Προς το περιεχόμενο

Στάθμες ηχογράφησης. Κάποια βοήθεια?


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν νομίζω ότι είναι γενικός κανόνας.

Τεράστιο παράδειγμα ο Brian Wilson και σήμερα ο συνονόματος Steven Wilson...

αλλά και τόσοι άλλοι, Deniel Lanois, Dave Stewart, Jeff Lynn

  Ξέχασες τον Alan Parson... ;) ;D    Καλά βρε, τι ονόματα αναφέρεις τώρα....; :o  Αφεντικά και Δούλοι, όμοιοι (άλλο λέει εδώ ο ποιητής...) γινήκαμε ούλοι..... :laugh:
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 60
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τι άλλαξε; Γιατί όλη αυτή η γνώση, όλη αυτή η αισθητική, δεν πέρασε στην επόμενη γενιά;

 

Τι αλλαξε ε;

Αλλαξαν τα εξης....1ον εκεινος που δεν εχει μπει ακομα στην μουσικη αλλα θελει

Εκεινος λοιπον συνηθως λεει...κοιτα ο ταδε ο ταδε και ο ταδε εχουν 10.000.000 εκ. προβολες στο youtube και δεν ειχαν καμια γνωση,ετσι λοιπον μπορω και εγω.

2ον Εκεινος που κανει σε home studio ψευτο παραγωγες γραφωντας 10 τραγουδια και τα ονομαζει δισκο και θελει να τα πουλαει κιολας για να βγαλει τα 100 ευρω που εδωσε και οχι μονο.

3ον Εκεινος που ειναι ακροατης και δεν το νοιαζει ουτε ο ηχος ουτε η μουσικη αλλα το μονο που τον νοιαζει ειναι πως, οτι κι αν ειναι αυτο που ακουει του αρκει να περναει καλα.

 

Γιατί ενώ υπάρχει εξέλιξη τεχνολογική, με μέσα, με δυνατότητες, με ευκολίες, με προϊόντα άμεσα διαθέσιμα στα αυτιά του μέσου καταναλωτή, ηχητικά συστήματα κτλ, αυτή η εξέλιξη δεν έφτασε (ίσως, λέω ίσως) να σημαίνει και πρόοδος;

 

Γιατι αυτη η ευκολια που λες εκανε τους πιο πολλους να αφησουν στην ακρη την πραγματικη παραγωγη και να ασχοληθουν με οτιδηποτε αλλο εκτος απο την ουσια.

 

 

Αυτό που γράφει ο φίλος ΟΡ για πολλά όργανα κτλ, το ακούω καθημερινά. Μίξεις, πνιγμένες, θολές, ειδικά τελευταία στο ελληνικό mainstream, αυτό του να έχει σαν χαλί από την μία, μία κιθάρα παραμόρφωση ανοιχτές πεμπτες, και ένα semi-open hihat να βαράει και να βρωμιζει 4 λεπτά, συν το ανελέητο compression στους ραδιοφωνικού σταθμούς... 

 

Γιατι πολυ ξεκαθαρα ο αρχηγος της μπαντας η ο τραγουδιστης δεν ειναι ενορχηστρωτης αλλα ενορχηστρωτης δεν μπορει να ειναι ουτε ο παραγωγος ουτε ο ηχοληπτης.

Οταν λοιπον δεν υπαρχει ενορχηστρωτης θα ακουγονται ετσι οπως λες,ο ηχοληπτης θα κανει μιξ σε αυτο που θα του δωσουν,ο παραγωγος ζηταει μετα στο μαστερα ενα τουβλο και στο τελος ακους αυτο ακριβως που εγραψες.

Σε μια πραγματικη παραγωγη δεν μπορεις να παραλειψεις καμια διαδικασια και καμια ειδικοτητα, αλλα εαν το κανεις τοτε δεν μπορεις να εχεις και απαιτηση να παρεις ενα σωστο αποτελεσμα.

 

Τελικά μάλλον η εξέλιξη δεν σημαίνει και πρόοδος...

 

Για μενα προοδος ειναι πως την δεκαετια του 80 και του 90 ακομα και στις αρχες του 2000 αν ηθελες να γραψεις 3-4 τραγουδια σε μορφη demo επρεπε να δωσεις αρκετα χρηματα,μιας και τοτε δεν μπορουσες λογο κοστους να αγορασεις μηχανηματα σπιτι σου.

 

Σημερα με 300-400 ευρω μπορεις να γραψεις οσα demo θελεις και οποτε θελεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρέπει αρχικά να υπάρχει καθαρά επαφή με το όργανο για κάποια χρόνια, δεν έχει νόημα να γράφεις μουσική χωρίς να ξέρεις τα βασικά περί της μουσικής. Μετά από 2-3 χρόνια "τυπικής" ενασχόλησης με κάποιο όργανο λοιπόν, είναι καθαρά στο χέρι του καθενός αν θα το ρίξει και στη συνέχεια στο παίξιμο, στα γκρουπ και στις γκόμενες ή θα το γυρίσει στο home studio, στο cubase και το pornhub.  ;D ;D ;D Η αρχή είναι κοινή, το να μάθεις να γρατζουνάς τις ιδέες σου και τα βασικά της θεωρίας είναι εντελώς απαραίτητο, και από εκεί και πέρα είναι στο χέρι του καθενός και στο γούστο του.

 

Τώρα το PC και το κάθε PC, όπως και η κάθε κονσόλα, το κάθε πολυκάναλο και το κάθε synth, σε καμία περίπτωση δεν εγγυώνται την ποιότητα του αποτελέσματος, γνώση και αισθητική άλλωστε δεν πουλάνε πουθενά. Αν το πρότυπο είναι ο τάδε μπλιμπλικάς το ρίχνεις στο πισιλίκι, και αν το πρότυπο είναι ο τάδε κιθαρίστας το ρίχνεις στο γκρουπιλίκι. Το τι αποτέλεσμα θα βγει είναι άγνωστο, λίγα αποτυχημένα γκρουπ έβγαιναν; Ε, τώρα βγαίνουν και αποτυχημένα one man virtual band.

 

Όσο αφορά τις mainstream παραγωγές, η παρακμή της τέχνης συνεχίζεται εδώ και αιώνες και δε δείχνει να αλλάζει κάτι, ήδη η ανάλαφρη- χορευτική μουσική των 70/ 80ies μοιάζει με συμφωνική ποίηση μπροστά στα αντίστοιχα σημερινά κατασκευάσματα, παρακμή φουλ μοντ ον, τίποτα δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση. Ψάχνουμε για κάνα διαμαντάκι να γουστάρουμε, ή στην τελική καμαρώνουμε οπίσθια ακούγοντας ολ δε σινγκλ λέιντις και τελείωσε,  ;D σιγά μη σκάσουμε κιόλας.  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην το κουράζουμε:

 

1.Ακουστε μουσική,ΠΟΛΥ μουσική και από όλα τα είδη και όλες τις περιόδους

2.Διαβαστε βιβλία,ΠΟΛΛΑ βιβλία από όλα τα είδη και , ξανά, όλες τις περιόδους

3.Παιξτε μουσική,όσο καλύτερα και όσο περισσότερο μπορείτε,ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ και λιγάκι, κακό δεν κάνει.

4.Δειτε ΤΑΙΝΙΕΣ,ΠΟΛΛΕΣ ταινίες, ειδικά ΠΡΙΝ τα 80s :) , από όλα τα είδη,άντε δείτε και μετά τα 80s αλλά όχι μόνο Spiderman :)

5.Ανοιξτε το μυαλό σας και την καρδιά σας,ΖΕΙΣΤΕ .

6.ΑΝ θέλετε να γίνετε παραγωγοί και ηχολήπτες , εκτός από "μόνο "μουσικοί και σύνθετες,στρώσετε τον απαυτο σας κάτω και μάθετε πρώτα τα ΒΑΣΙΚΑ,η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ που θα έχετε αποκτήσει κάνοντας τα 1-5 θα σας βοηθήσει για τα περαιτέρω, αλλά τυφλοσουρτης "πως θα φτιάξετε το The Dark Side of the moon" στο pc σας με σπασμένο κιουμπεις και preset από plugins ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ. Θέλει ΤΡΕΛΛΗ δουλειά,ΠΟΛΥ διάβασμα και γαιδουρινη υπομονή και επιμονή το άθλημα, αλλιώς θα γινόμασταν όλοι Bob Clearmountain μέσω πενταλεπτων toutorial στο γιουτιουμπι....και θα έκλειναν όλα τα στούντιο του πλανήτη...

7.Τα εργαλεία είναι απλά εργαλεία, αναλογικά,ντιΓΚιταλ δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σημασία,αν δεν έχει καλό αποτέλεσμα η χρήση τους από εσάς φταίτε ΜΟΝΟ εσείς,ούτε η μοντέρνα εποχή,ούτε το YouTube,ούτε ο καπιταλισμός,ούτε το σύστημα,ΜΟΝΟ ΕΣΕΊΣ :).Οι Soapkills και χιλιάδες άλλοι Soapkills έκαναν ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ παραγωγής με ATARI και 200mb μνήμη.

 

Καλή επιτυχία.

 

ΥΓ. κατά την ταπεινή μου γνώμη στην εποχή μας γίνονται ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΈΣ παραγωγές σε ένα ευρύτατο φάσμα μουσικών ειδών, είναι αστείο να λέμε ότι "έχει χαλάσει η μουσική" επειδή στο YouTube υπάρχουν κακές παραγωγές από ερασιτέχνες που παίζουν με τα presets του Reaper.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικά θα έλεγα ότι έχετε εκτρέψει το νήμα μου προς φιλοσοφικά μονοπάτια και δηλώνω απερίφραστα ότι δεν ήταν ούτε είναι στη σκέψη μου μου καν.

 

Εμένα μ ενδιαφέρει να γίνω το συντόμότερο δυνατό ο Bob Ludwig ή ο Bob Clearmountain.

Εστω να φτιάξω με το cubase και τα λίγα του εργαλεία, αυτό πού ίσως θα κάνανε κι αυτοί.

τολμηρό ε?

Σίγουρα.

Είπαμε με μια ελπίδα ζούμε.

Είναι ένας τομέας που ήθελα να κάνω από μικρό παιδί, αλλά ποτέ δεν δόθηκε ευκαιρία ή δυνατότητα.

κι αν δεν το καταφέρω όσο θέλω, τουλάχιστον θα έχω προσπαθήσει στο βαθμό που μπορώ.

Αυτό μου φτάνει.

Οπότε αν μπορέσετε να βοηθήσετε θα το εκτιμήσω και θα το εκτιμώ στην πορεία.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αφού σε ενδιαφέρει τόσο πολύ είναι απλούστατο αυτό που πρέπει να κάνεις:

Στρώσου :)

 

Btw το Cubase που έχεις έχει τα δεκαπλάσια....  εργαλεία από αυτά που είχαν στον κολωφωνα της δόξας τους ο Bob και ο Bob :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σχετικά με όσα επισημαίνει ο φίλος μου ο ΣΦ... (όχι ακριβώς πάνω, λίιιγο πιο πάνω  :laugh:)

 

1. τσεκ. καμιά 60ριά χρόνια και συνεχίζουμε (ναι άκουγα από πολύυ μικρός...)

2. δυσκολευόμαστε εδώ....Κυρίως λόγω του 1.

3. τσεκ...

4. τσεκ. ακριβώς μέχρι τα 80ς 3-4 φορές την εβδομάδα. Σε σινεμά.... όχι φλιξ...Επειτα ....

5. τσεκ. όσο μας μένει....

6. τσεκ.... θυμάμαι πόσο χρόνο αφιέρωσα στα πρώτα βήματα με το daw να φτιάξω πράγματα, που μετά από κανα δυό χρόνια ανακάλυψα ότι γίνονταν με ένα κουμπί.... ;D

 

7. για μένα θα γίνει για την τεκμηρίωση του παρελθόντος που μας την έκανε χωρίς να καταλάβουμε πως. Ίσως στη διαδρομή αυτή βγεί κάτι για την επόμενη γενιά  (αν έρθει να κλέψει καμιά ματιά...)

 

 

 

υ.γ. από τη μέρα που ξεκίνησε το νήμα αυτό προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος για το μέχρι τώρα αποτέλεσμα. Χωρίς ίσως να το ξέρετε έχετε βοηθήσει πάρα πολύ... Και σας ευχαριστώ.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αφού σε ενδιαφέρει τόσο πολύ είναι απλούστατο αυτό που πρέπει να κάνεις:

Στρώσου :)

 

Btw το Cubase που έχεις έχει τα δεκαπλάσια....  εργαλεία από αυτά που είχαν στον κολωφωνα της δόξας τους ο Bob και ο Bob :)

 

ναι....

 

αλλά σήμερα?

τι έχουν αυτοί ε?

ε?

;D

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι....

 

αλλά σήμερα?

τι έχουν αυτοί ε?

ε?

;D

 

Ότι είχαν πάντα :)

 

Απλά σε hardware ενώ εσύ έχεις τα δεκαπλάσια σε software :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου