Προς το περιεχόμενο

ECC803s

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    82
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

1 Follower

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Style
    Fusion
    Λαϊκά
    Rock
  • Day job
    Ιδ. Υπάλληλος
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή ECC803s

Artist

Artist (1/4)

24

Φήμη

  1.  

     

    1. Nestoras

      Nestoras

      Μόνο ο Jaimoe κρατάει;

    2. ECC803s

      ECC803s

      @Nestoras Χρυσές δουλειές το Rose Hill Cemetery (δε φαντάζομαι να χαλάσει το σερί)

  2. Ωραία τα λέτε κύριοι, ξεχωρίζω οπωσδήποτε το παρακάτω post: Το μυαλό των (κατά περίπτωση) επόμενων φτάνει μόνο μέχρι τα λεφτά της πώλησης ή της ενοικίασης του σπιτιού που "θέλει άδειασμα". Για τα οποία συνήθως καίγεται. Έστω και από καθαρή κερδοσκοπία, πολύ δύσκολα κάποιος θα υποπτευτεί την ευκαιρία σε ένα φλάουτο, ένα κομπολόϊ, μια συλλογή δίσκων, βάλτε ό,τι θέλετε εδώ. Άρα, ή πέταμα, ή "kill 'em all, sort them out later" πώληση στον περαστικό broker χαλκού που φορά εμφάνιση Manchester City ή Paris SG. Υ.Γ: ένα ιδιόχειρο σημείωμα, αρχείο Word ή έστω μια εκτυπωμένη σελίδα (ενυπόγραφη?) ευσταθεί ως διαθήκη ή πρέπει να εμπλέκεται συμβολαιογράφος;
  3. Έδειξε αγαπητέ φίλε, ήδη προ αιώνων, σε εποχές που κανείς δε φανταζόταν τί έρχεται: προτιμήθηκε το "ρίσκο" της Γερμανίας από τον επαρχιωτισμό των Εξαρχείων, τους ξυπνητζήδες πίσω απ' τον πάγκο και τους χασομέρηδες "μύστες" που ανέχονταν στα μαγαζιά τους. Επίσης να μας λείπουν και οι υπαινιγμοί για τους αδηφάγους εβροπέοι που κατάπιαν τα μαγαζάκια μας. Προχτές (κυριολεκτικά προχτές) ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος επιβεβαίωσε αυτό που ήδη ξέραμε: ότι στην Ελλάδα υπάρχουν ολιγοπώλια... λίγο ως πολύ στα πάντα. Επομένως take it easy, θρηνείς για τον μοναδικό ίσως κλάδο εδώ και δεκαετίες στον οποίο υπήρξαν αλλαγές που ωφέλησαν τον καταναλωτή. Ο Νάκας κάνει δουλειά επιπέδου, μακάρι να δουλεύει καλά και να προσθέτει ονόματα στο roster, γιατί όχι; Επιβεβαιώνω μέχρι τελείας ό,τι έγραψε νωρίτερα ο @Jazzjoker.
  4. Μένω στο νοίκι και απ' ότι φαίνεται θα μένω στο νοίκι για τα επόμενα 140-150 χρόνια. Συμπτωματικά, καμιά 500αριά μέτρα απ' το πατρικό μου. Εκεί δεν πρόκειται να επιστρέψουμε ούτε εγώ ούτε ο αδερφός μου, μιας και έχουμε και οι δύο τετραμελείς οικογένειες και τα 56 τετραγωνικά το έκαναν μία φορά το θαύμα τους με τετραμελή οικογένεια. Έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι από το '80 και το '90, άλλες οι ανάγκες για χώρο σήμερα. Μερικές σκέψεις με αφορμή το thread αλλά όχι στενά σχετιζόμενες με το θέμα: Αξιοσημείωτο πόσο δενόμαστε με τη γη ή και με τα ντουβάρια οι Έλληνες. Δεν κουνάω δάχτυλο, μέσα κι εγώ. Άλλοτε θα έκοβα αυτοστιγμή την κουβέντα, σήμερα αν ήταν βιώσιμο μάλλον θα έφευγα απ' την Αθήνα. Μάλλον όχι για χωριό με 30 κατοίκους, αλλά π.χ. για πρωτεύουσα νομού ή παραπλήσιο μέγεθος... χωρίς σκέψη. Το κοκτέϊλ σχεδόν μηδενικής οικοδομικής δραστηριότητας για κάμποσα χρόνια και απότομης αλλαγής συσχετισμών λόγω βραχυχρόνιας μίσθωσης περιμένει έναν καταλύτη για να γίνει καμπούμ. Δεν ξέρω ποιος θα είναι αυτός και πώς θα έρθει. Δεν ξέρω καν αν έχω δίκιο. Αλλά όσοι από τη γενιά μου τουλάχιστον αλλά όχι μόνο (είμαι 41) δε βρήκαν έτοιμη λύση, πώς να το πω κομψά, are already drinking him. And by the looks of it they will certainly continue drinking him dryly for the foreseeable future.
  5. Καλύτερη όχι, αλλά σε κάθε περίπτωση αυτή είναι... Κειμήλιο από τις μέρες που ως γνήσιος ηλίθιος εφούμερνα. Είχα κρατήσει το tip φίλου ότι οι Παπασωτηρίου στο αεροδρόμιο της Αθήνας έχουν πολλά και διάφορα τσιγαροειδή που δεν τα βρίσκεις αλλού, και σε ένα πέρασμα αγοράστηκε και αυτό μεταξύ διαφόρων άλλων... Για το OCD του πράγματος στο βάζω και ανοιχτό για να μην έχεις αμφιβολίες ότι η δική σου λύση υπερτερεί σε επίπεδο ευταξίας : Υ.Γ: Στην παλιότερη απ' τις ηλεκτρικές υπάρχει και το κλασικό μαραφέτι που κρατάει 3-4 πένες πίσω απ' το headstock. To θεωρούσα και το θεωρώ απαραίτητο για κάθε κιθάρα - workhorse. Αν είσαι γραφειάτος πάντως, μια χαρά είναι και ο τενεκές της Camel.
  6. Για τις κρέμες των εταιρειών Extro Cosmesi και Moon Soaps υπάρχει κάποια εμπειρία από πρώτο χέρι;
  7. Κοίταξε @Alex Raptakis, το σκατοκέφαλό μας κρατάει υποχρεωτικά και το ρόλο του αφηγητή στην ταινία στην οποία παίζει ο καθένας μας, στη ζωή μας. Δεν ζούμε για λογαριασμό του αφηγητή στο κεφάλι μας όμως. Και μάλιστα νομίζω ότι το μέγιστο βήμα προς μια ουσιαστική ενηλικίωση είναι η στιγμή που συνειδητοποιείς ότι είναι πολύ πιθανόν η δική σου ταινία να μην είναι ντε και καλά ένα blockbuster αντάξιο του σπικάζ ενός Morgan Freeman ή ενός Joe Pesci. Απογοητευτικό; Πιθανώς, στο πλαίσιο του "αχ, πού ‘σαι, νιότη, πού δειχνες πως θα γινόμουν άλλος". Μήπως όμως είναι και μιας μορφής λύτρωση να συνειδητοποιείς ότι οι αποσκευές σου δεν είναι δα και τόσο βαριές; Ότι είσαι απλά ένας εχέφρων χλιμίτζουρας σε έναν ωκεανό από χλιμίτζουρες; (το εχέφρονες ελέγχεται) Πώς με επηρεάζει λοιπόν η ιδέα ότι δε θα βιώσω ποτέ κάτι που θα ήθελα; Μπορώ να σου πω πώς με επηρεάζει η ιδέα ότι βίωσα κάτι, πολλά κάτι, που δεν ήθελα. Σχεδόν πάντα όταν ξυπνούσα ανακάλυπτα πως έχω επιτρέψει σε πολλές "λεπτομέρειες" να διαμορφώσουν μια δυσμενή κατάσταση που θέλει δουλειά για να αλλάξει. Γι' αυτό, όπως ήδη ορθώς γράφτηκε, συνέχισε να δουλεύεις. Κράτα και το κεφάλι σηκωμένο και α) φτιάχνε το δίκτυό σου, είναι βαρύτερο απ' το πιο βαρύ βιογραφικό, β) ρίχνε καμιά ματιά για την Ευκαιρία. Μπορεί να εμφανιστεί ανά πάσα στιγμή αλλά συνήθως είναι παράθυρο που κλείνει γρήγορα. Έχω φτάσει να πιστεύω ότι ο χαρακτήρας του ανθρώπου είναι το ριζικό του. Έχεις κουραστεί να τρως φάπες, για παράδειγμα; Ε ίσως το πιο αναγκαίο πρώτο βήμα να είναι να τα βάλεις κάτω και να αναρωτηθείς μπας και η όλη στάση σου δημιούργησε τις προϋποθέσεις για καρπαζώνεσαι. Και αν τέλοσπάντων όλα τα παραπάνω είναι αβάσιμα ή μπελαλίδικα, πάρε ένα καινούριο πολυεφέ/πλήκτρο/audio interface/μπάσο και πες μας πώς πήγε. Ή έστω το Dawn Of The Fifth Era από Mors Principium Est, που γαμάει.
  8. Δεν έχω εμπειρία από πλήρως ψηφιακά rigs. Κρίνοντας από αυτά που ακούω πάντως, εννοώ από υλικό που ανεβάζουν άνθρωποι που προφανώς έχουν και το έχουν παιδέψει και έχουν στο μυαλό τους reference ήχους αληθινών ενισχυτών, η απόσταση που κάποτε υπήρχε έχει ήδη καλυφθεί. Δεν υπολείπεται το ψηφιακό δηλαδή. Σε επιδέξια χέρια δε διακρίνεται καν. Κι αν 5-10 έμπειροι μπορούν μετά από εκτενή ακρόαση να το διακρίνουν ακούγοντάς το μόνο του σε Α/Β test, μέσα σε ολοκληρωμένη παραγωγή... καληνύχτα σας. Γενικώς συμφωνώ με αυτά που άκουσα από τον Rabea. Ο τρόπος που ένας καλός ενισχυτής μπορεί να γεμίσει το δωμάτιο είναι εθιστικός αλλά σε ένα αστικό περιβάλλον εντός του οποίου πολλοί διαβιούμε είναι συνήθως ανέφικτο να τον ξεμπουκώσεις. Από την άλλη, αν ηχογραφείς τακτικά δεν έχεις κανένα λόγο να μην έχεις ένα αξιόπιστο ψηφιακό rig στη διάθεσή σου. Ακόμα κι αν επιμένεις ότι για το x project θα χρειαστείς οπωσδήποτε "αληθινές" κιθάρες με ενισχυτή, υπάρχει πάντα το reamping που μπορεί να γίνει οπουδήποτε. Για όποιον φτιάχνει το οπλοστάσιό του σήμερα σίγουρα η απόκτηση ενισχυτή δεν είναι μονόδρομος. Όσο πιο πολλές και ποικίλες "δουλειές" κάνει ο κιθαρίστας πάντως, τόσο πιο πιθανό είναι να χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό αναλογικού/ψηφιακού. Όπως και ο Rabea. Τέλος, το πώς ακούγεται ένα preset στο σπίτι, πώς στο studio και πώς στην ηχογράφηση είναι μια ολόκληρη, ξεχωριστή συζήτηση, καθότι ως γνωστόν η πείρα πρώτα σου βάζει το διαγώνισμα και μετά σου κάνει το μάθημα.
  9. Μας τέθηκε μια "άσπρο/μαύρο" ερώτηση που δεν είχε τις "άσπρο/μαύρο" απαντήσεις που ενδεχομένως θα προτιμούσε να λάβει ο ΟΡ. Aν όμως δεν είναι 20 ετών (το πολύ), ε, τί περίμενε αναζητώντας επιβεβαίωση σε τέτοιους απόλυτους διαχωρισμούς; Προσωπικά νομίζω πως ο πραγματικός διαχωρισμός στην περίπτωσή μας, και με δεδομένο το χώρο όπου βρισκόμαστε και συζητάμε, δε θα πρέπει να γίνει στον άξονα "ποιότητα - μαλακία" αλλά στον άξονα "ενδιαφέρον - αδιαφορία". Εμείς που συμμετέχουμε στο forum αυτό υποθέτω πως παίζουμε μουσική, συνθέτουμε μουσική, ακούμε σχολαστικότερα, σε κάθε περίπτωση η μουσική μας ενδιαφέρει ζωηρά και της αφιερωνόμαστε. Ζουν πάαααααρα πολλοί άνθρωποι δίπλα μας που δε συμμερίζονται αυτή τη σπουδή στο ελάχιστο. Αλλά αυτό δεν είναι πάντα εύκολο να το καταλάβουμε ή να το αποδεχτούμε.
  10. Κάθε άλλο, απλά προτιμούμε Maitland
  11. Α)Οπτικά δε θα μου το επέτρεπε η συνείδησή μου Β)τεχνικά θα πρέπει να μπει λίγο ή πολύ χέρι για να κάνεις χώρο για τη μπαταρία Γ)Χίλιες λύσεις δεν υπάρχουν πια και σε passive επιλογές; Αφού δεν ανήκεις στους βορβορώδεις απ' ότι γράφεις... Οπότε, γιατί όχι; Κάντο! ΥΓ: έχει πάρει το μάτι μου κάτι EMG με το look του κλασικού "καπακωμένου" humbucker τα τελευταία χρόνια. Δεν τους έχω δει από κοντά όμως. Είναι κοντά στο real deal άραγε; Αυτό ίσως να αχρήστευε το "πρόβλημα" στο μάτι, για όποιον είναι πρόβλημα. Και να φέρνει το τελικό αποτέλεσμα πιο κοντά στη μαμίσια κατάσταση αλλά και με τον active ήχο, αν δε γίνεται αλλιώς
  12.  

    *και δεν ξαναγκρίνιαξε ποτέ για τιμή κιθάρας*

  13. Και οι δύο έρχονται με εργονομικούς αστερίσκους, και οι δύο θα έκαναν ωραία προσθήκη στην όποια κολεξιόν, στο δικό μου τεφτέρι η SG τικάρει περισσότερα κουτάκια. Κι αν υπάρχουν ήδη humbuckers στην οικογένεια κανένα πρόβλημα, κοιτάς προς P-90 μεριά. (δηλαδή προς τη σωστή μεριά)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου