Προς το περιεχόμενο

Ενιχυτής ή PA για ενίσχυση TONELAB


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Γεια σε όλους.

Ζητώ συγνώμη προκαταβολικά αν το θέμα έχει απαντηθεί/σχολιαστεί στο παρελθόν, αλλά ψάχνοντας δεν βρήκα κάτι που να ασχολείται με το θέμα...Είναι και μεγάλο το forum.

Είμαι ερασιτέχνης και παίζω περίπου 20 χρόνια. Μετά από περιπλανήσεις κατέληξα ότι η TONELAB (νομίζω συμφωνούν πολλοί...) έχει ικανοποιητικό ήχο. Τουλάχιστον για τα αυτιά μου. Ιδιαίτερα με ακουστικά ή σε DI είναι αρκετή για τη δική μου ερασιτεχνική / οικιακή χρήση. Αυτό που ψάχνω είναι ένας τρόπος αυτούς τους ήχους που πετυχαίνω να τους ενισχύσω και να τον κάνω να ακουστούν σε εντάσεις jam. Αυτή τη στιγμή το κάνω με εναν PEAVEY 65W (12'') χρησιμοποιώντας το καθαρό κανάλι. Κατά τη γνώμη μου ένα ιδιαίτερο στοιχείο που καθορίζει τον ήχο είναι η αλληλεπίδραση της κιθάρας με τον αέρα που κουνάει το ηχείο -αυτό το ελεγχόμενο feedback- το οποίο για να το πετύχω πρέπει να έχω κάποια ένταση. Επίσης το δωμάτιο που παίζω έχει σχήμα Τ και είναι -σχετικά- άδειο. Αυτό μου δίνει ένα περίεργο φυσικό reverb (γράφω με το μικρόφωνο λίγο μακριά από τον ενισχυτή και με ανεβασμένο το gain (του μικροφώνου) για να "πιάσω" και αυτό το effect όταν θέλω.

Σκέφτομαι να αναβαθμίσω τον ενισχυτή, αφού δεν είναι και ότι καλύτερο.

Το ερώτημα είναι το εξής: Αφού δεν ενδιαφέρομαι για effects ή για στάδια προενίσχυσης με καλά drive από τον ενισχυτή μήπως πρέπει να πας σε κάτι άλλο? Σε powered monitors? Σε ηχεία PA με εναν καλό τελικό? Από την άλλη ένας ενισχυτής είναι ένας ενισχυτής ο οποίος θα μείνει ακόμα και αν αλλάξω γνώμη κάποια στιγμή για το TONELAB. Σκοπεύω να χαλάσω καμιά 500 Euro....για ένα (η δύο?) καθαρό(-α) κανάλι(-α) με αρκετό headroom και ουδέτερο χαρακτήρα (τονικά) για ευκρινή απόδοση της εξόδου του TONELAB.

Που θα τα επενδύατε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλώς ήρθες στο φόρουμ. :D