Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      4.443


  2. Αpussyα

    Αpussyα

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1.576


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11.289


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 29/03/2023 σε Είδηση Σχόλια

  1. Μάλιστα. Καθένας με τις απόψεις του. Διαφωνώ στα πάντα όλα μέχρι κεραίας.
    3 βαθμοί
  2. Καλά, αυτό μην το δένεις σκοινί-κορδόνι ειδικά σε τέτοια μαραφέτια. Κάνε ένα googlάρισμα για "starved plate tube designs". γιατί το έχουμε ξαναδεί το έργο πάμπολες φορές και σε ενισχυτές (προενίσχυση), πετάλια, πεταλιέρες, προενισχυτές κοκ.
    3 βαθμοί
  3. Αυτό, δικαιολογεί το παρακάτω. Δεν μιλάω για το συγκεκριμένο του θέματος που δεν το ξέρω. Για άλλα αυτής της κατηγορίας τιμής μιλάω.
    2 βαθμοί
  4. Ξεροστάλιαζα τότε στο YT να δω τα βίντεο που βγάζανε από τις auditions. Έκανε μπαμ ότι ταίριαζε περισσότερο ο Minnemann, ακόμα απορώ γιατί πήγαν στον Mangini. Νεράκι πέρασαν 13 χρόνια, θα ορκιζόμουν ότι όλο αυτό έγινε πριν 5-6 χρόνια μαξ.
    2 βαθμοί
  5. Ασε τους φίλους και τα reviews, πήγαινε και παίξε με ένα που είναι στο budget σου και κρίνε μονος σου Νέκ. Το bold, άλλαξε το αλλιως ελπίζω να εχεις πολλά χρήματα για κάψιμο. Try before you buy Νεκ.
    2 βαθμοί
  6. Παιδιά, θέλω και εγώ από το 50%, μην ξεχνιόμαστε. (Αδελφέ, σόρυ για το χιούμορ, αλλά αν σου απαντήσω σε αυτά που γράφεις, θα υπάρξει πρόβλημα).
    1 βαθμός
  7. Παίζει να είμαι ο τελευταίος άνθρωπας στη γη που θα συμφωνήσει σε κάτι με τον Μεθενίτη, αλλά επαέ έχει δίκιο. Κανένας μουσικός, δεν πρόκειται ποτέ να ακουστεί, έξω από τη ''γειτονιά'' του , αν δεν υπήρχαν παλαιότερα οι δισκογραφικές και τώρα τα σόσιαλ κλπες αηδείες δυστυχώς. Εκτός αν μιλάμε για προπολεμικά που οι άνθρωπες γίνονταν γνωστοί μέσω των πανηγυριών. Όσο για χρήματα, δεν γνωρίζω κανένα από τα παλιά γκρουπ 60-70-80 (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) που να απόλαυσαν το χρήμα από τη δισκογραφία τους και τις πωλήσεις δίσκων. Όλοι τα κονόμησαν από τις συναυλίες και τα αναμνηστικά. Δυστυχώς, δεν γίνεται να είσαι και μουσικός και ατζέντης και ηχολήπτης και παραγωγός και πλασιέ και δημοσχεσίτης. Ο μόνος που είναι απόλυτα αυτάρκης, είναι αυτός που παίρνει τη ''κιθαρούλα'' του και κατεβαίνει καθημερινά στην Ερμού ξέρω γω και τον μαθαίνει το χ κοινό που περνάει από εκεί. Αν αυτό σου αρκεί, εγώ μαζί σου, άλλωστε κι εγώ, είτε από ανικανότητα, είτε από έλλειψη ιδιαίτερης ζέσης, δεν απόκτησα ποτέ δισκογραφία και δεν πρόκειται Απολαμβάνω τις μουσικές μου συντροφιά με 5-6 άνθρωπες που θα πέσουν πάνω τους και θα τους αρέσουν και τέλος
    1 βαθμός
  8. στα φιλικά εννοείται. Εκεί βλέπεις και μόνο για να στηρίξεις. Αλλά πχ beato, έχω δει τα πάντα και δεν έχω ρίξει κανένα
    1 βαθμός
  9. Εννοείται οτι καθένας με τις απόψεις του και τα γούστα του αλλα και με τι τον βολεύει εν τέλη και το πόσα είναι διατεθειμένος να ξοδέψει! Συμφωνούμε στο οτι διαφωνούμε λοιπόν
    1 βαθμός
  10. Εννοείς τα υπόλοιπα project που έκανε; Εγώ το αντίθετο είδα. Σχεδόν όλα ήταν πολύ καλά (Winery Dogs, flying colors θυμάμαι τώρα)
    1 βαθμός
  11. @trolley Το μόνο άλμπουμ όπου αναγράφονται ονομαστικά οι συνθέτες είναι το Astonishing στη μετά Portnoy εποχή.Petrucci και Rudess.Σε όλα τα υπόλοιπα διαβάζεις "music by Dream Theater" και στιχουργός ο τάδε.Δεν ξέρω πώς συμπέρανες ότι έχει γράψει ελάχιστα τραγούδια...Και,όπως ανέφερα προηγουμένως,ο τρόπος που γράφουν τα τραγούδια τους δεν αφήνει χώρο για μόνο έναν ή δύο συνθέτες. H φράση για τον Portnoy σαφώς και εμπεριέχει το στοιχείο της υπερβολής καθώς μιλάμε για ένα γκρουπ που το ομαδικό πνεύμα είναι κάτι σαν trademark...Aπλά το ψυχάκι αυτό είχε τον τελευταίο λόγο για θέματα όπως η παραγωγή,το art direction,το πλάνο ζωντανών εμφανίσεων και κάτι μου λέει ότι τα τελικά arrangements στο στούντιο ήταν δικά του. Για την ιστορία,δύο πολύ σημαντικά γεγονότα... Όταν κυκλοφόρησαν το Falling Into Infinity το 1997 κατόπιν πιέσεων της δισκογραφικής για πιο εμπορικό ύφος,πέρασαν στην πιο δύσκολη περίοδο της καριέρας τους.Το άλμπουμ πήγε άπατο,το fan base ξενέρωσε μέχρι εκεί που δεν πάει και η εταιρία τους πίεζε για ακόμα πιο mainstream ύφος. Και τότε,μάντεψε.Ο Portnoy ήταν αυτός που έδειξε το δάκτυλο στην Εastwest,τους μπουντρούμιασε όλους στα Beartrack Studios και είπε θα γράψουμε και θα παίξουμε αυτό που θέλουμε.Το αποτέλεσμα γνωστό.Kυκλοφόρησαν το Black Album του Prog Metal. Νομίζεις ότι θα ήταν υπερβολή να λέγαμε πως αν δεν ήταν αυτός,ίσως οι DT να είχαν εξελιχθεί σε κάτι διαφορετικό; Και ένα άλλο που δεν είναι ευρέως γνωστό... Μετά το Metropolis II,o LaBrie έπαθε ζημιά στις φωνητικές χορδές.Μεγάλη όμως.Αρκεί να σου πω ότι υπήρχαν σοβαρές σκέψεις για τερματισμό συνεργασίας ακόμα και από τον ίδιο τον τραγουδιστή. Σου ζητάω να μαντέψεις για δεύτερη φορά ποιος ήταν αυτός που κράτησε τον LaBrie στη μπάντα...Άσχετο που σφάζονταν μετά οι δυο τους. Οπότε από τα παραπάνω και μόνο είναι δύσκολο να διακρίνεις ποιος χρωστάει σε ποιον. Υ.Γ.Με χαροποίησε ιδιαίτερα η αναφορά σου στην εισαγωγή του The Count Of Tuscany.Eίναι αυτό ακριβώς που έγραψα.Οποιοδήποτε άλλο συγκρότημα θα είχε πατήσει σε αυτά τα πρώτα επικά λεπτά...Αυτοί είπαν να παίξουν άλλα 17.
    1 βαθμός
  12. Πρέπει να το γράψω, διότι δεν μπορώ να σταματήσω να το σκέφτομαι: τα πρώτα τριάμιση λεπτά του παρακάτω, είναι life-changing υλικό:
    1 βαθμός
  13. Τωρα μη συγκρινουμε ενα τερας σαν το Βασιλη με το Λαμπρη, γιατι θα πεσει ο ουρανος να μας πλακωσει. Κ μιλαω σοβαρα
    1 βαθμός
  14. Στον παραλληλισμό αυτό, δε νομίζω ότι θα έβγαινε η Καιτούλα να πει: "Όπως είχε ειπωθεί από την 1η μέρα, δεν ήρθα να αντικαταστήσω την Κούλα σε όλα όσα έκανε για το σπίτι. Ήρθα μόνο να μαγειρεύω και να καθαρίζω για να μπορέσει να σταθεί το σπίτι και να μη το διαλύσουμε. Ήταν μια δύσκολη αλλά ανταποδοτική εμπειρία." (Mike Mangini: "As was said from Day 1, my place was not to fill all the roles that Mike held in the band. I was to play the drums in order to help the band carry on. My main role of keeping our live show working tightly on a nightly basis was an intense and rewarding experience.")
    1 βαθμός
  15. Ακολουθεί το εξώφυλλο από σόλο LP του Ρούντες, με τίτλο "Φλόκο-Φλόκο".
    1 βαθμός
  16. Δεν έχω ιδέα αλλά σημασία έχει να έχουν αυτοί. Ο Μike,για όσους γνωρίζουν καλά τα πράγματα,ήταν ο πραγματικός ηγέτης αυτής της μπάντας...Αν δεν μπορεί αυτός να αλλάξει κάτι τότε τον ήπιαμε worldwide.
    1 βαθμός
  17. Υπάρχουν και κάποιοι ενδιάμεσα που δεν περιμένουν ούτε το νέο άλμπουμ των DT ούτε το άλμπουμ των "κινούμενων απολιθωμάτων".
    1 βαθμός
  18. Θα διαφωνήσω κυρίως για το Scenes... και το 1ο μέρος του Six degrees... Το 1ο O.S.I. φοβερός δίσκος
    1 βαθμός
  19. Καλα, πλάκα κάνω. Οι DT έχουν πάψει να με εμνδιαφέρουν εδώ και πολλά χρόνια, με κουράζουν πιο πολύ κι απ'τα "τραγούδια" του Light. Ας κάνει ότι θέλει, ο Mike έχει διανύσει μια πολύ αξιόλογη πορεία στο Prog Rock το διάστημα που δεν ήταν στους DT, την οποία θεωρώ σημαντικότερη.
    1 βαθμός
  20. Εγώ το λέω χρόνια τώρα, το Atomic Amplifire και Amplifire-Box ρίχνουν ξύλο above their weight από πλευράς pure amp tones. Στα εφέ τα χαλάνε λίγο, αλλά με 300 ευρώ (μτχ) έχεις τη βάση του ήχου σου και δεν κοιτάς ούτε firmware updates, ούτε τίποτα. Εγώ θα έκανα κάτι τέτοιο και θα ξεμπέρδευα δια παντός και χωρίς καν να πλησιάσω το κόστος μεταχειρισμένου Fractal FM3, αλλά τώρα μαζεύω λεφτά για καναπέδες, κρεβάτια και λοιπά ενήλικα πράγματα.
    1 βαθμός
  21. Ιδια τιμη με το Quad Cortex δεν εχει περιπου; Θα δειξει το μελλον αν μπορει η Fender να χτυπησει στα ισια τους τοπ παιχτες στο χωρο. Το εχουν τερματισει ομως καπως τα digital γιατι ηδη τα μεσαια μοντελα εκει στα 500-600 ευρω που μετρανε και χρονια ειναι παρα πολυ ωραια, οποτε για πολλους δυσκολα να πανε σε τοσα λεφτα για digital που σε λιγα χρονια θα απαξιωθει.. Αν εισαι φανατικος βεβαια ωραια νεα, ακομη μια επιλογη στο ακριβο οριο..
    1 βαθμός
  22. Παίδες όσο περισσότερα βιντεάκια ακούω, τόσο λιγότερο μου αρέσει ο ήχος του πάντως
    1 βαθμός
  23. To Plini suite μπαίνει στο επόμενο update, οπότε κλείνει κι αυτό το κεφάλαιο για τη Neural.
    1 βαθμός
  24. Έχει και εσωτερικό power supply που το κάνει high voltage. Τα ίδια ρεύματα και τα ίδια κυκλώματα με τα κεφάλια του χρησιμοποιεί και σε αυτό.
    1 βαθμός
  25. Έχουν δίκιο σε αυτά που σου έχουν γράψει τα παιδιά @Nekkon. Νομίζω αρκετή από τη μαγεία της όλης φάσης είναι να ψαχτούμε κι εμείς λίγο με το gear που έχουμε, να δούμε τι θέλουμε και τι μπορούμε να κάνουμε με αυτό. Από εκεί στο option paralysis υπάρχει απόσταση. Για μένα Friedman=εγγύηση. Ο τελευταίος δάσκαλος που είχα Ελλάδα είναι endorsed από την εταιρία και είχα την τύχη να δοκιμάσω πάρα πολλά προϊόντα. Ούτε ένα δεν ήταν κατώτερο των προσδοκιών και έτσι ερωτεύτηκα και αυτό που είπε παραπάνω ο Φούζιος "Friedman sound". Αν έπαιζα όξω δηλαδή θα το κοιτούσα, θα του φόρτωνα τα δικά μου IRs, γιατί αυτά ξέρω και χρησιμοποιώ εδώ και 3-4 χρόνια και θα ησύχαζα. Όμως όλες αυτές οι λύσεις εξαρτώνται από το τι θες. Αν παίζεις session, ή σε cover band με 50 τραγούδια σετ λιστ που περνάει από 5 διαφορετικά είδη, τότε 2-3 ήχοι μπορεί να μη σου κάνουν. Παράδειγμα αυτό, δεν ξέρω τι ακριβώς παίζεις live. Πλέον το benchmark είναι πολύ ψηλά, ό,τι και να πάρεις δε θα φας φόλα, αρκεί να περάσεις λίγο χρόνο μαζί του και να το εντάξεις έξυπνα στο workflow σου.
    1 βαθμός
  26. Ανθρωπε μου, έχεις χρησιμοποιήσει κατι απο όλα αυτά και χρειάστηκες "άπειρο tweaking"? Μην τρελλαθούμε κιόλας, άλλο να εχουν 1.000.000 επιλογές και ρυθμίσεις, άλλο να ΠΡΕΠΕΙ να τις χρησιμοποιήσεις.
    1 βαθμός
  27. Μωρέ ναι, αλλά άλλο ο JMP/JTM, άλλο τα νέα μοντέλα. Ίδωμεν, μακάρι να πάει καλά και να φτιάξουν κάνα mini version και για μας τους τσίπηδες.
    1 βαθμός
  28. Ενθουσιάστηκα μέχρι που είδα την τιμή. Χίλιες φορές να είχε μόνο Fender-EVH μοντέλα και εφέ που ανήκουν στην εταιρία, ρίχνοντας παράλληλα και την τιμή σε λογικά πλαίσια, παρά αυτό που φαίνεται να έκαναν τώρα. Να αγοράσω Fender modeller με κοντά 2 χίνες για να παίζω με Marshall ήχους μου φαίνεται λίγο fever dream. Πολύ δύσκολα βλέπω να χώνεται σε ένα market με Fractal, Neural DSP και Line 6 με τέτοια αρχική τιμή, εκτός αν βγάλει κι εκείνη μικρότερα/οικονομικότερα μοντέλα.
    1 βαθμός
  29. Στα λεφτα αυτα καλα θα κανει να φτιαχνει κ καφε το πρωι... Περαν αυτου περιμενουμε να δουμε τι κ πως.
    1 βαθμός
  30. Σε μενα τα λες? Με το ΝΑΜ κ καναδυο αλλα που κατεβασα μ'εχει πιασει το αυχενικο μου παλι λεμε. Με βολταρεν ειμαι απο το πρωι
    0 βαθμοί
  31. Σιγά μην περίμενα τα όψιονς για να πάθω παράλυση ασούμε.
    0 βαθμοί
  32. Οψιον παραλισις δηλαδη
    0 βαθμοί
  33. Φορτώνεις δικά σου αν θέλεις. Έχει αυτή την δυνατότητα.
    0 βαθμοί
  34. Όπου και να κοιτάξω πια, βλέπω ινφλουένσερς ...
    0 βαθμοί
  35. Ε πες το απ' την αρχή να καταλάβουμε βρεεεεε.
    0 βαθμοί
  36. Ρε συ μου άρεσε πολύ το καθαρό του Friedman. Θα μου πεις είναι ένας ήχος, τα modellers δίνουν κ άλλες ευκολίες. Αλλά ζεστός ωραίος ήχος, θυμίζει πολύ λάμπα (είναι εν μέρει) βρετανικός που σπάει ελαφρώς και όχι πεντακάθαρος αναιμικός, είναι από τα πιο ωραία ηχητικά πετάλια ενισχυτές που έχω ακούσει
    0 βαθμοί
  37. Αααα, συγγνώμη τότε, γράψε λάθος.
    0 βαθμοί
  38. Δηλαδη εχεις analog rig, εχεις software σουιτες κ σου λειπει μονο το πορταμπλ? Κ θες οπωσδηπωτε κατι αναλογκ υβριδικο? Το digital ειναι εκτος τραπεζιου? Αν ναι κ εισαι σιγουρος να σταματησουμε να προτεινουμε απο εδω κ απο εκει κ να ειμαστε πιο στοχευμενοι (θα σου πουμε ομως πρακτικα τι προβληματα θα εχεις με αυτη τη λυση). Οποτε αν θες βοηθα μας στο τι θες, για ποια χρηση κ για ποιο λογο προτιμας να πας προς εκει. Δεν ηταν ακριβως στην προενισχυση στην τοονλαμπ. Οι προενισχυσεις της δεν ηταν ποτε απο τα δυνατα της σημεια. Τις αποριες σου τις εχω κ εγω, μιας κ δεν ειναι ενα θρεντ παρουσιαση κ κουβεντα, αλλα ψαχνεται ο Νεκκον για αγορα κ το συγκεκριμενο προιον του λυνει τα χερια οπως λεει γιατι θα οηγαινε σε Τοουνεξ. Κ εκει μας μπερδεψε ολους γιατι συγκρινει μηλα (λαμπατη προενισχυση) με μετρια πορτοκαλια (Τοουνεξ)
    0 βαθμοί
  39. Νέκκονά μου να σε ρωτήσω κάτι ... Ψάχνεσαι για amp simulation? Γιατί αυτό το ματζαφλάρι, είναι preamp, που έχει power amp simulation, και ir/cabinet simulation. Το θετικό, είναι ότι μπορείς να βάλεις δικά σου ir, καθώς επίσης και το ότι μπορείς να απενεργοποιήσεις όλο το power amp/ir stage, και να χρησιμοποιήσεις μόνο το preamp του. Από εκεί και πέρα, γιατί έχεις αυτό το ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο? Υπάρχουν πάρα πολλά ανάλογα ματζαφλάρια. Είσαι fan του Friedman sound? Λόγω της λάμπας στην προενίσχυση (και μόνο)? Αυτά τα έκανε η tonelab (και όχι μόνο) τον προηγούμενο αιώνα. Άσε δηλαδή που οι λάμπες ήταν διακοσμητικές. Αλλά και να μην είναι διακοσμητικές, επηρεάζουν μόνο την προενίσχυση. Η τιμή πάντως είναι αρκετά λογική. Δεν είναι φθηνό, αλλά δεν είναι και ιδιαίτερα ακριβό. Μια χαρά.
    0 βαθμοί
  40. BTW το ματζαφλαράκι που πόσταρες βλέπω οτι παιρνει 9-12VDC/800ma τροφοδοσία...με δύο 12ΑΧ7...
    0 βαθμοί
  41. Να ξαναρωτήσω, έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιο τέτοιο μηχανηματάκι και είδες οτι για να βγάλεις ήχο πρέπει να ασχοληθείς με άπειρες ρυθμισεις? Με αυτά τα μηχανηματα δεν αγοράζεις "ρυθμίσεις" με το κιλο, αγοράζεις αλγόριθμους, hardware που να μπορεί να το τρέξει, features κοκ. Ο αριθμός των επιλογών είναι irrelevant, η τιμή δεν αυξάνεται με τον αριθμό των επιλογών. Οι επιλογές είναι το interface που σου έχει δώσει ο κατασκευαστής. Μπορεί να μην τις χρησιμοποιήσεις ποτέ, αλλά αν ποτε τις χρειαστείς είναι εκεί. Επίσης οι επιλογές δεν ειναι για ΕΣΕΝΑ απαραίτητα, είναι για κάποιον που θέλει να διαμορφώσει τον ήχο του (που δεν είναι ίδιος με αυτό που θελεις εσυ) με το δικο του gear (που δεν είναι ίδιο με το δικό σου) με τα δικά του μέσα αναπαραγωγής και χώρο (που δεν ειναι ίδια με τα δικά σου), την δική του παράνοια (που δεν είναι ίδια με την δικιά σου) κοκ. Δεν ξέρω πως είναι στις άλλες εταιρείες αλλά ότι και να πάρεις της ίδιας γενιάς, τρεχει τους ιδιους αλγοριθμους και προφανώς εχει το ιδιο interface (και άρα και επιλογές). Η τιμή/διαφορές έχουν να κάνουν με το format, υπολογιστική ισχύ, extra features που έξαρτώνται και απο την υπολογιστική ισχύ και απο το format, κοκ.
    0 βαθμοί
  42. Δεν το ήξερα. Ηχητικά είναι πολύ καλό. Το βάζει μπροστά από ενα αδιάφορο καθαρό κανάλι ως προενίσχυση (με χαμηλά τα gain), ανοίγεις και ένα πετάλι od από πίσω και βγάζεις ωραίο ήχο. Η τιμή είναι πολύ πολύ λογική.
    0 βαθμοί
  43. @mpamps Εγώ κάποια στιγμή στο μέλλον σκεφτόμουν να αγοράσω κάποιο οικονομικό μοντελερ. Η έμφαση θα ήταν στο amp sim κομμάτι, να είναι σχετικά μικρό κ φορητό κ το οικονομικό, ώστε να μπορώ να το κουβαλάω από εδώ κ από εκεί χωρίς να φοβάμαι μην πάθει κάτι Σκεφτόμουν (κ σκέφτομαι ακόμα δηλαδή) το atomic amplifire 6. Τώρα μπήκε κ το tech 21 PSA 2 στο παιχνίδι. Δεν έχει καθόλου εφέ μεν, είναι φουλ οικονομικό κ φορητό, κ εκτός από τον ήχο καρφί που θα μου προσφέρει ξέρω πως δουλεύει πολύ καλά κ ως πετάλι πάνω από ενισχυτή. Για αυτό το ανέβασα κιόλας το νέο, γιατί παρότι οι επιλογές είναι λίγες, το PSA 2 προσφέρει λύσεις (δοκιμασμενες) σε 2 εντελώς διαφορετικες καταστάσεις. Τόσο ως πετάλι , όσο κ ως amp sim για να παίζεις/γράφεις καρφί οπότε χρειάζεται
    0 βαθμοί
  44. To 2002-2003 αποφάσισα να αφήσω πίσω μου το "ξύσιμο" του Metal Zone και πήρα το GT-2 και βρήκα την υγειά μου. Κάτι που μου έλειπε ήταν τα presets. Σήμερα που ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, δεν ξέρω αν θα το επέλεγα (το PSA 2).
    0 βαθμοί
  45. δοκιμασμένα είναι όλα. Και να μην έκανε τη δουλειά του, 45 καινούργιο κάνει, τι να πουλήσεις. Αλλά κυρίως ό,τι απ τα μηχανήματά μου έβγαλε κάποτε καλό ήχο και καταγράφηκε δεν μου πάει να το δώσω. Το joyo έβγαλε για μένα δυο απο τους πιο αγαπημένους μου ήχους στα 3Χ2 και 0414 από τα κομμάτια μου. Δεν είμαι σίγουρος αν μπορώ να τους φτιάξω με άλλα πιό ακριβά που αγόρασα αργότερα.
    0 βαθμοί
  46. Με 45 ευρω παιρνεις το joyo American sound και κανεις την ιδια δουλεια. Δοκιμασμενο. Δεν το πουλαω γιατι θα ειναι σαν να μου κλεβουν εκκλησία
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου