Προς το περιεχόμενο

Kostis Poulis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    17
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    οχι μουσικός δυστυχώς (;)
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Kostis Poulis

9

Φήμη

  1. Εγώ πάλι όλες οι εμπειρίες που είχα με EHX ήταν θετικές. Βέβαια δεν κακομεταχειρίζομαι τα πετάλια μου και δεν τα πολυπατάω γιατί τα περισσότερα δεν τα κρατάω πάνω από 1,5 χρόνο αλλά απ' όσα είχα (και ήταν αρκετά) δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα! Επίσης πάντα θετικό το γεγονός ότι ανήκουν στο φάσμα των φτηνών πεταλιών και μπορείς να εξερευνήσεις διάφορες λειτουργίες, αν σου κάνουν μπορείς μετά να αγοράσεις το boutique ακριβό πετάλι που θα σου κάνει το perfect replication!
  2. εντελώς άσχετο με τις τέλε αλλά ο συγκεκριμένος youtuber με ενοχλεί γιατί έχει βρώμικα νύχια και κάνει συνέχεια κοντινά στα δάχτυλά του! ειμαι περίεργος
  3. Πράγματι μπορεί o Vai, όπως μπορούν και εκατοντάδες άλλοι πολλοί όμως από αυτούς παίζουν με διαφορετικά όργανα γιατί τους δίνουν κάτι διαφορετικό! πχ o Paul Davids ο οποίος μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής. Επίσης ο vai μπορεί να τις έχει σαν έργο τέχνης αλλά αν πρόσεξες τις έχει όλες με περασμένες φρέσκιες χορδές και κουρδισμένες! Και στο σχετικό thread gear list να πας θα δεις ότι οι πλείστοι όσοι από εμάς έχουν περισσότερες από μια κιθάρες, ακριβώς επειδή η κάθε μία σου δίνει κάτι διαφορετικό. Κι εμένα αν μου έλεγες να μείνω με ΜΙΑ θα σου έλεγα μια συγκεκριμένη στρατ με μειπλ συγκεκριμένο μανικι, μαγνήτες κλπ Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν θέλω να δοκιμάσω κι άλλες κιθάρες. Εάν εσύ έχεις βρει το holy grail σου και είσαι και ευχαριστημένος με αυτό και δεν χρειάζεται να ψάξεις τίποτα άλλο τότε είσαι εξαιρετικά τυχερός. Το πρόβλημα με την υπερπροσφορά είναι ότι χάνεσαι στην απέραντη πληροφορία και το μόνο σωσίβιο κατά τη γνώμη μου είναι η συμβολή και βοήθεια των υπολοίπων μουσικών που ακριβώς επειδή έχουν λίγο πολύ το ίδιο πρόβλημα με τα reviews σε ενημερώνουν αν αξίζει να δώσεις τα λεφτά σου σε ένα συγκεκριμένο προιόν. Παρά ταύτα σε περίπτωση που δεν έγινε κατανοητό το ξαναλέω ότι η προσφορά έχει κάνει ΚΑΛΟ στους κιθαρίστες ειδικά αφού πλέον υπάρχουν καλά όργανα σε πολύ προσβάσιμες τιμές!
  4. Alex προφανώς και είναι καλό το ότι υπάρχει ποικιλία αλλά το να παίζεις πολύ καιρό και ξέρεις τι ταιριάζει στο χέρι σου δεν σημαίνει ότι σταματάς να ψάχνεσαι. Δεν μου χρειάζεται 8η κιθάρα αυτή τη στιγμή αλλά πάντα ήθελα μια tele με rosewood. Δεδομένου ότι δεν μπορώ στην παρούσα φάση να δώσω 1800 ευρώ να πάρω αυτή που έχει λυσσάξει να προτείνει ο SF ξεκίνησα να ψάχνω κάτι άλλο. Φυσικά η αναζήτηση έχει να κάνει και με το ύφος που παίζεις, αν ας πούμε μου πεις εγώ είμαι heavy metalas αριστερόχειρας και παιζω με 8χορδη ναι λογικά οι επιλογές σου θα είναι πολύ περιορισμένες διαφορετικά το gear hunting είναι καθαρά διασκέδαση. Περίτρανη απόδειξη των παραπάνω αποτελεί το γεγονός ότι όλοι οι γνωστοί επαγγελματίες κιθαρίστες έχουν πάρα πολλές κιθάρες! Δεν είναι οτι ο Vai δεν ξέρει ότι του κάνει η Jem αλλά.....
  5. Καλησπέρα σε όλους. Το παρακάτω θέμα αφορά έναν προβληματισμό που μου δημιουργήθηκε στα πλαίσια μιας πρόσφατης αναζήτησης οργάνου. Παρότι είμαι σχετικά μικρός σε ηλικία έχω παρατηρήσει την τελευταία δεκαετία μια τεράστια αλλαγή στην βιομηχανία των μουσικών οργάνων. Ειδικά τα τελευταία 5 περίπου χρόνια παρατηρώ ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερη προσφορά και ποικιλία από ποτέ, ιδιαίτερα σε mid-low tear όργανα, τα οποία, στις πλείστες όσες των περιπτώσεων είναι καλά όργανα. Τα mid to low end μοντέλα πολλών εταιρειών είναι πλέον εξαιρετικά όργανα που μπορούν να καλύψουν άνετα τις ανάγκες και επαγγελματιών μουσικών και αυτό ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ. Πρακτικά σημαίνει ότι η πρόσβαση σε ποιοτικά/ότερα όργανα είναι πολύ πιο εύκολη. Σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι δεν είμαι επαγγελματίας μουσικός αλλά λίγο πολύ, όπως οι περισσότεροι εδώ μέσα έχω κατά καιρούς παίξει με πάρα πολλά όργανα (ακριβά, φτηνά, επώνυμα, ανώνυμα, γνωστά, άγνωστα κλπ), πολλά δε από αυτά είχα και την τύχη να τα έχω στην κατοχή μου. Διαβάζοντας πρόσφατα το θέμα για το thomann και της 25η Μαρτίου (το οποίο δεν είχα πάρει χαμπάρι διαφορετικά θα αγόραζα κι εγώ χορδές :) ) είδα ότι κάποιος πρότεινε αυτή την κιθάρα https://www.thomann.de/gr/fender_sq_cv_60s_custom_tele_3_sb.htm η οποία προσωπικά μου φαίνεται υπέροχη και είναι πολύ κοντά σε αυτό που ψάχνω τον τελευταίο καιρό, εξαιτίας όμως φόρτου εργασίας και έλλειψης χρόνου ήταν ένα μοντέλο που δεν είχα προσέξει. Θέλω να καταλήξω στο εξής: παρότι είναι πάρα πολύ καλό ότι υπάρχουν πλέον καλοφτιαγμένα όργανα σε οικονομικότερες τιμές η προσφορά της αγοράς είναι τόσο μεγάλη που κάποιος που δεν έχει αρκετό χρόνο (δουλεύω 13-15 ώρες ημερησίως) χάνεται στον όγκο των πληροφοριών! Ψάχνοντας μια κιθάρα των 300-500 ευρώ μπορείς να ψάχνεις για ΗΜΕΡΕΣ κυριολεκτικά και να μην βγάζεις άκρη. Όταν έχεις τον χρόνο είναι πολύ ωραία ενασχόληση, όταν όμως δεν τον έχεις νοιώθεις λίγο σαν να πνίγεσαι από την πληροφορία! Όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι λίγο με τις αγοραπωλησίες πριν από 10+ χρόνια διάβαζες 2 περιοδικά κιθάρας και ήξερες τι έπαιζε, τα προϊόντα ήταν λιγότερα βέβαια λιγότερες ήταν και οι επιλογές.... Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω και τους real heroes που είναι οι reviewers οι οποίοι χωρίς να έχουν τίποτα να κερδίσουν (οι reviewers του φορουμ τουλάχιστον) αφιερώνουν τον πολύτιμο χρόνο τους για να κάνουν εμάς του υπολοίπους σοφότερους.
  6. Καλησπέρα σε όλους, ήρθε στην κατοχή μου ένα βιολί αγνώστων στοιχείων και αγνώστου προελεύσεως. Από την κατάσταση του και όσο μπορώ να κρίνω μάλλον πρόκειται για αρκετά παλιό όργανο και μάλλον είναι φτιαγμένο από maple. Βρήκα μέσα στο επίσης παμπάλαιο κουτί του/θήκη ένα αυτοκόλλητο made in Germany αλλά παρότι έψαξα επισταμένα για κάποιο στοιχείο στα f holes δεν βρήκα τίποτα Είναι σε μέτρια κατάσταση από την άποψη ότι δεν έχει χτυπήματα αλλά η γέφυρα έχει ξεκολλήσει (;;) -δεν ξέρω αν είναι κολλητές οι γέφυρες ή αν στερεώνονται με την τάση των χορδών- και χρειάζεται ένα σέρβις. Το ερώτημα είναι μπορείτε να μου προτείνετε κάποιον αξιόπιστο μάστορα στα νότια προάστια κατά προτίμηση να το δεί, να κάνει μια εκτίμηση και να μου πει αν αξίζει να κάνει σέρβις αλλά και την πιθανή αξία του; Εάν κάποιος από εδώ μέσα ξέρει κάτι παραπάνω με χαρά να σας προμηθεύσω με φωτογραφίες. Ευχαριστώ
  7. Νομίζω η ουσία της κουβέντας δεν είναι τι είναι "αντικειμενικά" vintage αλλά πώς ορισμένοι καπηλεύονται τον όρο προσπαθώντας να πουλήσουν πιο ακριβά τα όργανά τους! Και αυτό δυστυχώς συμβαίνει, ο λόγος που το reverb ας πούμε έχει βάλει ένα όρια για τα vintage είναι για να αποφεύγεται ακριβώς αυτό. Παρά ταύτα και διορθώστε με αν κάνω λάθος ισχύει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης, δηλαδή αν αρχίζουν να πωλούνται σαν vinage squire του 96 στα 600 ευρώ η τιμή τους θα παραμείνει στα 600 ή μπορεί και να ανέβει, ασχέτως αν αντικειμενικά ότι δεν πρόκειται για ένα όργανο που αξίζει τόσο! Από τη στιγμή που υπάρχει κάποιος διατεθειμένος να πληρώσει γι αυτό μικρή σημασία έχει τι πιστεύουμε οι υπόλοιποι :P
  8. Άρα το ίδιο πράγμα λέμε μόνο που εγώ λέω να ρυθμίζεται η αγορά από κάποιον εξωτερικό τρίτο ενώ εσύ λες κάποιος να κάνει expose τους αήθεις που προσπαθούν να πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες, νομίζω εν τέλει η δική σου προσέγγιση, εάν και πιο σκληρή, μου αρέσει περισσότερο, βέβαια εκεί τίθεντε άλλα θέματα όπως προσωπικές διαφωνίες-έριδες, γιατί ο Α να θέλει να δυσφημίσει τον Β κλπ
  9. ναι αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνουν; ότι δηλαδή τι κάποιος θα τσιμπήσει και θα πάρει μια σπασμένη gibson σαν άσπαστη; (εγώ την έχω πάθει έτσι) πλέον ζούμε και στο 2021 η πληροφορία είναι άφθονη με μια απλή αναζήτηση μπορεί ο οποιοσδήποτε να δει πόσο κοστίζει μια κιθάρα και μάλιστα ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Επειδή όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα έχω μείνει κάποια χρόνια στο εξωτερικό είμαι μέλος και σε αντίστοιχα του noiz γκρουπ του εξωτερικού. Παρατηρώ ότι αντίστοιχα φαινόμενα δεν συναντώνται και τείνω να πιστέψω ότι υπάρχει μια κουτοπονηριά στην νοοτροπία μας. Δεν πρέπει όμως να είσαι πολύ σκατόψυχος για να ψάχνεις τον πιτσιρικά που θα κοροϊδέψεις;
  10. Θέλοντας να εκφράσω την "απορία μου" έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο thread. Μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση, ανταλλάσσοντας και αγοράζοντας όργανα τα τελευταία 16 χρόνια (περισσότερα από πολλούς, πολύ λιγότερα από πολύ περισσότερους) ότι τον τελευταίο καιρό ειδικό επικρατεί μια αμετροέπεια στις τιμές των οργάνων. Ο καθένας ζητάει ότι θέλει σε πράγματα τα οποία είναι εξώφθαλμα! Θεωρείται ότι είναι σημείο των καιρών (εγκελισμός-covid οικονομική κρίση) ή η μουσική κοινότητα πάει σε μια λογική προσφοράς και ζήτησης ανεξάρτητα με τις "οικονομικές υπαγορεύσεις" του εξωτερικού; Το ίδιο όργανο που πωλείται στο reverb 300 ευρώ δεν γίνεται να το προσφέρει ο πωλητής στην Ελλάδα 600, ή μάλλον γίνεται αλλά είναι και ηθικά λάθος! Το οποίο μας φέρνει στο 2ο ερώτημα: οφείλουμε ως παλαιότεροι να προστατέψουμε τον νέο καταναλωτή/κιθαρίστα; Δεν είναι τρόπον τινά χρέος μας; Μιλώντας από προσωπική εμπειρία πολύ θα ήθελα ειδικά στην αρχή κάποιος να με έχει συμβουλεύσει στις κινήσεις που έκανα και να μην είχα χάσει τόσα χρήματα.
  11. Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους με πολλή μουσική, δημιουργικότητα και υγεία! Από χτες το απόγευμα δεν μπορώ να συνδεθώ στο κομμάτι των αγγελιών του noiz χωρίς κανέναν προφανή λόγο. Υπάρχει ένα μήνυμα στην οθόνη το οποίο αναφέρει ότι "Η σύνδεση δεν είναι εφικτή προσωρινά λόγω συντήρησης. Θα επανέλθουμε κανονικά το συντομότερο." αλλά άλλοι χρήστες με τους οποίους επικοινώνησα συνδέονται κανονικά και δεν φαίνονται να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Επίσης τις τελευταίες πέντε ημέρες, πριν σταματήσει η δυνατότητα σύνδεσης, δεν μου είχαν απαντήσει πέντε τουλάχιστον χρήστες σε προσωπικά μηνύματα πράγμα που με κάνει να συμπεράνω ότι μάλλον υπάρχει και κάποιο πρόβλημα με την αποστολή προσωπικών μηνυμάτων στις αγγελίες. Είχε κανείς άλλος το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα και αν ναι πώς το έλυσε; Επίσης υπάρχει κάποιος διαχειριστής στον οποίο πρέπει/μπορώ να απευθυνθώ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.
  12. Κύριοι τελικά πήρα το delay της mooer που παρέθεσε ο tamtam. Το ibanez παρότι το έψαξα δεν το βρήκα πουθενά. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής,σίγουρα πιο στιβαρή απ' ότι την περίμενα και είναι αναπάντεχα μικρό σε μέγεθος! Από άποψη ήχου δεν έχω προλάβει να εξερευνήσω αρκετά λόγω δουλειάς αλλά το tails on/of switch είναι πολύ ευχάριστο όπως και το wet/dry mix που σου επιτρέπει να ακούς μόνο το delay και οχι το αρχικό σου σήμα. To tap tempo λειτουργεί άψογα και κρατάει την τελευταία ρύθμισα ακόμα κι αν κάνεις switch of το πετάλι. Το analog delay με τη ρύθμιση normal μου θυμίζει mxr carbon copy. Στα μεγάλα θετικά του ότι το αγόρασα καινούργιο για 100 ευρώ! Επιφυλάσσομαι να παραθέσω και samples στο μέλλον
  13. αυτό είναι πρόβλημα αν πράγματι έτσι λειτουργεί το πετάλι διότι αν στο ίδιο κομμάτι έχει parts με και χωρίς delay.......
  14. πολύ ωραίο ακούγεται αλλά είσαι και πολύ καλός παίκτης και το ακούω με τον εξοπλισμό σου, θα το ψάξω λίγο μήπως το βρω σε κανένα κατάστημα, εαν εν τω μεταξύ έχει κάποιος άλλος καμιά άλλη πρόταση-ιδέα ας τη ρίξει στο τραπέζι
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου