Προς το περιεχόμενο

Jasemeister

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    7.394
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Σύντομα κοντά σας
  • Day job
    j-o-b
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Jasemeister

Noizholic

Noizholic (4/4)

1

Φήμη

  1. Ημ/νία: 01:48 - 06/09/10 Εισαγωγή: Χρησιμοποιείς κάποιο λογισμικό Sequencer (Cubase, Nuendo, Sonar, κ.α.) ή Modelling Software (Guitar Rig, Amplitube, κ.α.) και υπάρχει πρόβλημα συγχρονισμού στα tracks ή αισθητή καθυστέρηση μεταξύ της στιγμής που θα παίξουμε μια νότα και της στιγμής που θα ακουστεί από τα ηχεία σου; Χρησιμοποιείς κάποιο λογισμικό Sequencer (Cubase, Nuendo, Sonar, κ.α.) ή Modelling Software (Guitar Rig, Amplitube, κ.α.) και υπάρχει πρόβλημα συγχρονισμού στα tracks ή αισθητή καθυστέρηση μεταξύ της στιγμής που θα παίξουμε μια νότα και της στιγμής που θα ακουστεί από τα ηχεία σου; Είναι το λεγόμενο latency (χρόνος καθυστέρησης). Διορθώνεται εύκολα με τους κατάλληλους οδηγούς (drivers) ASIO4ALL από το http://www.asio4all.com/. Μετά την εγκατάσταση πάμε στις ρυθμίσεις και πειραματιζόμαστε μειώνοντας το buffer μέχρι να ελαχιστοποιηθεί η καθυστέρηση χωρίς να έχουμε παραμορφώσεις στον ήχο. Πού οφείλεται το latency; Μια κάρτα ήχου μετατρέπει σήματα από αναλογικά σε ψηφιακά (ηχογράφηση) και το αντίστροφο (αναπαραγωγή). Η μετατροπή αυτή δε γίνεται στιγμιαία, θέλει κάποιο (μικρό) χρονικό διάστημα. Αν το σήμα αυτό περάσει από κάποιο στάδιο επεξεργασίας (προσομοίωση ενισχυτών, εφέ, κτλ) τότε ο χρόνος αυτός αυξάνεται. Π.χ. το σήμα μιας κιθάρας στο Line in μιας κάρτας ήχου θα περάσει πρώτα από το στάδιο της ψηφιοποίησης, μετά θα περάσει από το στάδιο της επεξεργασίας μέσω λογισμικού προσομοίωσης ενισχυτή και τέλος θα περάσει από το στάδιο της μετατροπής σε αναλογικό σήμα για να ακουστεί από τα ηχεία μας. To latency παρατηρείται συνήθως σε υπολογιστές με λειτουργικό MS Windows, γιατί ενδιάμεσα από αυτά τα στάδια παρεμβάλονται αρκετά επιπλέον επίπεδα κώδικα μέχρι να φτάσει το σήμα στην κάρτα μας. Αυτό λοιπόν που έχει σημασία είναι να υπάρχει άμεση επικοινωνία μεταξύ του hardware μας (κάρτα ήχου) και του λογισμικού μας, παρακάμποντας τα επιπλέον επίπεδα κώδικα. Αυτό γίνεται με τους κατάλληλους οδηγούς (drivers). Είναι μικρά κομμάτια κώδικα που καθορίζουν τις εντολές για να "μιλάει" το λογισμικό μας με την κάρτα ήχου. Οι τυπικοί οδηγοί που έρχονται με κάρτες ήχου του μαζικού εμπορίου (π.χ. Creative) δεν είναι κατάλληλοι μιας και βασίζονται στο Microsoft DirectSound που συμπεριλαμβάνει όλα τα επιπλέον επίπεδα που θέλουμε να παρακάμψουμε, οπότε καταφεύγουμε στους συμβατούς οδηγούς ASIO4ALL. Το ASIO4ALL αναπτύχθηκε με βάση το πρωτόκολο οδηγών Audio Stream Input/Output (ASIO) της Steinberg. Είναι το πιο δημοφιλές από το μη κερδοσκοπικά πακέτα οδηγών ASIO για μη επαγγελματικές κάρτες ήχου που υπάρχουν για το οποίο συνεχίζεται η ανάπτυξη/υποστήριξη. Μερικές εικόνες από το βασικό και το προχωρημένο μενού επιλογών της έκδοσης 2.9 (5/10/08) για μια άποψη των επιλογών που μας δίνει: http://www.noiz.gr/articles/2293_05_09_10_11_48_07.jpeghttp://www.noiz.gr/articles/2293_05_09_10_11_48_31.jpeg
  2. Καλησπέρα, νομίζω ότι το πιο οικονομικό switcher/midi controller που καλύπτει τις απαιτήσεις σου είναι το Joyo PXL Pro, πρέπει να κυκλοφορεί και στην Ελλάδα κάτω από €200. Περισσότερες πληροφορίες και reviews θα βρεις και στον Thomann, ως Harley Benton FXL8 Pro. Έχει τις 2 ξεχωριστές λούπες που ζητάς και midi program+control changes. Αν ψάξεις γενικά στο νετ αλλά και στο youtube, μάλλον θα βρεις και αναφορές χρήσης του με τον 5150.
  3. Αν μπορείς, αξίζει να δοκιμάσεις και το TC Electronics Dark Matter.
  4. Για δες τα πετάλια amptweaker, νομίζω ότι για σένα είναι το TighRock Distortion. Ακριβούτσικο αλλά πολύ καλό με πολλά εξτρά. Βγαίνει και σε μικρότερη έκδοση με λιγότερο κόστος.
  5. Τα μικροκουρδιστήρια είναι για τις μικρές προσαρμογές στο κούρδισμα αφού έχεις κάνει το βασικό κούρδισμα και κλειδώσεις το nut lock.
  6. Χαιρετώ μας όλους! Με την καλοκαιρινή ανάπαυλα και την αναγκαστική παραμονή στο σπίτι το τελευταίο δεκαήμερο λόγω θλάσης στη μέση, είπα να συνεχίσω τούτη την επιχείρηση αναπαλαίωσης... Σήμερα παρέλαβα φρέσκια μπάφλα 15 χιλιοστά πάχος από κόντρα πλακέ θαλάσσης, με μήκος/πλάτος/τρύπες για μεγάφωνα ακριβώς όπως το πρωτότυπο. Κόστος 16 Ευρώ απ'το τοπικό Φτιάχτο Μόνος Σου (οι τρύπες έγιναν με χρήση CNC, αν ήταν στο χέρι με σέγα θα πήγαινε 12 Ευρώ). Φακ γέα! Τα αμέσως επόμενα βήματα που βλέπω είναι: 1) Πέρασμα με γυαλόχαρτο 2) Βάψιμο (μαύρο) 3) Hardware για να το στερεώσω στην καμπίνα και να μπουν τα μεγάφωνα 4) Δοκιμή λειτουργίας πριν βάλω το grillcloth Λέω να το βάψω με σπρέι, έχω την εντύπωση ότι θα είναι πιο εύκολο στην εφαρμογή και ομοιόμορφο το αποτέλεσμα. Δεν έχω πολύ εμπειρία στα του βαψίματος οπότε αν κάποιος έχει κάτι διαφορετικό να προτείνει είμαι όλος αυτιά. Να το βάψω μπρος-πίσω ή μόνο απ'τη μεριά που θα είναι το grillcloth; Για το hardware, το πρωτότυπο έχει στερεωμένες βίδες να εξέχουν όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Μετά από λίγο ψάξιμο είδα ότι οι περισσότεροι ακολουθούν διαφορετική πρακτική, με τα blind nuts στο ξύλο για να υποδεχτούν βίδωμα αντίστροφα, φαίνεται πιο πρακτικό οπότε λέω να το δοκιμάσω. Τα μεγάφωνα έχουν 8 τρύπες για βίδες αλλά πάλι λέω να ακολουθήσω το πρωτότυπο με βίδωμα σε 4 από τις 8. Πάλι, αν υπάρχουν άλλες απόψεις, ευχαριστως. Η πρωτότυπη μπάφλα είναι 20 χιλιοστά πάχος συν 5 χιλιοστά από δυο πηχάκια πάνω και κάτω όπως φαίνεται στις φωτογραφίες.
  7. ;D ;D ;D ;D Γειά σου ρε Bloody!!! Το καλύτερο ήταν στο τέλος: ΒΟΞ ΚΛΑΨ-ΚΛΑΨ Πωπω γελάω ακόμα και πονάει η μέση μου από τράβηγμα και δε μπορώ να σταματήσω ΧΑΧΑΧΑΧΑ ;D ;D ;D ;D ;D ;D
  8. Κάτσε βρε Holystone, που τη βρήκες τη φωτό; :o :o :o Ένα απλό XY overhead και ένα room mic φτάνουν για τα επιπλέον όταν παίζεις \m/ \m/ Άντε άμα είσαι μερακλής να βάλεις και subkick. Ήδη ο Μπύρος είπε ότι έκανε drum replacement και δε γούσταρε το αποτέλεσμα, οπότε δε νομίζω ότι τον απασχόλησε ο κόπος αλλά ήθελε να είναι ικανοποιημένος με τον εαυτό του. Καλή η μέθοδος που λες αλλά πόσοι έχουν την εμπειρία να βγάλουν άρτιο αποτέλεσμα έτσι;
  9. Γενικά είμαι θετικός σε ό,τι ακούγεται ωραία σα σύνολο. To σχόλιό μου ήταν περισσότερο από την άποψη ενός ντράμερ, όπως τους καταλαβαίνω εγώ μέχρι τώρα, δηλ. φυσικά τύμπανα και ξερό ψωμί. Για την ιστορία δε θα καταλάβαινα ότι είναι samples στο τραγούδι. Φαντάζομαι όμως ότι δεν είναι plug'n'play να βγουν θεϊκά ντραμς με μερικά κλικ, πρέπει να έχει πέσει πολύ δουλειά από έμπειρα άτομα. Δεν ξέρω, είναι πια τόσο δύσκολο να γίνει μια καθαρή ηχογράφηση ντραμς; Απ'όσο ξέρω μέχρι και γω που είμαι κιθαρίστας ότι είναι πια στάνταρ να έχεις ένα gate στο snare για να κόβεις το bleed και απλά πρέπει να προσέχεις το hihat να είναι σε μια λογική απόσταση απ'το snare (και πιο απαλό χτύπημα στα πιάτα από το σύνηθες).
  10. Άλλο τα φυσικά ντραμς όμως...όπως και να το κάνεις τα samples είναι samples.
  11. Κάνε ένα bump την επόμενη βδομάδα, λείπουν όλοι διακοπές ακόμα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου