Προς το περιεχόμενο

Synthesizeman

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    22
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή Synthesizeman

0

Φήμη

  1. ....με στεναχωρεί το γεγονός οτι εξαιρετικές γυναικείες και αντρικές φωνές με μεγάλες δυνατότητες, χάνονται σε μικρά και μεγάλα σκυλάδικα στην πρωτεύουσα η στην επαρχία,εξαιτίας παραγόντων όπως η ανύπαρκτη παιδεία να ψαχτούν για κάτι καλύτερο,η μέτρια πολλές φορές εξωτερική εμφάνιση που δεν έπρεπε να τίθεται καν ως θέμα , αλλά πάνω απ΄όλα εξαιτίας των παραγόντων χρήμα και κύκλωμα. Και βλέπεις άλλους υποτιθέμενους καλλιτέχνες με δυναμική μέχρι ένα ταβερνάκι η ένα party φίλων να πλασάρονται ως άποψη η ως νέος αέρας στο σημερινό μουσικό γίγνεσθαι εξαιτίας μιας ισχυρής κρυμμένης τσέπης επονομαζόμενης γονική η γκομενική παροχή ή εξαιτίας κοινών σεξουαλικών, κοινωνικών ,πολιτικών η χημικών.. προτιμήσεων με παράγοντες που αξιοκρατικά κατέχουν μια σεβαστή θέση στα δισκογραφικά ,media,stage η άλλης μορφής δρώμενα.. Αλλα και σείς στεναχωριέστε με διάφορα, το ξέρω.Κάντε υπομονή, το 2012 έρχεται!
  2. Το κείμενο απεύθυνεται σε όσους έχουν πραγματικά σοβαρό πρόβλημα με θέματα θορύβου απο συγκεκριμένους εξωτερικούς παράγοντες(εταιρίες,βιομηχανίες,ιδιώτες) στις κατοικίες τους. Εχω την ατυχία να είμαι γείτονας με μια φαρμακοβιομηχανία η οποία είναι μόλις 70 μέτρα απ΄το σπίτι μου στην Αττική.Από το 2006 το εργοστάσιο έκανε έργα και πρόσθεσε τεράστια κλιματιστικά μηχανήματα και ατμογεννήτριες οι οποίες λειτουργούν σε 24ωρη βάση και είναι πολύ θορυβώδης.Μετρημένα επίσημα κινούνται απο 55 έως 65 db.Το πλέον φριχτό της υπόθεσης όμως είναι ο βόμβος που περνάει εντός της οικίας, ακούγεται παντού,ακόμα και στα εσωτερικά δωμάτια που δεν επικοινωνουν με τους εξωτερικούς τοίχους.Εχω την ατυχία να έχω εξαιρετική ακοή και το ακούω πολύ πιο έντονα απ΄τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.Είναι τόσο φριχτό που μου προκαλεί ναυτία,ζαλάδες,πονοκεφάλους,εκζέματα, καρδιακές ταχυπαλμίες και νευρικές συσπάσεις καρδιάς ,αδυναμία συγκέντρωσης και ένα συναίσθημα εξαιρετικά υψηλού στρέςς. Ολα αυτά αρχίσαν να εμφανίζονται σταδιακά με την πάροδο του χρόνου απ΄το 2006 και μετά.Απευθύνθηκα στην νομαρχία η οποία έκανε μετρήσεις, εντοπίζει τις αυξημένες χαμηλές αλλα μου λένε ότι δεν είναι θεσμοθετημένες αν και αναγνωρίζουν ότι η ενόχληση για κάποιον που ζεί 24 ωρες το 24ωρο με αυτές μπορεί να είναι δραματική.Είναι σαν το μαρτύριο της σταγόνας, όταν πρωτομπαίνεις στο σπίτι τον ακούς(τον βόμβο) και δε δίνεις σημασία , όταν όμως είσαι συνέχεια στο χώρο νιώθεις ότι θα εκραγεί το μυαλό σου. Η κατοικία μου (καθώς και των λιγοστών γειτόνων όλες νόμιμες πολεοδομικά με άδειες) είναι χτισμένη απ το 1980.Η περιοχή επειδή ήταν εκτός σχεδίου, κυρίως χωράφια, προκειμένου ο τότε δήμαρχος και το δημοτικό συμβούλιο να την βάλουν στο σχέδιο πόλης την χαρακτήρισαν σαν ΒΙΟΠΑ το 1989.Κανείς μας κάτοικος δεν έμαθε την προθεσή τους να μας χαρακτηρίσουν ΒΙΟΠΑ τότε ,αλλιώς θα είχαμε αντιδράσει.Υπήρχε λένε τώρα στις ανακοινώσεις του δημαρχείου εκείνη την εποχή αλλά κανείς δε πάει στο δημαρχείο χωρίς λόγο μόνο και μόνο για να δεί τις ανακοινώνεις ,ειδικά όταν μένει στην άλλη άκρη της πόλης.Ο τότε δήμαρχος επίσης σε τωρινή μου συνάντηση για να μας δώσει εξηγήσεις , είπε ότι το 1989 μας χαρακτήρισαν ΒΙΟΠΑ (μια έκταση που δεν είναι καλά-καλά 500 μέτρα)προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους και να εντάξουν την περιοχή στο σχέδιο πόλης και επειδή η περιοχή δεν πληρούσε ούτε πληρεί τις προϋποθέσεις για ΒΙΟΠΑ (ειδικό αποχετευτικό δίκτυο,δρόμους,ιατρεία κλπ) θεώρησαν τότε ότι μετά απο μερικά χρόνια 6-7 η περιοχή θα αποχαρακτηριζόταν απο ΒΙΟΠΑ και όλα θα ήταν βολικά γι αυτούς και για μας. Για να αποχαρακτηριστεί όμως μια περιοχή πρέπει κάποιος να προσβάλει την απόφαση και μεις δε το γνωρίζαμε καν ότι χαρακτηριστήκαμε!!!.Έτσι το 2003 με ένα νόμο της τότε υπουργού ΥΠΕΧΟΔΕ αποφασίστηκε ότι ΒΙΟΠΑ ανενεργά εντός της Αττικής που δεν έχει προκύψει θέμα αποχαρακτηρισμού τους μπορούν να ..ενεργοποιηθούν. Το ανέφερα αυτό στον πρώην δήμαρχο μου απάντησε ...λυπάμαι , είστε....παράπλευρες απώλειες!!!! Οταν άρχισαν τα προβλήματα και έφερα την υπηρεσία περιβάλλοντος της νομαρχίας για έλεγχο , μετά το πέρας των μετρήσεων οι οποίες έδειχναν μέγιστη όχληση 65 db, μου δήλωσαν ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι,επειδή όπως μου ανέφεραν το όριο θορύβου στα ΒΙΟΠΑ είναι 70 db, δηλαδή λένε ότι είναι το ίδιο όριο με τις περιοχές ΒΙΠΕ (!!!!!) που είναι καθαρά βιομηχανικές(Τότε ποιος ο λόγος να μην χαρακτηρίσουν την περιοχή μας απ΄την αρχή ΒΙΠΕ;;;; ) . Σας αναφέρω επίσης ότι το Π.Δ. 1180/81 ορίζει ότι στις περιοχές που υπάρχει ίσο βιομηχανικό και αστικό στοιχείο το μέγιστο επιτρεπόμενο όριου θορύβου είναι τα 55 db!! Πως γίνεται λοιπόν να αναιρούν το γεγονός ότι στην περιοχή υπάρχουν μόνιμοι κάτοικοι οι οποίοι έχτισαν με νόμιμες πολεοδομικές άδειες από το 1981 και να μην εντάσουν την περιοχή , τουλάχιστον(για το ζήτημα θορύβου που είναι θέμα υγείας) στο καθεστώς των 55 db αλλα στα 70 db;;; Είμαστε πολίτες δεύτερης κατηγορίας εμείς;Χτίσαμε μήπως παράνομα σε περιοχή που δε μας δώσαν νόμιμη άδεια τότε;;;Ενημερωθήκαμε από κανέναν ότι 10 χρόνια αργότερα θα κάναν την περιοχή ακατάλληλη για κατοίκους;;; Τονίζω ότι ο συγκεκριμένος θόρυβος και βόμβος είναι σε 24ωρη βάση μέρα νύχτα και δεν εχει σχέση με τους θορύβους της πόλης ,όπως αυτοκίνητα ,μοτοσυκλέτες ,νυχτερινά μαγαζιά κ.λ.π. , που ναι μέν είναι πολύ ενοχλητικά αλλά έχουν διαφορετικό συχνοτικό φάσμα και μια διακύμανση και υπάρχουν και λίγες έστω στιγμές ηρεμίας. Σε αυτή την κατηγορία θορύβου επειδή την έχω ζήσει όταν κατά περιόδους χρειαστεί να διανυκτερεύσω κέντρο,δεν υπάρχει αυτός ο τρομακτικός βιομηχανικός βόμβος, (κάτι σαν σεισμός στο ξεκινημά του). Γνωρίζω απόλυτα ότι όλα τα ψυχοσωματικά προβλήματα που προανέφερα προέρχονται απ΄το εργοστάσιο,δε ξέρω πως να το αποδείξω,να μη νομίζουν ότι ψεύδομαι η υπερβάλω, που να απευθυνθώ δηλαδή ώστε να υπάρξει μια αντικειμενική ιατρική γνωμάτευση ότι μπορεί τελικά αυτός ο ένας πολίτης να υποφέρει πραγματικά σοβαρά ώστε να πρέπει να βρεθεί μια λύση για να γλυτώσει μιας και η αιτία δεν είναι πολλοί λόγοι(δεν είναι πχ δρόμος ενας θορυβώδης δρόμος ταχείας κυκλοφορίας που δε μπορεί να βρεθεί λύση)αλλά ένας μόνο ιδιώτης, ένας βιομήχανος ο οποίος παρά τις επανειλημμένες παρακλήσεις δε πρόκειται να προχωρήσει σε καμμία ενέργεια για να μη βάλει το χέρι στην τσέπη ,εκτός αν τον υποχρεώσει ο νόμος. Θα ήθελα να παρακαλέσω,ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ,όποιον έχει σχετική εμπειρία (παρακαλώ μην αναφέρετε απλά γνώμες τι θα έπρεπε να ισχύει) με παρόμοια περίπτωση να καταθέσει τις απόψεις του και τυχόν υποδείξεις όπως που θα μπορούσα να απευθυνθώ (εκτός της υπηρεσίας περιβάλλοντος της νομαρχίας που δηλώνει αδυναμία και δεν ασχολείται περισσότερο,ούτε προωθεί το θέμα σε άλλο φορέα που μπορεί να εξετάσει πιθανές νομικές λύσεις) σε υπηρεσίες ιδιωτικές, κρατικές η ευρωπαϊκές που θα μπορούσαν να βοηθήσουν. Για να καταφέρω να γράψω το κείμενο συγκεντρωμένος ,το έκανα με τη βοήθεια ωτοασπίδων, τις οποίες φοράω το μεγαλύτερο μέρος της μέρας όταν βρίσκομαι σπίτι.. είναι γελοίο και τραγικό... Ευχαριστώ εκ΄των προτέρων όσους μπήκαν στον κόπο να διαβάσουν το κείμενο.
  3. Σχετικά με την εταιρία ipcas: http://www.ipcas.com/products/usb-floppy-emulator-fdd-to-udd.html δυστηχώς αυτή η κατασκευή δε λειτουργεί με synthesizers όπως το Yamaha VL1, VL1m ,SY85 και αρκετά Korg. Εχει διαφορετικές επαφές στο πίσω μέρος, δε γνωρίζω αν υπάρχει έστω adaptor γι΄αυτές τις επαφές. Στη φώτο το floppy drive απ’ το VL1.
  4. Μη βιαστείτε να αγοράσετε , διάβασα και αυτό: These run for about $250 USD, You can read more about them at http://www.ipcas.com/products/usb-floppy-emulator-fdd-to-udd.html I have spotted a number of gneric ones on Ebay for under $100. These are made in all gray and appear to be unsupported. One seller is promoting them as compatible with a number of keys as follows: This Floppy Drive Emulator is suitable for Yamaha PSR 550/640/1000/1100/2000/2100, Roland E50, KORG PA50, GEM WK2... or other musical instruments that currently use a standard 3.5 inch 1.44Mb floppy disk drive. This emulator is tested and worked perfect on Yamaha PSR 550/640/1000/1100/2000/2100, Roland E50, KORG PA50, GEM WK2 ...και κάπου διάβασα ότι υπάρχουν και τέτοιοι μετατροπείς Floppy disk to USB που κοστίζουν λιγότερο απο 50 euro.
  5. Με αφορμή την αλλαγή του floppy drive μου σε ένα απ΄τα synths μου έψαξα λίγο στο δίκτυο και βρήκα κάποια πράγματα που δέ περίμενα , όπως αυτό: http://www.floppytousb.com/?gclid=CM_g56Of7Z8CFZAA4wod_k98YA Φαίνεται λοιπόν να υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του floppy drive μας με μια θύρα USB και να πάρουν τέλος οι δισκέτες και οι ανασφάλειες μήπως δε τις βρίσκουμε πια στο εμπόριο η μήπως χαλάσουν η μήπως φθαρεί το floppy drive.To ζήτημα είναι αν λειτουργεί αυτή η πατέντα με όλα τα synths π.χ. με το Yamaha VL1m που έχω το πρόβλημα η με το Kurzweil 2600xs η το Yamaha SY99,SY77. Θα μπορούν άραγε αυτά τα όργανα να εμφανίζουν τα data του USB stick εφόσον είναι τα ίδια data με της floppy δισκέτας? Για να φορτώσουν με τη μία,όλα τα data που θα είναι αποθηκευμένα μέσα στο USB stick είναι εκ΄των πραγμάτων αδύνατο γιατί τα synths αυτά έχουν περιορισμένη δυνατότητα που φτάνει τα όρια μιας floppy disk HD.Το θέμα είναι αν βλέπουν τα στοιχεία κι ας κάνουν download κατ΄επιλογή μέσα απ΄το stick αρχεία με χωρητικότητα μιας δισκέτας HD. Αν τελικά γίνεται κάτι τέτοιο, μήπως υπάρχουν στο εμπόριο και συσκευές-αντάπτορες που να μετατρέπουν την SCSI θύρα των sampler μας ( EMU 4XT ULTRA, AKAI S6000 κ.λ.π) σε θύρα USB κι αντί να συνδέουμε εξωτερικό SCSI σκληρό δίσκο η SCSI CD player να καρφώνουμε πάνω στο sampler μας(στον αντάπτορα που θα βρίσκεται πλέον εκεί που ήταν η SCSI θύρα) ένα USB stick 16GB με 15 cd akai π.χ. , η τουλαχίστον μια εξωτερική μικρή USB reader συσκευή(που θα αναγνωρίζεται όμοια με το παλιό μας floppy drive χωρίς βοήθεια extra software η οποία θα συνδέεται απ΄τη θύρα SCSI του Sampler μας με ενα καλώδιο SCSI to USB). Ολα τα παραπάνω με την προϋπόθεση να μη συνδεθούν με τα αναθεματισμένα computers ώστε να χρειάζονται drivers η οποιοδήποτε πρόγραμμα προσαρμογής αλλά να λειτουργούν σαν εντελώς αυτόνομες συσκευες στο live η στο studio όπως όταν αγοράστηκαν.Τα synths είναι ωραία όταν είναι πρώτα αυτόνομες συσκευές κι΄ας μπορούν να συνδεθούν και με computers αν θεωρούμε ότι χρειαζόμαστε κάτι τέτοιο,πχ θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε έναν software editor.. Ας ξεκινήσουμε όμως με το γεγονός ότι θέλουμε να αποφύγουμε τα computers. Γιά όσες και όσους θελήσουν να αντικαταστήσουν το floppy drive τους πάντως , πάλι με νέο floppy drive και δε βρίσκουν , μπορούν να κοιτάξουν κι΄εδώ: http://www.floppydrivesolutions.com/ Απ΄ότι μου απάντησαν μάλιστα, τα floppy drive τους δε χρησιμοποιούν belt και έτσι έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωης θεωρητικά και είναι πιο σταθερά και ποιό αθόρυβα με τιμές γύρω στα 93 euro. Ελπίζω να βρείτε ενδιαφέρον το θέμα και να μάθουμε ενδιαφέροντα πράγματα από όποιους γνωρίζουν πραγματικά και απαντήσουν τους οποίους και ευχαριστώ για την ανταπόκριση εκ΄των προτέρων.
  6. Χρησιμοποιώ και τα δύο.Ενα motif ES8 (ίδιος μηχανισμός με το XS) και ένα Kurzweil K2600XS. Τα Kurzweil έχουν αρκετά ευαίσθητο μηχανισμό στα πλήκτρα και μετά απο ελάχιστα χρόνια παρουσιάζουν προβλήματα όπως πολύ έντονο και ενοχλητικό θόρυβο σε κάποια πλήκτρα κ.λ.π(σε κάποιους δε παρουσιάζουν ποτέ βέβαια αλλα εμένα μου συνέβει και με ελάχιστη και απαλή χρήση) Ετσι χρειάζεται να γίνει αλλαγή στα εσωτερικά βαρίδια των οποίων το κόστος είναι απαράδεκτο.Στην Ελλάδα στην αντιπροσωπεία ,μου είχαν ζητήσει 600 με 700 euro ΜΟΝΟ για την αγορά των ανταλλακτικών βαριδίων ,σύν όσο θα κόστιζε η εργασία.Ο λόγος που ζητήσαν τόσα είναι επειδή μου είπαν οτι ΔΕ πουλάνε ξεχωριστά 4 η 5 βαρίδια (η όσα χρειαζόντουσαν)αλλά υποχρεωτικά ....όλα μαζί!! Τελικά αγόρασα όσα ήθελα εγώ και όχι όλα, απ΄το THOMANN.DE και τα αντικατέστησε ο προσωπικός μου τεχνικός. Τα MOTIF έχουν έναν εξαιρετικό μηχανισμό πλήκτρων εξαιρετικά στιβαρό και πολύ πιο ισορροπημένο που πλησιάζει την αίσθηση του πιάνου περισσότερο.Δεν είναι τυχαίο το όνομα που έχουν τα YAMAHA CLAVINOVA στα παιδιά που θέλουν να μάθουν πιάνο και δεν διαθέτουν αληθινό πιάνο.H YAMAHA στην αίσθηση των πλήκτρων έχει μεγαλύτερη πείρα απ΄την εποχή του ΚΧ88.(Με υπέροχους αντιπάλους τότε το RD1000 της Roland και το Α80 επίσης της Roland). Σχετικά με τον ήχο τώρα,τα ΥΑΜΑΗΑ motif έχουν εξαιρετικό ήχο πολύ λαμπερό και με διαύγεια και θα τα συνιστούσα για home η για live καθώς και δισκογραφικές δουλειές. Παρόλα αυτά τα Kurzweil για μένα έχουν (στο σύνολο)μεγαλύτερη πιστότητα στον ήχο,είναι επίσης λιγότερο "σκληρά" ηχητικά και ειδικά για χρήση σε δισκογραφία είναι πολύ πιο μουσικά.Δε πιστέυω ότι ένα synth YAMAHA μπορεί να πιάσει ακόμα σε ήχο(ως rompler) ένα Kurzweil σειράς Κxxxx (τα Yamaha VL1,dx7,SY99 κλπ είναι άλλη περίπτωση και δεν αφορούν τα παραπάνω που γράφω). Υπάρχουν και τα τελευταίας γενιάς ROLAND FANTOM που τα πιάνα τους πχ είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει μέχρι σήμερα σε πιστότητα σε hartware synth αλλα τα πλήκτρα τους είναι μάλλον ελαφρώς πιο πίσω απ΄τα δύο παραπάνω της σύγκρισης. Επειδή αγαπάω σχεδόν όλα τα synths του κόσμου φτηνά η ακριβά,ειδικά όταν μιλάμε για YAMAHA ROLAND η KURZWEIL η KORG δε μπορώ να πώ ποιό είναι καλύτερο, το καθένα έχει τα χαρίσματα του και μια μοναδική θέση στο setup ενος μουσικού η δημιουργού,θα έλεγα επειδή τα KURZWEIL είναι σαφώς και πολύ ποιο δύσκολα στη χρήση σε σχέση με ένα MOTIF,να προτιμήσεις το motif XS8. Σίγουρά κάποιοι θα έχουν αντίθετη άποψη αλλά αυτή είναι η μαγεία της μουσικής.Ο καθένας αγαπάει και στήρίζει διαφορετικό εργαλείο,το παν είναι να βγάζει ενδιαφέρουσα μουσική απ’αυτό κι ας παίζει και με αυτοσχέδιο όργανο φτιαγμένο απο καλάμια η χορτάρια(καλαμόφωνο η χορτόφωνο88 ...)
  7. Είχα και γώ το ίδιο πρόβλημα μερικές φορές , επίσης καμμιά φορά όταν κάποιος ποστάρει κάτι και κάποιος άλλος ποστάρει το ίδιο αντικείμενο μπορεί να θεωρηθεί και ύποπτη η χρήση της επιλογής "άμεση αγορά" από αγοραστές που μετά εξαφανίζονται προκειμένου να βγάλουν μία αγγελία εκτός ανταγωνισμού....
  8. Αντíο Michael. Θα σε θυμόμαστε και θα σε αγαπάμε για πάντα..
  9. Δεν έπρεπε να έχουν καν δικαίωμα ίδρυσης τέτοιου κόμματος που νομιμοποιεί τον φασισμό και την αρπαγή των "παιδιών" μας με τη βία.Είναι ένα μάτσο σκουπιδιών που σίγουρα και σε άλλα θέματα΄θα θέλαν να λειτουργήσουν σαν άρπαγες της περιουσίας οποιουδήτε μόχθησε για να αποκτήσει η να δημιουργήσει κάτι. Αν δέχονται ένα τέτοιο είδος εγκληματιών σαν μέρος-έστω και μικρό-του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου ,τότε μπορούν να ελπίζουν και οι παιδεραστές για την ίδρυση κόμματος, οι ναρκέμποροι, οι πωλητές ανθρωπίνων οργάνων και λευκής σαρκός κ.λ.π.(έτσι κι αλλιώς η ίδια ράτσα είναι στην πραγματικότητα όλοι αυτοί.) Επιτέλους λοιπόν ! ας νομιμοποιήσει ο άνθρωπος και το ζώο που έχει μέσα του, ας πετάξουμε τα ρούχα να πάρουμε τα ρόπαλα να επιστρέψουμε στα βουνά... Οσο για τα πέντε χρόνια σαν όριο για την απελευθέρωση των δικαιωμάτων εκμετάλλευσης που διάβασα και όχι τα 70 που ισχύει τώρα(απ΄το θάνατο του δημιουργού) τότε αυτό να το επεκτείνουμε και στα εμπορικά μαγαζία,π.χ. μόλις ένα video player η ένα πλυντήριο μείνει απούλητο γιά 5 χρόνια να μπορούμε να μπαίνουμε μέσα στο μαγαζί και να το παίρνουμε τζάμπα.Επίσης αν κάποιος έχει ενα ποδήλατο στον κήπο του η ένα αμάξι πάνω από 5 χρόνια ,να μπαίνουμε και να το παίρνουμε δώρο με το έτσι θέλω.Αν ο άλλος δε σέβεται αυτό που δημιούργησα με το μυαλό μου γιατί να σεβαστώ εγώ αυτό που δημιούργησε αυτός με τα χέρια του; Δημιουργός.
  10. Θα γίνει προσπάθεια να μποκαριστεί η συγκεκριμένη διέυθυνση από τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος,τουλάχιστον εντός συνόρων.Αποφύγετε να κάνετε συναλλαγή με το συγκεκριμένο site και ενημερώστε αν θέλετε και τους φίλους σας.Ευχαριστώ.
  11. Μπούρας Κώστας 100 μέτρα απ΄τα δικαστήρια στην Ευελπίδων. 210 8814930
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου