Προς το περιεχόμενο

Κατασκευή diy vocal booth.


pkole

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, επειδή θέλω να φτιάξω ένα vocal booth  και έχω μπει στη διαδικασία του ψαξίματος, έπεσα πάνω σ' ένα εξαιρετικό κατά τη γνώμη μου post σε ένα πολύ αξιόλογο και αξιόπιστο forum (γενικά όποος ενδιαφέρεται ας ρίξει μια ματιά σε όλο το forum γιατί έχει πολύ ενδιαφέροντα θέματα).

http://www.johnlsayers.com/phpBB2/viewtopic.php?p=51632

Καλή ανάγνωση.

Φιλικά.

Παναγιώτης.

 

Υ.Γ. Βλέπω να πέφτει πολύ μαστοριλίκι καλοκαιριάτικα  ;D.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

είμαι άσχετος με το όλο θέμα :-[

 

ας μας πεί κάποιος, ποιές είναι οι εναλλακτικές? δηλαδή ποσο κάνουν αυτά τα μαραφέτια και πού τα βρίσκει κανείς?

 

γιατί αν και όντως φαίνεται πολλή δουλειά, αν οι εναλλακτικές που έχεις απαιτουν το ένα νεφρό σου, τότε ίσως αξίζει 8)

 

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλο φενεται, μα πρεπει να απαιτει αρκετα εξοδα για να γινει, ελευθερο χρονο και χερια που να πιανουν απο τετοια πραματα.

Σκεφτειται μονο τα εργαλεια που χρειαζονται..και μην μου πειτε με ενα κατσαβιδι και μια φαλτσετα στηνεται ολο αυτο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως εχω κανει δικο μου. Καμια σχεση με την επαγγελματικοτατη δουλεια του παραπανω ποστ,αλλα ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημενος,καθως την βασικη δουλεια του (να μην μου κανουν παρατηρησεις ολη την ωρα οι γειτονες δλδ) την κανει. Συνολικα μου κοστισε 450 ευρω. Εντελως diy βεβαια,ξυλα OSB,ηχομωνοτικο αφρο,χωρις μπασοπαγιδες και ακουστικη χωρου,αλλα ανετο και βολικο. And most of all silent  ;D

Gibson Explorer.Telos

www.myspace.com/nervisequin

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες αργότερα...