Προς το περιεχόμενο

savvas-kinetic

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    52
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Αθήνα

Συμμετοχή savvas-kinetic

0

Φήμη

  1. Ευχαριστώ για τις προτάσεις παιδια. Διστυχώς είναι απόλυτα προβληματικός ο driver (ας το έχετε υπόψη σας όσοι τυχόν θέλετε να την αγοράσετε) Σε καινούριο pc με νέα εγκατασταση, προδιαγραφές πολύ ανώτερες από αυτές του κατασκευαστή απλά "ψευτοδουλεύει" μέχρι να της κατσει κάτι στραβό οπότε αποσυνδέεται μόνη της και επανέρχεται μόνο με power off και διαΚόπτη στο PC. Ουδείς γνωρίζει κάτι νεότερο και το χειρότερο όλων η ίδια η Tascam σε mails μου με γείωσε... Πληρης απογοήτευση...αλλά δεν πειράζει, ποιός είναι ο μαθών? Ο παθών!! (ποτέ ξανα νεοφερμένο προιόν!!)
  2. Παιδιά καλησπέρα. Δεν ξέρω ποιοι απο εσάς έχετε κάποια εμπειρία από τη συγκεκριμένη κάρτα. Αγοράστηκε πρίν μια εβδομάδα, εγκαταστάθηκε κανονικά, όλα έδειξαν καλά....αλλά σε κάθε έναρξη audio εφαρμογης ακούς ένα ενοχλητικό click αρκετά δυνατό, είναι σαν αν αποσυνδέεις την κάρτα και να τη συνδέεις πάλι. Το λειτουργικό είναι windows xp pro sp3 η εγκατάσταση καινούρια, ο processor intel core2duo 2.8 , η mobo Asus P5N73-AM. To σύστημα τηρεί τις προδιαγραφές της καρτας σε απόλυτη μορφη. Η αντιπροσωπεία αγνοεί το θέμα, εναλλακτικός driver δεν υπάρχει ακόμα. Καμιά ιδέα?
  3. Καλησπέρα φιλαράκι. Με μπασίστα (πολύπαθο) μιλάς... Ακου και την άποψη κάποιου που στα γεράματα έβαλε μυαλο και πέταξε τα κουτιά από τον 3ο. Αν έχεις το χώρο πάρε το θηρίο που θές. Ακόμα και ΜΙΑ φορά να χρειαστει να παίξεις live/studio/recording με αυτό θα ξέρεις ότι δε θα φοβάσαι τιποτα. Και στο σπίτι δεν πειράζει...παίξε στο 1, παίξε εκεί που μπορείς να παιξεις. Υπάρχει το γνωστο γνωμικό. "Καλύτερα να παίζεις στο 1 και να γ...μας παρά στο 5 και να παραμορφώνεις". Μπάσο. ϊσωσ μία φορά στη ζωή σου να θελήσεις να βάλεις μια βαρια τονικότητα σε ένα κομματι και να μην την έχεις. Προτίμησε λοιπόν το 5-χορδο και άσε τη low B να κάθεται μέχρι να σου χρειαστεί (και πίστεψέ με...με αυτά που θέλεις να παιξεις θα σου χρειαστεί!)
  4. Το μόνο πακέτο είναι ΄΄οτι το ebay είναι στα Γερμανικά και δεν βγάζω άκρη...πρώτη φορά προσπαθώ να αγοράσω κάτι άπό το ebay. Όποια βοήθεια ευπρόσδεκτη!
  5. Το χτυπάω αλύπητα!!!! Ειμαι πάνω από το ebay από το απόγευμα! Αυτό το μπάσο ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩ!!!!! (κι ας έχω 5) Ρε παλικάρια...εκτός από τον Rudy Sarzo το ξέρετε ότι το έχει τιμήσει και ο Clief Burton?? Μπορεί να μην πάω διακοπές....αλλά θα το χτυπήσω όσο μπορώ.... Είναι και της "σειράς" μου (το 1990 αγόρασα από το ΝΤΟΡΕΜΙ το ARIA PRO II SLB SERIES και το είχε και αυτό εκεί. Βέβαια το SLB έκανε 60.000 δραχμές και το SB 250.000!!! Που τα είχαμε τότε αυτά τα λευτά????)
  6. Παιδιά καλησπέρα. Δέν ξέρω αν έχει ήδη αναφερθεί σε άλλο topic, μια ερώτηση σχετική με recording μπάσου. Θέλω να ηχογραφήσω μπάσο με πυκνωτικό μικρόφωνο. Ο εξοπλισμός θα είναι μια κεφαλή 180Watt, δύο καμπίνες 2χ10 και 1χ15 και ένα BEHRINGER Β2 PRO με έναν προενισχυτή, σε χώρο περίπου ενός κανονικού δωματίου (περίπου 3χ4) με ξύλινες επιφάνειες. Μπροστά από τις καμπίνες σκοπεύω να τοποθετήσω μια επιφάνεια από αφρώδες υλικό για να αποφύγω όσο γίνεται τυχόν αντηχησεις (περιγράφω την συνολική εικόνα) Προτείνεται? Έχει δοκιμάσει κανείς πυκνωτικό σε μπάσο? Ή τι άλλες προτάσεις θα μπορούσα να έχω? Σας ευχαριστώ πολύ!
  7. Σ'ευχαριστώ πολύ! Ναι! Επειδή μ'αρέσει αυτή η ιδέα ;D (ε...να μήν ξέρουμε σε τι σπίτι μένουμε?) λέω να κάνω μια καλή αναβάθμιση. Αλλά και επειδή έχω βαρεθεί να αντιμετοπίζω κατεστραμέτα setup σε καταστάσεις live (μια που κανένα από τα γνωστά μαγαζιά δεν ασχολούνται να έχουν τα μηχανήματα τους σε μια παραδεκτή κατάσταση).
  8. Παιδια καλημέρα! Θα ήθελα τα φώτα κάποιου σε ένα θέμα που αφορά τα Watt συνδιασμού καμπινών σε σχέση με τα Watt που "στέλνει" ενισχυτής. Κατευθείαν στην περιγραφή λοιπόν: Εχω ένα ενισχυτή μπάσου, κεφαλή, 300Watt στα 4Ω. Η κεφαλή αυτή οδηγεί δύο καμπίνες, μία 2χ10 και μία 1χ15. Έκαστη, βάσει manual, "κρατάει" 600Watt στα 8Ω. Οι δύο καμπίνες συνδέονται σε παράλληλη συνδεσμολογία με link καλώδιο, κάτι που, πάλι βάσει manual, μειώνει την αντισταση από τα 8 στα 4Ω, κάτι που συμβαδίζει νε τα Ω του ενισχυτή. Από τον ενισχυτή φευγει ένα καλώδιο το οποίο καταλλήγει την πρώτη καμπίνα και το link καλώδιο τροφοδοτεί την δευτερη. Η ερώτηση είναι η εξής. Πόσα Watt σηκώνει συνολικά το σύστημα 2 καμπινών? 600+600=1200 Watt/4Ω? Εάν δηλαδή αντικαταστήσω την κεφαλή με μία ... 700Watt/4Ω θα παίξει? Ή εκτός από τα Ω στην περίπτωση παράλληλης σύνδεσης ηχείων μειώνεται στο μισό και ο αριθμός των Watt που "κρατάει" το σύστημα, δηλαδή 600+600=1200/2=600Watt/4Ω? Είναι λίγο μπέρδεμα, άν μπορεί κάποιος ας με βοηήσει. Ευχαριστώ προκαταβολικά!
  9. Καλημέρα φιλαράκι. Λοιπόν, άκου και μια γνώμη από μπασίστα, (πολυπαθή) μια που θα γίνεις "συνάδελφος". -Μπάσο: Διάλεξε το μπασάκι που ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ κάθεται καλά. Που αισθάνεσαι ότι μπορείς να "αγκαλιάσεις" την ταστιέρα του με τα δάχτυλά σου και που δε θα "πεύτει" με το μπράτσο όταν το φοράς για να παίξεις, άρα δε θα σε κουράζει. Προτίμησε γνωστη μάρκα έστω κι άν οικονομικά βγαίνεις για τη φθινή της σειρά. Η Ibanez, και Yamaha φημίζονται και για την αξιοπιστία και για το "ζύγισμα" και για τη σχέση τιμής απόδοσης. Απόφυγε τυχόν εμφανισιακές "υπερβολές" (μύτες από εδώ, γωνίες από εκεί, διαόλους παραπέρα) και προτίμησε ένα όργανο καλοζυγισμένο, "σεμνότερο" ίσως εμφανισιακά αλλά βολικό σε όλα του, από τον τρόπο που "κάθεται" πάνω σου μέχρι τον τρόπο που θα το στήσεις στη βάση του όταν δεν παίζεις. -Ενισχυτής Κι εδώ προτίμησε μια γνωστή μάρκα. Να ξέρεις ότι συνήθως ο ενισχυτής μένει ενώ το μπάσο/κιθάρα φευγει με ένα νέο/νέα που θα σου "γυαλίσει". Καλύτερα να περιμένεις να μαζέψεις λίγα χρήματα και να πάρεις κάτι άλλο στιβαρότερο και ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ να έχει ικανά watt (40 δεν είναι τίποτα). Υπάρχει ένα ρητό: "Καλύτερα να παίζεις στο 1 και να γ...ας παρά στο 5 και να παραμορφώνεις". Και καλή δύναμη! Διάλεξες ένα από τα ωραιότερα όργανα! (και αυτό δε το λέω για να "έυλογήσω" τα γένια μας).
  10. Ναι, όπως είπες ΕΙΝΑΙ ενυπωσιακό, γιατι δεν ήταν. Και υπήρχε λόγος πίσω από αυτο. Κόπιες? Δεν ανέφερα κατι για κόπιες.
  11. Εννοείταο Marathon! Μιλάμε για ανταγωνισμό! Δεν έχουν θέση οι συναισθηματισμοί. Καλώς ή κακώς. (κακώς κατ'εμε). "Διαφιμίζουμε και πουλάμε". Αλλά συγνώμη...δε θα βγάλω έγω τα "σπασμένα" του κάθε "Καρχαρία".
  12. Σέβομαι τις απόψεις του φίλου Silot και θεωρώ ότι δίνει ένα διαφορετικό στίγμα από ό,τι επικρατεί σήμερα στην αγορά οργάνων (καλώς ή κακώς όλοι κινηγάμε το φθηνό). Υπάρχουν όμως και κάποια στοιχεία που έχουν καταγραφεί και δείχνουν ότι, ακόμα και σε αυτό το χώρο, το marketing είναι αυτό που καθορίζει την πορεία ενός προϊόντος και φυσικά την τιμή του. - Πόσοι γνωρίζουν ότι ένας σεβαστός αριθμός από πασίγνωστα brands όπως η Gibson και η Fender, πλήρωναν πολλά στα πρώτα και μετέπειτα χρόνια ύπαρξής τους, πολλές φορές τόσα όσα δεν τους επέτρεπε η τσέπη τους, σε γνωστους μουσικούς για να βγαίνουν και να "διαφημίζουν" τα προϊόντα τους? Μία κιθάρα που παίζεται από τον "Σάββα" δεν έχει και ιδιαιτερο όνομα στην πιάτσα, άν όμως παίζεται από τον "Page" είναι must, άρα και υψηλότερη στο χρηματιστήριο αξιών των μουσικών οργάνων. Την ίδια στιγμή που π.χ. η Stratocaster made in USA κατασκευαζόταν μπορεί και από 5 κομμάτια ξύλο, οι μαγνήτες της ήταν τυλιγμένοι με το χέρι και το ξύλο της...μπορούσε να ήταν ό,τι ήθελε (ο ίδιος ο Leo Fender είχε δηλώσει ότι έναν καιρό βάζανε ό,τι ξύλο μπορούσαν να πληρώσουν ή να βρούν). - Γνωρίζουμε μήπως πώς κατέληξαν brands σαν την STEINBERGER που εισήγαγε πραγματικές καινοτομίες στα έγχορδα με τη χρήση γραφήτη και όχi ξύλου, κάτι που έκανε τα όργανά της κυριολεκτικά αθάνατα (η STEINBERGER ήταν η ΜΟΝΗ εταιρεία στιν πλανήτη που έδινε lifetime warranty υλικών στα μπράτσα και στα σώματα των οργάνων της)αλλά ποτέ δε δέχτηκε να "διαφημιστεί" με τέτοιους τροπους? Αγοράστηκαν από μεγαλύτερους καρχαρίες και θαφτηκαν εν μία νυκτι. - Προφανώς επίσης λίγοι γνωρίζουν ότι τη 10ετία του 80 ή 90 "πρωτοεμφανιζόμενα" brands από την Απω Ανατολή όπως η Ibanez αντιμετόπισαν σοβαρό προβλημα στην είσοδό τους στην Αμερικάνική αγορά από Καρχαρίες της εποχής γιατι τα προϊόντα τους ήταν ισάξια ή και καλύτερα από τα Αμερικάνικα και με τεράστια διαφορά τιμής (για σκευτείτε...πόσες Αμερικάνικες μπαντες στη 10ετια του 90 έχετε δεί να παίζουν με Ibanez?). Θα μπορούσαμε να λέμε μέχρι αύριο τέτοιες ιστορίες... Αλλά το "ρεζουμε" είναι ένα. Βασικός κανόνας του marketing "Κανε το προϊόν να είναι αναφορά" Ο ίδιος κανόνας που στην Αμερική έκανε το φωτοτυπικό να ονομάζεται "Xerox machine"...
  13. Aν θα παίξεις με τα δικά σου.. ε μια εναλλακτική στην περίπτωση που θα σε κρεμάσει η κεφαλή σου τη θες. Επειδή όμως εμείς οι μπασίστες (μπασίστας κι εγώ όπως θα κατάλαβες) εκτός από δισεύρετοι ;D είμαστε και "ευκολοι" ηχητικά στην -πιθανή, όλα γίνονται- περίπτωση που θα σε κρεμάσει και η καμπίνα σου δίνεις το καλώδιο στον ηχολήπτη και σε βγάζει connect στο PA με χαμηλότερο volume βέβαια, αλλά τουλάχιστον δεν κοιτάς τους άλλους να παίζουν.
  14. Κανόνας 1ος: Πάντα σε live έχεις backup σε ο,τι μπορεί να χαλάσει (δηλαδή σε όλα ;D) Κανόνας 2ος: Μάθε καλά τον πρώτο κανόνα. ;D ;D Εγώ μιλάω για την περίπτωση που ένα BACH σου φανεί τόσο τίμιο που του δίνεις προτεραιότητα σε μια "σοβαρή" κατάσταση αλλά ... έσπασε ο διάολος το ποδάρι του και δε είσαι 100% καλυμένος σε περίπτωση πανικού. Ας είναι. Πάντως ο φίλος Evris πιστεύω ότι έδωσε ένα καλό στίγμα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου