Ξεκινάς και λες "να τα χρησιμοποιήσω και κάπου αλλού εκτός από τον υπολογιστή μου" αλλά μάλλον εννοείς περιβάλλον ηχογράφισης σε DAW, γιατί αλλιώς δεν μπορείς - ΠΡΕΠΕΙ να είναι μέσω του υπολογιστή. Έχω δει πολλές φορές σε live να χρησιμοποιούν Scarlet 2i2 για laptop, το οποίο τρέχει ένα DAW session με μετρονόμους, multiple outs, και σίγουρα backing tracks. Οπότε, σίγουρα, μα σίγουρα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε live ένα scarlet+laptop combo, και τρέχεις ότι θες.
1) Ο ήχος του Monitor που περνάει από την κάρτα (αυτό που λέει Direct Monitor) είναι το καθαρό σήμα, και δεν σου δίνει αυτό που έχεις φορτώσει, παραμόνο ότι είναι ανάμεσα στην κιθάρα και το καρφί (αν πχ έχεις βάλει πετάλια). Αν εννοείς αυτό, ξέχασέ το.
Αν λες για το monitoring μέσω των ακουστικών σαν 2ο output, πχ για να βάλεις in-ear, τότε θεωρητικά το output θα είναι το ίδιο, αλλά θα αλλάζει γιατί άλλο ηχητικό χαρακτήρα θα έχουν τα ηχεία που θα σε ακούει ο κόσμος, και άλλο τα ακουστικά που θα φοράς.
2) Το latency το βάζεις σε buffer 64 και έχεις περίπου 7-10ms, ανάλογ το σύστημα. Εγώ έχω 8,2ms (με Scarlet 2i2 gen 2) και με buffer 96 έχω 13,7. Πραγματικά δεν καταλαβαίνεις διαφορά.
3) Να σου πω την αλήθεια δεν κατάλαβα τι λες. Εννοείς ότι στέλνεις σε κονσόλα με 1 καλώδιο αντί για 2? Τότε ίσως χάσεις το Stereo, που πχ αν παίξεις με τίποτα reverb/delay θα είσαι πιο mono, αλλά οκ μικρό το κακό.
Τέλος, όντως δεν υπάρχει gear police. Αν σου αρέσει ο ήχος σου, παίξε με τον ήχο σου. Στο κάτω κάτω, το 99% του κόσμου θα βλέπει εσένα και την κιθάρα.