Προς το περιεχόμενο

drumplus

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    95
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή drumplus

0

Φήμη

  1. Ευχαριστώ, αν και θα έπρεπε να υπάρχει ειδοποίηση....
  2. Σήμερα τόπαθα κι εγώ και δεν υπάρχει καμία ειδοποίηση...
  3. +1 στην αρχική ανάρτηση. Εχουν χαθεί πάρα πολλές αξιολογήσεις γιατί δεν ξέραμε σε ποιόν να απευθυνθούμε...
  4. drumplus

    R.I.P. Lou Reed

    Όσο ακούμε την μουσική του θα μένει για πάντα ζωντανός, ο ήρωας της νιότης μας που ποτέ δε μας πρόδωσε. Απλά έφυγε για ακόμη μια βόλτα στην άγρια πλευρά...
  5. Μόλις το έμαθα. Τεράστια θλίψη. Και η τραγική ειρωνεία είναι ότι χρόνια τώρα τον πόνο της ψυχής μόνο η δικιά του μουσική μπορεί να τον γλυκάνει. Blues,Jazz,rock και country μαζί, μείγμα θείας έμπνευσης, στα κομμάτια του θα καταφύγω πάλι. Καλό ταξίδι και ευχαριστούμε. Είθε ο δρόμος σου νάναι αντάξιος των τραγουδιών σου.
  6. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.. Οι ηθοποιοί θα είναι παιδιά γυμνασίου, οπότε μάλλον δεν θα έχουν και πολύ δυνατή φωνή, οπότε έχετε δίκιο, είναι δύσκολη φάση, αλλά πιστεύω όχι ακατόρθωτη.georgekz750 τι ακριβώς εννοείς <<Ενα γραφικο eq 31 περιοχων στο μαστερ θα σου δωσει καποιες λυσεις>>? Απέκλεισα από την αρχή την λύση μικροφώνων κεφαλής για λόγους ελευθερίας αλλά κυρίως κόστους και ηχητικής προσέγγισης. Στο φινάλε δεν νομίζω να είμαι ο πρώτος που αποπειράται την συνολική ηχοληψία σε ανοιχτό θέατρο με πυκνωτικά, απλά στο διαδίκτυο δυστυχώς δεν μπορώ να βρώ τίποτα. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι ας βοηθήσει.
  7. Σε μιά θεατρική παράσταση που θα γίνει σε ανοιχτό χώρο με 150-200 θεατές και 8 ηθοποιούς σκέφτομαι να εγκαταστήσω 3-4 πυκνωτικά μικρόφωνα για να πάρω τις φωνές. Τα ηχεία του PA ισχύος 1000 W, φυσικά θα είναι πολύ πιό μπροστά ώστε να μην μικροφωνίζουν.Η σκηνή είναι 6x4 τ.μ. και οριοθετείται στις τρείς πλευρές της από νοβοπάν ύψους 2 μ. Η μουσική θα είναι κονέρβα οπότε δεν χρειάζονται μόνιτορ. Αν έχει κάποιος σχετική εμπειρία ή εμπεριστατωμένη άποψη θα ήθελα τη γνώμη σας.
  8. O Νάκας έχει μισή τιμή όλα τα πιατίνια της zildjian. Είναι η καλύτερη περίπτωση για καινούρια.Υπάρχουν βέβαια και τα μεταχειρισμένα τα οποία αν είναι καλής σειράς και δεν έχουν τα προβλήματα που είπε ο SF και ο hwept θα σε συντροφεύουν για τα επόμενα τουλάχιστον 50 χρόνια (αν βρείς κανένα τόσο παλιό το αγοράζω).
  9. Όχι ρε γμτ, με κατάλαβες. Ναι, ψεύδομαι ασύστολα με σκοπό να διαβάλλω την ΑΕΠΙ να φαλιρίσει,να σταματήσει να σου πληρώνει δικαιώματα, με αποτέλεσμα να μείνεις στη ψάθα και να μη σε θέλει καμιά γκόμενα έτσι γκρινιάρης άσχημος και γέρος(το πιτσιρικάς ήταν παραλλαγή) που είσαι, οπότε να μετακομίσεις στη Β.Κορέα όπου θάχεις τουλάχιστον ένα πιάτο φαΐ.Σατανικό σχέδιο ε, δεν μπορείς να πεις.
  10. Πράγματι τα χρόνια παιρνούν, αλλά πάντα θυμάσαι την πρώτη φορά που προσπάθησες να δημιουργήσεις κάτι και σε πιάσανε κορόιδο.Είναι μαθήματα ζωής που καθορίζουν και την παραπέρα πορεία σου. Μπορεί κάποιοι τωρινοί πιτσιρικάδες νάχουν συμφέρον η να βολεύονται και λογικό είναι να υπερασπίζονται την ΑΕΠΙ και τον καπιταλισμό.Ελπίζω μεγαλώνοντας να μη προσγειωθούνε ανώμαλα.Ανάμεσα στο Μπουμπούκο και τον Στάλιν εξ άλλου έχει και κάποιες άλλες καταστάσεις.Φιλικά πάντα.
  11. Θα παραθέσω απλά την προσωπική μου εμπειρία.Το σωτήριον έτος 1981 ηχογραφήσαμε ένα 45άρι μέ δυό τραγούδια (στοίχους-μουσική)τα οποία και κατοχυρώσαμε στην ΑΕΠΙ.Η κατοχύρωση μας κόστισε τότε 30.000 δραχμούλες τα οποία και πληρώσαμε στην ΑΕΠΙ.Για να έχετε μιά αίσθηση της τότε αγοραστικής αξίας, όλα τα υπόλοιπα έξοδα του δίσκου (ηχογράφηση,κόψιμο βινυλίου,εξώφυλλα κλπ) ήταν περίπου 50.000.Ο δίσκος μπορεί να μήν έγινε hit,αλλά σε ένα χρόνο πουλήσαμε όλα τα κομάτια που βγάλαμε, και τα τοπικά ραδιόφωνα έπαιζαν για χρόνια τα δύο τραγούδια μας.Από την ΑΕΠΙ εισπράξαμε οι τρείς δημιουργοί αν θυμάμαι καλά το ιλιγγιώδες ποσόν των 3.000 δρχ.Από τότε δεν έδωσε κανένα σημείο επαφής.... Αποψή μου είναι ότι αν πρέπει να υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα αυτά θα πρέπει να τα διαχειρίζεται αποκλειστικά ένας δημόσιος φορέας ώστε να μπορεί να παίρνει ο καθένας αυτά που του αναλογούν.Όσο για την τελευταία διαφωνία,σύμφωνα και με τον Αριστοτέλη ο Ανθρωπος είναι πολιτικό όν, οπότε και ολες οι συζητήσεις είναι πολιτικές, ή τουλάχιστον περιέχουν το σπέρμα της πολιτικής.
  12. Περικλή στη θέση σου δεν θάβαζα στοίχημα γι' αυτό.Αυτονόητα μπορεί να είναι για λίγους.Στους περισσότερους ο εγωισμός δεν αφήνει και πολλά περιθώρια....
  13. Συγχαρητήρια.Πολύ ωραία συνέντευξη, κατευθείαν στην ουσία της μουσικής, αλλά και μιά διαφορετική ματιά από την πλευρά του drummer-παραγωγού.Φοβερό το απόφθεγμα για τον μετρονόμο.Σε αρκετά σημεία για τον ρόλο του drummer και γενικά του μουσικού στη μπάντα ταυτίζεται και με τον Μιχάλη τον Καπηλίδη με άλλα λόγια.Δεν μας είπατε που τον πετύχατε.Πάντως και πάλι μπράβο.Συνεχίστε τη καλή δουλειά και με άλλους καταξιωμένους drummer, αλλά και και γιατί όχι και άσημους που αξίζουν και έχουν κάτι διαφορετικό να δώσουν.
  14. gdevelek, στα προφανή τη πατάς συνήθως.Κάποιες δεύτερες γνώμες μερικές φορές είναι απαραίτητες και σ' ευχαριστώ για τη δικιά σου. Loki σ' ευχαριστώ κι εσένα, κι όλα τάλλα νερό κι αλάτι που λένε και στα μέρη μου.Αφού συμφωνούμε όλοι....τέλος καλό όλα καλά.
  15. Αφού ρωτάς καλοπροαίρετα....Λυπάμαι αν σου έδωσα την εντύπωση ότι δεν ξέρω τι να κάνω.Είχα την εντύπωση πάντως ότι το forum υπάρχει ακριβώς για ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών και αλληλοβοήθειας. Από αυτά που λές παρακάτω συμπεραίνεται ότι κατάλαβες ότι ήθελες.Βέβαια η άποψη να υπάρχουν κονσόλες σε αίθουσες που υπάρχουν μόνο ηχεία είναι πολύ πρωτοποριακή, και θα βρεί σίγουρα πολλούς μιμητές στίς μέρες μας. Παρακαλώ όποιος έχει να πεί κάτι ουσιαστικό......,αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να αναλώσει κανείς τον πολύτιμο χρόνο του.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου