Προς το περιεχόμενο

mobynik

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    141
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή mobynik

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Automation δεν έκανα, γιατί δεν αναφέρομαι σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του κομματιού, αλλά σε όλο π.χ. θέλω η ένταση από το Absynth να είναι υψηλότερη. Έκανα save το patch με διαφορετικό όνομα, όταν ξαναφορτώνω το κομμάτι στο Cubase φαίνεται όντως το νέο patch, αλλά το volume είναι πάλι στο 0. Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς λέγοτας τα "βασικά"; Ευχαριστώ για την απάντηση
  2. Γεια και χαρά σας, έχω μία ερώτηση μήπως μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει σε αυτό. Χρησιμοποιώ το Absynth 5 ως vst instrument στο Cubase 5. Όλα καλά και ωραία, ωστόσο αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: σε κάποια μείξη που κάνω, θέλω για παράδειγμα να αυξήσω την ένταση ή να πειράξω το bass και το distortion. Κάνω τις αλλαγές που θέλω από το Finetuning και όλα ακούγονται όπως τα θέλω. Αποθηκεύω το κομμάτι του Cubase, αλλά όταν το ξανανοίγω, τα settings του finetuning στο Absynth (όπως π.χ. το volume) είναι πάλι στην default αρχική κατάσταση, οπότε πρέπει κάθε φορά να τα ξανακάνω. Πώς λύνεται αυτό το ζήτημα; πώς μπορώ δηλαδή να αποθηκεύω τα settings που κάνω στα knobs του Finetuning; Ευχαριστώ πολύ :)
  3. mobynik

    Lexicon Omega

    Παιδιά μου πήραν και εμένα δωράκι την Lexicon Omega και τη δούλεψα λίγο εχτές. Έχω ωστόσο μία απορία που δεν κατάφερα να λύσω μόνος. Τι παίζει με το Midi; Ενώ ακούω κανονικά τον μετρονόμο (midi μετρνονόμο) από τα ακουστικά της κάρτας, όταν ηχογραφώ κάτι απλό, δεν το παίζει, παρά μόνο από τα ηχεία του Laptop. Αν όμως βάλω ένα VST instrument, τότε το ακούω κανονικά από την κάρτα. Γιατί γίνεται αυτό; Ξέρει κάποιος;
  4. Χα,χα,χα,χα. Καλά είστε απίστευτοι. Λοιπόν, επειδή θα σας χάσω πάλι να σημειώσω/απαντήσω τα εξής: 1) Σχετικά με τα βιβλία και αυτό που λέει ο bluespower. Φίλε μου μην εξανίστασαι, δεν είπα ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στα βιβλία. Εγώ ζητάω απλώς τις απόψεις των ανθρώπων που έχουν μελετήσει αυτά τα βιβλία πριν από εμένα. Και μη μου πεις ότι δεν υπάρχει έστω και ένα πράγμα που δεν σου αρέσει σε κάποιο βιβλίο ή ένα άλλο που αναφέρεται σε κάποιο και δεν το θεωρείς must. Αυτό ψάχνω ώστε να διαλέξω τα καλύτερα πράγματα από το καθένα. 2) Σχετικά με τα bends και ta vibrato έχω ξεπατικώσει αρκετά solo των Gilmour και B.B. King οπότε -κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα- έχω μία καλή εικόνα του εστί καλό "σήκωμα" και πώς ακούγεται καλά το vibrato ;) 3) Thanx για όλα τα post, μου ξεκαθαρίζουν αρκετά το τοπίο
  5. Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις (όσο για τα off-topic, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα, αρκεί μέσα στο χαβαλέ να υπάρχουν και κάποια σοβαρά πράγματα). Σχετικά με τη γνώση των νοτών στην ταστιέρα, θα έλεγα πως δεν είμαι και τόσο αρχάριος, έκανα κάποια χρόνια κλασσική κιθάρα, οπότε το μανίκι το γνωρίζω σχετικά καλά. Το θέμα είναι ότι ενώ παίζω αρκετά χρόνια και ηλεκτρική, αποφάσισα τον τελευταίο καιρό να ασχοληθώ με το solo πιο συγκεκριμένα (μέχρι τώρα έπαιζα σχεδόν με το αυτί, στηριζόμενος στο ότι τα δάχτυλά μου "πάνε" λόγω της κλασσικής). Μερικά από αυτά που είπατε τα βρίσκω ιδιαιτέρως χρήσιμα. Απλώς να έχετε υπόψη ότι με ενδιαφέρουν κυρίως τα στάδια....δηλαδή καλό είναι να ξέρω όλες τις κλίμακες σε όλες τις θέσεις, αλλά αυτό απαιτεί κάποια βήματα. Προσπαθώ δηλαδή να δω πως πρέπει να ξεκινήσω και πως να συνεχίσω. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.
  6. Για τα αρπίσματα οκ, κατάλαβα τι θες να πεις. Το άλλο με τις 6 θέσεις δεν το έπιασα επακριβώς. Θα το σκεφτώ λίγο και θα το δοκιμάσω πρακτικά μήπως βγάλω άκρη.... Σ'ευχαριστώ για μία ακόμη φορά πάντως :)
  7. Hello φίλε Blue. Όταν λες σε όλες τις θέσεις? Δυσκολεύομαι να θυμάμαι πάνω από 2 θέσεις για κάθε κλίμακα. Καταλαβαίνω ότι με τον καιρό θα μου έρχονται πιο εύκολα, αλλά εννοείς ότι θα έπρεπε να ξέρω μία κλίμακα σε πάνω από δύο θέσεις? Το βιβλίο που μελετάω τώρα έχει ουσιαστικά 3 "συστήματα" για κάθε κλίμακα Χ 2 θέσεις για το καθένα. Πιστεύεις ότι χρειάζομαι κάτι παραπάνω??? Επίσης αυτό που λες με τους αρπισμούς δεν το κατάλαβα. Θα κάνεις έναν κόπο να μου το εξηγήσεις παραπάνω?
  8. Κατατοπιστικότατος είσαι και thanx. Δεδομένου ότι ασχολούμαι με rock κιθάρα, θεωρείς πως θα έπρεπε να μάθω όλες (τις βασικές) κλίμακες, αλλά και τα modes, προκειμένου να βελτιώσω στη συνέχεια τις ικανότητές μου στο solo?
  9. Όπως σε όλα τα πράγματα που υπεισέρχεται ο παράγοντας ποιότητα (γιατί καλή μουσική=ποιότητα), τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται είναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ. Δηλαδή κάποιος μπορεί να αξιολογεί περισσότερο την τεχνική των οργανοπαικτών, κάποιος άλλος τη σύνθεση, κάποιος το συναίσθημα, κάποιος άλλος την ηχητική παραγωγή κ.ο.κ. Άρα, για να χαρακτηρίσουμε μία μουσική καλή θα έπρεπε να λάβουμε υπόψη τις προσωπικές προσδοκίες που έχει ο καθένας πριν ακούσει ένα κομμάτι και μετά να μετρήσουμε την ποιότητα του κομματιού κατόπιν της ακροάσεως με βάση τα παραπάνω κριτήρια. Όπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο είναι αδύνατο (θα έπρεπε να μετρήσουμε την ποιότητα με βάση ΟΛΑ τα κριτήρια, ΟΛΩΝ των ανθρώπων που μπορούν να ακούσουν), επομένως καλή μουσική γενικά δεν υπάρχει. Για τον καθένα από εμάς, η καλή μουσική είναι διαφορετική. Επίσης, δε μπορούμε να πούμε ότι μία μουσική είναι καλή ως είδος, π.χ. η κλασσική, γιατί ακόμα και αν σε κάποιον αρέσει, σίγουρα θα βρει ένα τουλάχιστον κομμάτι που δεν θα του αρέσει. Προσωπικά καλή μουσική θεωρώ ότι με καθηλώνει, με ταξιδεύει και με κάνει να μην προσέχω τπτ άλλο παρά μόνο αυτή όταν την ακούω.
  10. Tou Levine είναι αυτό που κυρίως μελετάω ;) Θα μπορούσες, όμως, να μου εξηγήσεις τη διαφορά μεταξύ scales και modes με απλά λόγια?
  11. Ο Καρράς πραγματικά παραμένει άφαντος. Είχε και έχει μία επιχείρηση με σίδερα κτλ (οικοδομικά υλικά) την οποία διατηρεί και ασχολείται με αυτήν από όσο ξέρω. Σε σχέση με τους λοιπούς να πω ότι: Ο Τόλιος (Γιώργος), ο Ζαμπέτας και ο Τσαπράζης, έχουν κάνει ένα σχήμα και προσπαθούν να γράψουν ένα δίσκο. Έχουν υλικό έτοιμο, το προβάρουν, αλλά δεν έχουν καταλήξει ακόμα στην τελική μορφή του δίσκου. Προφανώς η απόπειρα με τον Στόκα έμεινε απόπειρα (και καλά έκανε κατά τη γνώμη μου, γιατί όταν είδα τον Γιώργο Τόλιο να παίζει το "για τις παλιές αγάπες μη μιλάς" ξενέρωσα τη ζωή μου). Ο Ζαμπέτας είχε συμμετοχή και στον προσωπικό δίσκο του Παυλίδη. Ο Τσαπράζης παίζει επίσης με τον Αγγελάκα και τους Επισκέπτες (όπως και ο Πάνος Τόλιος από τα Σπαθιά). Τελικά ο Καρράς είναι ο μόνος από τα δύο μεγάλα συγκροτήματα της Θεσσαλονίκης (Τρύπες, Σπαθιά) που απέχει τόσο πολύ από το σπορ. Όλοι οι υπόλοιποι κάτι κάνουν, πολλοί και σε συνεργασίες όπως φαίνεται. Πραγματικά κρίμα, τον εκτιμούσα πολύ ως μπασσίστα, αλλά αν ο άνθρωπος βαρέθηκε τι να πεις...
  12. Γεια και χαρά σε όλους. Μετά από κάποια χρόνια ενασχόλησης με την κιθάρα, είπα να ασχοληθώ λίγο παραπάνω με τις (ελάχιστες) σολιστικές μου ικανότητες στο όργανο. Έψαξα αρκετά βιβλία και site, κατέληξα σε κάποια και μελετάω ανελλιπώς κάθε μέρα τις διάφορες κλίμακες που έχω βρει (major, minor, harmonic minor, melodic minor, minor & major pentatonic, blues και diminished). Αρχικά, προσπαθώ να μάθω καλά κάθε κλίμακα σε δύο τουλάχιστον θέσεις, τις οποίες και εξασκώ σε διαφορετικές ταχύτητες και αξίες των νοτών. Είναι οκ πιστεύετε έτσι? Περνάω και στο βασικό ερώτημα. Ολοκληρώνοντας τη μελέτη αυτών των κλιμάκων, βλέπω ότι υπάρχουν και τα modes (τροπικές κλίμακες?). Ποια η διαφορά μεταξύ των modes και των scales? Έχω διαβάσει κάποια πράγματα, αλλά δεν καταλαβαίνω ακριβώς. Thanx (οποιαδήποτε άλλη συμβουλή για να βελτιώσω τις πολύ περιορισμένες ικανότητές μου στο solo είναι ευπρόσδεκτες)
  13. Σ'ευχαριστώ πολύ και για το χρόνο σου και για τα σχόλια. Θεωρείς ότι θέλουν πολύ δουλειά για να τα γράψουμε στο studio, δεδομένου ότι η ποιότητά τους δεν είναι καλή? Εννοώ, πιστεύεις ότι στέκονται ως ενορχηστρώσεις ή πρέπει να τα δουλέψουμε κι άλλο πριν πάμε να τα γράψουμε? Δεν μπορώ να το ξερω αυτο.Αλλο πραμα η ενορχηστρωση κ αλλο η ηχογραφηση...Απότι διαβασα στο προφίλ σας,παιζατε εξ αποστασεως.Αν βρεθειτε,καντε μερικες προβες κ μπορει να προκύψουν κ αλλα πραγματα πανω στα κομματια που θα σας αρεσουν περισσοτερο.Προφανως αφου μου αρεσαν,μου αρεσαν και οι ενορχηστρωσεις κ σε τετοιες περιπτωσεις δίνω λίγη σημασία στην παραγωγη.:) Σ'ευχαριστώ πολύ. Το καλό είναι ότι γενικά τα έχουμε αρκετά προβαρισμένα, αφού κάθε φορά που βρισκόμαστε τα παίζουμε, έστω και αν δεν είναι συχνά αυτό. Από τη στιγμή που γράφτηκαν (έστω και έτσι) ο καθένας μας τα ακούει και σπίτι του και ετοιμάζει ιδέες, οπότε είδομεν την επόμενη φορά που θα βρεθούμε.... Να είσαι καλά που αφιέρωσες το χρόνο σου πάντως.
  14. Σ'ευχαριστώ πολύ και για το χρόνο σου και για τα σχόλια. Θεωρείς ότι θέλουν πολύ δουλειά για να τα γράψουμε στο studio, δεδομένου ότι η ποιότητά τους δεν είναι καλή? Εννοώ, πιστεύεις ότι στέκονται ως ενορχηστρώσεις ή πρέπει να τα δουλέψουμε κι άλλο πριν πάμε να τα γράψουμε?
  15. Εύγε φίλε Blue....αυτό για τη διδασκαλία στο ΤΕΙ Ηπείρου δεν το είχα υπόψη. Πω, πω τύχη τα παλικάρια εκεί!!! (thanx και για το myspace, περιμένω εναγωνίως τα comments)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου