Προς το περιεχόμενο

holyjoy

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    173
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή holyjoy

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Ξέρεις υπάρχει και η άποψη ότι όσο εσύ λες οι άλλοι από μέσα τους ή ακούν τον εαυτό τους η σκέφτονται τι θα πουν... Εδώ έχω παραθέσει βίντεο που εξηγεί εν μέρει το κοινωνικοπολιτικό θέμα και με ρωτάτε πιο είναι το κοινωνικοπολιτικό θέμα...
  2. Ξέχασα να σας πω ότι αν είχατε δει το βιντεάκι που παράθεσα δεν θα αναρωτιόσαστε γιατί έχει κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις, δίνει μια γεύση θέλω να πιστεύω.
  3. Μα αυτό είναι το κύριο θέμα στην αρχή του topic αλλά κανείς... Ο Πλάτων δεν τον συμπεριέλαβε (τον αριθμό) στους Νόμους (της Πολιτείας) για πλάκα. τέλος πάντων από Τρίτη τώρα. Καλη ανάσταση σε χριστιανούς και αντίχριστους!
  4. Το ότι παρανοείς συνέχεια αυτό δεν σε βάζει σε υποψίες; πραγματικά έπαθα τενοντίτιδαα αλλά έχω όλη την καλή διάθεση να στο ξαναγράψω καλύτερα τελευτέα φορά γιατι το θέμα είνα κατανομή και οχι το αξίωμα. Το θέμα είναι οτι το 5040 έχει κάποιες ιδιαιτερότητες και αυτές εντόπισε ο Πλάτων πριν τόσα χρόνια. μια απ' αυτές είναι πως όποιον άλλον αριθμό και αν πάρεις απ' τον εαυτό του και τρία ψηφία πάνω δεν ισούται με τον παραγοντικό το καταλαβαίνεις αυτό; δεν θέλω να δείξω το αξίωμα αλλά την ουσία της ιδιαιτερότητας. Ένα παράδειγμά με τι κλασικό 5 5! = 5x4x3x2x1 = 120 τώρα αν πάρεις 5x6x7x8 = 1.680 κουκουβάουνες Όποιον άλλον και να βάλεις κουκουβάουνες θα βγεί το κατάλαβες για αυτό το έβαλα ετσι για δηλώσω αυτή την ιδιαιτερότητα Ενώ το 7! = 7×6×5×4×3×2×1 = 5040 το δίνει και το 7 × 8 × 9 × 10 = 5040 για αυτό έβαλα μπροστά 7! = 7 × 8 × 9 × 10 = 5040 το κατάλαβες; όχι για να δηλώσω το αξίωμα. Επειδή όμως άλλα ψάχνεις απ' ότι κατάλαβα και δεν σε ενδιαφέρει κοινωνικοπολιτική διάσταση του θέματος γιατί αυτό είναι το καταρχήν νόημα του θέματος πολύ απλά μπορείς να αγνοήσεις τις ανακρίβειες που γράφω και να μην ξανα ασχοληθείς δικαίωμα σου είναι άλλωστε :) μπορείς κιόλας να με αναφέρεις σαν αποπλανητή ;D
  5. Τα πλεονεκτήματα καταμερισμού του αριθμού 5040 έχουν κυρίως πολιτική κατεύθυνση δεν έχουν σχέση με ιδιότητες όπως η αγνότητα που αναφέρεις. το να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι είναι κάτι γενικό διότι περιέχει μια ποικιλία προβλημάτων που πρέπει να φέρουμε εις πέρας. Όμως τα ερωτήματα που θέτεις έχουν κάποια σχέση από την πλευρά του αν μπορούν να γίνουν πράξη η μένουν στην σφαίρα της ουτοπικής κοινωνίας το οποίο το έχω αναφέρει ήδη σε ένα σχόλιο πριν. Οι θεωρίες από όποιον και αν προέρχονται δεν είναι πανάκεια ακόμα και αν προέρχονται από τα γραπτά του Πλάτων. Ξεκαθαρίζω ότι η λέξη παράσιτα δεν την χρησιμοποίησα κυριολεκτικά γι΄ αυτό την έχω και σε παρένθεση, αν θες μια εμπεριστατωμένη δική μου άποψη πάνω στο θέμα θα στην δώσω μετά τις γιορτές διότι τώρα φεύγω για δυο μερούλες ;D, και είναι μεγάλο θέμα, δεν θέλω να γράψω ασυναρτησίες του ποδαριού γιατί έχω λίγο χρόνο τώρα. ;) Ως αναφορά τις θέσεις του Σπυρίδη είναι πραγματικά πολύπλοκες και δεν μπορούν να αναλυθούν εδώ γι' αυτό και παράθεσα το site του εκτός του κύριου θέματος για όποιον ενδιαφέρεται να ψαχτεί. Αν θες πήγαινε στην υποκατηγορία σεμινάρια διαλέξεις και κατέβασε από τις διαλέξεις το pdf ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΙΝ ΨΥΧΗΣ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥ ΤΙΜΑΙΟΥ και θα καταλάβεις γιατί δεν μπορούμε να αναπτύξουμε τα θέματα του εδώ έτσι όπως αυτός τα αναλύει. Αν θες παρ' όλα αυτά μια πολύ μικρή γεύση δες εδώ, είναι στα αγγλικά όμως. [flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=Ox6O59QNHJo
  6. το ίδιο πράγμα είναι αυτό που γράφεις (με άλλα παραδείγματα) 7! = 1x2x3x4x5x6x7 είτε έτσι 7! = 7x6x5x4x3x2x1 είτε έτσι 7! = 7 × 8 × 9 × 10 είτε το αντίθετο πάλι η ποιό κοινή γραφή είναι αυτή όμως 7! = 7x6x5x4x3x2x1 υπάρχουν και άλλα παραδείγματα να συμβολίσεις τον παραγοντικό αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας ξέρεις.
  7. Επίσης είναι προφανές ότι κανείς δεν σχολίασε το θέμα του καταμερισμού που είναι και η ουσία του 5.040 στον Πλάτωνα... Πιστεύω όλοι διαθέτουμε την ελευθερία να έχουμε άποψη για όλα, τώρα άλλοι την υποστηρίζουν διακριτικά μέχρι να δικαιωθούν ή να παραδεχτούν τα λάθη τους, άλλοι την υποστηρίζουν σπασμωδικά με ειρωνείες της συμφοράς και άλλοι υποτιμάνε την ίδια τους την νοημοσύνη περιμένοντας τα διαπιστευτήρια για να αποδεχτούν την εγκυρότητα που θα τους πασάρει η κάθε πολυεθνική που κάνει μελέτες στην πλάτη εκατομμυρίων θυμάτων. Η θέση μου είναι ότι μας ακρωτηρίασαν το πνεύμα μέσω της εξειδίκευσης και αυτό δεν είναι παιδεία αλλά συμφορά. Η εξειδίκευση έχει πολλά ΕΓΩ ενώ η παιδεία έχει μια λέξη και αυτή είναι το ΕΜΕΙΣ, αν είχαμε παιδεία η γραφή μας θα ήταν διακριτική και ταπεινή έχουμε όμως εξειδίκευση και η γραφή μας κατάντησε σκληρή και απάνθρωπη προστατεύωντας πάντα ασυνείδητα τα όρια του ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ . φιλε holyjoy γνωριζεις το http://math.stackexchange.com? Εκει μπορεις να βρεις πολλα ενδιαφεροντα θεματα.... Δεν το γνώριζα, θα το ερευνήσω όμως να είσαι σίγουρος σε ευχαριστώ
  8. Σίγουρα όχι, άλλωστε απ’ ο,τι παρατήρησες εγώ ο ίδιος έχω βάλει σε παρένθεση την λέξη μίλα οπότε αυτό που λες το αφήνω να εννοηθεί. Αν είχες διαβάσει τα σχόλια από κάτω θα έβλεπες ότι απαντάω στον mamonu ότι αυτά είναι επιπλέον στοιχεία καθαρά επεξηγηματικά σχετικά με τον αριθμο, δεν θέλουν να υποδείξουν κάποια διαφορά, και συνεχίζω τώρα, άρα κάποια μπορεί και να αμφισβητηθούν. Επιπλέων προσθέτω στην ερώτηση του mamonu τι βασική θέση του Πλάτωνα που είναι αυτή και την ξανά μεταφέρω. Ο Πλάτων βασικά θέλησε να χρησιμοποιήσει τον 5.040 λόγω των πολλών ακέραιων που δίνει διαιρώντας τον. Αυτό σημαίνει εύκολη διαχείριση, κατανομή, μοιρασιά λιγότερα (παράσιτα) εν ολίγης. Τώρα το αν του είχε διαφύγει ότι τα (παράσιτα) έχουν και αυτά μέγιστη σημασία, αυτό είναι ένα άλλο θέμα ουτοπίας και πραγματικότητας, αυτό δεν αμφισβητείται είναι γεγονός.
  9. Παράθεσα την ιστοσελίδα ενός καθηγητή που ασχολείται στενά με τα μαθηματικά στον Τίμαιο του Πλάτωνα, αν ανατρέξεις στην παράθεση μου τον αναφέρω σαν καθηγητή που ασχολείται με το θέμα που ανάρτησα του Πλάτωνα και του Πυθαγόρα, μέσα σε αυτή την μελέτη είναι και η θεωρία του 5.040. Τώρα το πως σπρώχνει τον εαυτό του ο καθένας και το αν ήταν φαντάρος επι χούντας είναι ένα άλλο θέμα πιστεύω προσωπικό που δεν με ενδιαφέρει. Kai ο μέγιστος Martin Heidegger στα τρελό γεράματα έβαλε την φασιστική στολή αυτό δε αναίρεσε την εγκυρότητα του ως φιλοσόφου. Αν τώρα ο καθένας θέλει ιδικά διαπιστευτήρια για να διαβάσει ένα βιβλίο αυτό είναι μια υποκειμενική θέση που μπορεί να την στηρίξει κόσμια χωρίς ειρωνείες και επιπόλαιες απαντήσεις, όπως η δική σου απάντηση (που είναι κόσμια) μην παρερμηνευτεί και αυτό!
  10. Πάλι δεν σας καταλαβαίνω μάλλον θέλετε οπωσδήποτε κάτι να γράψετε και αυτό βέβαια δεν έχει ουδεμία σχέση με το αρχικό θέμα (γνωστή νεοελληνική τάση). Όπως βέβαια παραδέχεστε κι εσείς Δεν είδα λεπτομέρειες αν και για αυτόν τον λόγο παρέθεσα το link. αλλά και να τις βλέπατε διακρίνω από το ύφος της γραφής σας (όπως η χαμηλού επιπέδου ειρωνεία στην παράθεση) ότι τις απαντήσεις τις έχετε έτοιμες. Οπότε αντιλαμβάνομαι πως αυτά που γράφω τώρα θα αποτελέσουν καλύτερη τροφή για τα απωθημένα σας (όπως καθηγητάδες κλπ) ώστε να παραληρήσετε εν συνεχεία υπερασπιζόμενος τι; τις μεγαλειώδεις ασυναρτησίες εκτός θέματος που γράφετε. Υ.Σ Το Πάλι δεν σας καταλαβαίνω είναι κυριολεκτικό γιατί είμαι ΗΛΙΘΙΟΣ και αυτό διότι πότε δεν μπόρεσα να κατανοήσω το σκεπτικό των ανθρώπων που έχουν άποψη για όλα χωρίς να έχουν ερευνήσει καν τα τυπικά πόσο μάλλον τις λεπτομέρειες που παραλείψατε.
  11. Δεν κατάλαβα τίποτα :( ποιους εννοείς ??? O Σπυρίδης πάντως που αναφέρω εγώ βγάζει κάθε χρόνο και από ένα βιβλίο μόνο επειδή είναι εξειδικευμένα τα δίνει ο ίδιος εντός πανεπιστημίου. Έχουν βέβαια κυκλοφορήσει και κάποια πιο έξω αλλά λίγα. να μερικά πρόσφατα: Χ. Χ. ΣΠΥΡΙΔΗΣ, «ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ: ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΔΑΜΟΥ ΑΙΝΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΣΦΙΓΓΟΣ», Αυτοέκδοσις, Αθήνα 2010 Χ. Χ. ΣΠΥΡΙΔΗΣ, «ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ», Αυτοέκδοσις, Αθήνα 2010 Χ. Χ. ΣΠΥΡΙΔΗΣ, «ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΤΙΜΑΙΟΣ: ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΤΡΙΧΗ ΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (Περί των στερεών σωμάτων)», Αυτοέκδοσις, Αθήνα 2011 Χ. Χ. ΣΠΥΡΙΔΗΣ, «ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ & ΜΟΥΣΙΚΗ», Έκδοσις Διευθύνσεως Δημοσιευμάτων & Εκδόσεων Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα 2012 Χ. Χ. ΣΠΥΡΙΔΗΣ, «ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΧΩΡΩΝ», (Για το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών) Έκδοσις Διευθύνσεως Δημοσιευμάτων & Εκδόσεων Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα 2013
  12. Ένας καθηγητής (Έλληνας) που έχει ασχοληθεί εξαντλητικά με τα μαθηματικά και όχι μόνο στον Πλάτωνα και τον Πυθαγόρα είναι ο Χαράλαμπος Σπυρίδης, όποιος έχει σπουδάσει μουσικολογία Αθήνα θα τον ξέρει. εδώ το site του: http://users.uoa.gr/~hspyridis/ Όποιος δεν θέλει να κάψει κύτταρα μην πλησιάσει ;D
  13. Rip Jeff, παιδιά είναι τραγικό τελος αυτό :'( από ο,τι κατάλαβα απ' τα παρακάτω, είχε προσβληθεί απο Flesh Eating Bacteria. :'( He had been off the road since early 2011, when he contracted necrotizing fasciitis a quickly progressing disease that eats away at the flesh from deep layers of skin and tissue.
  14. Αυτό δεν το ξέρω ::) σίγουρα όμως είναι ξάδερφος του συχωρεμένου... ξέρεις, του Βλάση του Φιμπονάτσου. ;D
  15. Η ακολουθία Fibonacci και το εκπληκτικό γενεαλογικό δέντρο του κηφήνα (αρσενική μέλισσα). Η ακολουθία Fibonacci βρίσκεται αρκετά στην φύση όπως και η χρυσή τομή και είναι η εξής : 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55... Πολύ απλά η ακολουθία προκύπτει από την πρόσθεση των δυο επόμενων αριθμών δηλαδή : 1+1 = 2, 1+2 = 3, 2+3 = 5, 3+5 = 8, 5+8 = 13... H αρσενική μέλισσα τώρα προέρχεται από αγονιμοποίητο αυγό ενώ η θηλυκή μέλισσα προέρχεται από γονιμοποιημένο. Αυτό σημαίνει ότι η αρσενική μέλισσα έχει μόνο μητέρα, ενώ η μητέρα θα έχει δυο γονείς αφού είναι θηλυκή κ.ο.κ στην φωτογραφία δείχνω την εξέλιξη του γενεαλογικού δέντρου του κηφήνα καθώς αναπτύσσεται με ακολουθία Fibonacci, είναι εκπληκτικό. :D
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου