Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11.709


  2. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      5.184


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      11.665


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 22/01/2023 σε Αναρτήσεις

  1. Αυτό είναι το καλό με την ηχογραφιση με software. Δεν το παιδεύεις πολύ με το που θα στήσεις και πως το/τα μικρόφωνα.Μην βγεις εκτός φάσης... Ποια είναι η ακουστική του χώρου σου .... Είναι φασαρία το real thing που απαιτεί χρόνο -χώρο- γνώση... και είναι δουλειά του μηχανικού πιο πολύ παρά του οργανοπαίχτη.
    2 βαθμοί
  2. Σε μία καλή μίξη, μια και το άνοιξε ο Φώτης το θέμα, εγγυώμαι ότι κανένας δε θα καταλάβαινε τίποτα, είτε έπαιζε software είτε ενισχυτής. Τώρα, ένα ας πούμε τελικό συμπέρασμα για το Amplitube από μέρους μου μια και το χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια: Για κάποιον που είναι ιδιαίτερα απαιτητικός με τον ήχο του, θέλει πολύ tweaking για να φτάσει σε ένα επίπεδο κοντά στο real thing. Τουτέστιν πρέπει κανείς να πειράξει τα πάντα (eq ενισχυτών, καμπίνες, μεγάφωνο, είδη μικροφώνων και τοποθέτησή τους κ.α.). Δεν είναι plug and play πλατφόρμα με λίγα λόγια, παρόλο που κάθε ενισχυτής έχει δεκάδες presets. Παρόλα αυτά, αν θέλεις να κάνεις σοβαρό recording, μπορείς και το αποτέλεσμα θα είναι παραπάνω από αξιοπρεπές. Τώρα για τον player που δεν έχει πολλές απαιτήσεις και απλά θέλει να κουμπώσει και να παίξει, είναι υπερβολικά ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
    1 βαθμός
  3. Εγω θα έλεγα ότι το πρώτο είναι amplitube και το δεύτερο ενισχυτής. Μου φαίνεται ότι έχει σαφώς περισσότερο headroom το 2ο, και πιο καλό σκάσιμο - ατάκα.. Σαν stand alone προτιμω το 2o , το πρώτο θα στεκόταν καλλίτερα μέσα σε ένα mix όμως (ανάλογα βέβαια και το ύφος της παραγωγής).
    1 βαθμός
  4. Λοιπόν, επειδή ξανακούγοντας τα κλιπάκια νομίζω ότι τελικά το αδίκησα το amplitube στην ηχογράφηση, παρακάτω ακολουθεί ένα τεστ που είχα ξανακάνει πριν χρόνια. Το τεστ έχει ως εξής: Μέσα από τη στέρεο έξοδο πεταλιού μου, έστειλα ένα καλώδιο στον ενισχυτή ('65 Fender Deluxe Reverb Reissue) και ένα καλώδιο στην είσοδο της κάρτας. Σέταρα το amplitube στον ΄65 Deluxe Reverb και να έχει όσο κοντινότερα settings με αυτά του φυσικού ενισχυτή ενώ χρησιμοποίησα και για τις δύο ηχογραφήσεις 2 μικρόφωνα. Στον πραγματικό ενισχυτή ένα δυναμικό off axis κι ένα ribbon στο κέντρο του μεγαφώνου. Στο amplitube ίδια χωροταξία και στάθμες απλά τα μικρόφωνα είναι άλλη μάρκα μια και τα πραγματικά δεν τα έχω σε ψηφιακή μορφή. Πάντως δυναμικό και ribbon ξανά. Τα δύο σήματα που ηχογραφήθηκαν μπορείτε να τα ακούσετε παρακάτω και αν θέλετε να μαντέψετε ποιο είναι το amplitube και ποιο ο ενισχυτής: Amp 1.mp3 Amp 2.mp3
    1 βαθμός
  5. να σε ακούσω, αλλά είναι φαύλος κύκλος. δουλεύει>εγκαθιστάς νέο σοφτ>χάνονται άδειες>φορτώνεις image>δουλεύει>εγκαθιστάς νέο σοφτ>χάνονται άδειες>φορτώνεις image>δουλεύει. ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσεις το νεο σοφτ θελω να πω αν το νεο σοφτ για κάποιο λόγο διώχνει τις άδειες το image σε ξαναφέρνει πίσω στις άδειες χωρίς το νέο σοφτ. Που ήθελε και 5 λεφτά εγκατάσταση
    1 βαθμός
  6. Η παρτιτούρα μετράει, γιατί γράφεις από πάνω "ντόλτσε αμοροζο μα νον τροπο ε καρμποναρα ματζαρε αλα πεστο" και ασε το μαέστρο να ψαχνεται Ας βρει αυτος ακρη, ουτε ακκορντεον ουτε τιποτα Γενικά έχω καταλήξει ότι ειναι ΔΥΟ ΕΝΤΕΛΩΣ μα ΕΝΤΕΛΩΣ μα ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικα πράγματα, το να γράφεις παρτιτούρα- για εκτέλεση- για την αιωνιότητα, και το να γράφεις για την πράξη, την εφαρμογή και το ηχητικό αποτέλεσμα. Το πρώτο το κάνεις και με σκέτο χαρτί,και περα απο την πλακα θελει γνωσεις και μελετη και προσοχη για να μη γινεις ρεζιλι των σκυλιων αν παιχτει (που σιγα μην παιχτει αλλα λεμε ), και στο δεύτερο μονο το αποτέλεσμα μετράει, και λούπες να βάλεις και να σαμπλάρεις λες και είσαι τράπερ το αποτέλεσμα μετράει ΜΟΝΟ.
    1 βαθμός
  7. Είναι πριματος, σχετικά, ο ήχος. Δεν ξυριζει όμως, ούτε ενοχλεί. Ισορροπημένο τον ακούω.
    1 βαθμός
  8. Αγαπητέ Νέστωρ θα διαφωνήσω μαζί σου. Πρώτα για το παίξιμο που είναι άχρονο και διεκπεραιωτικό σε πολλά σημεία αλλά δεν μπόρεσα να κάνω αλλιώς καθώς τα χέρια δεν ακολουθούν την θέληση λόγω τραυματισμένου τένοντα (θέλω να ελπίζω). Εκτιμώ όμως απεριόριστα τα καλά σου λόγια. Δεύτερον το ξύσιμο πολύ πιθανόν να προέρχεται απο τα ακουστικά ή τα ηχεία σου περισσότερο. Δεν μπορεί κανείς να κρίνει με ασφάλεια όταν τα χαρακτηριστικά τους επεμβαίνουν στην πηγή. Εδώ στα Genelec 1030 αλλά και στα καθωσπρέπει μικρότερα Yamaha δεν υπάρχει ίχνος τέτοιο. Αντιθέτως, καθαρίζει και ξεχωρίζει μέσα στην ορχήστρα χωρίς υπερβολικά πρίμα. Ενα πράγμα που δεν μπορεί να καταφέρει όμως είναι την αίσθηση του μετακινούμενου αέρα που σου δίνει η ένταση μιας καμπίνας με μεγάλο μεγάφωνο όπως ένα 12ιντσο. Είναι ο νόμος της φύσης όμως και πιθανόν σε ένα αυτοενισχυόμενο 12άρι να είναι διαφορετικά τα πράγματα και οι αισθήσεις. Δεν το δοκίμασα.
    1 βαθμός
  9. Συνεχίζω και εγώ τη συζήτηση για τα software. Ξέχασα ότι είχα αυτό στο pc. Μου άρεσαν οι καθαροί ήχοι, παλαιότερα που το είχα τεστάρει, και είπα να ανεβάσω μερικά κλιπάκια. Το software αυτό έχει τα πάντα από ενισχυτές, καμπίνες και πετάλια, και είναι πολύ παραμετροποιήσιμο. Σχεδόν μηδενικό latency, καθαρίζει όμορφα (τσεκάρετε ποσο καλά καθαρίζει στον friedman), και φέρνω εύκολα τον ήχο στα μέτρα μου. Κοστίζει 149$. Ηχογράφησα κάποιους από τους ήχους. Στους περισσότερους χαμήλωσα λίγο treble και presence, και στην ανάγκη μετακινούσα/άλλαζα μικρόφωνο. Καθαροί ήχοι (με στρατ στα 14Κohm): blackface blackface.mp3 69 tweed deluxe 59 tweed deluxe.mp3 69 due reverb 69 duo verb.mp3 super reverb super reverb.mp3 vox vox.mp3 jtm45 jtm45.mp3 Crunchy (στρατ όπως και παραπάνω): plexi plexi.mp3 High gain (telecaster με area hot t/wide range): friedman friedman.mp3 mesa v3 mesav3.mp3
    0 βαθμοί
  10. Είδες πως φαίνεται ο νέωπας του ψηφιακού ήχου? Ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι...
    0 βαθμοί
  11. Άμα σε χρέωνες πάντως για όλα αυτά που έκανες, δεν θα σου φτάνανε τα λεφτά να σε πληρώσεις.
    0 βαθμοί
  12. Τι προμόσιον και τι καφέδες.... και αυτους εγώ τους έκαμα.. Πες τον ρομπεν να μας φτιάξει έναν βαρυ γλυκό να δουμε...
    0 βαθμοί
  13. 0 βαθμοί
  14. Εμένα πάντως θα μου άρεσε πολύ να τα δω όλα αυτά στα credits στο τέλος του βίντεο. Μια μια ειδικότητα δηλαδή, και δίπλα σε κάθε μια το όνομά σου. Συνθέτης LK Στίχοι LK Περφόρμανς LK Κιθάρα LK Πλήκτρα LK Μπάσο LK Τύμπανα LK Φωνή LK Παραγωγή LK Ηχοληψία LK Ενορχήστρωση LK Ρόντυ LK Κουβαλάιζερ LK Σκηνοθεσία LK Μοντάζ LK Οπερατέρ LK Φώτα LK Μηχανικός Η/Υ σε θέματα software και hardware LK Ηλεκτρονικός LK Ηλεκτρολόγος LK Καθαρισμοί LK
    0 βαθμοί
  15. Εν τέλει έφτιαξα μια πρώτη βερσιόν ενός songwriting template. Πέρα από τη χρηστικότητα του template, τα οφέλη που αποκόμισα αυτές τις 2-3 μέρες που ασχολήθηκα είναι πολλαπλά. Εξοικειώθηκα με το DAW μου, έμαθα για track stacks, groups, έφτιαξα patches ώστε αν θέλω να προσθέσω για παράδειγμα άλλο "ένα" track για το Kemper, το patch θα φτιάξει το 2 tracks (DI + Wet) θα τα βάλει σε ένα track stack, με τα χρωματάκια τους, τα sends στα busses με τα reverbs κλπ. Αν μη τι άλλο άξιζε τον κόπο. Μερικά ενδεικτικά screenshots:
    0 βαθμοί
  16. Once a hair-metaler always a hair-metaler.
    0 βαθμοί
  17. Γιά δές λίγο το ενδιάμεσο της διαδρομής που περπάτησες,δηλαδή από το metal,στο punk υπάρχει ένα μεγάλο φάσμα που μπορείς να σταθείς αξιοπρεπέστατα,δέν είναι τίποτα από τα 2 και έχεις μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων ενώ,κατά την γνώμη μου πάντα,ταιριάζεις καλύτερα. Εκεί θα συναντήσεις 2 μεγάλα προβλήματα,το πρώτο είναι οτί θα χρειαστεί πραγματικά να δουλέψεις σκληρά φωνητικά και να αποδώσεις σε διαφορετικές ερμηνείες καί το δεύτερο είναι οτί πρέπει να έχεις μουσικούς που μπορούν να ακολουθήσουν και παραγώγο που μπορεί να καθοδηγήσει. Εν μέρει,μου θύμισες λίγο την Sandra Nasic από τους Guano Apes.Ρίξε μιά ματιά. Θα αποφύγεις έτσι τον κορεσμό που υπάρχει σε συγκεκριμένα είδη μουσικής και θα βρεθείς σε μία κατηγορία που θα υπάρξει περισσότερο ενδιαφέρον και μικρότερος ανταγωνισμός. Καλά να περνάς!
    0 βαθμοί
  18. Μπράβο Χαρά! Πολύ όμορφο το κομμάτι, γράφεις πολυ ωραία και η μπάντα τα σπάει!!
    0 βαθμοί
  19. πολυ πανκ σαλονικα, 3 μερες ανεβηκα Ιούνιο πετυχα λάιβ τους OCEΛNDVST, σουπερ μπαντα. Οσον αφορά το συγκεκριμένο τραγούδι της Χαράς, όμορφο, νεανικο, γνησιο, και φυσικά σαλονικιότικο, δηλ ακομπλεξάριστο. Μπράβο!
    0 βαθμοί
  20. Είχα πει την προηγούμενη βδομάδα πως θα έγραφα την άποψη μου κι εγώ για το Strymon Iridium, το πετάλι που έχει γεμίσει το Youtube πότε με ενθουσιώδη σχόλια και πότε με συγκρίσεις με άλλα παρεμφερή συστήματα προσομοίωσης ενισχυτών και IR loaders αλλά και νεότερα που το "κατατροπώνουν" μιας και αυτό κυκλοφορεί απο το 2019. Ιδανικά θα περίμενα περισσότερο να γράψω, μιας κι αυτές τις μέρες εχω πρόβλημα με το αριστερό χέρι και δυσκολεύομαι στην κιθάρα αλλά κάποιοι "ανυπόμονοι" μέχρι και πμ μου έστειλαν σχετικά, που προφανώς είναι με το χέρι στην σκανδάλη να το χτυπήσουν. Αξίζει λοιπόν; Ναι! Είναι ποιοτικό πετάλι απο κάθε άποψη και δεν σκέφτηκα καθόλου τα χρήματα που έδωσα. Γιατί είναι στα όρια του πολύπλοκου (αν θες να ασχοληθείς συγκρίνοντας IR's και να χαθείς στη διαδικασία) αλλά και του εύχρηστου, μιας και δεν έχει οθόνη με βαθιά μενού όπως τα ακριβότερα ανταγωνιστικά (που όμως προσφέρουν και πολλά άλλα εφέ) αλλά 3 επιλογές ενισχυτή και 3 καμπίνες για τον καθένα συν τα παραδοσιακά ποτενσιόμετρα που θα βρει κανείς πάνω σε ένα ενισχυτή. Για κιθαρίστες είναι είπαμε. Εύκολα βρίσκεις ήχο αν θες να το χρησιμοποιήσεις όπως εγώ, για να ηχογραφήσω αλλά και στα live για έξοδο στην κονσόλα του μαγαζιού ή σε ένα ηχείο PA (ή FRFR όπως αποκαλούνται απο τις εταιρίες που τα πλασάρουν σε κιθαρίστες πλέον) που μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες ενισχυτή combo. Οι 9 προσομοιώσεις καμπίνας προσφέρουν αντίστοιχη περιβάλλουσα καμπύλη συχνοτήτων απο τα IR (Impulse Response) την τεχνολογία αυτή "φωτογράφησης" μεγαφώνων ή και ολόκληρων ηχείων με μεγάλη αληθοφάνεια. Σημειωτέον ότι πέρα απο τις 9 onboard, προσφέρεται και δωρεάν πρόγραμμα διαχείρισης τους με τη δυνατότητα προσθήκης άλλων IR. Διαθέτει Bass, Middle, Treble και το Middle παίζει διαφορετικό ρόλο σε κάθε ενισχυτή για να προσομοιάσει κάποια ιδιομορφία του. Σε συνδυασμό με το Drive που λειτουργεί ως volume, κατα την προ Master εποχή κατασκευών, συμπληρώνονται τα ποτενσιόμετρα που επηρεάζουν την χροιά, ενώ ένα ποτενσιόμετρο Level ορίζει την τελική ένταση της εξόδου. Το τελευταίο ποτενσιόμετρο Room προσφέρει 3 επιλογές reverb μικρού, μεσαίου και μεγάλου χώρου ώστε να μην ακούγεται ξερά ακόμα και απο την πολύ εύχρηστη και με μεγάλη ένταση έξοδο ακουστικών Ως "ενισχυτής" μπορεί να συνδεθεί με πεταλάκια και ο ήχος ήταν αρκετά πειστικός και ενδιαφέρων, ανάλογα με το πετάλι φυσικά. Προσωπικά προτιμώ τον συνδυασμό με boost καθώς είναι εύκολο να το υπεροδηγήσεις. Τα time και modulation εφέ ιδανικά συνδέονται μετά το Iridium αλλά κιθαρίστες είμαστε, ότι θέλουμε κάνουμε. Παραθέτω μια άτσαλη και πρόχειρη ηχογράφηση που έκανα αποκλειστικά με το Iridium, κατευθείαν πάνω στην είσοδο instrument της κάρτας ήχου SPL Creon. Η κιθάρα είναι μια Gibson Les Paul studio 50's Tribute με P90 και έχω προσθέσει μόνο λίγο slapback delay στο Cubase. Ακούγονται οι 3 αντιπροσωπευτικές επιλογές που επέλεξα. Ακόρντα Round (Fender). Πρώτο solo Chime (Vox) Δεύτερο solo Punch (Marshall) iridium shuffle.mp3
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου