Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      3.887


  2. noe13

    noe13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      2.363


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      46.834


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/03/2019 σε όλα

  1. Εγω παιδες πριν κανα 2 χρονια ειχα βρει μια τεραστια ευκαιρια κ ειχα παρει καμια 70ρια σετ d addario 10-46,οποτε θελω δε θελω αυτο ειναι το καλυτερο σετ,...φοβαμαι να δοκιμασω κατι αλλο
    3 βαθμοί
  2. Αρκετα τιμιος θα ελεγα...ειδικα το breakup του εντυπωσιακο για τα χρηματα!!!
    2 βαθμοί
  3. https://superfunk12.bandcamp.com/album/lighter-than-light Ελπίζω να σας αρέσει!
    1 βαθμός
  4. Μου το "έβγαλε" στα προτεινόμενα το youtube..... Δεν λέω, έχει μια διαφορετικότητα.....
    1 βαθμός
  5. Καταπληκτικο,δεν ξερω πως αλλιως να το πω. Και ρυθμικα κοβει ...λους.
    1 βαθμός
  6. H αλήθεια είναι ότι εγώ δεν θα ανησυχούσα για τις δύο τρύπες του stop tailpiece, θα τις άφηνα απλά ανοικτές. Επειδή βλέπω ότι θα σε ενδιέφερε να μη συμβαίνει αυτό, τότε μπορείς να βάλεις ένα retainer bar που κουμπώνει στην θέση του tailpiece και λειτουργεί ως... retainer για τις χορδές πίσω από το bridge. Ακριβώς όπως αυτό που δείχνει το βίντεο που παρέθεσε ο Superfunk. https://www.rothkoandfrost.com/parts-c12/guitar-parts-c40/towner-stainless-steel-stainless-steel-down-tension-bar-p280 https://www.rockinger.com/index.php/en/The-Downholder/c-WG074/a-3694N Στην περίπτωση του retainer, χάνεις σε επαναφορά κουρδίσματος και σε honk, γι' αυτό και εγώ προσωπικά, ακόμη και σε Bigsby με ενσωματωμένο retainer (B7,B70), το παρακάμπτω και περνάω τις χορδές απ' ευθείας στο κυρίως bar. (όπου το επιτρέπουν οι γεωμετρίες)
    1 βαθμός
  7. Νομίζω ότι πολύ δίκαια έχει σχεδόν 1.900.000 προβολές. Έπαθα πλάκα. Και ο τύπος το παίζει στο χαβαλέ, άνετος και ωραίος. Μπράβο του.
    1 βαθμός
  8. Όχι, απλά είναι κορεάτικα και πολύ πιο φθηνά. Τα Β7,Β70 είναι τα κλασσικά για 335 Αλλά και το Β3/30 δεν είναι κακό
    1 βαθμός
  9. To B3 και το Β6 (ή Β30/Β60 νομίζω η διαφορά τους είναι στη μέθοδο χύτευσης?) είναι η πιο απλή (και για εμένα safe-όσον αφορά τη σταθερότητα κουρδίσματος) επιλογή. Κουμπώνει (ή βιδώνει με 4 βιδούλες) πίσω στο strap pin και κατά τ' αλλα λειτουργεί σαν jazz tailpiece με δυνατότητα whammy. Είναι λιγότερο παρεμβατική για το όργανο και όπως είπα πιο ασφαλής για το κούρδισμα λόγω έλλειψης retainer bar, που ασκεί μικρότερη κάθετη πίεση στο bridge σε σχέση με το B7 πχ. Εφ' όσον φαντάζομαι δεν σε πειράζει να τρυπήσεις το συγκεκριμένο όργανο, οποιαδήποτε άλλη επιλογή θα σου κάνει, δεν θα έχεις προβλήματα συμβατοτήτων.
    1 βαθμός
  10. ναι όπως είναι δεν του κάθεται το ρυθμικό μέρος χωρίς φωνή. Ζητάει φωνή....
    1 βαθμός
  11. Αντιγράφω εδώ ότι σου έγραψα και στο φόρουμ. Μου άρεσε πάρα πολύ. Έχεις σκεφτεί να βάλεις φωνή, να του στρώσεις λίγο την δομή (κουπλέ - ρεφραίν - γέφυρα, κλπ), και να το κάνεις ολοκληρωμένο κομμάτι? Νομίζω ότι θα γίνει πολύ καλό.
    1 βαθμός
  12. Μου άρεσε πάρα πολύ. Έχεις σκεφτεί να βάλεις φωνή, να του στρώσεις λίγο την δομή (κουπλέ - ρεφραίν - γέφυρα, κλπ), και να το κάνεις ολοκληρωμένο κομμάτι? Νομίζω ότι θα γίνει πολύ καλό.
    1 βαθμός
  13. Ένα μινιμαλιστικό μουσικό θέμα
    1 βαθμός
  14. Φοβερός παίκτης και κατασκευαστής με άψογο humor, δεν το χορταίνω αυτό το βίντεο!
    1 βαθμός
  15. Τι μορφή είναι αυτή! Ατάκα στην ατάκα το πάει! Και φυσικά ωραιότατο παίξιμο. Πολύ τον γουστάρησα.
    1 βαθμός
  16. Καλημερα αδερφε ετοιμο! GT-10_Greek_Manual.pdf
    1 βαθμός
  17. ,Το bigsby γενικα ειναι λιγο μπελαλιδικο...θελει καλο σεταπ για να μην εχεις θεματα με υψος χορδων κ ξεκουρδισμα...θα σου προτεινα να βαλεις το παρακατω...μπαινει σε 2 νανοσεκοντς κ δε χανεις κουρδισμα ποτες! https://m.thomann.de/gb/duesenberg_les_trem_ii_lh_chrome_tm85lc.htm
    1 βαθμός
  18. Ααα εδω χρειαζεται η μαστορια στο Muting strings.
    1 βαθμός
  19. 1 βαθμός
  20. Απο το 20 και μετα, γενικοτερα υπαρχουν προβληματα προσβασης και διαχειρισης. Εξασκηση θελει. Ευτυχως που δεν παιζουμε συχνα εκει. Οι νεες χορδες ειναι σαν τα καινουργια ελαστικα. Μολις τα βαλεις, αμεσως καταλαβαινεις μεγαλη διαφορα (λογω της πτωσης αποδοσης), αλλα θα επρεπε να συγκρινουμε με τα παλια λαστικα οταν ηταν καινουργια. Ειναι λογικο να ξεκουρδιζει τις πρωτες ωρες παιξιματος, εαν δεν τοποθετησεις σωστα τις χορδες. Εαν κανεις το τελευταιο, θα ξεκουρδιζουν μονο στα πρωτα λεπτα παιξιματος.
    1 βαθμός
  21. Το κομμάτι είναι μ@λακία. Η μπάντα γ@μεί όμως.
    1 βαθμός
  22. Σωστος,ειδικα αν παιζεις με πολυ ντιστοΡσιΟ σιγα μην ακουσεις την διαφορα.. Ασε που ειναι ΜΥΘΟΣ απο τους λιγους οτι βαρΓιες χορδες=καλυτερος ηχος.....οι διαφορετικες χορδες (το gauge δηλ.) σου δινουν ,οπως πολυ σωστα λες,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ηχο,οχι καλυτερο..... Εγω ως κατεξοχήν ΡΥΘΜΙΚΟΣ κιθαριστας μεχρι και πριν καμμια 15αρια χρονια επαιζα 12αρες & 11αρες ειχα φαει και εγω το ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ οτι βαρΓιες χορδες=καλυτερος ηχος....μεχρι που απο...λαθος εβαλα 10αρες στην tele μου και ειδα το...φως το αληθινο...TWANG for days και πολυ πιο καθαρος και γεματος ηχος με περισσοτερες αρμονικες... Προσφατα πηγα σε 010-038 και ΜΑΤΑ-ειδα το ΥΠΕΡ-φως το αληθινο : ακομα περισσοτερο twang,αρμονικες και πιο γεματος ηχος... Με τα....σηκωματα δεν ειχα ποτε μου προβλημα μια και...παιδιοθεν ημΑνε κλασσικος πιανιστας και το αριστερο μου χερι ειναι ταναλια με τα δακτυλα μου να ειναι τα...σαγονια της ταναλιας αλλα οντως με ελαφρυτερες χορδες ειναι πιο ευκολα...αλλα απο την αλλη κανω ενα ..σηκωμα την εβδομαδα στην κιθαρα (στο...ΑΛΛΟ... οργανο....αυτο που ΟΝΤΩΣ μετραει στη ΖΩΗ... δοξα το γιαραΜΠΙ ακομα και στα 54 που ειμαι ακομα κανω καθημερινο σηκωμα μη σου πω και 4 τονους για πλακα )
    1 βαθμός
  23. Προσωπικα προτεινω στους αρχαριους λεπτες χορδες στην αρχη (9αρια), και οταν θελουν να πανε σε πιο χοντρες χορδες, να το κανουν σταδιακα. (τις περισσοτερες φορες δεν ειναι και σε θεση να ακουσουν τη διαφορα στον τονο με τις χοντρες χορδες). Ο ιδιος (σταδιακος) τροπος μεταβασης σε μεγαλυτερες διατομες, προτεινεται και για τους εμπειρους παιχτες. Επισης, αν καποιος δεν παιξει ποτε με 11αρια, δεν χρειαζεται και να "δυναμωσει" περισσοτερο τα δαχτυλα του, απο οσο χρειαζεται για να παιξει με 9αρια. Εξαλλου η υπερβολικη δυναμη δεν ειναι απαραιτητη, για να παιξει καποιος καλα. Προεχουν άλλα.
    1 βαθμός
  24. Δε διαφωνω. Εξαρταται απο το στυλ παιξιματος πανω απ' ολα. Μη ξεχνας οτι δεν μιλαμε για ιδανικες συνθηκες, δλδ καποιον εμπειρο που παιζει Ινγκβε με το ιδιο στυλ, αλλα για καποιον που μαθαινει τα πρωτα του βηματα. Step by step.
    1 βαθμός
  25. Nuest updates!! LLL αριστερό κανάλι και όλα τα ρυθμικά μέρη greekdude (ο υποφαινόμενος), τα καθαρά στην εισαγωγή, ρυθμικά στο δεξιό κανάλι Τα solos μου επίσης είναι αριστερά (lynch/cavazo/Goldy) - δεξια (Ojeda/Malmsteen)
    1 βαθμός
  26. Η πρώτη κυκλοφορία των Είμαι είναι η διασκευή του αθάνατου άσματος ‘Μια Γριά Μπαμπόγρια’. Όχι δεν το κάψαμε καθόλου!
    1 βαθμός
  27. Υπάρχει στο Spotify ο δίσκος. Το παλικάρι γαζώνει!
    1 βαθμός
  28. Το ελαβα ,το ελαβα!!Μπραβο ρε Λουκα !!Ωραια κομματια και παιξιματα.Οι 3 σιγανοπαπαδιες (yameth, Fusion &Gvour ) εχουν στοχοποιηθει για μελλοντικα jams !!!!!!!!!τα πουλακια μου εκαναν την δουλεια κατω απο την μυτη μου.Ουτε κομαντα να ητανε.Μπραβο και στους 3 σας. Λουκα ....εχω παραπονα !!!
    1 βαθμός
  29. Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα ολοκληρώθηκε το νέο cd μου με τϊτλο «Origins». Όπως και τα προηγούμενα cd έτσι και αυτό έγινε καθαρά από αγάπη στην μουσική και με σκοπό την επικοινωνία με τούς μουσικούς που συμμετείχαν και με τούς ακροατές της. Όχι πάντως για εμπορικούς σκοπούς . Ιδιαίτερη χαρά και τιμή μου, καθώς και μεγάλη επιθυμία από παλιά,ήταν η συμμετοχή και τριών πολύ αξιόλογων μελών και μουσικών του noiz του Yameth του gvour και του fusiongtr στο cd. Πρόκειται για καταπληκτικούς μουσικούς με πολύ μεγάλη γνώση και εμπειρία και συνάμα ταπεινούς σε ότι κάνουν. Τοϋς ευχαριστώ πολϋ. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον Τρομπετίστα Στέλιο Ιατρίδη από την Θεσσαλονίκη που δέχθηκε να συμμετάσχει σε τέσσερα κομμάτια μετουσιώνοντας τις μουσικές γραμμές αλλά και βάζοντας και προσωπικά ιδιαίτερα στοιχεία. Επϊσης τον Σπύρο Πανουργιά που έκανε την μίξη το mastering και επέβλεψε και σε θέματα ηχογράφησης συμμετέχοντας παράλληλα σε δυο κομμάτια το ένα μάλιστα με την ιδιόχειρη ηλεκτροκλασική του κιθάρα. Τέλος τούς μουσικούς Στάθη Παπαλάμπρο,Γιάννη και Θωμά Βλάχο,Δημήτη Ματσώτα και τον δεκαεννιαχρονο σαξοφωνίστα Αλέξανδρο Λίβα. Καλή ακρόαση. Scherzo Latìno – Yameth ηλ. κιθάρα !
    1 βαθμός
  30. Καλησπέρα! Χιλιοπαιγμένο, μαζί σας.. Αλλά είναι από τα σόλο που όλοι πρέπει να μελετήσουμε μια φορά στη ζωή μας! Σχόλια, παρατηρήσεις, βρισίδια, ίντριγκες, μηνύσεις, ευπρόσδεκτα όλα! ;D
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου