα λες σχετικά με την παρόρμηση και την υπερβολική αντίδραση. Δες το αλλιώς. Αν δεν είχε γίνει αυτό εγώ δεν θα συμμετείχα να υπερασπιστώ την εταιρεία και δεν θα είχε γίνει αυτός ο διάλογος. Ουδέν κακόν αμιγές καλού. Keep posting… Αγαπητέ Fenteriarh & Takisdim1984 και όσοι αναρωτιούνται γιατί συμμετέχω στο thread και αν υπάρχει σκοπιμότητα… Ο λόγοι λοιπόν που συμμετέχω σε αυτόν τον διάλογο είναι 2 (και μόνο 2): 1. Από τότε που διοικώ αυτή την εταιρεία στα παράπονα πελατών που παίρνουν διαστάσεις (γιατί δεν λύθηκαν από τον αντίστοιχο πωλητή ή άνθρωπο της εταιρείας αλλά έφτασε στα αυτιά μου το θέμα) από επαγγελματική ευθιξία -φταίμε δεν φταίμε- απαντώ προσωπικά. Πόσο μάλλον στην περίπτωση που είδα να γράφονται τόσες αβάσιμες κατηγορίες για κάτι που δεν φταίγαμε, εξού και αυτά που έγραψα περί καχυποψίας και πιθανής ηδονής στο να κατηγορούνται αντιπρόσωποι του κλάδου κλπ κλπ. Ευτυχώς δεν φτάνουν πολλά παράπονα σε μένα (αυτό σημαίνει ότι ή έχουμε λίγα παράπονα ή οι εργαζόμενοι της εταιρείας τα λύνουν πριν φτάσουν σε μένα). Όταν όμως φτάνουν απαντώ ο ίδιος (πολύ πριν ανοίξει ο Thomann…για τους καχύποπτους). 2. Βρίσκω το μέσο του internet forum καταπληκτικό! για να μάθεις τι και πως το θέλουν οι πελάτες σου και για να διδάξεις (για να λύσεις κάποιες παρεξηγήσεις ή κακώς κείμενα) και να διδαχθείς (τα μηνύματα όταν είναι καλοπροαίρετα μόνο βοηθούν την αγορά και τίποτε άλλο). Ευτυχώς στον αντίποδα αρκετοί συμμετέχοντες στο forum υπογράμμισαν την αναγκαιότητα αυτού του διαλόγου. Ορμώμενος λοιπόν από το συμβάν συνέχισα καθώς είδα ότι λείπει πληροφόρηση στο τι και πως το κάνουμε και αυτή η έλλειψη πληροφόρησης ή ύπαρξη παραπληροφόρησης μόνο παρεξηγήσεις μπορεί να γεννήσει. Στην έλλειψη πληροφόρησης φταίμε και εμείς αλλά πάλι δεν ερχόμαστε πάντα εμείς σε επαφή με τον τελικό ιδιόκτητη αυτού που εισάγουμε. Για να επανέλθω στο μέσο, (@ αγαπητό Takis) την προηγούμενη φορά μετά τη συμμετοχή μου σε ένα θέμα για την τότε έκθεση μουσικών οργάνων στο Ειρήνης & Φιλίας πλακώθηκα στα επαγγελματικά ταξίδια και έλειπα κάνα μήνα γι αυτό δεν συμμετείχα. Μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο να συμμετέχω όσο θα ήθελα και παρ’ όλες τις υποχρεώσεις μου θα το προσπαθήσω.
  4. Αγαπητοί Elavd, Spy, Kosh και όλοι όσοι στη συνέχεια παραπονιούνται για τις τιμές της Fender ή άλλων εταιριών που αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα. Χωρίς να υποτιμώ κανένα (γιατί είμαι σίγουρος ότι το γνωρίζουν αρκετοί) πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσουμε ότι οι τιμές τιμοκαταλόγου στο site μας είναι list price ή επί το αγγλικότερον MSRP (Maximum Suggested Retail Price) Ανώτατη Προτεινόμενη Λιανική Τιμή ενώ οι τιμές των cyberstore είναι street price (Οριστική και Τελική Τιμή κατόπιν εκπτώσεων, επιβαρύνσεων κλπ). Αυτό σημαίνει δύο πράγματα : α) η δική μας τιμή είναι μια τιμή-οδηγός (reference) και ταυτόχρονα η ανώτατη που θα πρέπει κάποιος να βρει για το συγκεκριμένο προϊόν και β) ότι άμεσα συγκρίσιμες τιμές μεταξύ ημών και του Thomann δεν υπάρχουν. Χρησιμοποιώ ξενόφερτους όρους γιατί δυστυχώς ξένα προϊόντα είναι όσα διαθέτουμε στην αγορά και με ξενόφερτους τρόπους διανέμονται… Η ελληνική street price (ας την λέμε τελική τιμή από εδώ και πέρα), πράγματι διαμορφώνεται σε σχέση με την δική μας τιμή αλλά αυτή η τελική τιμή παίζει πάρα πολύ και παίζει ανάλογα με τουλάχιστον 10 παράγοντες από τον κατασκευαστή σε μας και από εμάς στα καταστήματα. Θα αναφέρω μερικούς γιατί αλλιώς θα πλατειάσουμε: ποσοτικές αγορές, τελικά μπόνους, πάσης φύσεως προσφορές, τρόποι πληρωμής, ΦΠΑ (από μειωμένο στα ακριτικά νησιά μέχρι καθόλου γιατί κάποιοι μπορεί να μην κόβουν και απόδειξη –στην Ελλάδα ζούμε-), μοντέλα που πρόκειται να καταργηθούν, ακόμα και πιθανή οικονομική ανάγκη του μαγαζάτορα, you name it…. Όλα αυτά και άλλα πολλά διαμορφώνουν την τελική τιμή ενός προϊόντος και δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον taq (στο μακροσκελές post του της 2ης σελίδας) όπου δίνει μια πραγματική διάσταση της ελληνικής αγοράς του μουσικού χώρου. Συμφωνώ επίσης με όσα λέχθηκαν από τον fleamail για το παζάρι (δεν αλλάζεις μια αγορά και μια νοοτροπία έτσι εύκολα) που πρέπει πάντα να συνυπολογίζεται από τον μαγαζάτορα (γι’ αυτό και πουθενά στα μουσικά όργανα δεν υπάρχουν fix τιμές). Μεγάλος Παράγοντας είναι πάλι η εκάστοτε πολιτική του ίδιου του κατασκευαστή. Αν δηλαδή επιδοτεί ή όχι το ηλεκτρονικό εμπόριο έναντι των παραδοσιακών μορφών διακίνησης. Γι’ αυτό και δεν έχουμε σε όλα τα εργοστάσια τις ίδιες αποκλίσεις με το εξωτερικό αλλά και αυτό μπορεί να αλλάξει εν μια νυκτί καθώς οι διαπραγματεύσεις είναι μόνιμες... Και βέβαια αν τύχει με εργοστάσιο τέτοιο πρόβλημα, θα είναι πρόσκαιρο και πανευρωπαϊκό. Δηλαδή η τιμή θα έχει δοθεί σε κάποιο site «χώμα» από το ίδιο το εργοστάσιο Το πρόβλημα τότε είναι όλης της Ευρώπης και δεν είναι ακριβή εταιρεία η Βενέδικτος Στόλλας. Last but not least. Άλλο σημαντικό πρόβλημα στις τιμές είναι η ισοτιμία ξένου νομίσματος με το €. Δεν έρχονται όλα τα προϊόντα στην ίδια φόρτωση και άρα δεν κοστολογούνται με την ίδια ισοτιμία. Ειδικά τώρα τελευταία η συνεχή πτώση του δολαρίου βγάζει κάθε προηγούμενη εισαγωγή ακριβή και δεν μπορείς 100% να παρακολουθείς όλα τα προϊόντα σε σχέση με όλα τα cyberstore ανά πάσα στιγμή. Σε κάποια θα είσαι ακριβός και σε κάποια φθηνός… Σε γενικές γραμμές όμως πιστεύω ότι είμαστε κοντά ακόμα και κατώτεροι καμία φορά (μιλώ πάντα για την τελική τιμή). Άσχετα λοιπόν αν σας κάλυψα ή όχι (γιατί και εγώ είμαι καταναλωτής σε άλλα προϊόντα και αυτό που με «καίει», με καίει ότι κι αν μου λέει ο άλλος) το απόσταγμα αυτών που γράφω είναι ότι η τιμολογιακή πολιτική μας παραμένει πάντα στα πλαίσια της λογικής αντιπαράθεσης με τα cyberstore που επηρεάζεται όμως από χίλιες μύριες παραμέτρους. Συστήνω να βρείτε ψύχραιμα το κατάστημα που θα σας κερδίσει με μια καλύτερη ή κοντινή τιμή αλλά προπάντων με την ευγένεια/προθυμία και την προστιθέμενη παρεχόμενη υπηρεσία του (όποια κι αν είναι αυτή). Αυτό ως καταναλωτές είναι δική σας ευθύνη! Στα υπόλοιπα θέματα που ανοίχτηκαν (και στον forensick για τις αντικαταστάσεις) θα απαντήσω σύντομα…. ΥΓ. Food for thought για τους ψαγμένους! Μήπως τελικά ο Thomann έκανε καλό στην αγορά (έμμεσα και στους ανταγωνιστές του)? Καθόρισε τι είναι και τι δεν είναι «καλή τιμή»? Τι εννοώ? Πρώτα ο Χ μαγαζάτορας έκανε μια καλή έκπτωση και ο Χ πελάτης αναρωτιόταν αν τελικά τον ξεγέλασαν ή όχι. Τώρα o πελάτης βλέπει την τιμή Thomann και τη θεωρεί άμεσα καλή. Εκεί θέλει «μαρκετινίστικα» να φτάσει ο Thomann. Συνεχίστε να ψάχνετε… και όχι μόνο στο διαδύκτιο.
  5. Αγαπητέ fleamail και σε όσους ενδιαφέρονται για το after sales που έτσι κι αλλιώς είναι το θέμα: Το θέμα της τροφοδοτικής αλυσίδας το ανέφερα λόγω σύγχυσης που γίνεται συνεχώς. Όπου και να αγοράσει ο καταναλωτής όργανο (συνεργαζόμαστε με 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα) και υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα φταίει ο Στόλλας. Αυτό έγινε και στη συγκεκριμένη περίπτωση: ενώ το μπάσο αγοράστηκε από το Midi Club, ο Στόλλας αναφέρθηκε ως πωλητής άρα και ως φταίχτης (στην συγκεκριμένη περίπτωση ούτε το Midi Club έφταιγε). Και για να το διαχωρίσουμε σωστά (όπως σε όλο τον κόσμο) οι ευθύνες του setup του οργάνου είναι καθαρά του dealer (η τελευταίου πωλητή αν πρόκειται για showroom δικό μας) , η ευθύνη της εγγύησης είναι του αντιπροσώπου (εντός των ορίων που θέτει ο κατασκευαστής). Τώρα σε αυτή τη σύγχυση βοηθούν και οι dealer καμιά φορά γιατί δεν ξέρουν όλοι από όργανα (και μάλιστα από όλα τα όργανα). Εκεί είναι εύκολο αν ο πελάτης ξέρει περισσότερα και αρχίσει να κάνει ενοχλητικές ερωτήσεις, ή εμφανιστεί ένα μανίκι με δύστροπο truss rod να παραπέμψουν το φταίξιμο στον Στόλλα. Κι εδώ γεννάται το ερώτημα: η προστιθέμενη αξία του dealer που είναι ? Που είναι η παρεχόμενη υπηρεσία, το setup, το service, η γνώση και to know how που πρέπει ένας dealer να προσθέσει (μαζί με τα κεφάλαια και τα καθημερινά έξοδα) για να δικαιολογήσει την ύπαρξη του, το κέρδος του και τη διαφορά του από τον Thomann? Και επαναλαμβάνω, δεν μπορούν να τα ξέρουν όλοι όλα, ας τα κάνουν outsourcing από εξωτερικές πηγές, αρκεί να τα παρέχουν στον πελάτη τους. Έτσι κι αλλιώς υποστηρίζοντας στο προηγούμενο post μου ότι βλέπω τους έλληνες dealer να αλλάζουν προς το καλύτερο, αυτό εννοούσα: την προστιθέμενη αξία που βάζουν στο όργανο. Αν υπάρχει αυτό, ο Στόλλας δεν φταίει (όχι τουλάχιστον πάντα). Όταν δεν υπάρχει αυτό φταίει ο καιρός, ο Στόλλας, η άτιμη κοινωνία…. Εσείς ως μουσικοί-καταναλωτές αναζητήστε το. Έτσι θα καλυτερέψουμε όλοι! Όπου λοιπόν εμείς πουλάμε λιανική αναλαμβάνουμε και τις ανάλογες ευθύνες του dealer. Όμως για να σου απαντήσω σχετικά με τα λεγόμενα σου για τη Θεσσαλονίκη, ο ρόλος μας στην αλυσίδα είναι ξεκαθαρισμένος με μία έννοια: Η κατεύθυνση της εταιρείας μας ήταν πάντα να τροφοδοτεί καταστήματα. Πως αλλιώς εξάλλου θα ξεκίναγε να αντιπροσωπεύει τις εταιρείες που αντιπροσωπεύει από την Πάτρα ? Το 92% των πωλήσεων μας παραμένει ως «χονδρική πώληση». Αυτό κατά κύριο λόγο ζητούν και τα εργοστάσια. Όπου εμείς κάνουμε λιανική γίνεται με σεβασμό στους dealers-πελάτες μας και με ένα κύριο μέλημα: Να δείξουμε τα προϊόντα στην αγορά! Δεν ξέρω αγαπητέ fleamail πόσο «παλιός» είσαι, αλλά πριν ανοίξουμε το υποκατάστημα στην Θεσσαλονίκη, η ακριβότερη κιθάρα της Fender που είχε δει Θεσσαλονικιός ήταν η American Standard Strat (και όχι tele γιατί ήταν παρακινδυνευμένο να στοκαριστεί από dealer εκείνη την εποχή…) κι αυτή μόνο σε μαύρο (μιλάμε για το 2000!). Ο μέσος dealer λοιπόν δεν «στόκαρε» πάνω του μέσου όρου προϊόντα και κατά μία έννοια αυτό συνεχίζεται. Απόδειξη ότι το showroom το δικό μας δεν έβλαψε αλλά ωφέλησε την αγορά, είναι ότι από το άνοιγμα του η χονδρική της Θεσσαλονίκης τριπλασιάστηκε και ο πλουραλισμός στην αγορά των καταναλωτών μόνο ωφελήθηκε. Στον αγαπητό elavd, Εταιρείες που κατά κύριο λόγο κάνουν χονδρική έχουν και υποκαταστήματα λιανικής και σε άλλες χώρες ή όπως προτιμούμε εμείς να τα λέμε ‘‘showroom’’ γιατί αν ήταν καθαρά σημεία λιανικής θα ήταν πιο επιθετικά στην αγορά. Αλλά γιατί δικαζόμαστε εμείς για το αν κάνουμε και λίγη λιανική τι στιγμή που α) αυτό ωφελεί τον καταναλωτή και β) είμαστε οι μόνοι στην Ελλάδα που από την αρχή είχαμε τέτοια κατεύθυνση (όλοι μα όλοι οι ανταγωνιστές μας αντιπρόσωποι ήταν και είναι λιανομάγαζα με εξαίρεση ενός που έχει αλλάξει ρότα τα 2-3 τελευταία χρόνια). Ουπς. :o Ξεκίνησα να απαντώ στον fleamail και στο συμπλήρωμα του elavd και έφτασε το forum στις 8 σελίδες. Ελπίζω κάποιους να κάλυψα με τα παραπάνω. Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλους όσους μου απευθύνουν ερώτηση ή περιμένουν απάντηση άλλα καθώς ο χρόνος μου είναι σφιχτός αυτό θα γίνει μόλις μπορέσω…Ευχαριστώ για την κατανόηση σας (αν και το θέμα των τιμών δεν αφορά το συγκεκριμένο φόρουμ, θα απαντήσω και σε αυτό).
  6. Επειδή το συγκεκριμένο ζήτημα με το μπάσσο Jaco Pastorius έχει πάρει μεγάλη διάσταση στο forum, η Βενέδικτος Στόλλας νιώθει την υποχρέωση να λάβει θέση στα γραφόμενα που έχουν προηγηθεί. Υπάρχει μία σοβαρή (όπως φαίνεται) παρανόηση από μεγάλη μερίδα κοινού που συγκρίνει την εταιρεία Βενέδικτος Στόλλας με τον Thomann ή οποιοδήποτε άλλο cyberstore. Tο συγκεκριμένο μπάσο δεν αγοράστηκε από τη Βενέδικτος Στόλλας όπως αναφέρθηκε αρχικά αλλά από συνεργαζόμενο κατάστημα της Αθήνας. Είναι ευκαιρία λοιπόν αφού «βαλλόμαστε πανταχόθεν» να ξεκαθαρίσουμε 2-3 παρανοήσεις της αγοράς που χρονίζουν. Πρέπει κάποτε να γίνει ένας σαφής διαχωρισμός στο τι κάνει ο καθένας μέσα στην ελληνική προμηθευτική αλυσίδα αφού στη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά και γενικά η σύγκριση είναι a priori λανθασμένη. Θα πρέπει κατά τη λαϊκή ρήση να συγκρίνουμε “μήλα με μήλα” και “πορτοκάλια με πορτοκάλια”. Ο Thomann (και οποιοδήποτε παρόμοιο “μαγαζί”, online ή μη) είναι κατάστημα - dealer (πολύ μεγάλο… αλλά κατάστημα), ενώ η Βενέδικτος Στόλλας είναι διανομέας - distributor. Αν πρέπει να κάνουμε τις αντιστοιχίες για να καταλογίζουμε ευθύνες, να δίνουμε συγχαρητήρια και γενικότερα να αποδίδουμε “τα του Καίσαρος τω Καίσαρι”, η Βενέδικτος Στόλλας είναι αντίστοιχη της Fender Germany GmbH που προμηθεύει τον Thomann που είναι αντίστοιχος του εκάστοτε ελληνικού μουσικού μαγαζιού (dealer ή retailer). Οι μεν πρώτοι (διανομείς – distributors) δουλεύουν κατά κύριο λόγο Β2Β (Business to Business), υποστηρίζουν δηλαδή dealers, ενώ οι δεύτεροι (καταστήματα – dealers) είναι οι άνθρωποι που έρχονται σε επαφή με τον τελικό καταναλωτή για να του πουλήσουν και να τον εξυπηρετήσουν εν γένει (pre & after-sales). Ο πελάτης λοιπόν που αγόρασε το συγκεκριμένο μπάσο θα πρέπει να γνωρίζει ακριβώς που πρέπει να απευθυνθεί στην περίπτωση προβλήματος και να καταλογίσει τις ευθύνες στον dealer από όπου αγόρασε το μπάσο και όχι στην εταιρεία Βενέδικτος Στόλλας, η οποία με περισσή ευκολία και ελαφρά τη καρδία στήνεται στο σκαμνί. Όταν κάποιος αγοράζει π.χ. από τον Thomann και μένει χαρούμενος, ποιόν επευφημεί; Τον ίδιο τον Thomann ή την Fender Germany; Όταν κάποιος έχει πρόβλημα με τον Thomann, σε ποιόν αναζητεί τη λύση του; Στον ίδιο ή στη Fender Germany; Άρα, μήπως το αντίστοιχο θα πρέπει να γίνει και στην συγκεκριμένη περίπτωση; Οι υποχρεώσεις του καταστήματος - dealer ως προς την παροχή υπηρεσίας και την εξυπηρέτηση του πελάτη του είναι σίγουρα δεδομένες και δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε εδώ την απαρίθμησή τους παρά μόνο να υπογραμμίσουμε ότι το σετάρισμα του οργάνου γίνεται από το κατάστημα κατά την πώληση στον τελικό χρήστη. Ο κύριος λόγος γι’ αυτό είναι ότι τα όργανα ταξιδεύουν αρρύθμιστα εν μέσω μεγάλων κλιματολογικών αλλαγών και από εμάς αποστέλλονται κατά 90% σφραγισμένα στην αρχική τους συσκευασία (και για λόγους ασφάλισης και ασφαλείας). Ένας άλλος λόγος είναι ότι ακόμα και αν τα όργανα αποστέλλονταν από εμάς σεταρισμένα, στα καταστήματα παραμένουν Χ χρόνο κρεμασμένα ή αποθηκευμένα μέχρι να βρουν τον τελικό τους ιδιοκτήτη. Άρα η δουλειά μας θα ήταν στις περισσότερες των περιπτώσεων χαμένος χρόνος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η επικοινωνία με τον dealer (MIDI CLUB) έγινε έγκαιρα, αλλά λόγω του ότι το πρόβλημα προέκυψε κατά τη διάρκεια των θερινών διακοπών μας, υπήρξε μία σχετική καθυστέρηση. Όταν ο ιδιοκτήτης του μπάσου ζήτησε τη ρύθμιση του μπράτσου, αυτό και έγινε. Όμως, λόγω ελαττώματος του μπράτσου (κάτι που διαπιστώθηκε εκ των υστέρων καθώς κατά την διάρκεια του service δεν χρειάστηκε να τερματίσει το truss rod) δεν υπήρχε τελικά όπως διαπιστώθηκε η δυνατότητα για μελλοντική επιπλέον ρύθμιση, αν ο ίδιος το επιθυμούσε. Κατόπιν ο ιδιοκτήτης πήγε σε μη εξουσιοδοτημένο service όπου ζήτησε επιπλέον ρύθμιση και εκεί διαπιστώθηκε ότι αυτή δεν ήταν δυνατή, μιας και υπήρχε πιθανότητα το μπράτσο να είναι προβληματικό. Η Βενέδικτος Στόλλας επειδή δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσει αν το μπράτσο ήταν πράγματι ελαττωματικό ή «πειράχθηκε» από το μη εξουσιοδοτημένο service, αποφάσισε (κατόπιν συνεννοήσεως με τη Fender) ότι το μπάσο έπρεπε να σταλεί στην Αγγλία, στο εξουσιοδοτημένο service της Fender (όπου δεν έχει μόνο γραφεία όπως κάπου γράφτηκε) για να πιστοποιήσει αν έπρεπε να αντικατασταθεί λόγω κατασκευαστικού προβλήματος. Στο συγκεκριμένο συμβάν. ο αγοραστής του Jaco Pastorius μπορεί να έχει υποπέσει και αυτός στο λάθος του που και σε ποιόν απευθύνθηκε για να του το ελέγξουν, σετάρουν κλπ.. Ακόμα κι αν έχει γίνει λάθος στον έλεγχο, η Βενέδικτος Στόλλας αναλαμβάνει τις ευθύνες της. Για αυτόν το λόγο, έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες και το μπάσο βρίσκεται εκεί που πρέπει ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα και να αποκατασταθεί ο αγοραστής του (με αντικατάσταση του οργάνου). Γενικά χωρίς να αποποιούμαστε τις ευθύνες μας, είμαστε υποχρεωμένοι να υποστηρίξουμε τον dealer και το προϊόν που αντιπροσωπεύουμε ακολουθώντας 3 κριτήρια. Τους κανόνες της εγγύησης μας, της καλής χρήσης του τελικού καταναλωτή (όχι πειράματα και πειράγματα στα προϊόντα εντός εγγύησης) και τις οδηγίες της Fender για ανάλογες περιπτώσεις (και τα 3 αυτά κριτήρια με την ίδια σημασία). Και βέβαια δεν διεκδικούμε το «Αλάθητο του Πάπα». Η Βενέδικτος Στόλλας πέραν της οποιασδήποτε οργάνωσης της, αποτελείται από ανθρώπους -κατά κύριο λόγω μουσικούς- που βάση των 3 παραπάνω κριτηρίων παίρνουν τις εκάστοτε αποφάσεις που ενδέχεται να είναι εσφαλμένες (ευτυχώς σπάνια!). Τότε θα πρέπει να αξιολογούμαστε για τη διάθεση μας να διορθώσουμε τα σφάλματά μας και όχι αν τα κάναμε. Ο τελικός καταναλωτής, με τη σειρά του έχει την ευθύνη επιλογής του καταστήματος της αρεσκείας του με βάση τα δικά του κριτήρια τα οποία μπορεί να είναι η καλή τιμή, η εξυπηρέτηση μετά την πώληση, κλπ. Στις ημέρες μας είναι εύκολη η έρευνα αγοράς και η αξιολόγηση του μαγαζιού από όπου αγοράζουμε. Έτσι, τα καταστήματα φροντίζουν να γίνουν καλύτερα στο να υποστηρίζουν τον πελάτη τους (πριν και μετά τη πώληση) και αυτοί οι καταστηματάρχες που το έχουν καταλάβει έχουν λόγο ύπαρξης, αλλιώς όποιος δεν το κατάλαβε θα τον φάει το …e-commerce. Πάνω σε αυτό εμείς σαν προμηθευτές βλέπουμε μεγάλες βελτιώσεις στην αγορά και πραγματική προσπάθεια από πολλούς καταστηματάρχες να βελτιωθούν και να ανταποκριθούν στα μηνύματα του ανταγωνισμού που είναι ξεκάθαρα. Λίγοι παραμένουν «με παλαιά μυαλά» αλλά και πάλι η κρίση και η ευθύνη στο «από πού θα ψωνίσουμε» βαρύνει αποκλειστικά τον καταναλωτή. Εδώ θα μπορούσε να πει κάποιος: Δεν πρέπει αυτό το ξεκαθάρισμα των μεταπωλητών να το κάνει η Βενέδικτος Στόλλας; Ναι και Όχι. Το κύριο ξεκαθάρισμα το κάνει η Βενέδικτος Στόλλας όσον αφορά τις βασικές προϋποθέσεις ενός συνεργάτη-dealer. To μεγαλύτερο ξεκαθάρισμα όμως το κάνει πάντα η ίδια η αγορά! Η εταιρεία μας επιλέγει να έχει ένα σαφή πλουραλισμό σε ότι αφορά την εκπροσώπησή της από επαρκή αριθμό dealer ανά την Ελλάδα (ώστε τα όργανα να τα βρίσκει ο καταναλωτής παντού, να μην υπάρχουν φαινόμενα μονοπωλιακών καταστάσεων ή “συμφωνιών” κάποιων για να ελέγχουν τις τιμές και την αγορά, αλλά και το λεγόμενο street price να είναι όσο το δυνατόν ανταγωνιστικότερο). Με λίγα λόγια αν πουλάς σε λίγους δημιουργείς μονοπωλιακές καταστάσεις με δυσάρεστα επακόλουθα. Αν πουλάς σε πολλούς δεν είναι όλοι άξιοι να υποστηρίξουν στον ίδιο βαθμό ένα προϊόν. Πιστεύουμε ότι με αυτή την πολιτική ωφελημένος θα είναι (και πρέπει να είναι) ο τελικός καταναλωτής. Παραμένει όμως η ευθύνη του: το να επιλέξει το σωστό κατάστημα. Εδώ πρέπει να αφήσουμε τις προκαταλήψεις και από κάποιο κακό συμβάν του παρελθόντος ή κάποια αποτυχημένη αγορά μας, και κατά συρροή να καίμε στα forum όλα τα ελληνικά μαγαζιά. Τα cyber store δεν είναι ο παράδεισος του έλληνα μουσικού σε ένα προϊόν που πραγματικά -πέραν της καλής τιμής - μετράνε άλλοι χίλιοι δύο παράμετροι στην τελική επιλογή του και το όποιο προϊόν είναι σχεδόν πάντα φορτισμένο συναισθηματικά, γι’ αυτό και χρήζει προσωπικής επαφής και υποστήριξης. Χωρίς να αθωώνω κανένα από τη μεριά του εμπορίου πρέπει να περιοριστεί η ηδονή που αισθάνονται λίγοι μουσικοί βάλλοντας ερήμην (και με ανακρίβειες πολλές φορές) τους έλληνες αντιπροσώπους και τα ελληνικά μουσικά καταστήματα. Κακά τα ψέματα. Το μουσικό όργανο είναι «αντικείμενο πόθου» και το μουσικό κατάστημα είναι ανάμεσα σε μας και το αντικείμενο του πόθου μας. Κανείς δεν ερωτεύθηκε ποτέ ένα fax machine, ένα air condition ή ένα σκληρό δίσκο. Ακόμα κι ένας έρωτας με ένα super duper κινητό γρήγορα ξεθωριάζει με την παρουσίαση του πιο εξελιγμένου μοντέλου. Όμως με κιθάρα πχ. ξέρω αρκετούς που είναι πραγματικά ερωτευμένοι για χρόνια. Λόγω και αυτής τη συναισθηματικής φόρτισης ο μουσικός είναι πάντα αυστηρός κριτής του εκάστοτε καταστήματος και τελικά μπορεί να επιλέξει να αγοράσει από κάποιον στην Γερμανία, εκθειάζοντας μια απρόσωπη αγορά και βέβαια διακινδυνεύοντας αρκετά… Χάνει όμως έτσι τα σημαντικότερα: α) την χαρά και την ευχαρίστηση να έχει επιλέξει το όργανό που θέλει με τις ίδιες του τις αισθήσεις (όραση, ακοή αλλά προ πάντων αφή…) β) να έχει κάποιον απέναντί του με σάρκα και οστά (με ότι καλό ή κακό αυτό συνεπάγεται). Για να αστειευτώ και να το δούμε και λίγο πατριωτικά, στο μέλλον σε όλα πρέπει να είμαστε αυτάρκεις αλλιώς επίσημη γλώσσα της Ελλάδας θα γίνουν τα …γερμανικά. Τα ελληνικά μουσικά μαγαζιά λοιπόν οφείλουν να βελτιώνονται αλλά και εμείς υποστηρίζουμε το μαγαζί της αρεσκείας μας γιατί πρέπει να είναι εκεί να μας υποστηρίζει κι αυτό (κι ας μην έχει το μέγεθος του Thomann). Εννοείται ότι απαιτούμε σε λογικά πλαίσια την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και τιμή. Κλείνοντας αυτή την επιστολή - ξεκαθάρισμα χρόνιων παρεξηγήσεων – εύχομαι καλές γιορτές και καλές αγορές (απ’ όπου και να ναι). Μετά τιμής, Γιάννης Στόλλας Διευθύνων Σύμβουλος Βενέδικτος Στόλλας ΑΕ
  7. O stollas eimai… :) Βρίσκω καταπληκτικό το forum σαν μέσο να κάνεις ένα σπουδαίο πράγμα. Να μπορέσεις να απαντήσεις επιτέλους συνολικά στο αγοραστικό κοινό που στηρίζει την εταιρεία σου. Ένα είναι σίγουρο. Το μέσο είναι δημοκρατικό και βέβαια σαν τέτοιο δίνει τη δυνατότητα να προβληθούν οι παραπονιάρηδες που πάντα θα είναι περισσότεροι από τους ευχαριστημένους (ανεξάρτητα αν έχουν δίκιο ή άδικο και οι μεν και οι δε). Η αλήθεια είναι ότι άμα είσαι χαρούμενος ή ικανοποιημένος από ένα προϊόν ή υπηρεσία δεν έχεις πάντα διάθεση να το μοιραστείς ενώ άμα είσαι τσαντισμένος θέλεις να το μάθει όλος ο κόσμος. Λοιπόν εγώ προσωπικά ένοιωσα την ανάγκη να γράψω στο forum σχετικά με την πρόσφατη έκθεση στο ΣΕΦ γιατί είμαι και τα δύο: Και τσατισμένος Και ευχαριστημένος. Και εξηγώ: Γιατί είμαι τσατισμένος? Γιατί συμφωνώ με τον gerasimos ότι δεν υπάρχει επαγγελματική έκθεση του κλάδου στην Ελλάδα (όπως υπάρχουν άλλων επαγγελματικών κλάδων) για πολλούς κακούς λόγους: Α) Γιατί για τις εταιρείες οργάνωσης εκθέσεων ο κλάδος είναι μικρός και «δεν βγαίνουν οικονομικά» για καλή οργάνωση και διαφήμιση. Β) Γιατί οι εταιρείες αντιπροσώπευσης οργάνων δεν συμμετέχουν γιατί πιστεύουν ότι δεν το έχουν ανάγκη (κούνια που τους κούναγε), αλλά φαντάζομαι ότι δεν περιμένετε από εμάς να εκπαιδεύσουμε και τους ανταγωνιστές μας…? Γ) Γιατί όσο και αν αυτό πονάει, οι έλληνες μουσικοί (δικαιολογημένα ?) ερασιτέχνες ή επαγγελματίες σνομπάρουν μια τέτοια έκθεση γιατί περιμένουν ότι θα είναι μια μικρή λαϊκή πανήγυρης και δεν έχουν άδικο. ¶δικο έχουν να συγκρίνουν μια οποιαδήποτε μουσική έκθεση στο ΣΕΦ με τη Music Messe της Φρανκφούρτης καθώς η μία έχει 100.000 επισκέπτες που πληρώνουν μέσω όρο 20 € ημερήσιο εισιτήριο και η άλλη είχε δωρεάν είσοδο…Χώρια που δεν χρειάζεσαι αεροπλάνο… Σε σχέση λοιπόν με τον (Α) λόγο που δεν έχουμε κλαδική έκθεση θα πω ότι η πρόσφατη φιλότιμη προσπάθεια είναι σίγουρα καλύτερη από το τίποτα. Χωρίς να θέλω να κατηγορήσω τους διοργανωτές (γιατί εγώ δεν θέλω να αποκαρδιώσω αλλά θέλω να υποστηρίξω να ξαναγίνει) θα έλεγα ότι μας πήρε όλους η μπάλα άδικα. Δεν θα αναφερθώ σε λεπτομέρειες αλλά η οργάνωση ήταν από ανύπαρκτη έως δυσφημιστική (σε αντιδιαστολή με τον σκοπό της). Ένα μόνο θα πω για την σύγχυση που επικράτησε σχετικά με τις δοκιμές των οργάνων και για να απαντήσω στον Nickhigher ότι σε όλη την διάρκεια του 3ημέρου τσακωνόμαστε με τους ωδειάρχες και τις ωδειαρχίνες ότι λόγω των δοκιμών των οργάνων μας (sic) από τους περαστικούς (sic) δεν μπορούνε να κάνουν τη συναυλία τους οι ίδιοι. Και άκουσα και αυτό από κάποια δασκάλα μουσικής σε αυστηρό τόνο: αυτοί (έμμεσα?) μας πουλάν τα όργανα στους μαθητές τους για αυτό «σταματήστε να αφήνετε τον κόσμο να δοκιμάζει» γιατί δεν θα μας τα πουλάν άλλο… Η επίσημη θέση της έκθεσης ήταν ότι υπάρχει άτυπη συμφωνία να μην τους ενοχλούμε καθώς τα ωδεία είναι αυτά που έφεραν τους επισκέπτες της έκθεσης και πρέπει να κάνουν τη συναυλία τους κλπ κλπ. Πιάσε το αυγό και …. Εμείς στο τέλος μπερδευτήκαμε και αναγκαστικά μπερδέψαμε και τον κόσμο. Αν βέβαια οι συναυλιακοί χώροι των ωδείων ήταν κλειστοί ?... Η θέση μας βέβαια είναι πάγια: Όλα τα προϊόντα που αντιπροσωπεύουμε σαν εταιρεία είναι διαθέσιμα να τα δοκιμάσει όποιος θέλει και πολύ περισσότερο σε μια έκθεση. Σε σχέση με τον (Β) λόγο ένα θα ήθελα να πω: Ότι θες γιατί πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι επίσημοι διανομείς πρέπει να έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο σε μια κλαδική έκθεση είτε γιατί είμαστε στην Πάτρα άρα η φωνή μας ακούγεται από πιο μακριά, υποστηρίξαμε οποιαδήποτε έκθεση μουσικών και ηχητικών έγινε στο παρελθόν (ακόμα και την πιο μικρή) και θα το ξανακάνουμε αν υπάρξει τέτοια. Για του λόγου το αληθές θα αναφέρω το δίλημμα που περάσαμε σαν εταιρεία σε ένα meeting να πάμε η να μην πάμε να κάνουμε περίπτερο μια εβδομάδα νωρίτερα καθώς περιμέναμε ότι η οργάνωση θα ήταν το λιγότερο άπειρη και μπορεί να μας γύρναγε boomerang (όπως και με κάποιους έγινε) και ο χρόνος προετοιμασίας ήταν ελάχιστος για να κουβαλήσεις και οργανώσεις ένα καραβάνι από την Πάτρα. Προτιμήσαμε όμως να πάμε (με επιλογή νέων προϊόντων) έστω και κάτω από αυτές τις συνθήκες για όλους τους παραπάνω λόγους. Για τον λόγω (Γ) ένα θα πω: Παιδιά έστω και για βόλτα, μια οποιαδήποτε κλαδική μουσική έκθεση τιμήστε την έτσι θα την αναγκάσετε να ξαναγίνει καλύτερη. Γιατί είμαι χαρούμενος και ευχαριστημένος? Γιατί στην έκθεση είδα πολλούς φίλους που είχα να τους δω καιρό, γιατί άκουσα κάτι μουσικάρες, γιατί είδα ότι ο κόσμος της μουσικής στην Ελλάδα «διευρύνεται» συνεχώς και όλο και περισσότεροι ασχολούνται με την ηχοληψία και τη μουσική, γιατί αυτός ο «ντόρος» που γίνεται σε αφήνει χαρούμενο θέλεις δεν θέλεις. Αν πάλι ως «έμπορα» με ρωτάτε αν είμαι χαρούμενος γιατί «πουλήσαμε» θα σας πω όχι καθώς δεν κάναμε πωλήσεις κατά την διάρκεια ούτε μπορούμε να μετρήσουμε τις πωλήσεις ως aftermath ενός event. Ένα ξέρουμε: μια έκθεση είναι καλή για όλους! ΥΓ. Τα σχόλια σας θα τα απαντήσω σε μια εβδομάδα καθώς θα λείπω ταξίδι
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου