Προς το περιεχόμενο

apaisio_kounoupi

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    2
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή apaisio_kounoupi

0

Φήμη

  1. Όποτε έχεις τέτοια διλήμματα μπορείς κάλλιστα να ανατρέχεις στην απέραντη σοφία των αρχαίων προγόνων μας και θα σου δοθεί η λύση. Στη θέση σου θα εξέταζα το ενδεχόμενο της μη αναστρέψιμης αλλά άκρως αποτελεσματικής λύσης του Καιάδα.
  2. Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες Brain. Γι αυτό θα πρέπει ο κόσμος να αρχίσει να ψάχνει περισσότερο τι μουσική αγοράζει και να μην ακούει μόνο τους καλλιτέχνες που τα διάφορα συμφέροντα μας επιβάλλουν. Αλλά για να γίνει αυτό το βλέπω λιγάκι χλωμό κρίνοντας από την επιτυχία που έχουν τα realities. Βέβαια για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα , υπάρχουν και εξαιρέσεις στο κανόνα από κάποιες μεμονωμένες προσπάθειες κυρίως μικρών Ελληνικών εταιριών όπως παραδείγματος χάριν η Libra που προσπαθούν με αισθητική να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς να θυσιάζουν τη τέχνη στο βωμό των πωλήσεων. Φυσικά και οι μεγάλες εταιρίες είχαν και αυτές τις καλές στιγμές τους άσχετα αν ήταν δυσανάλογα λίγες σε σχέση με τις κακές… (αναφέρομαι στους καλλιτέχνες που είπες σαν εξαίρεση) Είναι μάλλον απίθανο εκείνοι που είναι μέσα στο σύστημα να βοηθήσουν να γίνει κάποια αλλαγή προς το καλύτερο γιατί ακόμη και να το ήθελαν , πλέον οι καρέκλες τους τρίζουν λόγο της οικονομικής κατάστασης που έχουν υπεισέλθει οι εταιρίες τους και σε καμία περίπτωση δεν παίρνουν ρίσκα. Με λίγα λόγια πάνε για φούντο και σε λιγότερο από 5 χρόνια το τοπίο θα έχει αλλάξει πλήρως μάλλον προς όφελος των τηλεοπτικών καναλιών. Έτσι που πάμε το κάθε κανάλι θα έχει και τη δισκογραφική του. Η άποψή μου είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι , όταν μπορούσαν να κάνουν κάτι για να βελτιωθούν τα πράγματα , ακολούθησαν μια μπακαλίστικη εισπρακτική τακτική και σκέφτονταν μόνο το τώρα χωρίς να επενδύουν στο μέλλον. Να θυμίσω ότι δεν φτάσαμε έτσι ξαφνικά στο Ελληνικό μουσικό αδιέξοδο , προϋπήρχε ολόκληρη θεωρία από τους "ειδήμονες" για το πώς πρέπει να είναι η μουσική για να πουλήσει. Η σχολή του 70 - 80 ποντάριζε σε φράσεις σλόγκαν του τύπου "τουμπου τουμπου ζα τουμπουζίτσου στο καζάνι κι μαμα του κιτσου" , "πάμε για τρέλες στις Σεϋχέλλες" και "Τάκη Σάκη Μανωλάκη είμαι και πολύ καμάκι" (ή κάπως έτσι ) για να πουλήσουν δίσκους. Αργότερα σαν μετεξέλιξη αυτής της νοοτροπίας ανακαλύψανε το λαικοπόπ και το λαικορόκ πιστεύοντας ότι το εύκολο και το απλό πουλάει . Γιατί δεν είχαν ούτε τις γνώσεις ούτε το θαρρος και φυσικά ούτε το όραμα να στηρίξουν μια Ελληνική ποπ / ροκ μουσική εφάμιλλη των Ευρωπαϊκών ή Αμερικανικών. Αντίθετα έκαναν κανονική πλύση εγκεφάλου με τα Μ.Μ.Ε σε μια ολόκληρη γενιά νέων ανθρώπων ότι έτσι τελικά είναι η Ελληνική μουσική. Λαϊκά , τσιφτετέλια , μπιτάκια με τουμπελέκια ,μπάσο από συνθεσάιζερ και ηλεκτρική κιθάρα να σκούζει με κλισέ ριφάκια . Ήθελάν αμόρφωτους μουσικά ανθρώπους που δεν θα είχαν απαιτήσεις ούτε σε στοίχο ούτε σε μουσική ώστε να μπορούν να πουλάνε τη μετριότητά τους και να θησαυρίζουν με μελοποιήσεις και ενορχηστρώσεις που μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες μπορούσαν τελικά να πουληθούν. Ε λοιπόν το κατάφεραν και δημιούργησαν το κοινό που ήθελαν. Έτσι πλέον είναι άγνωστο ποια κινητήρια δύναμη κατευθύνει τη παραγωγή της μετριότητας. Οι καταναλωτές που ζητάνε να ακούνε βλακείες ή οι εταιρίες που τις πουλάνε ?
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου