Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      10.663


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.351


  3. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.134


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 27/05/2023 σε όλα

  1. Aν γινόταν κανονική συγχώνευση το κοντέρ θα έγραφε κάπου 10,5Κ, όχι 6,7Κ. Κάποια posts μου σε διάφορες αναρτήσεις φαίνονται σαν να γράφτηκαν από κάποιον "Επισκέπτη". Τις θέλω πίσω Cos, αν αυτό βέβαια είναι δυνατόν, δεν τις γράφαμε τζάμπα για να τις χρεωθεί στο τέλος κάποιος απρόσωπος "Επισκέπτης". Πάνε να μας φάνε τις υπερωρίες!
    1 βαθμός
  2. Μια χαρά είναι και το γκουρμουλ1ς
    1 βαθμός
  3. Ωραίο τεμάχιο Φάνη! Έχει πολλές δυνατότητες. Βρες τραγουδιστή / τραγουδίστρια, είναι κρίμα να μένουν έτσι σκέτα τα κομμάτια σου :)
    1 βαθμός
  4. Τον πληκτρά στο βίντεο και αν θυμάμαι καλά τον είχα συναντήσει στα '80s σε κάποια αντιπροσωπεία synths στην Αθήνα, νομίζω στο BON STUDIO? Δεν είμαι σίγουρος, πάντως ήταν μεγάλο παιχτρόνι. Στο βίντεο btw παίζει με Ensoniq synths, τότε έκαναν θραύση παγκόσμια, αλλά η εταιρεία αυτή δεν υπάρχει πια. Επίσης στο βίντεο βλέπουμε ένα Celestion system (SR1 speakers & SR2 subwoofer) το οποίο χρησιμοποιούσε ο Παπαθανασίου για πάρα πολλά χρόνια στα στούντιο του σε Αθήνα και Παρίσι, μόνο που του Παπ. ήταν σε λευκό χρώμα (ειδική παραγγελία ίσως?).
    1 βαθμός
  5. Καλα με αμπριζωτη κιθαρα παιζει? Που ειναι το χηλιξ? Τι μας κρυβουν
    1 βαθμός
  6. Δηλαδη εάν παίξω την prs με τις μπεκάτσες στο μανίκι, θα βγάλουν φτερά τα δάκτυλα και θα παίζω πιο αερινες.φρασεις??
    1 βαθμός
  7. Ζορίστηκα λίγο να το προλάβω πριν φύγει ο Μάης ... Παραθέτω στίχους και χρόνους μέσα στη μουσική : ΜΑΗΣ (του Γιώργου Γκανέλη) Εισαγωγή μέχρι 00:33 1η στροφή από 00:34 Όλα γυαλίζουνε στου Μάη τον καθρέφτη χάνομαι μέσα σε αρώματα παρθένα βλέπω το σούρουπο σιγά- σιγά να πέφτει τ’ αστέρια φόρεσαν ολόχρυση καδένα. 2η στροφή από 01:09 Παίρνω τους δρόμους κι ανταμώνω το φεγγάρι τώρα τα χρώματα με πιάνουν απ’ το χέρι ένα κορίτσι μ’ ένα κάτασπρο ταγάρι εξαϋλώνεται και γίνεται αγέρι. 3η στροφή από 01:40 (Ρεφρέν) Πόλεις αιχμάλωτες στης άνοιξης τα δώρα νύχτες σπαρμένες με πολύχρωμα λουλούδια ξέχνα τη μοίρα σου και πιάσου απ’ το τώρα άκου του σύμπαντος τα βραδινά πρελούδια. Γέφυρα :από 02:16 μέχρι 02:44 4η στροφή από 02:44 Κόκκινα χείλη και μαλλιά ανεμισμένα έρωτες παίζουνε κρυφτό στις παραλίες όλα τα πάρκα καμαρώνουν ανθισμένα αύριο αρχίζουνε οι πρώτες συναυλίες. 5η στροφή από 03:18 Ρίχνω το βλέμμα μου στα πέρατα του κόσμου φωτογραφίζομαι αγκαλιά με τους πλανήτες κρατώ τον άνεμο κι ένα κλαδάκι δυόσμου συνομιλώ με τ’ ουρανού τους ερημίτες. Επανάληψη Ρεφρέν από 03:50 Καλή συνέχεια....... (Τροπ. 1 : Αλλαγή ενός lead ήχου - πρόσθεση pads - mastering ξανά) (Τροπ. 2 : "Εκταφή" Drums... και αλλαγή ήχου στο μπάσο)
    0 βαθμοί
  8. Το ομώνυμο κομμάτι από διπλό single A Moveable Feast, με θέμα τις ψυχικές διαταραχές, ορμώμενο από το πρότζεκτ Introspection Music Experience της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    0 βαθμοί
  9. περασαν 10 χρόνια, εγώ οριακά θυμάμαι, δεν είχα καν γραφτεί. Κι όμως αν διαβάσει κανείς το παλιό νήμα με τους γνωστούς (περισσότερους) υπόπτους θα διακρίνει ένα διαφορετικό ύφος, στυλ, τροπο γραφής, διάθεσης, ακόμα και επικοινωνιακής προσέγγισης του άλλου... Δεν ξέρω ίσως το διακρίνω μόνο εγώ, ίσως είναι απλώς η ιδέα μου. Θα τολμούσα να πω ότι κάποιους αν δεν έβλεπα το νικ δεν θα τους αναγνώριζα. Λέμε τώρα... Κύλησε πολύ νερό, παραγνωριστήκαμε, αλλάξαμε, μείναμε ίδιοι και άλλαξαν όλα γύρω μας? ...
    0 βαθμοί
  10. Εκανα ενα κομματακι, ετσι μπαχαλοποιημενο, για ολο αυτο το χαος που μας περιβαλλει.
    0 βαθμοί
  11. Έχεις δίκιο. Να κάνουμε καταγγελία να πάει το θέμα στο πειθαρχικό. Θα ζητήσουμε την αποκατάστασή μας.
    0 βαθμοί
  12. Μπορούμε να βγούμε στα 30 χρόνια με μειωμένη σύμφωνα με τον κανονισμό του forum χαχαχαχααχαχαχαχαχχα
    0 βαθμοί
  13. Αυτό το 1 μετά το gkourmoul για χρόνια το διαβάζω ι, οπότε στο μυαλό μου διαβάζεται αυτόματα γκουρμουλι δηλ γκουρμουλης. Αν σου σπάει τα νεύρα τότε βέβαια να το αλλάξω.
    0 βαθμοί
  14. Για συντομία λέγε με Γιώργο
    0 βαθμοί
  15. @roberto30 Ευχαριστώ πολύ Απόστολε για τα καλά σου λόγια ... είναι ακόμη σε φάση επισκευών τούτο εδώ .... Ειλικρινά μπήκα για να ανεβάσω τη 2η τροποποίηση μόλις τώρα και σε είδα. Ψάχνω πράγματι για ερμηνευτές (πολύ χαλαρούς ερασιτέχνες όπως εγώ δηλαδή....) αλλά που ; Χαιρετώ !!!
    0 βαθμοί
  16. Χαίρομαι που του εδωσες 2η ευκαιρία. Πιστεύω πως ο,τι ανεβαίνει εδω πρέπει να ακουγεται σωστα. Καθε καινούργιο υποτιθεται ειναι λιγο καλύτερο από τα παλια. Ισως οχι παντα για τον δημιουργο. Αυτό που προσπαθω είναι να ειναι διαφορετικό. Βαριεμαι ιδιαιτερα καποια συνταγή επιτυχίας
    0 βαθμοί
  17. Επέλεξα ένα backing με δύο (νομίζω) βασικά ακορντα (εκτός εκείνα της γέφυρας), για ευκολία. Επίσης επέλεξα να παίζω στη βασική θέση στο 7ο.ταστο, και για να έχω περισσότερο έλεγχο του τι παίζω. Προσπάθησα να οργανώσω το παίξιμο μου και να ομαδοποιω φράσεις, χρησιμοποιώντας παράξενες νότες, είτε ως περαστικές, είτε επιμένοντας σε αυτές. Σε κάποια σημεία άλλαζα, πιο ξεκάθαρα, κλίμακα (κινούμενος κυρίως μεταξύ αρμονική μινόρε, dorian, aeolian και bebop). Βασικά, ο,τι μου καταβαίνει παίζω. Όταν παίξω τη "λάθος" νότα, προσπαθώ να επενδύσω σε αυτό και να τη χρησιμοποιήσω και σε επόμενες φράσεις, ώστε να ακουστεί "εσκεμμένη". Πειράματα κάνω, προσπαθώντας να χρησιμοποιώ φαντασία, αλλά και να είμαι όσο πιο ουσιαστικός γίνεται. Δεν έχω ακούσματα πολλά από το είδος, αλλά με πιάνω και ζηλεύω τους παίχτες που παίζουν έτσι. scoftelech.mp3
    0 βαθμοί
  18. 0 βαθμοί
  19. Να ακούσουμε ακόμα ένα "γκρουπάκι"...
    0 βαθμοί
  20. Κάπου τέλη 80s αρχές 90s ήταν, δεν θυμάμαι πότε ακριβώς. Πάντως κάπου τότε είχα δει και Dizzy, πάλι στο ΡΟΔΟΝ.
    0 βαθμοί
  21. Ωραίος. Λογικά τον είδες πριν το 1992. Τεράστιος και ιδιαίτερος πιανίστας. Αλλά και σαν Hammond player θέριζε. Αφιερωμένο το παρακάτω. Don στο Hammond & piano και Don Moye drums & percussion.
    0 βαθμοί
  22. Φιούζιον είναι κι αυτό. Ροκ φιούζιον όμως. Γι' αυτό είπα πριν ότι είναι ευρεία η έννοια, ότι θέλεις, το πετάς εκεί μέσα. Και που να δεις τι έχει να γίνει αν βάλεις τις πέρδικες στο ποτήρι.
    0 βαθμοί
  23. Κ να μην το καταφερεις με τη μια εσυ εισαι ικανος σε καναδιωρακι να το πετυχεις Αν δοκιμασεις με την περδικα του φιουζιου σε πολυ λιγοτερο απο διωρο δε θα το σκεφτεσαι καν.
    0 βαθμοί
  24. Αφήνω εδώ το υπερφρέσκο νέο κομμάτι του Μανκούζου ο οποίος πήρε χαμπάρι προφανώς ότι ωραία τα φιούζιον αλλά το ζουμί είναι στο rawk.
    0 βαθμοί
  25. Δεν είναι μπεκάτσες, πέρδικες είναι.
    0 βαθμοί
  26. Βρασίδα, τι γνώμη έχεις για τις μπεκάτσες στην ταστίερα των PRS?
    0 βαθμοί
  27. Και στους δυο... φύγετε σας λέω όσο προλαβαίνετε!
    0 βαθμοί
  28. Για να μην ξεχνιόμαστε βέβαια, με κιθάρα κάτω από 5 χιλιάρικα, φιούζιον δεν παίζουμε. Άντε κανά ζεϊμπέκικο με minmaj7 το τονικό.
    0 βαθμοί
  29. Κοίτα, (ύστερα από τη μεσημεριανη συζητηση) ξαφνικά σταμάτησαν να με απασχολούν οι αλλαγές κλιμάκων κλπ, και να εκβιάζω με παράξενες νότες το αποτέλεσμα. Τώρα άρχισαν να με νοιάζουν το timing, και η οικονομία στις νότες. Εφάρμοσα το πρώτο και η αλλαγή είναι μεγάλη. Το αντιλαμβάνομαι. Δεν ξέρω γιατί, αλλά οι φράσεις βγαίνουν πιο φυσικα, με τις αρσεις. Πιο ορθολογικά, με καλύτερη ροή. Ισως φταίει και το backing track (δεν το δοκίμασα με τον κλασικό μου τρόπο για να συγκρίνω). Φυσικά, θα συνεχίσω τις δοκιμές...
    0 βαθμοί
  30. Πολυ ωραιο ρε Γκουρμουλη μπραβο. Εχεις πολυ μεγαλη ικανοτητα στο ν'απορροφας κ να εφαρμοζεις πραγματα, σε ζηλευω! Κ φυσικα το δικο σου στοιχειο ειναι πολυ πολυ γουστοζικο (κ παντα δημιουργικος να προσθεσω). Εγω στη θεση σου πρωτα απ'ολα θα ημουν πολυ χαρουμενος κ περηφανος (τοση αλλαγη κουστουμιου σε λιγες ωρες ειναι απιστευτη) κ δευτερον θα δουλευα το να παιζω μικροτερες φρασεις (οπως κανεις στα 15 πρωτα δευτερολεπτα) μεχρι να του βγαλω τον αδοξαστο, να μπορω να τις γενναω κατα κορον στο παιξιμο μου κ να βγαζουν ακομα περισσοτερο αερα (ρυθμικα). Βασικα θα δουλευα πολυ τη λεπτομερεια πανω σε τετοιου ειδους φρασεις. Πολυ εμφαση σε articulation κ διαρκεια νοτων. Θυμασαι αυτα που ελεγα πριν μερικες ωρες να τ'αφησεις προς το παρον? Ε τι να σε κανω εσυ ερχεσαι μεσα σε λιγες ωρες με αλλη αποψη τελειως οποτε δωσε βαση κ σε αυτα. Κ φυσικα ολα αυτα που εκανες σημερα για ν'ακουστει ετσι καντα ξανα κ ξανα. Αν εχει τοσο διαφορα σε τοσο λιγο χρονικο διαστημα, φαντασου να το δουλευεις περισσοτερο Αλλα αντι να σου λεμε εμεις συμβουλες δε μας λες εσυ συμβουλες καλυτερα στο πως να εφαρμοζεις αυτα που σε συμβουλευουμε . Απιστευτος!
    0 βαθμοί
  31. Άσκηση με 8α... Νομίζω ότι του ψιλοπήρα το κολάι. Στην ουσία, προσέχω η πρώτη νότα να ξεκινά στην άρση, και μετά παίρνει τον δρόμο της η φράση. Δεν το καταφέρνω σε όλες τις φράσεις, αλλά έχω το νου και το κάνω σε κάμποσες. Ποιο είναι το επόμενο βήμα? Τι να προσθέσω? Μικρές φρασεις και διαλλείματα? 8ααατελε.mp3
    0 βαθμοί
  32. Από μέσα, από μέσα? Το "πόσο μλκας μπορεί να είσαι" έχει αντηχήσει τόσες φορές δυνατά, που οι γείτονες θα νομίζουν ότι είμαστε καμιά δεκαριά εδώ μέσα.
    0 βαθμοί
  33. Το πρώτο τακε που έβαλες στο νήμα με τα μπάκινγκ ήταν το καλύτερο κατ' εμέ. Εγώ προσωπικά που είμαι τρομερά αυστηρός με τον εαυτό μου, αν θέλω να παίξω/μελετήσω κάτι έξω από το comfort zone μου, λειτουργώ ως εξής: Αυτό που μου έρχεται, αρχικά, να παίξω αυθόρμητα το σταματάω. Βρίζω από μέσα τον εαυτό μου σε στυλ "πάλι αυτά θα παίξεις ρε μπάρμπα; Έχουν βαρεθεί να σε ακούνε και οι δεκαοχτούρες". Μόνο τότε παίζει να ακουστεί κάτι πρωτότυπο.
    0 βαθμοί
  34. Παλεύω να συνηθίσω τα 8α στην άρση. 8ααα.mp3 Που θα με ωφελήσει αυτό, είπαμε???
    0 βαθμοί
  35. Λοιπον εδω επαιξα 4 μετρα προχειρα βασισμενο στην πρωτη ιδεα που εχεις σε ενα προηγουμενο σολο σου (απο Ab αν θυμαμαι ηταν). Οι βασικες φρασεις ξεκιναν απο αρση κ ειναι μονο ογδοα (εκτος απο αυτη που παιζω στο 4 του δευτερου μετρου). Ξεκινα χωρις μπακινγκ κ σε τεμπι πιο αργα με τα παλαμακια μεχρι να νιωθεις ανετα. Αν βαλεις σε καθε μπητ ενα ΤΑ-ΚΑ (ογδοα) το ΤΑ ειναι η θεση το ΚΑ ειναι η αρση 8s idea.mp3
    0 βαθμοί
  36. Υπάρχουν κάποιες άρσεις ναι, αλλά όχι όλα. Για να βρεις τις άρσεις, χτύπα με την παλάμη σου το μπούτι σου. Βάλε την άλλη παλάμη σου πάνω από αυτήν που χτυπάει το μπούτι σου και κράτα την σταθερή. Έτσι η παλάμη όταν κατεβαίνει χτυπάει το πόδι σου, και όταν ανεβαίνει χτυπάει την άλλη παλάμη (που είναι από πάνω της). Όταν χτυπάει το πόδι είναι θέση, όταν χτυπάει την άλλη παλάμη ανεβαίνοντας είναι άρση.
    0 βαθμοί
  37. Και για να μην ξεχνιόμαστε....
    0 βαθμοί
  38. Ξύνεις πληγές Μάνο. Με την FM έχω ασχοληθεί χρόνια είναι η αλήθεια. Αν ήξερα βέβαια απ'την αρχή τι θα τράβαγα θα αγόραζα ένα M...ξέρεις. Το πρώτο μου synth λοιπόν έτυχε να είναι το DX21, ένα 4-Operator/8-Algorithm FM synth, πολύ κατώτερο από ένα DX7 των 6-Operators & 32-Algorithms, αλλά έστω και έτσι, οι δυνατότητες δημιουργίας νέων πρωτόγνωρων ήχων ήταν κατά πολύ ανώτερες από οποιοδήποτε αναλογικό της εποχής. Το παίρνω λοιπόν σπίτι, το ανοίγω, ανοίγω και το manual και τα προβλήματα αρχίζουν. 5 βασικά πράγματα για τα synths τα ήξερα, για τα αναλογικά synths βέβαια, ξέρετε, VCO, filter, LFO, ADSR EG κλπ. Ανοίγω λοιπόν το DX21, πατάω Edit (το κουμπί- φόβητρο των FM synths) και μένω κάγκελο. Που στον Μπέο είναι οι oscillators? Που είναι τα φίλτρα? Που είναι η ADSR EG? Αντί για τα παραπάνω βρήκα 4 Operators & 8 Algorithms, που δεν είχα ιδέα τι ήταν αυτα, καθόλου φίλτρα και μια EG για κάθε Operator ξεχωριστά η οποία ήταν τύπου AR-D1R-D1L-D2R-RR. Βρήκα και άλλα περίεργα που μόνο στα FM synths τα έβρισκε κανείς, αλλά να μην επεκταθώ εδώ σε τεχνικές λεπτομέρειες γιατί ποιος θα καταλάβει... Η οθόνη του DX21 ήταν χωρίς backlight (όπως και του DX7) οπότε σε χαμηλό φωτισμό δεν έβλεπες Χριστό. Internet δεν υπήρχε τότε, η μόνη τεχνική βοήθεια που μπορούσε κανείς να βρει ήταν στο Αγγλικό manual και σε κάνα Keyboard magazine που ερχόταν κάθε μήνα από Αμέρικα και κόστιζε κάνα 5χίλιαρο. Υπήρχε και το περιοδικό "Μουσική & Μουσικοί" αν θυμάμαι καλά, αλλά γενικά οι τεχνικές πηγές για synths που υπήρχαν τότε στην Ελλάδα ήταν σχεδόν ανύπαρκτες. Σε κάποια φάση είχα πάει στου Παπασωτηρίου και είχα αγοράσει ένα μεγάλο βιβλίο στα Αγγλικά που είχε 300 ήχους για το DX21, μαζί με ένα Αγγλικό πάλι βιβλίο για το νέο τότε MIDI. Εξαιρετικό και απίστευτα λεπτομερές βιβλίο παρεμπιπτόντως, κάπου πρέπει να το έχω ακόμα. "Πως τους είχε ρε κουμπάρε τους ήχους το βιβλίο?" θα μου πείτε. "Σε δισκέτα?" Στο "δισκέτα" πέφτει γέλιο. Το βιβλίο είχε σελίδες με settings για ήχους, διάβαζες λοιπόν τα settings για τον τάδε ήχο και τα πέρναγες ένα ένα με το χέρι στο DX21. Μαζοχισμός στο έπακρο, καθώς τα settings ήταν πάρα πολλά (και που να δείτε τα settings του DX7). Το DX21 δεν φόρτωνε ήχους με κάποιον άλλο τρόπο? Φυσικά. Από πίσω είχε ένα "Cassette" port, παρόμοιο με το MIDI, και εκεί συνέδεες το ειδικό καλώδιο με ένα κασετόφωνο. Έβαζες στο κασετόφωνο μια DATA κασέτα που είχε ήχους για το DX21 και έκανες load ή save από και πρoς το DX21. O ήχος που άκουγες όταν γινόταν η ανταλλαγή δεδομένων ήταν ανάλογος με τον ήχο που έκαναν τα παλιά αναλογικά modems όταν προσπαθούσαν να συνδεθούν, η δε μεταφορά των data σερνόταν. Πριν την μεταφορά βέβαια έπρεπε να πετύχεις τη σύνδεση, κάτι που απαιτούσε συγκεκριμένο level του ήχου. Με απλά λόγια, αν το level ήταν ελάχιστα υψηλότερο ή χαμηλότερο από αυτό που έπρεπε, σύνδεση δεν γινόταν. Σου έπαιρνε κάποια ώρα λοιπόν για να πετύχεις το σωστό level. Σας φαίνεται αργή η σύνδεση με το USB στικάκι σας? Ξανασκεφτείτε το... Σαν να μην μου έφτανε αυτή η ταλαιπωρία, κι αφού έβγαλα τα μάτια μου μαθαίνοντας και προγραμματίζοντας το DX21, κι αντί να μου γίνει μάθημα και να πάω να αγοράσω κάνα MOOG των 10 settings & των 20 pots, πάω και αγοράζω το DX7. Νταξ, ήταν το όνειρο όλων των πληκτραδων την εποχή εκείνη, κι εγώ δεν αποτελούσα εξαίρεση. Θυμάμαι είχα γεμίσει όλα τα τετράδια και τα βιβλία στο σχολείο με το DX7 logo. Μιλάμε για έρωτα. Τα πιτσιρίκια σήμερα δεν μπορούν να καταλάβουν πόσο μπροστά ήταν αυτό το synth, πόσο διαφορετικό από οτιδήποτε κυκλοφορούσε στην αγορά και τι επανάσταση έφερε στον χώρο των synths και της μουσικής τεχνολογίας γενικότερα. Ήταν επίσης η ταφόπλακα των αναλογικών synths σε όλο τoν πλανήτη. Αφού έφαγα και το DX7 στη μάπα, στα επόμενα χρόνια απόκτησα και τα DX7 II FD, DX11, TX802 και δύο SY77. Όλα διέθεταν FM engine, είτε των 4-Op./8-Alg. είτε των 6-Op./32-Alg. Κάποια ήταν multitimbral, το TX802 για παράδειγμα ήταν 8-part multitimbral, δηλαδή 8 DX7 μαζί. Το SY77 ξέφευγε εντελώς με δύο engines, μία sample based engine και μια FM των 6-Op./45-Alg και με 16-part multitimbrality. Τέρας...Ώσπου φτάσαμε στο σήμερα και απόκτησα το MODX7 με την FM engine των 8-Op./88-Alg. και με 16-part multitimbrality. Παράνοια... Μερικές φωτός παρακάτω απ'τα synths που αναφέρθηκαν. θα δείτε επίσης το manual του DX7 II που το έχω ακόμα και την σπάνια original αφίσα του DX7, την οποία έχω επίσης. Χρόνια λέω να της φτιάξω μια κορνίζα και να την κρεμάσω κάπου αλλά το ξεχνάω συνεχώς. Η αφίσα δε είναι πραγματικά πανέξυπνη αν και λίγο υπερβολική, θέλοντας να τονίσει το πόσο πρωτοποριακό ήταν το DX7. (οθόνη από την FM των Montage/MODX)
    0 βαθμοί
  39. Σήμερα άκουγα στο αμάξι (για πρώτη φορά) Scofield. Πολύ μου άρεσε αυτό που άκουσα, σαν ήχος και παίξιμο. Μπηκα πριν λίγο σπίτι και ήθελα να δοκιμάσω ένα backing track και να παίξω λίγο διαφορετικά από το συνηθισμένο μου. scofLP.mp3 Βλακείες παίζω (δεν ξέρω τι κανω ακριβώς), αλλά δεν έχω λόγο να μην το διασκεδάζω....
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου