Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      10.361


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      11.707


  3. kosthrash

    kosthrash

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      122


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      46.836


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 21/03/2024 σε Αναρτήσεις

  1. Εγώ είχα ρίξει πολύ γέλιο με το trend με τα bad monkey και τα λεφτά που ζητάγανε...
    4 βαθμοί
  2. Υ Π Ε Ρ Λ Α Μ Π Ρ Η μπασογραμμή ρεμάλια ε ρεμάλια
    3 βαθμοί
  3. 3 βαθμοί
  4. Ποσο τεραστια φωνη,απολυτως του γουστου μου. Και ακουγα πριν λιγο το παρακατω.
    2 βαθμοί
  5. O Μποναμάσσα χρειάζεται χώρο. Έχει νομίζω τρεις κατοικίες, μια στο Los Angeles, μια στο Nashville και μια στη Νέα Υόρκη και κατάφερε να τις κάνει όλες αποθήκες. Δεν ξέρω πόσους άλλους χώρους έχει στα σπίτια του, αλλά αυτό που βλέπω δεν είναι βιώσιμο. Μου θυμίζει το δικό μου προηγούμενο σπίτι που στην ουσία ηταν storage εξοπλισμού. Είχα και εγώ τότε διπλή κατοικία, αλλά φρόντισα αυτη στη Θεσσαλονίκη να μην έχει απολύτως τίποτα .......για να ξεκουράζομαι. Το άλλο ικανοποιεί το GAS βίτσιο σου, αλλά στην καθημερινότητα δεν υπάρχει ποιότητα ζωής. Δεν υπάρχει ζωτικός χώρος....δεν μπορείς να περπατήσεις μέσα στο σπίτι. Επίσης όλα αυτά τα μηχανήματα μόνο να αποφασίσεις να τα ξεσκονίσεις είναι full time job. Δεν το συζητάω να πεις θα ότι τα κάνεις rotation που και που να δεις ποια δουλεύουν , αν χρειάζονται ανταλλακτικά κλπ....και μιλάμε για vintage equipment που απαιτεί δυσανάλογο effort από ότι ο νέος εξοπλισμός Φαντάζομαι έχει "χέρια" γιατί μόνος σου δεν γίνεται. Κάποια στιγμή πρέπει να τα δει ΟΛΑ συγκεντρωμένα σε ένα μέρος, και θα πάθει μέχρι και αυτός σοκ.
    2 βαθμοί
  6. Προσωπικά βρίσκω όλες αυτές τις ιστορίες με τα παλλόμενα σώματα, το resonance και την προσπάθεια εδραίωσης ευθείας αναλογίας unplugged και plugged ήχου ηλεκτρικών οργάνων λίγο αστεία. Το έχω αναφέρει αρκετές φορές αλλά προσωπικά έχω πιάσει στα χέρια μου δεκάδες κιθάρες που "ξεκούμπωτες" δεν είχαν να πουν τίποτα και "κουμπωμένες" θέριζαν αλλά και το ανάποδο: έχω παίξει με όργανα που από τις δονήσεις του σώματος θα έλεγες ότι είναι ζωντανά και έχουν μάλιστα και συνείδηση. Και μόλις τα έβαζες σε ενισχυτή, δεν είχαν να πουν απολύτως τίποτα. Σχέση μεταξύ unlugged και plugged ήχου πιθανότατα υπάρχει αλλά η αναλογία δεν είναι αυτή η απλοϊκή που κυκλοφορεί.
    2 βαθμοί
  7. Εγώ θα σας βάλω μια άσκηση. Αν ήσασταν παιδιά-- έφηβοι τώρα, θα βάζατε πόστερ της Satti στον τοίχο του παιδικού δωματίου σας; Εγώ , με το χέρι στην καρδιά....όχι.
    2 βαθμοί
  8. Όποιος γύριζε πλάτη σ'αυτούς,με συνοπτικές διαδικασίες έξω απ'το μαγαζί και η πίτσα κερασμένη... Το σκίσανε το "Africa ".
    2 βαθμοί
  9. Πως γίνεται κάποιος ιδιώτης να τσεπώνει μαύρα 700€ όταν έχει ήδη βγάλει 1000€ απ' την τσέπη του αποδίδοντας και ΦΠΑ; 300€ μείον είναι και τέλος. Το κατάστημα δεν γίνεται να φορολογηθεί για τα υπόλοιπα 807€ γιατί δεν είναι όλα κέρδος. Φορολογείται για το κέρδος του, 807€ μείον την τιμή που το αγόρασε, μείον τα υπόλοιπα λειτουργικά του έξοδα. ΦΠΑ αποδίδει μόνο ο πρώτος ιδιώτης που αγόρασε από τον τελευταίο έμπορο. Από όλους τους προηγούμενους εκπίπτει.
    2 βαθμοί
  10. Γιατί κάποιοι ζουν σε τρώγλες, ή πιο σωστά, έχουν μετατρέψει το σπίτι τους σε τρώγλη. Το τι σκόνη έχω δει πάνω σε ξένα synths όλα αυτά τα χρόνια δεν λέγεται, σε κάποια από αυτά χρειαζόταν καλέμι για να βγει, είχε τσιμεντώσει. Το πρόβλημα παρουσιάζεται σε όλα τα synths, όχι μόνο στα MODX, με ένα μικρό search στο net θα βρεις πάμπολλες περιπτώσεις για προβλήματα που η σκόνη δημιουργεί σε synths οποιουδήποτε τύπου και κόστους. Εγώ το έχω κάνει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν. Είχα ένα χούι παλιότερα να αλλάζω τη θέση των pitch & mod. wheels σε όλα μου τα synths, έτσι τα άνοιγα και έκανα αυτή την πατέντα. Το DX21 μου (ίσως και το SY55 μου) που έχω και κοιμάται σε κάποια ντουλάπα έχει ακόμα ανάποδα τα wheels. Το έκανα τόσο συχνά που όταν έπαιζα με synths τρίτων μπερδευόμουν με τα wheels τους. Ξεπερασμένο από τι και ποια synths ακριβώς? Μια βόλτα στο Thomann θα σου αποκαλύψει ότι τα 2/3 των synths διαθέτουν το 1/10 των δυνατοτήτων ενός MOXF, ενός Motif XF δηλαδή για να ξέρουμε για τι μιλάμε. Synths που δέχονται νέα samples/waveforms δεν ξεπερνιούνται ποτέ. Εδώ ακόμα ο μισός πλανήτης ασχολείται με...modulars και monosynths, και το MOXF θεωρείται dated? Μιλάμε για ένα mega-synth/workstation με 8-osc. engine, 3,977 waveforms, 16-part multitimbrality και με επέκταση της flash-ram στα 2GB (σκεφτείτε ότι τα Montage/MODX+ διαθέτουν standard 1,7GB user flash-ram και δεν παίρνουν επέκταση) που σημαίνει 2,048 έξτρα waveforms ή big user samples. To MOXF κυκλοφόρησε μόλις 10 χρόνια πριν παιδιά, μην τρελαθούμε τώρα, το μηχάνημα σκοτώνει.
    2 βαθμοί
  11. Απόλαυση το παίξιμο, μίστερ.
    2 βαθμοί
  12. Οι τιμές της αγοράς είναι οι τιμές που γίνονται οι πράξεις όχι η τιμή που δίνει ο καθένας.
    2 βαθμοί
  13. Μεγάλη κουβέντα... Και εδώ είναι θέμα ζήτησης - προσφοράς. Βέβαια, θα βάλω και μια άλλη παράμετρο ή μάλλον ερώτημα... Για να κουνήσει μια αγορά, θα πρέπει να γίνει εισροή κεφαλαίων (πελατών). Με δεδομένο ότι εμείς οι γέροντες έχουμε αγοράσει έναν σκασμό gear, μπαίνουν στο σύστημα νέοι πελάτες, μικρότερων ηλικιών για να δώσουν κίνηση; Ασχολούνται με την μουσική στον βαθμό που είχαμε πέσει εμείς με τα μούτρα; Θεωρώ ότι τα δημογραφικά, αν τα γνωρίζαμε, θα έδιναν ως έναν βαθμό τουλάχιστον, απάντηση στο ερώτημά σου... Κατά τα άλλα τι να σου πω... market moves in mysterious ways.
    2 βαθμοί
  14. https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://www.suno.ai/https://www.suno.ai/ Φτιάξτε κανα τραγούδι να τρολάρουμε
    1 βαθμός
  15. Βάλε και λίγο μολυβακι στα slots.
    1 βαθμός
  16. Το θέμα παρακαλώ είνσι για την αγαπημένη μου Σαττι και τη Eurovision. Να μείνουμε σε αυτό αλλιώς να αρχίσουν τα ban. Έχει καιρό να πεσει ban μου φαίνεται και χαλαρώνουμε Μόνο Σατι και Eurovision εδώ. Ευχαριστώ
    1 βαθμός
  17. Btw, την αφίσα του DX7 την έχω ακόμα σε κάποιο συρτάρι. Χρόνια σκέφτομαι να την πάω να την κάνω κορνίζα με τζάμι μπροστά αλλά όλο το ξεχνάω. Είναι πολύ σπάνια.
    1 βαθμός
  18. Έκανα μία καινοτομία, έβαλα έναν αστερίσκο σε ένα ποστ, και τη διευκρίνιση για τον αστερίσκο σε μεταγενέστερο ποστ. Οπότε το "αστειεύομαι" πάει στο "Λένιν". Όμως, ευχαριστώ για το σχόλιό σου, είμαι ακριβώς στον ίδιο παρανομαστή όσον αφορά μέλη της οικογένειας με τα οποία δεν προλάβαμε να συστηθούμε επαρκώς (έτσι το σκέπτομαι) και τώρα έχουν απομείνει σα σημάδια από ασήμι σε κάποιο φιλμ.
    1 βαθμός
  19. Οι Gretsch με οποιονδήποτε ενισχυτή με σοβαρό headroom παίζουν καλά,αλλά για κλασσικό ήχο τίποτα δεν συγκρίνεται με Fender blackface ή brownface ενισχυτές . Με Vox δεν μου άρεσαν ποτέ .
    1 βαθμός
  20. Η περιγραφή σας ταιριαζει στον Αντώνη Βαρβούνη δε δειχνει να ειναι ενεργος εδώ και πολύ καιρό βαση Γκούγκλη
    1 βαθμός
  21. Καλόπαιχτη Γιώργο! Αυτές οι κιθάρες στα αυτιά μου είναι η χαρά των αρπισμάτων. Σου δίνουν πολλές περισσότερες πληροφορίες από άλλες κιθάρες. Και απλά ένα strum στις χορδές με ελαφρύ κούνημα από Bigsby σε καθαρό λαμπάτο ενισχυτή με reverb και λίγο delay είναι ότι πρέπει Καλόπαιχτη
    1 βαθμός
  22. Σύμπτωση που αξίζει να αναφερθεί. Αυτή την κιθάρα την κοιτούσα συνέχεια στην βιτρίνα του Στόλλα πολλά χρόνια πριν κλείσει το κατάστημα εδώ και την χάζευα συνέχεια. Χτες που πήγα να την παραλάβω από τα κτελ ο υπέυθυνος ήταν ο τότε υπάλληλος- υπεύθυνος..Ήταν γραπτό
    1 βαθμός
  23. Κανονικά πρέπει να πηγαίνουν για ανακύκλωση (ειδικά οι οθόνες... ), αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους περισσότερους... Που να δεις με τα κινητά που αλλάζουν καθε δυο- τρία χρόνια (και πολύ λέω) δυστυχώς...
    1 βαθμός
  24. Και τώρα να μην παρακολουθεί κάποια στιγμή θα τις διαβάσει και τις 200 σελίδες γιαυτό όσοι ελπίζετε σε συνεργασία να προσέχετε τι λέτε, καταστρέφονται καριέρες σε αυτό το νήμα
    1 βαθμός
  25. Το "Θε σε κάνω Βασίλισσα" και το "πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης" ήταν αριστούργηματα.
    1 βαθμός
  26. 1 βαθμός
  27. Να τα καλύπτετε, να τα καθαρίζετε και να πλένετε τα χέρια σας καλά πριν τα χρησιμοποιήσετε γιατί μαζεύουν μπίχλα και μετά θέλουν καθαρισμό οι επαφές με σπρέι και μάλιστα κατάλληλα σπρέι γιατί αν δεν είναι κατάλληλα τα σπρέι δημιουργούν διαβρώσεις, καθαρίστε τις επαφές σωστά και μη σέρνετε βίαια τα sliders και κοπανάτε και τραβάτε τα knobs και τα wheels και βαράτε τα πλήκτρα λες και είναι το πουλί σας
    1 βαθμός
  28. Παιδιά αυτά είναι χαζομάρες. Για κάθε νέο πιτσιρικά που ξέρει ποιος είναι ο Μανκούσο υπαρχουν 100 που δεν εχουν ιδέα ποιος είναι ο φίλος, ακούνε ΝΕΕΣ μπάντες που παίζουν με Fender/Gibson και αγοράζουν Fender/Gibson ή παράγωγα αυτών, όπως τους επιτρέπει η τσέπη τους. Δείτε τι παίζουν όλες οι νέες μπάντες σε τεράστια mainstream φεστιβαλ τυπου Glasto κλπ. Η κυριαρχια των κλασσικων αρχετυπων κραταει καλα ακομα. Με ενα γρηγορο ψάξιμο η Fender εχει περιπου το 20% και η Gibson περιπου το 17% του GLOBAL market share, και περιπου 30% εκαστος του US market share, δεν προκειται να εξαφανιστουν με το που φυγει η τωρινη γενια συνταξιουχων.
    1 βαθμός
  29. ... και ο Ματέο Μανκούσο που θεωρείται δε-νεξτ-μπιγκ-θινγκ στην κιθάρα παίζει με "Γιάμαχα" !
    1 βαθμός
  30. Ωραία. Ας δούμε αυτό μιας και ξέρω. Υπάρχουν Studio και Studio. Aν μιλάμε για μια Studio με σημερινά specs, καφέ ταστιέρες και δε συμμαζεύεται, για μένα η κιθάρα αυτή είναι ήδη εκτός αγοράς στην τιμή που τη ζητάει η Gibson. Σε αυτή την αγορά μια τιμή που φέυγει γρήγορα με τη μικρότερη χασούρα είναι τα 850€ αν ρωτάς εμένα. Δηλαδή μιλάμε για μισή τιμή. ΌΜΩΣ: Υπάρχουν παλιότερες Gibson Studio με εβένινα μπράτσα. Τέτοιες κιθάρες δε θα ξαναβγούν και η μόνη εναλλακτική σε αυτές είναι οι Custom Les Pauls που κοστίζούν μεταχειρισμένες από 3k και πάνω. Άρα εκεί, μπορεί να πιάσει η κιθάρα το 1,5k και δεδομένα η αξία της σιγά σιγά ανεβαίνει όσο θα φεύγουν από την αγορά αυτά τα μοντέλα. Εγώ έστω και για παλιότερο μοντέλο με σκούρο Rosewood θα το έδινα το χιλιάρικο μπροστά στον εφιάλτη να αγοράσω κιθάρα με "σκατουλί" ταστιέρα Το ίδιο ισχύει για τις παλιότερες Classic Series της Fender. Πιάνουν σχετικά καλά λεφτά μπροστά στα σκουπίδια επιπέδου Player και Vintera που βγάζει η Fender ως μεσαίες σειρές σήμερα.
    1 βαθμός
  31. Προσωπικά έχω περιορίσει τις αγορές αυτό το διάστημα και περιμένω. Νομίζω γενικά ότι είναι η εποχη των αντι-προσφορών. Πολλοί πωλητές αυτή την περίοδο βρίσκονται ή θα βρεθούν με gear που κάθεται αρκετό καιρό και θα ειναι διατεθειμένοι να αναπροσαρμόσουν τις προσδοκίες τους. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να φτάνουμε σε σημεία γελοιότητας, να είναι κάτι στη μισή τιμή και να θέλουμε να το ρίξουν ακόμη χαμηλότερα. Αλλά η εποχή του αγοράζω στο -20% για μένα έχει παρέλθει.
    1 βαθμός
  32. @LK Συμφωνώ στο γενικό πλαίσιο που το θέτεις. Εξάλλου το ζωή vs χρήματα, επενδύσεις ή αποταμίευση vs luxury είναι ένα μόνιμο δίλημμα. Όμως για εμένα που από τη μία είμαι ερασιτέχνης, υπό την έννοια ότι δε θα βγάλω χρήματα από τη μουσική, αλλά από την άλλη και από περιέργεια και λόγω διαφορετικών projects αλλάζω συχνά gear, το να έχω μονίμως μεγάλη χασούρα από τις αγοραπωλησίες θα ήταν μή βιώσιμο. Οπότε προσέχω κατ' αρχάς τις τιμές αγοράς και εδώ είναι που σήμερα υπάρχει το μεγάλο θέμα: Ποιές είναι οι καλές τιμές και προς τα πού πάει το πράγμα;
    1 βαθμός
  33. Εγώ νομίζω ότι το gear εδώ και δυο δεκαετίες έχει γίνει όντως ένα είδος πολυτελείας, με την έννοια ότι από χομπίστες μέχρι επαγγελματίες (τους συλλέκτες τους βγάζω εκτός), όλοι αγοράζουμε αρκετά παραπάνω gear απ'όσο πραγματικά χρειαζόμαστε -ας μην γελιόμαστε- και συχνά δίνουμε αρκετό βάρος σε τεχνικά θέματα αντί στην ίδια την μουσική. Αυτό το βλέπουν οι εταιρείες φυσικά και το εκμεταλλεύονται. Επίσης πιστεύω ότι οι τιμές αυξήθηκαν γιατί πέρα από τον πληθωρισμό υπήρξε μεγάλη ζήτηση μιας και όσοι ήταν έφηβοι τις δεκαετίες του '70 ή του '80 ή του ΄90 και έβλεπαν με τα κυάλια τις επώνυμες μάρκες τώρα πλέον μπορούν να ''βγάλουν το άχτι τους''. Αυτό το boom δεν ξέρω όντως για πόσο ακόμα θα μπορεί να συντηρηθεί από μεσίληκες και ίσως όντως φτάσουμε στην στιγμή αγορά μεταχειρισμένων να πλημμυρίσει από επώνυμα όργανα που δεν θα θέλει πλέον κανείς.
    1 βαθμός
  34. Τίποτα δεν μπορεί να ελεγχθεί. Απλά θα επαπειλειται κατά τη γνωστή τακτική . .πρόστιμο 100.000 ευρώ, και από εκεί και πέρα θα σταθμιζει ο καθένας το ρίσκο
    1 βαθμός
  35. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να θεσπιστεί ένας "φόρος κατοχής πολυτελών αντικειμένων- περιουσιολόγιο" τι έχει να γίνει....
    1 βαθμός
  36. Ισως. Οτι θα πέσουν οι τιμες θα πέσουν, αυτο ήδη το βλεπεις να συμβαινει απλα ίσως όχι τόσο δραστικά όσο θα περίμενες. Και δεν είναι σίγουρο οτι θα φτάσουν πχ στα 600 για MIM strat, ή σε οποιοδήποτε αλλο παλιό επίπεδο. Η αγορά των μεταχειρισμένων έχει κάποιες ιδιαιτερότητες σε σχέση με αυτή των καινούργιων οργάνων. Για ένα κατασκευαστή ή για έναν retailer η πώληση είναι ζήτημα ζωής και θανάτου - αν ο καταναλωτής δεν αγοράζει το προιόν σου επειδή το θεωρεί πολύ ακριβό έχεις μεγάλο θέμα, και αν δεν θες να μπεις μέσα πιθανότατα θα πρέπει κάπως να ρίξεις τις τιμες και τα κόστη σου. Πρέπει να πουλήσεις, end of story. Στην αγορά μεταχειρισμένων απο την άλλη έχεις πολλούς ιδιώτες οι οποίοι ΔΕΝ βασίζονται σε μια κάποια πώληση για να επιβιώσουν οικονομικά. Ναι οκ υπάρχουν και επιχειρήσεις που μεταπωλούν μεταχειρισμένα όπως υπάρχει και κόσμος που πουλάει όργανα του λόγω σοβαρής και άμεσης οικονομικής ανάγκης, αλλα κατα κύριο λόγο μιλάμε για κόσμο που πουλάνε επειδή θέλουν να πάρουν κάτι άλλο, κάτι δεν τους έκατσε, κάτι βαρέθηκαν κλπ. Οταν λοιπόν δεν πιέζεσαι για άμεσο cash flow, δεν συντρέχει κάποια ανάγκη οικονομική μπορείς κάλιστα να μήν πουλήσεις. Σχεδόν όλοι όταν βάζουν κάτι για πώληση έχουν στο νου τους μια κάποια τιμή κάτω απο την οποία θεωρούν ότι δεν αξίζει να πουληθεί κάτι, χωρίς αυτήν απαραίτητα να είναι η τιμη στην οποία επιδιώκουν να πουλήσουν. Πουλάω μια κιθάρα σε (θεωρώ) καλή, χαμηλή τιμή και δεν φεύγει επειδή η αγορά έχει πατώσει, έχουν σφίξει τα ζωνάρια και ξεπουλάνε όλοι? Ε ας μη πουληθεί, για Χ ευρώ καλυτερα να την έχω να κάθεται μήηηηπως και χρειαστεί ποτέ παρά να την σκοτώσω τελείως.
    1 βαθμός
  37. Aυτό το miniak είναι ένα ιδιαίτερο όργανο. Προσφέρει μια ευρεία γκάμα analogue modelling με τρελό stepping Δυνατότητες sequencing, arpeggiator, rythm programming. Vocoder και γενικά εξαίρετο signal processing από εξωτερική πηγή 5 κιλά όργανο αν είδα καλά, ποιοτικότατo. Για έναν που θέλει να το έχει στο setup του και ξέρει να το εκμεταλλευτεί και είναι σε καλή κατάσταση για την κατηγορία αυτή και για τα σημερινά δεδομένα 500 ευρώ τα βρίσκω φυσιολογικά να το πουλάνε. Και ας ήταν φθηνότερο όταν πρωτοβγήκε, δεν μπορεί να πουληθεί τώρα 150 ευρώ τέτοιο όργανο για αυτά που προσφέρει αν είναι και σε λειτουργικότατη κατάσταση, προσεγμένο. Μιλάω πάντα για συνειδητοποιημένους και έμπειρους χρήστες που μπορούν να εκμεταλλευτούν το όργανο στο έπακρο και το θέλουν στο setup τους. Η σπανιότητα του και οι λειτουργίες του δικαιολογούν τη σημερινή του τιμή ως μεταχειρισμένου για εμένα σε αυτή την περίπτωση.
    1 βαθμός
  38. Για όσους πίστευαν ότι δεν μπορεί να γίνει χειρότερο απ'ότι είναι, κι όμως, Μπορεί!
    1 βαθμός
  39. Περί κατσαρών δεκαδικών Καταλαβαίνω ένας ιδιώτης να πουλάει κάτι για 120 ή για 119.95 ή 199.99 Αλλά να πουλάει κάτι για 187.43 δεν το καταλαβαίνω..Και βλέπω στο ΑΚΑΙ: 737.37 858.58 797.97 888.88 δηλαδή τα δύο τελευταία ακέραια επαναλαμβανονται ως δεκαδικά. Σαν να παράγονται από αλγόριθμο είναι αυτά τα νούμερα!
    1 βαθμός
  40. Οι αγγελίες βαλτώνουν γιατί οι πωλητές μεταχειρισμένων νομίζουν 1) είτε ότι έχουν κάποιον θησαυρό, 2) είτε νομίζουν ότι επειδή πήραν την άνω βόλτα οι τιμές των καινούργιων θα πρέπει να πάρουν αντιστοίχως και τα δικά τους μεταχειρισμένα ή 3) τέλος ότι είμαστε ηλίθιοι . Ακολουθεί παράδειγμα: 14-2-2012 πήρα το ΑΚΑΙ Miniak 289.00 € και βλέπουμε ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ τιμές στο reverb
    1 βαθμός
  41. Αυτά είναι. Φτιάχνεις ένα "παπούτσι" με €5-10, το πουλάς στα ψώνια κάνα χιλιάρικο και τέλος. Εκεί είναι τα λεφτά, στην ένδυση και στην υπόδηση, άντε και στα ναρκωτικά...
    1 βαθμός
  42. Ισχύει όντως, οι λόγοι είναι ψιλοπροφανείς όπως ανέφερες. Οι τιμες των μεταχειρισμένων είχαν ανεβεί παρα πολυ εν μέσω πανδημίας καθως είχε ανεβει η ζητηση δραστικά και απο την αλλη είχε πεσει η προσφορά καινούριων οργάνων, δεν έβρισκες στοκ ευκολα. Προφανώς δε θα κρατούσε εσαεί αυτο. Πέραν του οτι όπως είπες το αναφέρουν αρκετοί δεξιά αριστερά πλεον το έχω παρατηρήσει ο ίδιος έντονα στην αγορα εντος UK, την οποία γενικα παρακολουθώ αρκετά κοντα. Ειδικά τελευταία που έχω κανα δυό όργανα στο Reverb που προσπαθώ να πουλήσω και παραλληαλα ψάχνομαι για 2-3 άλλα που με ενδιαφέρουν. Βλέπω οτι γενικά δεν κινούνται τα πράγματα όσο γρήγορα όσο παλαιότερα. Υπαρχουν δηλαδη όργανα που κοιταω τα οποια είναι listed εδω και κανα δυο μήνες σε τιμή που πριν απο ένα χρόνο θα είχαν εξαφανιστεί εντός ημερών - ισως να τα είχα πάρει εγω κιολας
    1 βαθμός
  43. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά στα στοιχήματα ανεβαίνουμε- από 14 φτάσαμε στο 7, ενώ κάποιοι μας δίνουν και ψηλότερα.
    1 βαθμός
  44. Και εγω ό,τι και να βάλω μου πάει...και ακόμα καλλίτερα όταν δεν βάλω. Αλλά ειδικά στο κοστούμι....το φθηνό φαίνεται. Και μολονότι τα πατρόν είναι πολύ καλά στα φθηνά πλέον.....το πανί......δεν.
    1 βαθμός
  45. σε καταλαβαίνω απόλυτα... επειδή όμως ουδέν κακόν αμιγές καλού, θεωρώντας ότι ένα μέρος του feeling που εισπράττει ο ακροατήςι οφείλεται και σ αυτό, ας πούμε ότι κάνατε ένα πειραματικό "after cotton plantation simulation" που πέτυχε... στα σοβαρά όμως ένα τεχνοκρατικά άψογο περιβάλλον δεν θαταν σώνει και καλά καλύτερο... η τεράστια πια εμπειρία σου νομίζω ότι συνηγορεί σε αυτό... θα μπορούσε να είσαι μετά από κούρα σε spa στα Westlake κλεισμένα για πάρτι σας 3 μήνες και το αποτέλεσμα να ήταν ξενέρωτο...
    1 βαθμός
  46. Ο μόνιμος αποκλεισμός του Dim μετά τόσα χρόνια παρουσίας στο NOIZ είναι απλά ντροπή.
    1 βαθμός
  47. Υπάρχει κανείς που ενδιαφέρεται να κερδίσουμε τη Γιουροβίζιον? Και αν ναι με ποια προοπτική οφέλους? Το επιχείρημα των υποστηρικτών είναι ότι έχει στο παρελθόν αναδείξει τους ABBA, τη Celine Dion, τον Iglesias και τη Νανα Μούσχουρη. Έχει δηλαδή καπου 40 χρόνια που έπαψε να είναι φρέσκο το όποιο ενδιαφέρον υπήρχε. Και καλλιτέχνες που χρηματοδοτήθηκαν για τέτοιες καριέρες δεν υπάρχουν πλέον πουθενά. Προσωπικά βλέπω ότι όσοι πήγαν και κέρδισαν, δεν κέρδισαν κάτι σπουδαίο πέραν μιας μικρής περιόδου που ήταν στην επικαιρότητα της Ευρωπης για μη μουσικούς λόγους, και μια λιγο μεγαλύτερη στην επικαιρότητα της χώρας τους. Και τα δύο δυστυχώς ξεχνιούνται σύντομα. Μετά μη καταφέρνοντας να ανακινήσεις πάλι αυτή τη δημοσιότητα με ίδια μέσα, σε τρώει η μαρμάγκα, όπως συμβαίνει και με τα talent shows. Είναι καλή η δημοσιότητα (ως ενος σημείου) αλλά είναι καλύτερο να την απολαμβάνεις για λόγους που η ιδιότητά σου δικαιολογεί. Η κοινωνία και η μουσική τι κέρδισαν απο το θεσμο? Μας έμεινε κανα τραγούδι τα τελευταία 40 χρόνια ή κανένας παραγωγικός συνθέτης? Τροφή για κουβεντούλα/ροκάνισμα χρόνου στα πρωινάδικα και γυρνάς στον εγχώριο μανατζέρ σου δινοντας του μια ευκαιρία να σε πουλήσει αλλιώς για λίγο. Απο την άλλη αν στραβώσει η δουλειά και πας σβουριχτός για κουβά, μπορεί και να είναι χειρότερο απο το να μην πήγαινες καθόλου και να συνέχιζες αυτό που έκανες απο πριν.
    1 βαθμός
  48. Περι Σατι το εχουμε κουρασει το θεμα και ακομα μου κανει εντυπωση οτι ακομα και μουσικοφιλοι που σε γενικες γραμμες εκτιμω προσπαθουν (τωρα τελευταια με λιγες ενοχες βεβαια......) να δικαιολογησουν και να καλωπισουν το γεγονος πως τετοιος ΦΕΛΛΟΣ υποτιθεται ειναι σοβαρη και κανει καλη καριερα με καλα τραγουδια. Μη μου αναφερετε σπουδες Μπρερκλει κλπ, στα @@ μου..........μερικοι απο τους πιο ανικανους επαγγελματιες με τους οποιους συνεργαστηκα στο παρελθον, τους ηταν αδυνατον να στροφαρουν πανω απο επιπεδα σαλιγκαριου, ηταν κατοχοι διδακτορικων. Εγω αν αυτο οντως παει Γιουροβιζιον, που χλωμο το βλεπω μαλλον για (χαμηλου γουστου) τρολια το βλεπω, θα ανοιξω petition για επαναφορα συμμετοχης Ρακιντζη ξανα με το ιδιο γνωστο ασμα......
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου