Προς το περιεχόμενο

jonn

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    500
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Groningen, NL

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή jonn

Musician

Musician (2/4)

0

Φήμη

  1. Το Delta Pro είναι και για μένα πάντοτε στα υπ' όψιν αν κάποια στιγμή (περισσότερο σε live υποθέτω μπορεί να συμβεί) δεν με καλύπτει πλέον το Lady Luck από άποψη headroom. Το έχω ακούσει το συγκεκριμένο μεγάφωνο σε 2-3 διαφορετικές καμπίνες γνωστών και φίλων και έχω την αίσθηση ότι είναι απλά ότι πιο καλό παίζει αυτή τη στιγμή. Πάντως για την ώρα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και με τον ήχο και με την ένταση που δίνει! ;D
  2. Επαναφέρω το topic μόνο για να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου μετά από τις 4 πρώτες ώρες πρόβας με την καμπίνα της Epi. H καμπίνα και ιδιαίτερα το μεγάφωνο είναι φτιαγμένο για λαμπάτους ενισχυτές. Δεν ξέρω πως λειτουργεί με κεφαλές μεγαλύτερης ισχύος, αλλά στα 15W του Nighttrain το Lady Luck έχει καταπληκτική απόκριση ακόμα και σε μεγάλες εντάσεις. Προσωπικά βλέπω σιγά-σιγά πως με κερδίζει η ιδέα του 1x12'' λόγω του σφιχτού ήχου και η συγκεκριμένη καμπίνα προτείνεται ανεπιφύλακτα. Δεν είχα κανένα πρόβλημα με τις εντάσεις, ο ενισχυτής έπαιζε με gain 11 o'clock και το volume 12-1 o'clock (με drummer που αρέσκεται στα...κοπανίδια ;D) και ο συνδυασμός κεφαλής - καμπίνας έδινε ακριβώς τον πριμομεσαίο chimey vox ήχο που θέλω.
  3. Αυτό είναι το ζήτημα που με απασχολεί... ;-) Βλέπω όμως ήδη δύο απόψεις που συγκλίνουν με την δική μου. Και τα μαθηματικά και η κοινή λογική μου λένε πως θα έχω επαρκή ένταση για τις πρόβες! 8) Αυτό το διαπίστωσα κι εγώ, με αρκετή έκπληξη πρέπει να ομολογήσω, και είναι φυσικά ο επιπλέον λόγος που με κάνει να είμαι έτοιμος να την αγοράσω.
  4. Είμαι εδώ και κάποιες εβδομάδες ένας ευτυχισμένος κάτοχος του Vox NT15. Απόλυτα ευχαριστημένος με τον ήχο του και με τις εντάσεις που δίνει, οι οποίες είναι υπεραρκετές στις πρόβες ώστε ο ενισχυτής να μην "σπάει", με το gain στο 4 και το volume μεταξύ 5 και 6 και πάντα στο bright κανάλι. Μέχρι τώρα χρησιμοποιώ μια 2x12 Μarshall 1936 καμπίνα με 2 Celestion G12/75 (75 Watt) μεγάφωνα, δανεική από το προβάδικο. Πριν μερικές μέρες όμως δοκίμασα σε σπίτι φίλου την καμπίνα του Valve Jr. της Epiphone με το 70άρι Eminence Lady Luck με την κιθάρα και την κεφαλή μου. Η Epi είναι 1x12'' και δουλεύει στα 16Ω ενώ η Marshall στα 8, γεγονός που στα αυτιά μου μεταφράστηκε σε πιο "σφιχτό" ήχο με λιγότερα μπάσσα. Η hollow body που χρησιμοποιώ κυρίως έχει ήδη αρκετές χαμηλές συχνότητες από μόνη της και ακούγοντας την πάνω στον Vox και την Epi το αποτέλεσμα ήταν κατά τη γνώμη μου καλύτερο από αυτό στην 2x12'' καμπίνα που ενίοτε βγάζει μια κάπως χαοτική και "λασπωμένη" bottom-end φασαρία ειδικά όταν παίζω καθαρά στις τυλιχτές χορδές. Είμαι σε σκέψεις να την αγοράσω μιας και η τιμή της (110-120 ευρώ) βοηθάει στο να μην το σκέφτεται κανείς παρά πολύ. Έχω όμως αμφιβολίες ως προς το κατά πόσον ο ήχος θα έχει πλέον επαρκή αντιληπτή ένταση για τις πρόβες. Την Epi την δοκίμασα αποκλειστικά σε εντάσεις δωματίου όπως καταλαβαίνετε. Ψάχνοντας όμως παλιότερα πόστ και γενικά στο web έφτασα στο συμπέρασμα πως το Lady Luck και τα G12/75 έχουν διαφορά στην ευαισθησία (99 και 97 dB αντίστοιχα) και άρα η διαφορά στην αντιληπτή ένταση (με την κεφαλή στις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις) θα είναι περίπου 1-2dB λιγότερα με την Epi, παρά το γεγονός ότι μιλάμε για 1 μεγάφωνο αντί για 2! :-\ Φαντάζομαι λοιπόν πως μιας και δεν παίζω με τον ενισχυτή τερματισμένο ανεβάζοντας κάπως το volume και μόνο, η διαφορά αυτή καλύπτεται και δεν θα έχω πρόβλημα με τις εντάσεις. Αυτό που δεν ξέρω πως να προσπαθήσω να υπολογίσω είναι πόση απώλεια θα υπάρχει στο headroom του ενισχυτή (αν θα υπάρχει)... Θα ήθελα λοιπόν την άποψη πιο έμπειρων συμφορουμιτών μιας και η δική μου εμπειρία με ευαισθησίες μεγαφώνων και εντάσεις είναι περιορισμένη.
  5. Ωραίο ήχο έχουν οι GFS αλλά αφήνω ασχολίαστο τα περι "μειονεκτήματος των humbuckers" σε μια semi-hollow body κιθάρα. ;D ;D
  6. Μια χαρά κιθάρες και κάτι περισσότερο αν σκεφθείς το value for money. Είμαι κάτοχος εδώ και ένα σχεδόν χρόνο αυτής εδώ: http://www.thomann.de/nl/hagstrom_hj500_bk.htm και κατά τη γνώμη μου μπορείς να παίξεις τα πάντα εκτός ίσως από metal. Δεν είναι αναγκαστικά jazz κιθάρα, αλλά μπορεί να γίνει με τις κατάλληλες χορδές και το κατάλληλο set-up. Εγώ π.χ. δεν παίζω jazz (δεν νομίζω και να παίξω ποτέ ;)), την έχω με 10άρες roundwound χορδές και χαμηλό action και την χρησιμοποιώ μια χαρά για indie/alternative pop-rock πράγματα. Δύο ζητήματα ίσως πρέπει να έχεις κατά νου: 1. Τα full hollow-body μοντέλα της Hagstrom έχουν αρκετά λεπτές ταστιέρες που σε πολλούς (όπως και σε μένα) στην αρχή φαίνονται περίεργες και άβολες. Εμένα μου πήρε 1-2 βδομάδες τουλάχιστον να την συνηθίσω μιας και είχα μάθει στην φαρδιά ταστιέρα της SG, εν τέλει πάντως "τα βρήκαμε" και τώρα πια "τα λέμε" πολύ συχνά σε πρόβες και live. 2. Ακούω συχνά και από αρκετούς πως οι μαμίσιοι μαγνήτες δεν είναι καλοί (αν και προσωπικά δεν συμφωνώ απόλυτα). Αυτό διορθώνεται χωρίς ιδιαίτερα έξοδα (π.χ. GFS) αλλά καλό είναι να ακούσεις πριν αγοράσεις ώστε να κρίνεις ο ίδιος.
  7. Το κατάλαβα αυτό crisk. Aπλώς έφερα ένα παράδειγμα που με παρόμοιο τρόπο αλλάζει ο ήχος λόγω του αέρα που παρεμβάλλεται ανάμεσα στο μεγάφωνο και τον ακροατή. Και αυτό που ήθελα να πω είναι πως από τέτοιες μικρές αλλαγές είναι μικρή και αλλαγή στον ήχο.
  8. Στο "πολύ" είναι η ένστασή μου...μιας και τα αυτιά μου λένε από ανεπαίσθητα εώς λίγο. Ένα μεγάφωνο ακούγεται κάπως διαφορετικά ανάλογα και με το σε τι απόσταση και γωνία κλίσης θα σταθεί ο ακροατής, αλλά ο χαρακτήρας του και η χροιά του δεν αλλάζουν. Δεν γνωριζω όμως κανέναν που να παίρνει μέτρα του χώρου που προβάρει ώστε να τον "εξομοιώσει" πριν αγοράσει καμπίνα... ;D Αυτό με τις ώρες λειτουργίας είναι a completely different animal...
  9. Δεν την έχω ακούσει ποτέ την 1936v αλλά φαντάζομαι θα ακούγεται αρκετά παρεμφερής, μιας και πιστεύω πως το μεγαλύτερο ποσοστό του ήχου μιας καμπίνας φτιάχνεται από το ηχείο και το υπόλοιπο από το αν είναι "ανοιχτή" ή "κλειστή" και τούτες οι δύο που αναφέρεις συμφωνούν και στα 2 αυτά, ενώ έχουν και ελάχιστη διαφορά στο μέγεθος (όγκο).
  10. Εντάξει δεν μιλάω για καφάσια λαχαναγοράς, μιλάω για ένα πολύ συγκεκριμένο πράγμα...που φαντάζομαι είναι κατανοητό. (Είναι ???) 8) Ίδιος αριθμός, ίδιων ηχείων σε καμπίνα πανομοιότυπου μεγέθους. Π.χ. τα Vintage 30 της Orange PPC 212 ακούγονται πολύ διαφορετικά από τα G12 της Marshall 1936 διότι το μόνο κοινό τους είναι πως γράφουν επάνω Celestion. Όμως μεταξύ Marshall 1936 και Fender Bandmaster 212 εγώ προσωπικά ελάχιστες διαφορές εντόπισα. Άκουγα (και 2 ακόμη άνθρωποι) πραγματικά ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια κιθάρα και τον ίδιο ενισχυτή με πιθανώς απειροελάχιστα πρίμα παραπάνω...και αυτό ίσως να ήταν και ιδέα μου επειδή δεν ήταν blind το τεστ. Και εν τέλει η επιλογή Marshall έγινε γιατί μεταχειρισμένη 3ετίας βρέθηκε φθηνότερη από ότι η Bandmaster καινούρια... 8)
  11. Vox Night Train 15w head ΠΑΝΤΑ στο bright κανάλι για AC-style ήχο, με καμπίνα 2x12'' Marshall 1936, δλδ με δυο 12άρια Celestion στα 75W/16 Οhm το καθένα, συνδεδεμένα σε σειρά. Ολίγον off-topic: Αν και πολλοί λένε πως οι καμπίνες που προτείνει ο κατασκευαστής είναι η καλύτερη λύση, προσωπικά δυσκολεύομαι να καταλάβω πόσο διαφορετικά μπορεί να ακούγονται 2 ίδια ηχεία μέσα σε άλλο enclosure. ::)
  12. Δεν κοιτάνε όλοι οι αγοραστές το ίδιο... ;) Πολλοί (όπως κι εγώ) προτιμάνε μονοκάναλο με καθαρά που να μ'αρέσουν 100% και πετάλια για όλα τα υπόλοιπα. Άλλοι πάλι όχι...περί ορέξεως... Κι εδώ θα διαφωνήσω...τουλάχιστον η δική μου άποψη δεν οδηγεί σε επιλογή με βάση ποιος προσφέρει πιο πολλά (fx loop, 2 κανάλια, κλπ.) και κοστίζει λιγότερα, αλλά με βάση ποιος ακούγεται καλύτερα γι'αυτό που θέλει να παίξει κανείς. Εάν ο ήχος δεν είναι αυτό που θέλεις τι να τις κάνεις τις πολλές επιλογές... Εάν πάλι δεν χρησιμοποιείς ποτέ fx loop ή drive ενισχυτών γιατί να σε πειράξει η έλλειψή του?
  13. To πιο σημαντικό είναι πως αυτή η κλάση ενισχυτών πέρα από προσωπικά γούστα αφορά κυρίως όσους δεν χρειάζονται fx loop δλδ χρησιμοποιούν μονάχα το καθαρό κανάλι, μιας και 4/5 προτάσεις δεν διαθέτουν fx loop.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου