Προς το περιεχόμενο

iorana

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    6
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή iorana

0

Φήμη

  1. @ insomniac: όντως είμαι από sae. είσαι μάντης; αν όχι ποιος είσαι;
  2. κατά τη γνώμη μου, τα pro tools έχουν πολύ καλύτερο editing από το cubase, ή τουλάχιστον εμένα με βολεύει περισσότερο, ειδικά αν δουλεύω με ένα control24, αν και δύσκολο. Όσον αφορά τον ήχο, το cubase μου φαίνεται αρκετά φτωχό, περισσότερο από τα pro tools που επίσης δε με τρελλαίνουν. Από τα προγράμματα που έχω ακούσει καλύτερο μου φαίνεται το logic7, το οποίο έχει και καταπληκτικά δικά του plug-ins, σε αντίθεση με τα pro tools των οποίων τα plug-ins είναι απαράδεκτα (τύπου 7Band-EQ και δε συμμαζεύεται). Όσον αφορά το θέμα περί Beatles και τετρακάναλα και τέτοια, μην ξεχνάτε ότι στην εποχή τους ήταν η τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Και ναι, οι Beatles έχουν ωραίο ήχο, αλλά για την εποχή τους. Αν έβγαινε μια μπάντα τώρα, και έπαιζε με ποιότητα ήχου σαν αυτή των Beatles, τη στιγμή που έχουν βγει ήχοι όπως το Nevermind, το Lateralus κλπ κλπ κλπ για ώρες, θα τους έπαιρναν με τις κολοκυθόπιτες. Και, κακά τα ψέμματα, σπίτι του ο καθένας μπορεί να δουλεύει όπως θέλει και να γουστάρει και να γουστάρουν και οι φίλοι του, αλλά όταν βγαίνεις ως μηχανικός ήχου στη μουσική βιομηχανία δε μπορείς να δουλεύεις με ένα πρόγραμμα του οποίου ο ήχος και οι λειτουργίες σε περιορίζουν. Έχει να κάνει με το τι είναι μοντέρνο και το προς τα πού κινείται το όλο κόλπο. μπλα μπλα μπλα, λογοδιάρροια...
  3. εξαρταται απο το πού και με ποιους βρισκεσαι. σε ταβερνα δε λεει να παρεις μπυρα γιατι το κρασι ειναι ο θεος της ταβερνας και ταιριαζει και με την ψυχολογια. αμα εισαι με φιλαρακια σε σπιτι ψιλοεπβαλλεται το ουισκυ. αμα την αραζεις σε πλατειες τοτε μετραει πιο πολυ η μπυρα και το ουζο, αν και το ουσκυ κολλαει επισης. γενικα, το ενδιαφερον βρισκεται στο πως σου τα σκανε τα διαφορα ποτα σε συνδυασμο με κανα ωραιο τσιγαρο. απο την αλλη ομως πρεπει να πινεις και με στυλ, με τροπο που βοηθαει το εσωτερικο, προσωπικο ψαξιμο και οχι να πινουμε απο συνηθεια, για να λεμε βλακειες χωρις νοημα ή να την πεφτουμε σε γκομενες. επισης, ενδιαφερουσα πληροφορια για το παιδι που ειπε για την τεκιλα και ισως να τη γνωριζει: ως γνωστον απο κεφαλι γινεται το 80% της κινησης της θερμοτητας ολου του ανθρωπινου σωματος. η τεκιλα, απο την αλλη, ειναι ισως το μονο ποτο που ζεσταινει το κεφαλι και οχι το σωμα. αρα, αφου το κεφαλι ζεσταινεται, η ατμοσφαιρα φαινεται πιο δροσερη. ετσι εξηγειται που στο μεξικο, ή ακομα και σε δικες μας παραλιες καλοκαιρακι γουσταρουμε να πινουμε τεκιλες.
  4. δεν εχω ακουσει κατι απο αυτα που ανεφερες αλλα την εχω ψαξει λιγο με βαθια, παραμορφωμενα φωνητικα. αρχικα, για να πετυχεις αυτο το "τηλεβοας" effect που αναφερθηκε παραπανω, που ειναι αρκετα σε στυλ mike patton με faith no more και tomahawk, μπορεις να ξεσκισεις με ενα eq το σημα σου στα 2KHz, οπου βρισκεται ολη η αγριαδα/βραχναδα της φωνης και μετα να κανεις το πιο σκληρο compression της ζωης σου. μετα, με το make-up gain μπορεις να ανεβασεις τη σταθμη σου και με καποιες παραλλαγες στις ρυθμισεις σου να εχεις τη φωνη παραμορφωμενη, μπουκωμενη, ραδιοφωνικη και διαφορα αλλα. αλλος τροπος ειναι να ηχογραφησεις τη φωνη μεσα απο ενα ενισχυτη κιθαρας και κατα προτιμηση με ενα καλο distortion (και μαλλον χαμηλο gain) μεσα στην αλυσιδα σου. αυτο ακουγεται τελεια με λιγες δοκιμες και μπορεις να το κανεις να ακουγεται ακομα πιο ιδιαιτερο αμα γραψεις μια καθαρη φωνη και μια με ενισχυτη. πολυ ενδιαφερουσα κινηση στη μιξη ειναι να μιξαρεις κανονικα την καθαρη φωνη, καπως χαμηλα αυτη του ενισχυτη την οποια τη στελνεις σε ενα reverb και μετα μιξαρεις το reverb σε κανονικη ενταση. ετσι εχεις μια κανονικη φωνη που υποστηριζεται απο μια παραμορφωμενη και χρωματιζεται απο το reverb της δευτερης. αυτο ακουγεται αρκετα καμμενο και ειναι super. αλλη τεχνικη, που ωστοσο δεν ξερω αν θα λειτουργησει με το μικροφωνο σου (δοκιμασμενα λειτουργει πολυ ωραια με Shure SM57 και AKG C414), να τραγουδησεις πολυ κοντα στο μικροφωνο, ουτως ωστε να παραμορφωσεις το ιδιο το μικροφωνο, κρατωντας τη σταθμη σου χαμηλα για να μην παραμορφωσει καθως θα γραφεται. αυτο ειναι λιγο επιφοβο γιατι ποτε δε θα καταφερεις να κανεις ακριβως το ιδιο take, παρ'ολ'αυτα ειναι αρκετο για να καψεις τον εγκεφαλο σου για πολλες ωρες. με αυτη την τεχνικη δουλευει πολυ ωραια το delay. ιδιαιτερα αμα βαλεις δυο ξεχωριστα delay units/plug-ins, συγχρονισμενα ή οχι με το tempo του κομματιου. και εχει επισης αρκετη πλακα να αυξησεις τη wet αναλογια του σηματος στα σημεια με τις πιο εντονες παραμορφωσεις του μικροφωνου και να αρχισεις να παιζεις και με αυτοματισμους στα delay σου για να κανεις κατι πιο προσωπικο και χαρακτηριστικο. αμα την ψαξεις αρκετα μπορεις να κανεις τη φωνη να ακουγεται σαν ανεμος κλπ κλπ, οποτε να αρχισεις να ανοιγεσαι και σε παιχνιδια με τη στερεοφωνικη εικονα, με την τοποθετηση της direct φωνης και τις επιστροφες των delays, με ηχους που τονιζουν τις εννοιες των στιχων και απειρα ακομα πραγματα. ελπιζω να μην το εκαψα πολυ, και επισης ελπιζω να βοηθηθηκες.
  5. 1. bres ta organa pou aplwnontai sthn perioxh ths fwnhs kai paikse me to eq tous xwris na ta kseskiseis alla bazontas mesa tous th fwnh. 2. an mixareis se ypologisth dokimase na kopiareis th fwnh wste na exeis 3 kai kane ena manual delay. auto 8a sou dwsei th dynatothta na exeis ksexwrista eq's kai dynamics gia ka8e epanalhpsh. leitourgei panta eggyhmena. 3 kai pio shmantiko. afou exeis problhma me to na mixareis th fwnh mazi me ta organa bale th sth mixh pio nwris. mhn perimeneis na katastalakseis sta ypoloipa kai meta na katariesai. doulepse thn apo thn arxh mias kai eite 8ammenh eite oxi paramenei ena apo ta pio shmantika stoixeia.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου