Προς το περιεχόμενο

Pit1991

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    169
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή Pit1991

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. ένα σπιτάκι αναδιπλούμενο για τον μικρο μου ξάδερφο :P
  2. Καλησπέρα!!! Ψάχνω σημεία που να κόβουν χαρτόνι διπλού γκοφρέ στις διαστάσεις που θέλω. Το χαρτόνι διπλού γκοφρέ είναι το χαρτόνι που χρησιμοποιήστε κατά κόρον σε κούτες για ηλεκτρικές συσκευές. Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε που μπορεί να πετάνε κουτές ψηλών ψυγείων πιστευώ ότι μπορεί να κάνω δουλειά και με αυτές Με ενδιαφέρει να χτίσω ένα σπιτάκι από χαρτόνι σε περίπτωση που αναρωτιέστε Αθήνα, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Χανιά Ευχαριστώ!!
  3. @wyndorf Στην διαδικασία της ηχογράφησης, έχεις την δυνατότητα να έχεις διαφορετικό σήμα να ακούς στο πολυκάναλο/hard disk recorder το σήμα που γράφετε και διαφορετικό σήμα να ακούει ο μουσικός... και είναι μεγάλη μαγκιά να ξέρεις να κάνεις με καλή μίξη στα αυτιά του μουσικού όταν γράφει, για έναν τραγουδιστή ειδικά είναι το Α και το Ω μια σωστή μίξη. flat σήμα, να γραφτεί, είναι καλό να παίρνεις για όργανα όχι τόσο πρωταγωνιστικά στο κομμάτι, έτσι ώστε να μπορείς να έχεις ευελιξία στην μίξη. και κάτι άλλο βασικό ένας μουσικός για να αποδώσει, θέλει μια μίξη κοντά στην πραγματικότητα του, να νιώθει ηχητικά ότι είναι στο δωμάτιο του
  4. Ωραίο θέμα... πολύ ωραίο το "θα τα φέρουμε το mix" είναι κάτι που δεν πρέπει να λέει ο ηχολήπτης ή ο μουσικός είναι θέματα όπως το compression και τα studio type effects που βγαίνουν μόνο στην μίξη δουλειά του μουσικού είναι να έχει φοβερή όρεξη για πολλά takes και να διαμορφώνει ,με τον ηχολήπτη, τον προσωπικό του ήχου. Ως ήμι-επαγγελματίας και μουσικός δεν έχω δεχτεί πότε να κάνω μόνο ένα take Με ένα take δουλειά δεν γίνετε... Αν το τίτλος του θέματος είναι θα τα φέρουμε στο mix εννοήσει θα διορθώσουμε τα ΛΑΘΗ στο mix τότε σωστά είναι μύθος, σε όλα τα στάδια πρέπει να φέρουμε μείζονα σημασία σύνθεση μουσικής-->ενορχήστρωση-->ηχογράφηση-->μίξη-->μάστερ όλα πρέπει να τα έχουμε όσο μπορούμε στο best
  5. αααα σωστός ξέχασα να το διευκρινίσω, ότι η εταιρία όταν δίνει watt είναι σε peak σχεδόν πάντα, σωστός ο gdevelek
  6. Ας αρχίσω με το εξής, το θέμα δεν είναι για να θάψω την behringer ούτε να την διαφημίσω. άμα το θέμα δεν αρμόζει στους κανονισμούς του forum, θα ήθελα να διαγραφεί αλλά τονίζω ότι πρόκειται για απλή περιέργεια Στο κάτω κάτω έχω εξοπλισμό της που μου έχει βγει και άλλον που δεν μου έχει βγει. πιστευτέ ότι η behringer δίνει αληθή τεχνικά χαρακτηριστικά για το εξοπλισμό της. Συχνοτική απόκριση (frequency response) Αρμονική παραμόρφωση (THD) Ισχύς (watt) Crosstalk (διαρροή σήματος) Αν κρίνεις με άλλες εταιρίες αλλά και το πως συμπεριφέρονται τα μηχανήματα, τα στοιχεία μου φαίνονται αναληθή Εσείς τι πιστευτέ; Υσ. παρακαλώ μην γίνει θέμα τύπου "φθηνό = για πέταμα" , ευχαριστώ
  7. Θα ήθελα να συμπληρώσω Πολλές φόρες ο χώρος που ηχογραφείς επηρεάζει από αρκετά έως πάρα πολύ το αποτέλεσμα σου. Πάντα μιλώντας για το μικρόφωνο στον ενισχυτή. Μην παραλυπείς τον παράγοντα. Προτείνω να γράφεις με την κάρτα ήχου σου. Κιθάρα ----> Κάρτα σε Hi-Z(instrument) υποδοχή ----> PC και επεξεργασία Με προγράμματα τύπου Amplitude και Guitar rig (Guitar n Bass Amp Simulator) μπορείς να κάνεις ωραία πράγματα αν ψαχτείς λίγο και πολύ πρωτότυπα αν ψαχτείς παραπάνω. Sorry που θυσιάζω στην ψύχρα τον blues junior, αλλά αν έχεις τον χώρο που φαντάζομαι ότι έχεις άστο το μικρόφωνο καλύτερα. Για ένα εύκολο και καλό πρόγραμμα DAW, προτείνω το Reaper Μην ξεχάσεις να βρεις στο internet ASIO κ ASIO4ALL drivers για να μην έχεις Latency(καθυστέρηση) όταν γράφεις. Δεν θες να παίζεις και να ακούς τι ηχογραφείς 50ms μετά, πίστεψε με. Όπως είπε ο Yameth. Γράψε μουσική!!!
  8. Pit1991

    The Bluest Blues. Cover by Panos

    οκ, ήθελα κάτι διαφορετικό και βγήκε άστοχα. Γενικός, προτιμάω εδώ μέσα γνώμες. Γιατί με τους φίλους, μόνο από ευγένεια θα κάνουν το μέτριο, γαμάτο και το κακό, μέτριο Εμένα σαν Παναγιώτη μου φαίνεται μέτριο. Τονικά λάθη δεν παρατηρώ. Από τεχνική πάλι μια χαρά μου φαίνεται. Τις επιλογές μου δεν μπορώ να κρίνω εγώ, γιατί για να τις έκανα μου αρέσουν. Αυτά! :(
  9. Pit1991

    The Bluest Blues. Cover by Panos

    Με βοηθάς λίγο; Πες μου κάποια σημεία.
  10. Pit1991

    The Bluest Blues. Cover by Panos

    Δεν με πειράζει το σκληρό. Έτσι και αλλιώς. :) Αν ήθελα να μην έχω αντιδράσεις τετοιού τύπου, απλά δεν θα το ανέβαζα σε forum. Ουτέ εμένα με εντιπωσίασε, απλά δεν πιστεύω ότι είναι τόσο απαίσιο. Όσο για την προφορά έχει απολύτο δικαίο. Είναι μια από τις παρατηρίσεις που έκαναν αρκετοί.
  11. Pit1991

    The Bluest Blues. Cover by Panos

    Η ηχογράφηση έγινε με τα 1) μικρόφωνο NEUMANN U 87 2) προενισχυτής FOCUSRITE ISA 828 3) κάρτα ήχου M audio fast track ultra στο studio του Α.Τ.Ε.Ι. Ρεθύμνου Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Η μίξη έγινε σπίτι με το D.A.W Ableton Live, με την κάρτα ήχου του υπολογιστή και τα ακουστικά Sennheizer Hd 380 pro Τα μουσικά όργανα είναι VstI του Ableton.
  12. Pit1991

    The Bluest Blues. Cover by Panos

    Γεια σας παιδιά 8) Έκανα ελαφρά διασκευή στο κομμάτι το Alvin Lee Θέλω καλοπροαίρετη κριτική(δεν έχω πρόβλημα με την σκληρή) από τον κόσμο του noiz για το οτιδήποτε Με ενδιαφέρει κύριος η ερμηνεία και ο ήχος. Bluest_Blues_Panos.mp3
  13. Εψαχνα τους κονβετορες γενικότερα μιλάω για τους converters που δεν έχουν Usb ας πουμε. Απλά περνουν το σήμα το μετατρέπουν σε ψυφιακό και μετα το έξαγουν μέσω ADAT και κάτι αλλά τετοια που δεν ξέρω http://www.thomann.de/gr/focusrite_octopre_mkii.htm Να ένα παραδειγμά πως στέλεις από ADAT στο pc?
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου