Προς το περιεχόμενο

Akeraio

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    44
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή Akeraio

0

Φήμη

  1. Wyndorf νομίζω ότι η λύση που προτείνεις είναι η λιγότερο μπελαλίδικη, απορώ πώς παρά τη μεγαλοφυία μου δεν το είχα σκεφτεί κι εγώ ;D!
  2. Γεια σας, θα ήθελα να φτιάξουμε δείγματα της δουλειάς μας από live. Επειδή ο ήχος από πχ μια βιντεοκάμερα θα είναι μάπα, θα ήθελα να στείλω το σήμα κατ'ευθείαν απ' την κονσόλα (Behringer Xenyx1222). Ποιό μπλιμπλίκι χρειάζεται για να παίξει το ρόλο του εγγραφέα; Πληροφοριακά, στο live συνήθως στέλνουμε το RCA out σε RCA input του djάδικου μίκτη του μαγαζιού, οπότε τα main (xlr) out μας είναι ελεύθερα. Τί λέτε;
  3. Παίδες μήπως γνωρίζετε πώς έβγαζαν στα 80s (αλλά και τώρα άμα λάχει) εκείνο τον πολύ "μεσαίο", που δεν πολυθύμιζε λυχνία (νομίζω) ήχο σαν πχ αυτόν στην εισαγωγή του Every time we touch (Maggie Reilly) ή -άσχετο- στo Άσε με να κάνω λάθος του Β. Παπακωνσταντίνου? (στο τελευταίο ακούω κ chorus εκτός από distortion). Τί άλλο περιλάμβανε η ηχητική συνταγή? Είναι βέβαια κ πολλά άλλα τραγούδια που δε μου έρχονται τώρα... Ευχαριστώ.
  4. Γεια χαρά και Χρόνια Πολλά, Έχω την κονσόλα του τίτλου και 2 αυτοενισχυόμενα Behringer Β210D. 1) Ποιά λύση ηχείων μου προτείνετε για monitoring σε live (2 άτομα, πιάνο-κιθάρα) εφ' όσον τα Β210D χρησιμοποιηθούν ως main out? 2) Είναι λογική η σκέψη ότι το monitoring θα ήταν καλό να γίνει με ίδια ηχεία όπως του P.A. έτσι ώστε αυτό που ακούει ο μουσικός να είναι κοντά σε αυτό που ακούει ο ακροατής (λαμβανομένων βέβαια υπόψη των διαφορών στο χώρο, διάταξη κλπ)? 3) Η κονσόλα μου (βλ. τίτλο) έχει μία έξοδο MON κι ένα σχετικό fader. Αυτό σημαίνει ότι σηκώνει ένα ηχείο για monitoring ή παίζει κάτι και με το SEND που βρίσκεται από κάτω του? Με όλο το θράσος, θα σας ζητούσα να ρίξετε μια ματιά σε κάποιοα φωτο της κονσόλας μπας και με διαφωτίσετε- δυστυχώς δεν ξέρω πώς να αναρτήσω εγώ μία για να σας βγάλω απ' τον κόπο. Ευχαριστώ πολύ.
  5. Γεια σας, Λίγο παλιότερα ζήτησα τα φώτα σας (ξαναευχαριστώ για τις απαντήσεις σας) περί του τί θα πρέπει να κάνει ένας κιθαρίστας κι ένας πιανίστας για να προσθέσουν οτιδήποτε σε "πλάτες" στο παίξιμό τους. Κατάλαβα ότι οι λύσεις είναι εξειδικευμένες και το ερώτημά μου πολύ γενικό. Για να ξεκινήσω από κάπου, μήπως μπορείτε να μου πείτε τους πιθανούς τρόπους για να υποκαταστήσω αρχικά το ντράμερ και το μπασίστα (live, σε πραγματικό χρόνο) σε μερικά τραγούδια? Πώς μπορώ σε πραγματικό χρόνο να έχω ντραμς και μπάσο στο stage ενώ δεν έχω ντράμερ και μπασίστα? Laptop με κάποιο software? Κάποιο controller ίσως? Γίνεται με DAW και τα 2 εν λόγω όργανα σε πχ VST instruments? Έχω το Cubase 6, λογικά θα υπάρχει τρόπος μέσω αυτού. Ποιός όμως? Ξέρω να το χρησιμοποιώ για recording, όχι για real time καταστάσεις. Πώς θα πρέπει να κινηθώ στο Cubase? Αν το Cubase πιστεύετε ότι δε μου κάνει, προτείνετέ μου οτιδήποτε κρίνετε εσείς.
  6. Ευχαριστώ παιδιά! Μάλλον έχω χάσει επεισόδια...Το Bloxpander είναι λέει VST host. Τί έχεις δηλ στο pc σου? Ένα host που ανοίγεις όποια instruments θέλεις και παίζεις σε πραγματικό χρόνο? Ή έχεις προ-γραμμένα διάφορα parts και στα παίζει σαν ένα DAW? Σκεφτόμουν να στέλνω το σήμα της κιθάρας μου με πιο παραδοσιακό τρόπο (ενισχυτής με mic ή πεταλιέρα στο PA, το αντίστοιχο να κάνει κ ο πιανίστας) και να έχω δίπλα κ ένα laptop και με κάποιον τρόπο να το κοντρολάρω πυροδοτώντας(!) τίποτα έξτρα ήχους ώστε να ξεφύγω λίγο από το "non-stop πιάνο- κιθάρα". Οποιαδήποτε πληροφορία καλοδεχούμενη, ευχαριστώ και πάλι.
  7. Γεια σας, Θα ήθελα τα φώτα σας (μεγάλη σκάλα) όσον αφορά τη χρήση μουσικών προγραμμάτων στη σκηνή, την ώρα του live δηλαδή. Παίζουμε κιθάρα και πιάνο, κάνουμε κυρίως covers από πχ Pink Floyd, RHCP, Doors (κ.α.) αλλά και Ελληνικά διάφορα (Δεληβοριά, Θ. Παπακωνσταντίνου κ.α.). Το ερώτημα είναι: Τί software "παίζει" για να χρησιμοποιήσω σε laptop ώστε να έχουμε και έξτρα πλάτες, ήχους, drums κλπ? Μιλάω για κάτι που θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε σε real time κατάσταση...Μήπως το Ableton Live είναι όνομα και πράμα? Θα χρειαστούμε και κάποιο controller? Ίσως και κάποια VST? Τί απαιτήσεων laptop? Μέχρι στιγμής έχω επαφή μόνο με Cubase ως DAW σε home studio, δε γνωρίζω τί προγράμματα χρειάζονται για σκηνή. Ευχαριστώ πολύ.
  8. Ευχαριστώ παιδιά. Stavros, Blue & Nikolas είστε σαφέστατοι και είναι πολύ λογικές οι απόψεις σας. Digisilence μπορείς να δώσεις κανένα παράδειγμα για να καταλάβω πότε θα "μετρούσε" το πιο ακατέργαστο και πότε όχι?
  9. Γεια σας, Θα ήθελα τη γνώμη σας όσον αφορά τη μορφή των demo. Κάποιοι λένε ότι τα τραγούδια πρέπει να είναι σε όσο πιο τελειωμένη και επαγγελματική μορφή γίνεται, με την ενορχήστρωση τους, το mastering τους, την καλογυαλισμένη παραγωγή τους κλπ, ενώ άλλοι λένε ότι πρέπει να είναι σε πιο ακατέργαστη μορφή χωρίς πολλά όργανα κλπ έτσι ώστε να αφήσουν στον πχ παραγωγό την άνεση να τα φανταστεί κι εκείνος όπως θα τα ήθελε. Τί λέτε? Τελική μορφή που όμως "σκλαβώνει" το τραγούδι ή πιο πρωτόγονη μορφή (πχ κιθάρα-φωνή) που εξάπτει τη φαντασία και κάνει το τραγούδι πιο ευέλικτο? Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός και να μη ρωτάω @%$&*.
  10. Γεια σας, θα ήθελα να ξέρω πού μπορώ να βρω για δοκιμή και αγορά Martin στην Αθήνα. Με ενδιαφέρει να δοκιμάσω Dreadnought ή 000 μεγέθη και μοντέλα μασίφ μόνο (έχω ήδη μια DX1r).
  11. Αγαπητέ audiokostas, Επιμένω ότι από πουθενά δεν προκύπτει θέμα δυσκολίας να επιβληθεί, ανικανότητάς της ή κάποιας άλλης ανεπάρκειας- εγώ δεν είπα τέτοιο πράγμα. Μάλλον θεωρείς ανεπάρκεια το ότι θέλει να μην κουράζει τις φωνητικές χορδές της; Αν ναι, τουλάχιστον κατάλαβα τί εννοείς (αν και διαφωνώ). Κατά τη γνώμη μου έχεις άδικο σε όσα λες, αλλά ειλικρινά δε θέλω να γίνομαι κακός και παραπονιάρης, στο κάτω-κάτω την απάντηση που ήθελα την πήρα από το forum (το οποίο το σέβομαι και ποτέ δε λοιδόρησα, μη με αδικείς). Διαφωνούμε κάθετα αλλά δεν πειράζει και πολύ! Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στη συζήτηση κι ελπίζω να συνεχίσουμε να τα λέμε έστω και διαφωνώντας όπως τώρα. Σέβομαι το forum απολύτως, θεωρώ ότι ουδέποτε το λοιδόρησα, ουδέποτε το "εμέμφθην", αντιθέτως το ευχαριστώ για τη φιλοξενία (και την ανοχή βέβαια). Α, απ' την τσέπη της θα είναι!
  12. Για να είμαι δίκαιος απέναντι στον audiokostas (κι ας μου επιτίθεται αναίτια), διαβάζοντας τα post συνειδητοποίησα ότι αυτό με τη ντουντούκα είναι όντως χιουμοριστικό και δε δείχνει κακοπροαίρετο σε καμμία περίπτωση. Μετά τσαντίστηκε όμως! Ζητώ συγνώμη από οποιονδήποτε μπορεί να έθιξα, έγινε γιατί θίχτηκα κ εγώ. SF: Θέλω ασύρματο μικρόφωνο γιατί αν έχει κανα sm58 ο Νικολάκης θα κάνει κι άλλους συνειρμούς.
  13. Έγινες απολύτως κατανοητός αλλά δε βλέπω πού κολλάει το post σου. Ποιός σου είπε για έλλειψη ικανοτήτων ("φυσικών" κιόλας), ανάγκη για απόσπαση και θέματα προσωπικότητας; Από πού συμπεραίνεις ότι έχει τέτοια προβλήματα; Δεν προκύπτει από πουθενά τίποτα τέτοιο! Είσαι off-topic φίλε εργοδότη/γονιέ, δε ζήτησα τη γνώμη σου. Από φιλαράκο-μουσικό ή σύμβουλο ηχητικών εγκαταστάσεων τη ζήτησα. Βεβαίως δεν έχω την απαίτηση να μη συμμετάσχεις στη συζήτηση, αλλά όταν λες άσχετα νομίζω ότι νομιμοποιούμαι να το επισημάνω. Όσο για το "κανένα ίχνος χιούμορ" που ανέφερες, συμφωνώ απολύτως, το έθιξα κι εγώ νωρίτερα.
  14. Άντε να τα ξαναπώ μια τελευταία φορά, μιας και πολλοί δε διαβάζουν καν ολόκληρα τα posts, απλώς απαντάνε με "χιούμορ" αλλά χωρίς διάθεση για βοήθεια για να ανεβάζουν το μετρητή μηνυμάτων στα αριστερά. ΔΕ θέλει να καλύπτει τις φωνές των παιδιών, ΔΕ θα βάλει ολόκληρη μικροφωνική κι έτσι ΔΕ θα ενοχλείται κανείς εξωταξικός, ΔΕΝ είναι ούτε μπορεί να γίνει γελοία, ΔΕΝ αγωνίζεται να κερδίσει/να μη χάσει μαθητές. Απλώς θα μιλάει λίγο πιο ξεκούραστα λόγω της πολύ μικρής ενισχυσούλας που θα της προσφέρει το ΠΟΛΥ μικρό κ φορητό συστηματάκι πχ της Beringher με τα €88. Οι υπόλοιποι ανορθόγραφοι καθηγηταράδες χιουμορίστες παρακαλούνται να μη συνεχίσουν να διευρύνουν την off-topic ζημιά, έχω πάρει την απάντηση που ήθελα απ'την αρχή. Γίνομαι δηκτικός γιατί κάποια posts ξεκίνησαν να δαγκώνουν πρώτα και μάλιστα εντελώς απρόκλητα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου