Προς το περιεχόμενο

Μουρμουρες για δισκογραφικες


sergei

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπον, αγαπημενη μας συνήθεια, όλων εμας που ασχολούμαστε με τη μουσική, ενεργητικα η παθητικα, ειναι να μουρμουραμε για τα κακώς κειμενα των δισκογραφικών όσο αφορα τις επιλογες μουσικών και ρευματων.

 

Τώρα με το internet και τα δεκαδες site που ο καθένας μπορει να ανεβασει τα mp3 του, μας δίνεται η ευκαιρια να ακουσουμε πολλα πραγματα.

Εχω σπαταλησει κι εγω πολλες ωρες για να ακουσω τι κανουν τα συγκροτήματα και οι σολο καλιτεχνες που θελουν να προβάλλουν τις ιδεες τους με αφτόν τον τροπο

 

Και επειδη απο τότε που θυμαμαι τον εαυτό μου να παρακολουθεί την μουσική ακουω για τις δισκογραφικέσ που αδικουν τους μουσικούς και με αυτόν τον τρόπο πανε πολλα μεγαλα ταλεντα χαμενα, ψαχνω στις ιστοσελιδες να βρω όλα αυτα τα μεγαλα ταλεντα

ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ.

 

Εξηγώ:

εχοντας ακουσει το 70% των δειγματων στο musicwave.gr και στο rock-underground.gr, πανω απο 40 συγκροτήματα (ελληνικα) στο myspace.com, και αρκετα απο διαφορα αλλα αδεσποτα, έχω ξεχωρίσει συνολικα 7-10 συγκροτήματα ή δημιουργούς.

 

Όλοι οι υπολοιποι ανληκουν σε μια ή περισσοτερες απο τις παρακατω κατηγορίες:

1. Χαζες συνθεσεις σε Am η C που θα ήταν υπεροχες αν πήγαιναν στην eurovision junior. εδώ ταιριαζει η ατακα φιλου κιθαρίστα κατα τη διάρκεια μια πρόβας:"αυτο το λα μινορε το εχουμε μαμήσει"

2. συγκροτήματα που νοσταλγούν τις εποχες δοξας των τρυπών και νομιζουν οτι αν αντιγράφουν το ύφος και τη φωνή του αγγελακα κανουν κατι καλο. (ο αγγελακας ειναι ενας, ειναι πολυ καλος σε αυτο που κανει αλλα δεν χρειαζόμαστε κλώνους του)

3.συνθέσεις μονοτονες μονοτονες και μονοτονες οπου το μονο που αλλαζει ειναι ποσα οργανα παιζουν καθε φορα(καλο πραγμα η ενορχήστρωση αλλα πρεπει να εχεις και συνθεση καλή για να την ενορχηστρώσεις)

4.πομπώδεις αλλα εντελώς ανούσιοι στιχοι.

5.ερώτικοι στιχοι που όλο 'αγαπάνε'

6.στοιχεία "progresive" τα οποια δεν μπαινουν για να στιρίξουν η να ανεβάσουν τη συνθεση, αλλα δειχνουν να μπαινουν απλα για να μπουν.

7.γενικα κακες φωνες

8.φωνες χωρις χαρακτηρα

9.στιγνή και στειρα αντιγραφή μουσικών ρευματων

 

Αυτα μου ήρθαν τώρα, βαριέμαι να σκεφτώ αλλα, ειναι αλλωστε τα πιο σημαντικα.

 

Μήπως τελικα δεν μας φταινε οι δισκογραφικές αλλα εμεις που με το που θα βρούμε μια ακολουθεία που καθεται καλα στο αυτί, νομιζουμε οτι ειμαστε οι pink floyd με τους beatles και τους led zeppelin μαζι

 

ΥΣ1.Δεν βγάζω τον εαυτό μου και το συγκρότημα μου εξω απόλα αυτα

ΥΣ2.Ειναι και θέμα γουστου όλα αυτα αλλα δεν νομιζω οτι αν καποιος εχει τη γενική εικονα στο μυαλό του θα μεινει ευχαριστημενος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μήπως τελικα δεν μας φταινε οι δισκογραφικές αλλα εμεις που με το που θα βρούμε μια ακολουθεία που καθεται καλα στο αυτί' date=' νομιζουμε οτι ειμαστε οι pink floyd με τους beatles και τους led zeppelin μαζι

 

[/quote']

 

Για τα υπόλοιπα δεν θα πω καθώς τίθεται και θέμα προσωπικού γούστου. Αλλά σε αυτό συμφωνώ απολύτως. Με 1 ψιλοκαλό τραγούδι πάει τα καβαλήσαμε το καλάμι! Αν μας πει και κάποιος τρίτος 1 καλή γνώμη; Πάει τέρμα αυτό ήταν! έχω παράδειγμα φίλων που ετοίμασαν μερικά καλά τραγούδια και μόλις τους το είπαν μερικοί ακόμα το αποτέλεσμα ποιο ήταν; Να μην δέχονται να βάλουν τα τραγούδια τους σε συλλογή σε περιοδικό (και είχαν αρκετές προτάσεις!) για να μην ευτελιστούν τα κομμάτια! 8O

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι οι υπολοιποι ανληκουν σε μια ή περισσοτερες απο τις παρακατω κατηγορίες:

1. Χαζες συνθεσεις σε Am η C που θα ήταν υπεροχες αν πήγαιναν στην eurovision junior. εδώ ταιριαζει η ατακα φιλου κιθαρίστα κατα τη διάρκεια μια πρόβας:"αυτο το λα μινορε το εχουμε μαμήσει"

2. συγκροτήματα που νοσταλγούν τις εποχες δοξας των τρυπών και νομιζουν οτι αν αντιγράφουν το ύφος και τη φωνή του αγγελακα κανουν κατι καλο. (ο αγγελακας ειναι ενας' date=' ειναι πολυ καλος σε αυτο που κανει αλλα δεν χρειαζόμαστε κλώνους του)

3.συνθέσεις μονοτονες μονοτονες και μονοτονες οπου το μονο που αλλαζει ειναι ποσα οργανα παιζουν καθε φορα(καλο πραγμα η ενορχήστρωση αλλα πρεπει να εχεις και συνθεση καλή για να την ενορχηστρώσεις)

4.πομπώδεις αλλα εντελώς ανούσιοι στιχοι.

5.ερώτικοι στιχοι που όλο 'αγαπάνε'

6.στοιχεία "progresive" τα οποια δεν μπαινουν για να στιρίξουν η να ανεβάσουν τη συνθεση, αλλα δειχνουν να μπαινουν απλα για να μπουν.

7.γενικα κακες φωνες

8.φωνες χωρις χαρακτηρα

9.στιγνή και στειρα αντιγραφή μουσικών ρευματων

 

Αυτα μου ήρθαν τώρα, βαριέμαι να σκεφτώ αλλα, ειναι αλλωστε τα πιο σημαντικα.

 

Μήπως τελικα δεν μας φταινε οι δισκογραφικές αλλα εμεις που με το που θα βρούμε μια ακολουθεία που καθεται καλα στο αυτί, νομιζουμε οτι ειμαστε οι pink floyd με τους beatles και τους led zeppelin μαζι

 

ΥΣ1.Δεν βγάζω τον εαυτό μου και το συγκρότημα μου εξω απόλα αυτα

ΥΣ2.Ειναι και θέμα γουστου όλα αυτα αλλα δεν νομιζω οτι αν καποιος εχει τη γενική εικονα στο μυαλό του θα μεινει ευχαριστημενος[/quote']

 

Συμφωνω απολυτα.......!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξέχασα να αναφέρω τις cover bands και τις tribute bands

 

ενταξει οι πρώτες μπορει να χρειαστουν σε μαγαζια που εχουν προγράμματα με διασκευες, αλλα ποιο το νοημα να ηχογραφήσεις και να μου το βαλεις στο internet, απο τη στιγμή που κανεις επανεκτέλεση και οχι διασκευή. με την λογική αυτή καλύτερο δεν θα βγει, το ίδιο καλο δεν θα βγει, αρα κρατα το για τον εαυτό σου.

 

Για τις δεύτερες μου ήρθε στο μυαλο το εξής: όταν ο gilmour εφτιαξε pink floyd tribute band (το εμπορικο ονομα ήταν pink floyd(1987)) του πήρε 8 χρόνια να βγάλει ήχο pink floyd. και θα πας εσυ ρε κακομοιρη να βγάλεις ήχο pink floyd doors beatles και δεν ξέρω κι εγώ τι αλλο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ sergei, υπάρχει κάτι που σου έχει διαφύγει: η χρησιμότητα του ανεξάρτητου δισκογραφικού κινήματος δεν αφορά χώρες με (σχεδόν) μηδαμινή μουσική προσφορά, όπως η Ελλάδα. Αφορά χώρες στις οποίες υπάρχουν συνθέτες με την επιθυμία να προσφέρουν έξω από το mainstream και στις οποίες (επίσης) υπάρχει κοινό για να συντηρήσει τέτοιες προσπάθειες.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ακριβώς λέω κι εγω. Οτι δεν μας φταινε οι δισκογραφικες, αλλα εμεις που ασχολουμαστε με τη μουσικη, κυρίως δημιουργικα αλλα και ως ακροατες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ακριβώς λέω κι εγω. Οτι δεν μας φταινε οι δισκογραφικες' date=' αλλα εμεις που ασχολουμαστε με τη μουσικη, κυρίως δημιουργικα αλλα και ως ακροατες.[/quote']

 

Ε ναι βρε... τώρα το κατάλαβες; Πάντα εμείς φταίμε, πως είναι δυνατόν να φταίει οποιοσδήποτε άλλος;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε τοτε γιατι μουρμουραμε και τα ριχνουμε στις δισκογραφικες? :)

 

Υπάρχει ένας ωραίος διάλογος ανάμεσα στη Γκλεν Κλόουζ και τον Τζων Μάλκοβιτς (στη ταινία "Επικίνδυνες Σχέσεις"). Ο Μάλκοβιτς είναι μέγας εραστής και ρωτάει την Γκλεν Κλόουζ: "Γιατί άραγε πάντα κυνηγάμε αυτές που μας αποφεύγουν;". Οπότε αυτή του λέει: "Ανωριμότητα;". :) :) :)

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[quote="Wow!"

 

Υπάρχει ένας ωραίος διάλογος ανάμεσα στη Γκλεν Κλόουζ και τον Τζων Μάλκοβιτς (στη ταινία "Επικίνδυνες Σχέσεις"). Ο Μάλκοβιτς είναι μέγας εραστής και ρωτάει την Γκλεν Κλόουζ: "Γιατί άραγε πάντα κυνηγάμε αυτές που μας αποφεύγουν;". Οπότε αυτή του λέει: "Ανωριμότητα;". :) :) :)

 

ΚΑΛΟ :wink:

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου