Προς το περιεχόμενο

Η μαγεια του να παιζεις stereo


Προτεινόμενες αναρτήσεις

τι να του πω του ηχοληπτη την επομενη βδομαδα καθως θα παιξω με δυο ενισχυτες?να του πω να βαλει δυο μικροφωνα ή θα ρχισει τα δικα του αραγε?και οι δυο ενισχυτες ειναι ιδιοι με μονη διαφορα(ελαχιστη)στα ηχεια τους και στον ηχο τους και θα παιζουν ταυτοχρονα,την εχω καταβρει με τον ογκο γενικοτερα και γουσταρω ετσι,λοιπον τι λετε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

παιξε με τον εναν ενισχυτη ετσι κι αλλοιως δεν νομιζω να σε αφησουν να παιξεις με δυο μονο & μονο λογω της μεγαλης εντασης που θα εχεις στο stage....

 

"εξω" κανεις δεν προκειται να καταλαβει τη διαφορα :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι σιγουρα αυτο, αν και παιζω στο 1 και στους δυο νομιζω ειναι ανεκτη η ενταση ειναι και ψιλομεγαλος ο χωρος εκει,ρωταω επισης γιατι θα γινουν live και σε υπαιθρο γι αυτο πιο πολυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α,οκ γιατι νομιζα οτι ηταν λαμπατοι οποτε στο "1" ουτε που θα ακούγονταν..

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω ρε παιδια,στο studio οπου εχω την ευκαιρια να παιξω stereo μεσα απο μια 4χ12 1960 marshall καμπινα δεν καταλαβαινω και μεγαλη διαφορα απο το mono. :roll:

Το μονο που λογικα θα εκανε την διαφορα θα ηταν το ενα ηχειο να ηταν στην μια γωνια του χωρου και το αλλο στην αλλη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ίδιοι ενισχυτές=περισσότερος όγκος;;

 

Μήπως τελικά πολλές μέταλ μπάντες χρησιμοποιούν πάνω απο έναν ενισχυτή;

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Από την άλλη όμως η μόνη χρήση του (πέρα από τον όγκο του πράγματος...-δεν είναι και λίγο βέβαια) είναι ουσιαστικά για stereo delay chorus' date=' φάση pan δηλαδή?

Πως συνδυάζονται δύο τόσο διαφορετικοί ενισχυτές μεταξύ τους? Δε θα είναι λίγο περίεργο?

Αν θες να έχεις πάντα τον όγκο των δύο ενισχυτών δηλαδή...

 

Γενικά πάντως, δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αλλά μπορώ να φανταστώ ότι θα είναι απίστευτο ειδικά για εφφέ, αλλά και συνδυασμό του "αγαπημένου" μου καθαρού ενισχυτή με τον "αγαπημένο" μου βρώμικο...Αλλά ταυτόχρονα? :roll:[/quote']

 

Δεν εχω καποιο "επιστημονικο" επιχειρημα η καποια θεωρια ακουστικης ωστε να μιλησω εμπεριστατωμενα αλλα νομιζω πως δυο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ενισχυτες στο καθαρο καναλι (και τα πεταλια να δινουν το χαρακτηρα στα distortion) και οι δυο με ενα pan delay και ενα chorus( το τελευταιο θα στελνει το chorused σημα μονο στον ενα ενισχυτη) θα ακουγεται καλυτερα σε σχεση με τους δυο ιδιους........(Ειδικα οσον αφορα το τελευταιο (αυτο με το chorus) to επιβεβαιωνει το οτι το χρησιμοποιουν παμπολλοι μεγαλοι κιθαριστες στα live setup τους (βλπ Gilmour)) Iσως οι δυο διαφορετικοι ενισχυτες καλυπτουν μεγαλυτερο ευρος συχνοτητων και δινουν μεγαλυτερη εντυπωση του χωρου συγκριτικα με τη χρησιμοποιηση του ιδιου ενισχυτη αριστερα-δεξια????

 

Προσωπικα ΜΙΣΩ την ηχογραφηση σε στερεο μια και η κιθαρα χανει πολυ σε ευκρινεια (δεν ειναι τυχαιο οτι ελαχιστοι κιθαριστες γραφουν στερεο) & θαβεται στο mix' date='ενω μη κοροϊδευομαστε στα Live ο ηχος του PA ειναι σχεδον ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟ.(οποτε και στερεο να την εχεις την κιθαρα πανω στο παταρι ΜΟΝΟ βγαινει κατω).Προσωπικα μονο μια φορα στο Gagarin μου ετυχε να βγαλω πραγματικα στερεο ηχο ΕΞΩ απο το stage & αυτο υστερα απο πολυ δουλεια με τον ηχοληπτη (και παλι βεβαια ακουγοτανε καλα γιατι παιζαμε τριο & ημουν η μοναδικη κιθαρα..αλλοιως με περισσοτερα οργανα μαλλον ξυλο θα ετρωγα...) [/quote']

 

Και εγω δεν βλεπω τον λογο για ηχογραφηση σε στερεο...........εξαλου δεν υπαρχει κατι που να μην μπορεις να το πετυχεις εν συνεχεια στη μιξη.....Live ομως (αν υποθεσουμε οτι ξεπερναμε τα εμποδια του χαμαλη και των ελληνικων σκηνων) δεν μπορω να σκεφτω καποιο λογο να μη το χρησιμοποιει κανεις.......ειδικα αν παιζει με γενναιες δοσεις delay(εννοω κομματια που να βασιζονται πανω στο delay)........σε αυτο και περαν των καθαρα ηχητικων πλεονεκτηματων(ογκο κ.λ.π) του στερεο συνυπολογισε και ποσο "δημιουργικα" και "εξυπνα" μπορει να παιξει κανεις με το delay π.χ με δυο διαφορετικα delay settings παναρισμενα αριστερα δεξια

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου