Προς το περιεχόμενο

George_gr

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    106
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή George_gr

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Σπύρο η διαφορά είναι οτι το πολύμπριζο ασφαλείας κόβει τα παραπάνω volt αν η καλή ΔΕΗ στειλει κάνα 240V αντί για 220V ώστε να μην καούν τα πετάλια σου αλλά αν το ρέυμα πέσει κάτω απο τα 220V π.χ. στα 210 ή στα 200 κτλ, δεν κάνει τιποτα. Αντιθετα ο σταθεροποιητής τάσης έχει εσωτερική μπαταρία και οταν το ρευμα ανεβαίνει πανω απο τα 220 το "κουρεύει" ενώ όταν πέφτει κάτω απο τα 220 δίνει volt απο την μπαταρια και το φερνει στα 220 ώστε η ταση να ειναι παντα σταθερη. Επίσης καθαρίζει το ρευμα απο παράσιτα κτλ, πολυ΄καλλίτερα από ένα απλό φίλτρο σε ένα πολύμπριζο ασφαλείας. Από την άλλη ομως οι σταθεροποιητες τάσης λόγω μπαταριας εχουν και ενα καποιο βαρος οποτε στο κουβαλημα ειναι καπως προβλημα.
  2. ;D ;D ;D ;D Νικολα είσαι Θεός.....χαχαχαχα
  3. Το reaper που ειναι και δωρεαν το εχεις δει;
  4. Νικόλα, με δεδομένο ότι είσαι συνθέτης σύγχρονης κλασσικής μουσικής αυτό μπορεί να το εκλάβει κάποιος και ως ότι το εγκρίνεις. ;D ;D ;D ;D (Αστιεύομαι φυσικά, ελπίζω να μην παρεξηγήσεις το χιούμορ μου!)
  5. Συγνώμη που θα γίνω ο λαλάκας της συζήτησης αλλά είναι αδιανόητο να υπάρχουν 3 σελίδες σχόλια για το πως θα ανέβει η ένταση 30 dB. 30 (ΤΡΙΑΝΤΑ!!!!!) dB..!!!!!!!! Eίναι αδιανόητο το νούμερο...Αμα φίλε θέλεις συν 30 dB ένταση για να ακουστείς μέσα στη μπάντα υπαρχουν δύο λύσεις μόνο. 1. Αλλάζεις μπάντα και παίζεις με κάποια άλλη που αποτελείται από μουσικούς ή 2. Αλλάζεις όργανο και αντί για σόλο κιθάρα, παίζεις σόλο κομπρεσέρ. Η λύση αυτή παρέχει και το προτέρημα ότι βγάζεις και μεροκάματο σαν εκσκαφέας δρόμου στο δήμο αν δε βγούν λεφτά στο live. Ακου 30 db....
  6. Στη φωτό πιο πάνω η καμπίνα έχει 1 12άρι CL. Ομως ο ενισχυτής είναι stereo (ο AS80-R). Δεν ξέρω ο 50άρης αν είναι stereo ή mono. Τελος πάντων να μην τα πολυλογώ, αυτή τη στιγμή και εδώ και 3 χρόνια η μονή καμπίνα έχει αντικατασταθεί από διπλή. Οδηγεί μια χαρά και ανετότατα 2Χ12'' Classic Lead που το κάθε ένα είναι 80 Watt, και δεν καταλαβαίνει τίποτα. Το να βάλεις μεγαλύτερο ηχείο σε μικρότερο ενισχυτή δεν παθαίνει τίποτα. Το αντίθετο μικρό ηχείο σε μεγάλο ενισχυτή θα ήταν πρόβλημα γιατι μπορεί να κάψεις το ηχείο. Επίσης αν μετρήσεις την ωμική αντίσταση εξόδου το Marhall θα δεις ότι τα μαμά ηχεία είναι στα 4 Ohm. Εγώ τα Celestion που έβαλα είναι στα 8 Ohm και τα οδηγεί ανετότατα. (Ο Σπύρος που σου έγραψε πιο πάνω για το ART τον έχει ακούσει γιατί καναμε πρόβες μαζί και μπορεί να στο επιβεβαιώσει). Από εκεί και περα εγώ αυτό που κάνω συνήθως είναι το εξής. Ο ενισχυτής έχει 2 κανάλια. Στο πρώτο βάζω την ακουστική και στο δευτερο την ηλεκτρική. Για εφε αν θέλεις την ακουστική την περνάς από το Reverb του Marshall ή το στέλνεις έξω από το loop που έχει πίσω. Για την ηλεκτρική τώρα πρόσεξε να δεις τι γίνεται. Παίζω με ένα Zoom G3. Το G3 είναι modeling sim πεταλιέρα. Οι modeling πεταλιέρες έχουν το εξής χαρακτηριστικό. Όσο πιο flat, πιο hi-fi είναι το ηχείο τόσο καλλίτερα παίζουνε. Υποτίθεται ότι αγοράζεις modelling πεταλιέρα για να την συνδεεις connect στο monitor. Απο προσωπική πείρα έχω δεί ότι οι modeling πεταλιέρες δεν τα πάνε τόσο καλά με τις προενισχύσεις των ενισχυτών ή ακόμα και στο loop ή στο aux να τις βάλεις πάλι δεν ακούγονται τόσο καλά όσο αν τις βάλεις σε ηχείο full range. Ο λόγος είναι απλός. Η πεταλιέρα προσομοιώνει υποτίθεται έναν ενισχυτή και μία καμπίνα. Αν την προσωμοίοση τη βάλεις σε αλλο ενισχυτή και καμπίνα με ηχεία που χρωματίζουν (π.χ. Celestion Vintage 30) τότε θα έχεις την προσομοίωση της προσομοίωσης και γίνεται χάος... Αντίθετα αν τις βάλεις σε flat ηχεία ή full range ηχεία ακούγονται όπως θα έπρεπε. Αρα το σκεπτικό είναι απλό. Ενας ακουστικός ενισχυτής με 2 full range μεγαφωνα είναι ότι πιο κοντά σε ενα PA ή ένα monitor αφού υποτίθεται ότι δεν χρωματίζει καθόλου (ή χρωματίζει ελάχιστα). Αρα στα δικά μου αυτιά ένας τέτοιος συνδιασμός ακουστικού ενισχυτή με full range ηχεια βγάζει τον ήχο μιας modeling πεταλιέρας καλλίτερα από οποιοδήποτε καθαρό κανάλι ενισχυτή ηλεκτρικής. Ειδικά αν τα μεγαφωνα είναι και αυτά flat ή full range όπως τα CL80 τότε είσαι ακόμα καλλίτερα. Γι αυτό το λόγο λοιπόν βάζω την ακουστική στο ένα κανάλι και το G3 με την ηλεκτρική στο αλλο κανάλι του AS80 και εγώ τουλάχιστον ακούω μπόμπα. Ο ήχος του G3 ακούγεται ΠΟΛΥ καλλίτερα από οποιοδήποτε clean κανάλι έχω ακούσει (γιατί συνήθως οι ενισχυτές ηλεκτρικής έχουν μεγάφωνα που χρωματίζουν με τρόπο που όταν βαζεις πεταλάκια ή ηλεκτρική κατευθείαν είναι μια χαρά, αλλά όταν βάζεις modeling τότε ακούγονται χάλια). Για το γκάζι δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Ισα ισα που το αντίθετο συμβαίνει. Οσο γκάζι και να δώσεις τα μεγάφωνα θα παίξουν πεντακάθαρα αφού είναι 4 φορές πιο πάνω σε Watt από τα μαμά, χωρίς να παραμορφώσουν. Από την άλλη τον ενισχυτή τον έχω έτσι πάνω από 3 χρόνια και του έχω πιεί το αίμα κυριολεκτικά. Πρόβες, monitor σε live, ηχογραφήσεις, δεν έχει καταλάβει Χριστό... Αυτά στα λέω ως προσωπική εμπειρία. ΕΜΕΝΑ μου έκατσε και δεν τον αλλάζω με τίποτα. Από εκεί και πέρα κάθε μουσικός είναι διαφορετικός. Σε καμμία περίπτωση δε σου λέω να κάνεις το ίδιο. Εσύ κρίνεις και εσύ ξέρεις.
  7. Έχω τον Marshall AS80-R (δεν ξέρω αν αυτόν πήρες) και αυτό που στα δικά μου αυτιά ήθελε αλλαγή ήταν τα μεγάφωνα. Δεδομενου ότι ο ενισχυτής είναι combo και χρησιμοποιεί 10άρια εγώ απλά τα συνδέω σε εξωτερική καμπίνα με 12άρια Celestion Classic Lead 12 και ήχος (για τα δικά μου γούστα πάντα) μεταμορφώθηκε. Xάνεις το twitter με αυτόν τον τρόπο μέν, αλλά από την άλλη τα CL12 έχουν πεντακάθαρα ψηλά οπότε εμένα δε μου έλλειψε το twitter. Από την άλλη κεδίζεις σε χαμηλά και γενικότερο όγκο αφού τα CL12 είναι σχεδόν full range ηχεία, και κερδίζεις και σε ένταση γιατί μπορούν να παίξουν σε πολύ μεγαλύτερη ένταση χωρίς να παραμορφώσουν (σε αντίθεση με τα 10άρια που έχει ο ενισχυτής πάνω του και αρχίζουν να παραμορφώνουν πολύ γρήγορα). Από εκεί και πέρα επειδή εγώ δεν υπήρχε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση να γυρίσω στα μαμά ηχεία, για να μην κουβαλάω όλο το combo συν μια καμπίνα, πέρασα σε δραστικές λύσεις. Εβγαλα το ενισχυτικό μέρος του AS80-R και το μετέτρεψα σε κεφαλή αφού το υπόλοιπο κομμάτι των ηχείων μου είναι πρακτικά άχρηστο και εξτρά βάρος στο κουβάλημα. Δες στη φωτό πως κατέληξε τελικά... (αγνόησε τη σκύλα μου. Δεν είχα εύκαιρη άλλη φωτογραφία να ποστάρω έυκολα, και δες την κεφαλή του ενισχυτή πίσω. Είναι ο AS80-R πρώην combo νυν κεφάλα)
  8. George_gr

    10 styles of metal

    Κλαιω με λυγμούς ρε...ΚΛΑΙΩ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
  9. O Mέγας Σπύρος, Σπύρο μου. Παναγιωτόπουλος.
  10. Παιδια σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας σχόλια. Ο μικρός ουσιαστικά ασχολείται με τα τύμπανα 2 χρόνια αλλά απ ότι φαίνεται το χει το θέμα.
  11. Tι να σου πω; Ξέρω κι εγώ; Εχουμε βαλθεί απ ότι φαίνεται οικογενιακώς να βασανίζουμε τα αυτιά του κόσμου! Τουλάχιστον ο αδερφός μου και ο πιτσιρικάς ασχολούνται με σοβαρά είδη μουσικής. Μόνο εγώ βγήκα χλέμπουρας!! χαχαχαχαχα Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Να σαι καλά!!
  12. Συγχωρήστε μου το post κύριοι συνάδλεφοι, δεν συνηθίζω να περιαυτολογώ κτλ αλλά έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται για μένα αλλά για την..αδυναμία μου. Τον ανηψιό μου! 17 χρονών ο πιτσιρικάς και ηχογράφησε το παρακάτω. Ναι ειμαι χαζο-θείος και το παραδέχομαι αλλά δεν είναι πολύ καλό έτσι κι αλλιώς; Επίσης ενα μεγάλο ευχαριστούμε στον Δημήτρη Καλατζή και τον Περικλή Τριβολη για τη βοήθεια και τη συμμετοχή τους. https://www.youtube.com/watch?v=i1zKhK1NoAI
  13. Το aftertouch ειναι συνεχής controler. Δεν είναι δηλαδή on/off αλλα μεταβάλεται μεσα στο χρόνο. Να το πω πιο μπακάλικα, ενώ το velocity ειναι το πόσο δυνατά χτυπάς το πλήκτρο, το aftertouch ειναι αν συνεχίσεις να εχεις πατημένο το πλήκτρο αυτό να μπορείς να το πατας "περοσσότερο" ή "λιγότερο" και αυτό να μεταβάλει τον ήχο. Η ιδέα σου να ορίσεις το aftertouch να μεταβάλει το vibrato είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που για το οποίο υπάρχει το aftertouch (αν μιλάμε για προσομοιώσεις φυσικών οργάνων π.χ. φλάουτο, τρομπέτα κτλ). Μέχρι εδώ όλα καλα. Το πρόβλημα σου ξεκινάει όμως από το ότι το A-88 ΔΕΝ εχει aftertouch στο keyboard. Πολλά keyboards (και ειδικα τα βαρυκεντρισμένα) ΔΕΝ έχουν aftertouch διότι υποτίθεται ότι προσομοιώνουν το κλαβιέ πιάνου και το πιάνο δεν έχει aftertouch ως γνωστόν. ;D Τι σου λέει το manual του Α-88 λοιπόν; Σου λέει ότι ξέρεις φίλε μπορεί να μην έχω aftertouch στο κλαβιέ, ΑΛΛΑ για να σε βοηθησω να κάνεις τη δουλειά σου, μπορείς να αναθέσεις στο D-beam Ή ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΤΑΛΙ σε στυλ volume pedal (όχι δλδ on/off) που μπάνει στις αντιστοιχες υποδοχες controler FC, να στέλνουν αυτά aftertouch. Δηλαδή πατάς τη νότα, την κρατάς πατημένη, και αντι να στέλνεις aftertouch απο το κλαβιέ, απλά κανεις την κίνηση απο το D-beam ή από το πετάλι. Επίσης σου δίνει και μια τρίτη επιλογή (άχρηστη κατά τη γνώμμη μου) να στέλνει μόνιμα και στατικά, μία σταθερη τιμή aftertouch συνέχεια και σε όλες τις νότες. (Α και αυτό ειλικρινά δεν καταλαβαίνω σε τι μπορεί να χρησιμευσει αφου το ολο νόημα του aftertouch ειναι ακριβως ότι μεταβάλεται δυναμικά μεσα στο χρόνο)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου