Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. John Goumis

    John Goumis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.924


  2. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      7.492


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      5.201


  4. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1.633

    • Αναρτήσεις

      1.811


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 27/08/2022 σε όλα

  1. Καμία αντίρρηση να μας πει ο κάθε κιθαρίστας που ασχολείται με το YouTube ή με τα σοσιαλ το γιατί δεν παίζει με το συγκεκριμένο μοντέλο ή γιατί δεν αγοράζει την συγκεκριμένη μάρκα, όλες οι αποχεις είναι χρήσιμες αλλά κάπου έλεος με τους φανταχτερους τίτλους και τα clickbait. Να ζητάνε τα views του κόσμου αλλά με αξιοπρέπεια. The REAL reason why I don't like YouTube guitarists...
    2 βαθμοί
  2. Και θα σου αρέσουν ακόμη περισσότερο εάν βγάλεις τα καπάκια τους... Θα φύγει η όποια "μουντίλα" έχουν. Σε τόσο φθηνά όργανα η αφαίρεση των καπακίων κάνει καλό!
    1 βαθμός
  3. Κι εγώ τη συμπαθώ αυτή την κοπέλα και το κανάλι της είναι ενδιαφέρον. Τον Buck δεν τον αντέχω για πάνω από 20 δευτερόλεπτα. Και η φάτσα του και το παίξιμό του με εκνευρίζουν απερίγραπτα, για κάποιον λόγο που δεν έχω εντοπίσει ακριβώς.
    1 βαθμός
  4. Χαιρετώ το Forum ,ανοίγω το θέμα για να σας παρουσιάσω μια κιθάρα που απέκτησα πρόσφατα και η οποία με εντυπωσίασε ευχάριστα, καθώς περίμενα πολύ λιγότερα από αυτή. Χαζεύοντας προ μηνός στο site της Harley Benton , έπεσα πάνω σε ετούτη εδώ την Κιθάρα: https://www.thomann.de/gr/harley_benton_hb_35plus_vintage_burst.htm Η τιμή και τα δωρεάν μεταφορικά κυριολεκτικά με έκαναν να σκαλώσω ,για 205,00 Ευρώ δεν έχανα στην κυριολεξία τίποτα για να μην την πάρω. Να διευκρινίσω ότι είμαι ερασιτέχνης κιθαρίστας ,room player και κυρίως παίζω με ακουστική ,έτσι αποφάσισα να την αγοράσω ,παρόλο που η προ δεκαετίας εμπειρίες μου με την συγκεκριμένη μάρκα δεν ήταν και πιο ευχάριστες. Όλες από το κουτί έπρεπε κατευθείαν να πάνε για service .Στην πρώτη που μου στείλανε ήταν ξεκολλημένο το μανίκι από το σώμα και την επέστρεψα πίσω. Η επικοινωνία με τον THOMANN και η εξυπηρέτηση ήταν άψογη και μου την αντικατέστησαν κατευθείαν ,εγώ όμως είχα ξενερώσει και έκλαιγα τα λεφτά μου. Έτσι όταν ήρθε η δεύτερη στην κυριολεξία δεν μου έκανε κέφι να ανοίξω το κουτί της . Πάρα ταύτα η κιθάρα ήταν σε άψογη κατάσταση, όχι μόνο κατασκευαστικά δεν είχε ελάττωμα ,άλλα δεν είχε ανάγκη ούτε από άμεση επίσκεψη σε μάστορα. Ο όγκος της είναι πιο μικρός από μια Gibson ES-335 πράγμα που την καθιστά πολύ άνετη επάνω μου . Το σχήμα της μου θυμίζει περισσότερο Yamaha στα μικρά αυτιά και στο headstock .Ένα συν για μένα είναι και η θέση του διακόπτη στο επάνω μέρος του σώματος , το βρίσκω πιο βολικό. Στα τάστα έχει γίνει πολύ καλή δουλεία ,τα πλαινά τους δεν ενοχλούν το χέρι και τα bends γίνονται χωρίς πρόβλημα. Οι χορδές βεβαία σκέτα σύρματα ,όταν τις πρώτο έπαιξα μού μαύρισαν τα δάχτυλα ,με το παίξε-παίξε μαλάκωσαν και υποφέρονται, θα τις αλλάξω όταν βρω καιρό. Τα ξύλα του σκάφους περιγράφονται σαν maple με ΑΑΑΑ flamed maple archtop ,αλλά δεν το δένω και κόμπο ,ότι είναι πρώτης ποιότητας.Oι σκιές του flame maple δεν είναι και τόσο έντονες όσο έχω δει σε άλλες κιθάρες ,παρόλα αυτά η συνολική δουλεία που έχει γίνει είναι αρκετά καλή, χωρίς εμφανή θέματα με το βάψιμο ,το οποίο μπορεί να περιγραφεί σαν two tone burst και το διακοσμητικό binding (το οποίο δείχνει λίγο φτωχό στο μπροστινό μέρος της κιθάρας).Τα pots είναι εύχρηστα ,καλής ποιότητας άμεσης απόκρισης .Έχουν push/pull λειτουργία ,που κατά την γνώμη μου δεν προσθέτουν και πολλά στην ηχητική παλέτα της κιθάρας ,δηλ. δεν μετατρέπεται ούτε σε Tele ούτε σε Strat. όμως διαφοροποιεί τον ήχο των διπλών και μπορεί κάποιος να τους χρησιμοποιήσει άνετα . Οι μαγνήτες είναι «LAF Alnico-5 vintage-style humbucker pickups», ακούγονται αρκετά καλοί και αν κάποιος {σαν εμένα δηλ.) δεν έχει πολλές απαιτήσεις, δεν βρίσκω το λόγο να αλλαχτούν. Το μόνο που με πειράζει αισθητικά σε αυτούς, είναι ότι γράφουν με μικρά γράμματα στην κάτω γωνία τους την μάρκα τους και θα κοιτάξω με ασετόν να το σβήσω. Η κιθάρα διαθέτει Tune-O-Matic γέφυρα η οποία είναι ικανοποιητική με την πρώτη ματιά χωρίς κάποιο εμφανές πρόβλημα. Το pick guard είναι κακό εμφανισιακά, οπότε ή το αλλάζεις ή το βγάζεις εντελώς . Το μανίκι της είναι σχετικά παχύ, πολύ βολικό, με το πίσω μέρος σε σχήμα U εάν το περιγράφω σωστά. Είναι κατασκευασμένο από maple με την ταστιέρα από Pau Ferro , για να σου δίνει την αίσθηση του rosewood ,πράγμα που είναι και το ζητούμενο. Έχει 22 τάστα σχετικά μεγάλου μεγέθους και αρκετά καλά τοποθετημένα όπως είπα και ποιο πάνω .Το radius είναι 305mm και το μήκος 608 mm σύμφωνα με το site.Τα τετράγωνα inlays δείχνουν όμορφα και σωστά τοποθετημένα και το nut δεν είναι κοκάλινο ,άλλα από κάποιο καλής ποιότητας υλικό. Στο headstock αυτό που με χαλάει είναι ο τρόπος που είναι γραμμένη η μάρκα ,θα μπορούσαν να έχουν ένα πιο αξιοπρεπές logo. Το πλαστικό καπάκι του truss rod επίσης είναι κακής ποιότητας και χρήζει αλλαγής. Αντίθετα ο διακοσμητικός ρόμβος είναι πάρα πολύ καλός και στο φως παρουσιάζει κάποιους ιριδισμούς .Τα κλειδιά είναι σίγουρα «κινέζικα» ,άλλα έχω δει και χειρότερα και κάνουν την δουλειά τους μια χαρά, τουλάχιστον για μέσα στο σπίτι . Συνοψίζοντας ,πρόκριτε για μια αρκετά καλή κιθάρα ,σίγουρα value for money ,λίγο κατώτερη εμφανισιακά από Epiphone ή άλλες παρόμοιου εύρους τιμής κιθάρες (των 400,00-500,00 Ευρώ δηλ.) χωρίς να μπορώ να πω το ίδιο και για τον ήχο . Ηχητικά είναι ανταγωνίσιμη με δαύτες (κατά την άποψή μου) και βεβαίως οποίος έχει όρεξη, είναι μια βάση για αναβαθμίσεις .Εγώ προσωπικά δεν θα πειράξω τίποτα προς το παρόν, δεν μου βγάζει κάποιο έλλειμα και κατά την γνώμη μου, όσες αναβαθμίσεις και να κάνεις, εάν θελήσεις να την πουλήσεις θα πουληθεί πάλι σαν Harley Benton και οι προσθήκες δεν θα παίξουν ρόλο στην διαμόρφωση της τιμής. Κλείνοντας δεν γίνεται να μην σκεφτώ πόσο υπερτιμημένα είναι μερικά πράγματα, δεν μπορεί ο Γερμανός να πουλά ένα αντίγραφο 205,00 ευρώ με δωρεάν αποστολή και ο Αμερικάνος κάποια χιλιάρικα .Ούτε η διαφορά ποιότητας υλικών το δικαιολογεί , ούτε οι δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης ,που έχουν αποσβεστεί εδώ και κάποιές δεκαετίες .Πληρώνεις μονό το mojo του ονόματος και την ελπίδα της αξίας μεταπώλησης. Τέλος πάντων δεν άνοιξα το θέμα για τέτοιου είδους αέναες συζητήσεις, άλλα για να σας παρουσιάσω μια αγορά που πραγματικά την θεωρώ ευκαιρία και την συνιστώ για όποιον ενδιαφέρεται.
    0 βαθμοί
  5. Βλέπω από τα ποσταρίσματα ότι έχουμε πέσει με τα μούτρα στην πχιότητα. Εγώ πάλι λέω να θυμηθούμε τα νιάτα μας (ή κάτι που θα τζαμάραμε- μεταξύ άλλων- μετά από ένα session με Gvour και Στράτο, συνοδεία ενός ποταμού μπύρας )
    0 βαθμοί
  6. Εκτός από την μουντιλα μήπως φεύγει και η συννεφιά; Έχετε ξεφύγει τελείως.
    0 βαθμοί
  7. Η ατμόσφαιρα που αποπνέει, είναι μαγική.
    0 βαθμοί
  8. Oχι πια τους πουλησα. Αρκετο καιρο πριν
    0 βαθμοί
  9. Σαλονικιός δεν είσαι; Εδώ έχουμε μεγαλώσει με τον Σταλόνε και τους στραβοστόμηδες στον ΜΠΑΟΚ ναούμε... Έπρεπε να το έχεις συνηθίσει
    0 βαθμοί
  10. Και εάν έχουν και flats χορδές επιβάλλονται! Η μουντίλα στο μεγαλείο της....
    0 βαθμοί
  11. Ένα βίντεο από μια πρόσφατη συναυλία στο Φεστιβάλ Ολύμπου 2022, όπου ανοίξαμε μαζί με τον Κώστα Μαγγίνα για να συνεχίσουν τη βραδιά οι Ηλίας Ζάικος και Νίκος Ντουνούσης. Στο τέλος παίξαμε όλοι παρέα κανά δυο μπλουζ, ένα εκ των οποίων ήταν και το "Sweet Home Chicago" παρακάτω! Ωραία βραδιά που θα τη θυμάμαι!
    0 βαθμοί
  12. Αγωνιστικούς χαιρετισμούς απο τα κεντρικά του Noiz όπου ο σύντροφος @Terry RoscoeBeck5 ξεπερνώντας κάθε εμπόδιο της φύσης (χαράδρες, φαράγγια, ομίχλες και καταιγίδες) με τόλμη και αυταπάρνηση, βρέθηκε να πιει ένα καφέ και να συζητήσουμε όλα αυτά τα σοβαρά θέματα που απασχολούν την οικουμένη. Και το χαρήκαμε να λέμε και την αλήθεια.
    0 βαθμοί
  13. Eχω παρατηρήσει ότι όλοι αυτοί οι ''influencers'' και ''γιουτουμπ καναλάρχες'' βάζουν πάντα την φράση ''The REAL reason'' (και πάντα με κεφαλαία το ''real'') λες και υπάρχουν άλλοι λόγοι που μας κρύβουν κάποιοι και ο καναλάρχης ήρθε να αποκαταστήσει την αλήθεια The REAL reason I stopped playing stratocasters Τhe REAL reason why I stopped buy Gibsons The REAL reason why I you should put antithos instead of maintanos in your pastitsio κτλ κτλ Είχα μια καούρα να μάθω τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ λόγο που ο Chris Buck σταμάτησε να χρησιμοποιεί στρατοκάστερ... ευτυχώς βγήκε να αποκαταστήσει την αλήθεια, μετά από τόσες ψευδείς φήμες γιατί σταμάτησε να χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη κιθάρα, τώρα μάθαμε τον πραγματικά αίτια...
    0 βαθμοί
  14. Στο λεξικό, έχεις τη φωτογραφία μου δίπλα στον όρο αυτόν... Όπως και να 'χει, πρότεινα τα (οικονομικά) μοντέλα αυτά, ως εναλλακτική, διότι πέρα από την όμορφη παρουσίαση που μας έκανε ο φίλος, διέκρινα ένα πνεύμα σκεπτικισμού και ανησυχίας από μερους του. Δίδω 200, ως και τι θα μου τύχει? Δώσε 400+, πάρε epiphone (ποιοτικότερο), και έλεγξέ το και πριν το παραλάβεις...
    0 βαθμοί
  15. Ναι, η πόλη μπορεί να βρίσκεται μακριά από τη χώρα που μένεις. Μέχρι πρότινος όλες οι συναυλίες γίνονταν σε ευρωπαϊκό έδαφος, αυτή της 1ης Οκτώβρη στο Σάο Πάολο είναι η πρώτη που θα γίνει σε άλλη ήπειρο. Aρχικά έπαιζε πολύ Ιταλία(μιας και οι διοργανωτές και επικεφαλείς είναι Ιταλοί), επίσης Φρανκφούρτη,Παρίσι, που τέτοιους προορισμούς τους θεωρώ «κοντινούς». Και από Ελλάδα πάντως, να πετάξεις για Μιλάνο ή Φρανκφούρτη,είναι κοντινές πτήσεις. Όντως οι ενισχυτές είναι περισσότεροι από 100 και η απορία σου εύλογη. Αρχικά οι φωνές προβάρουν μόνες τους,ενώ εμείς,τα μπάσα και οι κρουστοί μαζί. Και στην συνέχεια έρχονται και οι φωνές(έχουμε και μικρότερο αριθμό πνευστών,βιολιών,κ.ά.) Το όλο τελικό αποτέλεσμα, δεν είναι ένα άθροισμα της ισχύος των ενισχυτών, αλλά ο καθένας μας παίζει σε τέτοια ένταση, ώστε να βγαίνει μια συνολική ισχύς, που να εντυπωσιάζει μεν τον θεατή,αλλά να μην προκαλείται χάος. Για μένα μοναδικό από μουσική άποψη, είναι ότι ναι μεν έχεις 1000 μουσικούς ικανούς να σου παίξουν σωστά τις αξίες,vα συγχρονιστούν, κ.λ.π. αλλά έχεις και εκατοντάδες διαφορετικές πενιές,εξοπλισμούς,φωνές και ιδιοσυγκρασίες. Αυτό εκλαμβάνω εγώ ως το πλέον ενδιαφέρον και ένα από τα πράγματα που εντυπωσιάζει τον θεατή και εμάς.
    0 βαθμοί
  16. Nα 'σαι καλά! Έπρεπε να τους προλάβεις και να μας συγκροτήσεις σε noiz mega band να περιοδεύουμε στα στάδια της υφηλίου! Εγώ είχα δει σχετικά βίντεο, αλλά δεν ήξερα ότι μπορείς να περάσεις ακρόαση. Ένας ανήλικος μαθητής μου, μου είπε μία μέρα ότι αν ήταν στη θέση μου, θα έκανε audition για αυτή την μπάντα και μαθαίνοντας περισσότερα για την μπάντα,μου άρεσε η ιδέα. Επίσης η οικογένειά του είχαν αγοράσει εισιτήρια για μία συναυλία στο Stadt de France και μου μπήκε η ιδέα, πως θα ήταν ωραία εκεί που θα κάθεται αμέριμνος στις κερκίδες να ξεπροβάλλει ο δάσκαλός του μέσα από τους καπνούς και τα βεγγαλικά Στα διαδικαστικά τώρα.. Περνάς από ακρόαση, εγώ έπαιξα σε βίντεο την δική μου κιθαριστική εκδοχή σε τρία γνωστά τραγούδια. Το επίπεδο στην κιθάρα, θα το χαρακτήριζα προς advanced, κάποιες τεχνικές πρέπει να βγαίνουν εύκολα. Δεν μιλάω για τεχνικές όπως π.χ. tapping, αλλά να βγαίνουν τα bends,hammer on, pull offs και άλλα πράγματα, όπως τα θέλει ο μαέστρος. Aν λοιπόν επιλεγείς, μπορείς να μπεις στο site τους και να κατεβάσεις τις παρτιτούρες/ταμπλατούρες και τα ηχητικά για κάθε κομμάτι. Τα κομμάτια είναι κάποια που τα ξέρετε όλοι, πιθανόν να τα έχετε παίξει κιόλας, απλά ανάλογα με το κράτος που παίζουμε, προστίθενται και κάποια "τοπικά" κομμάτια. Π.χ.αν παίζαμε Ελλάδα, θα γινόταν μία ενορχήστρωση σε κάποιο κομμάτι των Sokrates Έχουμε λοιπόν το site και ένα application,όπου ανακοινώνονται οι ημερομηνίες/πόλεις των συναυλιών. Εσύ δηλώνεις γρήγορα συμμετοχή, για να καπαρώσεις θέση και αρχίζεις να προβάρεις ξανά τα τραγούδια,συν τα εκάστοτε "τοπικά" που πιθανόν να μην έχεις ξαναπαίξει. Δύο μέρες πριν τη συναυλία, πας με τον εξοπλισμό σου στην εκάστοτε πόλη, η παρακάτω λίστα είναι ο "απαραίτητος εξοπλισμός" Electric Guitar 2 Jack Cables Power Cord Guitar Strap Amp Distortion Pedal Small stand up to raise and tilt the amp (40/45 upward) A plastic coverage for your amp (waterproof) και αρχίζουν πολύωρες πρόβες. Οι κιθάρες χωρίζονται σε δύο τμήματα που παίζουν διαφορετικές παρτιτούρες και αρχίζει ο γενικός συντονισμός με τις υπόλοιπες οικογένειες οργάνων και τις φωνές. Ο μαέστρος,οι αρχιμουσικοί κάθε οικογένειας και οι ηχολήπτες, μας φέρνουν εκεί που πρέπει όσο αφορά στάθμες,κ.λ.π.,ώστε να βγει το τελικό αποτέλεσμα. Το γενικό επίπεδο/απαίτηση είναι τα κομμάτια να τα παίζουμε απροβληματιστα απ'έξω,χωρίς αναλόγια ή tablets. Η εμπειρία να παίζεις με άλλους 999 μουσικούς μπροστά σε 40-50 χιλιάδες κόσμο, είναι μοναδική και μέσα από αυτό το thread θέλω να παροτρύνω και άλλους να περάσουν ακρόαση. Για κάθε άλλη πληροφορία, ρωτήστε ελεύθερα
    0 βαθμοί
  17. Χάρμα οφθαλμών αλλά δεν υποτίθεται ότι είναι licensed το headstock από την Fender;
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου