Προς το περιεχόμενο

10 tips για να γίνετε ένας επιτυχημένος επαγγέλ. drummer


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτά που περιγράφεις είναι ο ορισμός του "μαλάκα" στην απάντησή μου. Είπα πως δεν λέω να είσαι "μαλάκας", αλλά να είσαι όσο γίνεται ο εαυτός σου.

 

Τόσο ώστε να μπορείς να δουλεύεις και παράλληλα να διατηρείς τον αυτοσεβασμό σου, για να σε σέβονται και οι άλλοι. Πάντα υπάρχουν συμβιβασμοί, αλλά υπάρχουν και όρια.

Για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, την σημερον ημερα, ΔΕΝ υπαρχουν θεσεις εργασιας οπου μπορεις να εργαζεσαι επαρκως, και παραλληλα να διατηρεις τον αυτοσεβασμό σου.

Υπαρχουν ελαχιστες θεσεις οπου πρεπει να κανεις λιγο τον μαλακα (αλλα σε σημειο που δεν εξεφτελιζεσαι) και αρκετες οπου πρεπει να τον κανεις πολυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα !!Αργησα λιγο να γραψω για ενα θεμα που με ενδιαφερει .Σε γενικες γραμμες συμφωνω με τον Βαγγελη και τον Σπυρο που ειναι και παλιοι επαγγελματιες και τα ξερουν απο πρωτο χερι.Το ιδιο ημουν και εγω μεχρι προσφατα.Τωρα πλεον ΔΕΝ υπαρχουν οι θεσεις η οι δουλειες για να βιοποριστεις.Μπραβο στον Βαγγελη που το ξεκινησε !!

Θα γραψω ομως για κατι τυπους που ειναι μαλλον νεοτευκτοι ''επαγγελματιες  δασκαλοι '' (εγω δεν ημουν ,ειμαι  ουτε και θα ειμαι ποτε) που  χρεωνουν τα 45 λεπτα η και την ωρα με 10 ευρω.(Βαγγελη τα διαβαζεις;;; στις αγγελιες ;;;

Παιδια η εχει πεσει πολυ πεινα η οι ανθρωποι δεν αξιζουν η και εγω δεν ξερω τι αλλο συμβαινει!!

Επισης ενας λογος που τα live που καναμε απο 20 -30 ανα ετος με αμοιβη κανονικη τα τελευταια χρονια (2000- 2010  προ ''κρισης'' δηλαδη) εχουν πεσει στα 4 αντε 5  ανα  ετος( ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ LIVE ΜΕ ΜΠΑΝΤΑ οχι σεσσιον) !!!Ειναι οτι τα νεα φυντανια και οι ερασιτεχνες μαζευουν το συγγενολοι + φιλους τους σε ενα μαγαζι με εξευτελιστικη αμοιβη η και το ρεζιλι της πορτας  κοβοντας τις εμφανισεις

επαγγελματιων η και ημιεπαγγελματιων μουσικων.Οι δε μαγαζατορες (ο Θεος να τους κανει ) εχουν την λογικη :ΟΚ μαγκες φερνετε τα ατομα και αναλογα την πορτα θα πληρωθειτε .Ενταξει μια φορα ηρθαν δυο ξαναηρθαν τριτη ομως δεν ερχονται για τι θα σε φανε στην μαπα  και αφου δεν σε ξερει ουτε η μανα σου θα παρεις δρομο κοβοντας ομως τα μεροκαματα των επαγγελματιων.

Δεν ειμαι πλεον επαγγελματιας αλλα σε τετοια θεματα ειμαι στυγνος !!

Ακομα και τωρα να παιξω καπου εχω ενα μινιμουμ αξιοπρεπους αμοιβης.

Το αλλο δε ειναι οτι πολλοι μεγαλοι στην ηλικια εχουν μπαντες (καλες η κακες )και κανουν την ιδια δουλεια με τους πιτσιρικαδες .Αν οι μικροι ειναι για επιπληξη οι μεγαλοι ειναι για καρπαζιες .(μονιμη δικαιολογια τους : Ε ..να το κανουμε για την πλακα μας ,για την μουσικη (;;;;;) κλπ.

Εχω ακουσει και εχω παρει 1-2 φορες αμοιβη 20 ευρω  (που ηταν και το φιναλε και για την μπαντα αλλα και για τα συγκεκριμενα μαγαζια!!γιατι αλλα ειχαμε κανονισει και αλλα πηραμε)

Η δωρεαν εμφανιση δικαιολογειται κατα την αποψη μου μονον για φιλανθρωπικους σκοπους η για ενφανιση σε ιδιωτικο χωρο που δεν σερβιρει ποτα με αμοιβη κλπ.Αυτα τα γκρινιαρικα ειχα να γραψω  αλλα ειναι βιωματα που νομιζω οτι θα χρειαστουν οι φερελπιδες νεοι επαγγελματιες μουσικοι!! :laugh:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ με ολο το σεβασμο.Διαφωνω με το παραπανω.Είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης.Πχ οτάν πηγαινω εγώ και ζητάω αμοιβή 50-60 e το live που ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ είναι εις γνώση ΚΑΙ του μαγαζατορα ΚΑΙ του ακροατη-πελατη οτι δεν θα ακούσει τους Rolling Stones....αρα δεν θα πρεπει να υπάρχει και η ανάλογη απαιτηση.Συμφωνώ βέβαια οτι οι γνωστοί θα έρθουν μια δυο τρεις και μετα τέλος αλλά...αυτό είναι απόφαση του κάθε εργοδότη.Δε νομιζω οτι τρώνε τη δουλεια απο κάποιον επαγγελματία απο τη στιγμη που και ο επαγγελματίας έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει το κασέ του στις συνθήκες της σημερινής πραγματικοτητας η τελοσπαντων να το αναζητήσει εκεί που οι συνθήκες το επιτρέπουν.Σχετικα με τα tips θα συμφώνησε 100/100 με τον operator. Και φυσικά θα χρειαστεί να κάνουμε πολλές φορες το μαλακα...

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο βασικοτερος λογος που "ποναει " καθε μουσικο να πρεπει να κανει το μαλακα ειναι νομιζω η καλλιτεχνικη του ακεραιοτητα {artistic integrity}, σε σχεση με εναν απλο εργαζομενο σε μια πρωινη δουλεια που απλα δουλευει για το μισθο του.

 

Kαθε σοβαρος μουσικος, συνηθως εχει αφιερωσει τοσο πολυ χρονο στο να φτιαξει τον ηχο του, να αναπτυξει τεχνικη κ ιδεες..που ειναι πραγματικα δυσκολο να καταπιει  κ να εφαρμοσει την αποψη ενος μαεστρου /bandleader..πανω απο την δικη του.

 

Θυμηθηκα το σοφα λογια ενος μπουζουξη πριν απο χρονια που μου ειχε πει...

"Η καλλιτεχνικη σου ακεραιοτητα τελειωνει εκει που ξεκιναει του μαεστρου". με απλα λογια...δεν πα να χτυπιεσαι...καποιος αλλος παντα θα εχει το τελευταιο λογο.

Μοναδικη εξαιρεση οταν ο drummer ειναι μεγαλυτερο ονομα απο το μαεστρο η το ονομα..{βλ Μanu Katche - X. Aλεξιου..}

 

...και ο μαεστρος να εχει αρχ...και να  εχει απολυτη αποψη σε αυτο που θελει κ να μπορει να την εκφρασει. παει στο δαιβολο...αντε να το καταπιεις...

το χειροτερο ειναι να σου τυχει ο bandleader να ειναι ο τραγουδιστης κ να μην ξερει νοτα..

..και να σου ζηταει στο ρεφρεν να παιξεις βροχη...και το bridge..να κανω την αστραπη!!

{ηθελε απο 8α στο κουπλε να παιξω 16α στο ρεφρεν και 4α στο Bridge} ::) ???

 

Ο λογος ομως που πρεπει ολοι να μπορουμε να κανουμε το μ...οσο δυσκολο κι αν ειναι...

ειναι η συνεχης αυξανομενη προσφορα απο μουσικους και η χαμηλη ζητηση.

Με απλα λογια παλι...ουδεις αναντικαταστος πλεον.

Αυτο ριχνει τα μεροκαματα και αυτο θεωρω οτι αναγκαζει καθε νεο μουσικο να γινει "πεταει ο γαιδαρος...πεταει.."

Οσο λες ναι..εισαι ο καλυτερος..

Μολις ...αρχισεις τα οχι...ξαφνικα δεν κανεις.

 

θυμηθηκα και αυτο...τελικα δεν κανουμε μονο εμεις το μ....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μοναδικη εξαιρεση οταν ο drummer ειναι μεγαλυτερο ονομα απο το μαεστρο η το ονομα..{βλ Μanu Katche - X. Aλεξιου..}

Εγω άλλα εχω ακουσει.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω άλλα εχω ακουσει.

Eγω εχω ακουσει για Take it or leave it παιξιματα..

Δεν μπορω να επιβεβαιωσω τιποτα ομως ..δεν ημουν εκει.

Στο ντοκυμαντερ του Satriani {για τον ομωνυμο του δισκο} που παιζει{reel}...εχει παλι ενα ιδιο υφακι.Κοντεψε να παρει ποδι απο το σεσσιον..

Ο Joe δεν τον γουσταρει καθολου..αν και {κατ εμε} του κανει εξαιρετικο παιξιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκάθαρα παντως όλα ειναι θέμα προσφοράς και ζήτησης, για τα υπόλοιπα μπορούμε να μιλάμε και να φιλοσοφούμε για μέρες.

 

Το αρχικό post το βρίσκω πολύ σωστό, με την έννοια οτι χρειάζεται να κανεις τον μαλακα, μέχρι να πετύχεις κάτι, αυτό υπάρχει σε όλες τις δουλειές (ανεξαρτητα με το αν ειναι καλό ή κακο).

 

Καταλαβαίνω τους επαγγελματιες μουσικούς που έχουν επενδύσει άπειρες ώρες στο όργανό τους, όπως καταλαβαίνω και τους ημιεπαγγελματιες (= αυτοί που κανουν φτηνα μαθηματα ή αυτούς που έχουν μια μπαντα και γουστάρουν να παίξουν τσάμπα ή για λίγα χρήματα, σενα μαγαζι για την πάρτη τους)

 

Στην Ελλάδα ζούμε, καπιταλισμό έχουμε, προσφορά και ζήτηση είναι όλα.

 

Και για να φιλοσοφίσω λίγο,

αν τα μεροκάματα ήταν υψηλά τα μαγαζιά δεν θα έκαναν λάηβ παρα μόνο αν ήταν σίγουροι οτι θα έβγαζαν κέρδος οπότε με λίγα λάηβ δεν θα έβγαιναν => αρα θα έκλειναν και μετα θα γκρινιάζαμε ότι δεν έχουμε μαγαζια να παίξουμε, θα κάναμε νέα συζήτηση για προσφορά και ζήτηση και φυσικά φιλοσοφία επι του θέματος. μην ξεχνάτε ότι σε αυτά τα εδάφη γεννήθηκε η φιλοσοφία!  ;D ;D ;D

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν είσαι σεσιονάς, hired gun κ.λπ., εργάζεσαι σε ένα χώρο με συγκεκριμένους κανόνες και υπάρχει ‘αφεντικό’ που θα σου πει αυτός/η τι θέλει από σένα. Βαθμός καλλιτεχνικής ελευθερίας  0 έως 10, αναλόγως με το ‘αφεντικό’. Μπαίνεις στη λογική ενός μέλους μιας συμφωνικής ορχήστρας, όπου το 16o βιολί δεν διανοείται καν να απευθυνθεί στο μαέστρο, ειδικά αν έχει στο μυαλό του μια πρόταση του τύπου “Εεε, στο δεύτερο μέρος νομίζω ότι θα έπρεπε να…”. Και το 16ο βιολί της Φιλαρμονικής της Βιέννης (π.χ.), έχει φάει τη μισή ζωή του επάνω στο όργανο.

Δεν κάνεις το μαλάκα. Κάνεις μια δουλειά.

 

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου