Προς το περιεχόμενο

spyrusthevirus

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    14
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή spyrusthevirus

0

Φήμη

  1. Καλησπέρα, θέλω να βρω στούντιο που να έχει synthesizers για πρόβα και/ή ηχογράφηση. Δεν εννοώ τα workstations όπως korg κλπ, κάτι περισσότερο σε moogs, modulars, drum machines, effects, τέτοια φάση. Απλά ψάχνω να παίξω με νέα πράγματα, δεν θέλω κάτι συγκεκριμένο. νομιζω η ερώτηση μπορει να ειναι "παίζει κάποιο στούντιο που να χει επενδύσει σοβαρά σε εξοπλισμό συνθ "?. Ψάχνω για πάτρα αλλά δεν περιμένω να παίζει κάτι. Αν υπάρχει κατι στην αθήνα με ενδιαφέρει παρόλαυτά.
  2. Θα πας εκεί που τοποθετείς την τροφοδοσία στο κύκλωμα και απο το + στο - θα βάλεις τον πυκνωτή. Αυτό θα μπει ΜΕΣΑ στο κύκλωμα, όχι στο τροφοδοτικό. Ακόμα και αν κάποτε χρησιμοποιήσεις ενα άλλο, καλύτερο, ενας πυκνωτής ακόμα κακό δε θα σου κάνει.
  3. ναι. ξεκινα απο τη μεγαλύτερη σκάλα του πολύμετρου για να μη το κάψεις. αν και πόσο πολύ ρεύμα να τραβάει το πεταλι σου.
  4. εξαρτάται. Καλό είναι να μας πεις τι τροφοδοτικό είναι, έστω το μοντέλο ή κάτι τέτοιο για να ξέρουμε για τι μιλάμε. Υποθέτω ότι δεν ξέρεις ακριβώς τι παίζει, γι'αύτο και θα γράψω λίγο αναλυτικά. Το κλασσικό σχέδιο τροφοδοσίας αποτελείται απο ένα μετασχηματιστή, μια γέφυρα ανόρθωσης και ένα πυκνωτή. Η γέφυρα είναι αυτό http://www.osha.gov/SLTC/etools/electric_power/images/full_wave_rectifier_circuit.gif Ένας πυκνωτής παράλληλα στην έξοδο εξομαλύνει την τάση στην έξοδο. Η μέγιστη μεταβολή της εξόδου ονομάζεται ripple και εξαρτάται απο την τιμή του πυκνωτή, τη συχνότητα του δυκτίου (50hz σε μας) και το ρεύμα που τραβάς. Αν το ripple είναι μεγάλο, τότε το ακούς στην έξοδο με τη μορφή θορύβου. http://www.electronicspoint.com/attachments/4459d1338103297-dc-power-supply-ac-through-bridge-rectifier-ripple.gif Το επόμενο βήμα είναι η προσθήκη ενός σταθεροποιητή τάσης. Ο lm317 είναι ενας πολύ κλασσικός μεταβλητός σταθεροποιητής τάσης http://www.ti.com/lit/ds/symlink/lm117.pdf . Χωρίς να χρειάζεται να μπούμε σε λεπτομέριες, ο σταθεροποιητής παίρνει μια τάση στο ένα πόδι, και βγάζει μια χαμηλότερη (τουλάχιστον 1.25V κάτω), σταθεροποιημένη τάση στην έξοδο, και η τιμή της εξόδου ρυθμίζεται απο 2 αντιστάσεις. Βάζοντας και έναν πυκνωτή ακόμα στην έξοδο καταλήγεις με μια πολύ καθαρή τροφοδοσία τάσης. Η παραπάνω τροφοδοσία ειναι εύκολο να φτιαχτεί ακριβώς όπως τη θες, και εφόσον δε θες μεγάλο μετασχηματιστή, δεν κοστίζει πολύ. Ένα μεγάλο μειονέκτημα που μπορει να έχει ειναι η απόδοσή της. Όταν εσυ στέλνεις πχ 20 V και θες να πάρεις 10V, αυτή η διαφορά κάπου πάει. Καταναλώνεται πάνω στον σταθεροποιητη τάσης, ο οποίος καταναλώνει W=(Vin-Vout)/I και τα αποδίδει σα θερμότητα, γι αυτό και υπο ορισμένες συνθήκες χρειάζεται ψύχτρα. Εφόσον τα υπολογίσεις όλα σωστά μπορεις να έχεις πολύ μικρές απώλειες. Ένα μειονέκτημα του lm317 είναι οτι δίνει μέχρι 1.5 A, μετά καίγεται/σβήνει. Υπάρχουν τρόποι να το ξεπεράσεις αυτό φυσικά. Η άλλη μέθοδος είναι το switching. Δεν θα μπω σε λεπτομέριες γιατι γνωρίζω μόνο ποιοτικά πως δουλεύει, δεν έχω φτιάξει ποτέ ο ίδιος. Το πλεονέκτημά του είναι ότι έχει μικρότερες απώλειες (συνήθως), χρειάζεται λιγότερο χώρο κ.α. γι αυτό και είναι το στανταρ σε φορτιστές τηλεφώνων, λαπτοπ και γενικότερα στις περισσότερες συγχρονες συσκευές θα τους βρείς μέσα. Το μειονέκτημα είναι ότι παράγει θόρυβο, κυρίως ψηλών συχνοτήτων, και αυτό κάποιες φορές περνά στην έξοδο, αν δεν φιλτράρεται σωστά και δεν υπάρχει η σχετική μαγνητική προστασία. Προφανώς υπάρχει εξοπλισμός που χρησιμοποιεί switching supply με απόλυτη επιτυχία, αλλά η τροφοδοσία έχει σχεδιαστεί με κριτήριο τον ήχο. Παίρνοντας ενα φορτιστή κινητού και βάζοντας τον σε audio κύκλωμα θα ακούς της παναγιας τα μάτια, αφού δεν ειναι φτιαγμένος γι αυτό το σκοπό. Πάμε λοιπόν στην περίπτωση σου. Αν έχεις ενα "κλασσικό" τροφοδοτικό, μπορεις για αρχή να βάλεις ενα μεγάλο πυκνωτή στην έξοδο (πάρε εναν 4700μF και δοκίμασε, θα χει κάπου στο 1.20-1.60). Πιθανότατα αυτό θα σου λύσει το πρόβλημα. Προσοχή στην πολικότητα του ηλεκτρολυτικού γιατι σκάει, και στην τάση για την οποία ειναι φτιαγμένος. Γενικός κανόνας, να ναι για τουλάχιστον 50% πάνω απο τη μέγιστη τάση που θα του στείλεις. Στην περίπτωση που έχεις μια switching τροφοδοσία τα πράμματα περιπλέκονται. Μπορεις να δοκιμάσεις πάλι εναν πυκνωτή, ή ένα πηνίο σε σειρά, ή και τα δύο. Προσοχή, το πηνίο να αντέχει το ρεύμα που θα του περάσεις απο μέσα. ψάξε στο google για περισσότερες λεπτομέριες για συγκεκριμένες τιμές. Όμως αυτό δεν ειναι πάντα αρκετό και μπορει πάλι να χεις θόρυβο. Η προσθήκη ενος γραμικού σταθεροποιητή στην έξοδο δε θα σε βοηθήσει, γιατι δεν φιλτράρει αποτελεσματικά τις συχνότητες που παράγει ο switcher. Οπότε τι κάνεις? Γνώμη μου, φτιάχνεις μια τροφοδοσία μόνος σου απο την αρχή. Ψάξε πολύ, δες και το datasheet του 317 και φτιάξε ενα σχέδιο. Προσοχή, η τάση δικτύου δεν αστειεύεται, αν δεν είσαι σίγουρος για το τι κανεις, μην παίξεις με τέτοια πράμματα. Δώσε περισσότερες πληροφορίες και θα βρούμε άκρη. *Ο φίλος πάνω είπε ότι "όσο πιο μεγάλη χωρητικότητα τόσο καθαρίζει το ρεύμα." . Αυτό είναι λάθος. Ο πυκνωτής αποθηκεύει τάση, δηλαδή η τάση στα άκρα του δεν μπορεί να κάνει "άλματα", σε αντίθεση με το ρεύμα του που μπορει να κανει ότι θέλει. Αντίθετα στο πηνίο το ρεύμα δεν κανει άλματα, ενώ η τάση πάει όπως γουστάρει. Ανάλογα με το τι ζητάς σταθεροποιείς τάση, ρεύμα ή και τα δύο.
  5. Παιδιά καλησπέρα, Η αλήθεια είναι οτι δεν παίζω μπάσο(αν και όπως έχω ενα φιλαράκι που παίζει-ετσι μου σκασε )-πιανίστας είμαι. Αλλά τρελαίνομαι για ηλεκτρονικά, και θέλω να σχεδιάσω εναν ενισχυτή μπάσσο. Υπόβαθρο απο ηλεκτρονική έχω, αλλά δεν μπορώ να βρώ τι σχεδιαστικούς στόχους πρέπει να θέσω για ένα τέτοιο project. Δηλαδή: Τι αντιστάσεις εισόδου? έχω διαβάσει οτι το μινιμουμ αποδεκτό για μια κιθάρα ειναι 500k. Για το μπάσσο? Σκέφτομαι ενα στάδιο εισόδου με FET θα ξεπερνά σίγουρα τέτοιου επιπέδου minimum προδιαγραφές, αλλα θέλω να μαι σίγουρος. Τι απόκριση συχνοτήτων? Πάλι, ειδικά για το μπάσσο, τι συχνότητες βγάζει ενα μπάσσο και τα ηχεία για cabinet μέχρι πόσα HZ βγάζουν? Πόσο gain? Τι πλάτος σήματος βγάζουν οι μαγνήτες? Αν έχω μια τέτοια βάση μπορώ νομίζω να σκετσάρω κάτι... Για βοηθάτε ρε παιδιά ενα πιανίστα με unhealthy interest στα ηλεκτρονικά ;D
  6. καλησπέρα φίλε, υποθέτω όταν λες κλαρίνο εννοείς το κλαρινέτο σε σι ύφεση (νομίζω?) που υπάρχει και στη συμφωνική ορχήστρα. πήγαινε σε ενα ωδείο και δώσε κατατακτήριες για να σε κατατάξουν σε μια τάξη. το πρόγραμμα, τις απαιτήσεις του ανάλογα με τη σχολή (κατωτέρα, μέση, ανωτέρα, πτυχίο, δίπλωμα) κλπ θα πρέπει να τα συζητήσεις με εναν καθηγητή (κατα προτίμηση του ίδιου ωδείου ωστε να μην απέχουν απο τις απαιτήσεις του ωδείου) ανάλογα με το επίπεδό σου. δεν το ξέρω 100% αλλα για να πάρεις πτυχίο για το κλαρινέτο θες θεωρία, αρμονία, σολφέζ (παραλληλα με αρμονια/θεωρία γίνονται), μουσική δωματίου, ίσως πριμα βίστα, μορφολογία, ιστορία της μουσικής και το υποχρεωτικό του πιάνου. τα παραπάνω θεωρητικά είναι όλα 3 χρόνια, εκτός απο ιστορια και πριμα βιστα που ειναι 2, και νομιζ ωη μοφολογία ειναι 1 (με επιφυλαξη). μπορεις παρολαυτα να μειωσεις τα χρόνια και σε 1 αν νομιζεις οτι μπορεις να τα διαβάσεις (πχ τη θεωρία την ξέρεις ήδη οπότε θα κανεις σε 1 χρόνο την ύλη και θα τις δωσεις και τις 3 μαζι). το υποχρεωτικό του πιανου ισως σε παιδέψει, αλλα δε ζητάνε υπερβολικά πράμματα, αν διαβάσεις δε θα εχεις προβλημα. Για τη διευθυνση υποθετω οτι θες το πτυχίο του κλαρινετου, και ισως κατι απο τα ανωτερα θεωρητικά (ενορχηστρωση, αντιστιξη, φούγκα κλπ), αλλα πρέπει να τα ρωτήσεις. ειναι κάτι που θα σου πάρει μερικά χρόνια, εκτος αν εισαι πολύ καλος. μην περιμενεις οτι σε 3-4 χρόνια θα τα χεις κανει όλα. ;)
  7. αυτη η αρμονια που διδασκόμαστε στα ωδεία ειναι κλασσική,και αφορα το τι λενε 4 ατομα χορωδίας.ετσι πχ η σοπρανο δεν μπορει να πει πανω απο το πανω Λα,ενιοτε Σι ύφεση,αυτο δε σημαίνει οτι δεν μπορει το οργανο,οποτε ναι υπαρχει διαφορά.στις συγχορδίες,οταν μαθεις για τις αναστροφες,θα δεις ποτε αφαιρεις ποιες νοτες,ειτε γιατι "δε χωράνε" (πχ. μια μετ'ενατης εχει 5 νοτες,ενω εσυ εχεις 4 φωνες ::)) ειτε γιατι δεν επιτρεπεται συγκεκριμενες νοτες να διπλασιαστουν ( πχ ο προσαγωγέας) κ.α. η τριτη παραλείπεται στην πρωτη αναστροφη μιας κυριας συγχορδίας,οπου ο μπασος λεει την 3η της συγχορδιας,και οι 3εις αλλες φωνες τραγουδουν μονο την 1η και την 5η (εκτος απο εξαιρετικες περιπτωσεις,αν θυμαμαι σωστα).Αλλα φυσικα,οταν πας στο οργανο ολα αλαζουν,αφου πχ στο πιανο που παιζω εγώ,εχω 10 δαχτυλα,οχι 4,και καλυπτω τεραστιο ευρος(6-7 οκταβες).αλλα οσο στενη και αν δειχνει η κλασσικη αρμονια,εγω την βρισκω φοβερη,μιας και αν παιξεις ο ιδιος τα θεωρούμενα λαθη,συνήθως δεν ειναι ωραία στο ακουσμα,χωρις αυτο φυσικα να ισχύει πάντα.οσο για τη σειρα των βαθμίδων που αναφερθηκε πρωτύτερα, η 4η παει παντα πριν την 5η ποτε αντιστροφα,έτσι δεν ειναι? 1-4-5-4-1 πχ απαγορεύεται.ε?
  8. τι περιορισμούς εχει η lite,ξερει κανείς?γιατι αν δεν με περιορίζει παρα πολύ,δε θα χα πρόβλημα να γυρίσω στην 5,και γιατί οχι,να "κλέψω"οτιδήποτε ειναι συμβατο απο την 6 στην 5(αν υπάρχει κάτι εκτος απο samples :roll: ) :lol: παρόλαυτα ασχολούμαστε νομίζω υπερβολικα με το software,και δεν εχω πάρει πολλες προτάσεις σχετικα με το keyboard.αυτά τα 2 υπάρχουν μονο στην τιμή που ζητάω(αν ναι,τοτε να συνεχίσουμε με software :P )...
  9. να σαι καλα ρε alchemist,τωρα το πιασα...αποτι καταλαβαίνω(δεν εχω δει την 5 ποτε)εχει αρκετές αλλαγες η 6,και στον όλο μηχανισμό,ετσι δεν ειναι?anyway,αφου εχω την 6,δεν υπάρχει λόγος να γυρίσω στην 5 :wink:
  10. αυτό το κατάλαβα,εννοώ δλδ,τι καινούρια χαρακτηριστικά εχει η 6 σε σχέση με την 5?το ableton το δοκίμασα πρωτη φορά στην 6.οπότε δεν ξέρω...
  11. τελος πάντων,αφού ενοχλεί τοσο καποιους,πολύ απλα το σβήνω απο το ποστ,να μην έχουμε παρεξηγήσεις.αλλα το θέμα εδω δεν ειναι η ηθική μου(που στο συγκεκριμένο θεμα καθορίζεται καθαρά απο την τσέπη μου)αλλα μερικές πληροφορίες που ζητάω απο ειδικούς,με την ελπίδα να μην πάω και πάρω κάτι που δεν κάνει αυτά που μου χρειάζεται να κάνει....τελος πάντως,ας το κλείσουμε εδω,οκαθένας εχει διαφορετική αποψη περι του σωστού,του λάθους και του πότε μπορεις να επιτρέψεις στον εαυτό σου να κάνει αυτά τα λάθη,δεν έχει νοημα να συνεχίσουμε. οσο για το aftertouch...I'm googling right away! αλλος έχει να προτείνει κάτι...?ή να μείνω στην επιλογή του xboard...? και όπως ειπα στην αρχή,αν κάποιος διαθέτει κάτι μεταχειρισμένο,θα θελα να το δώ,ας στείλει ενα pm....
  12. δεν υπεριφανεύομαι,απλα σας λέω οτι δεν με ενοχλεί καποια ακριβή λυση απο αποψη προγραμματων,μιας και σε όλα εχω...προσβαση...βεβαια,καποια στιγμη που ισως ασχοληθω σοβαρα θα φροντίσω να αγοράσω καποια απ'αυτἀ,αλλα όχι ακομα...ειναι εντελώς για hobby και για πλάκα...υποθέτω σε ενόχλησε το :D το aftertouch τι ειναι??επίσης,εχω δει και μερικά που απότι κατάλαβα "καταλαβαίνουν"και την ένταση στην οποία παίζεις τις νότες,ισχύει?
  13. Σκοπεύω να πάρω midi controler,αλλα λόγω σχετίλας,θέλω λιγη βοήθεια... 1.καταρχήν να θέσω το οριο της τιμής,περι τα 150 ευρώ max 2.χρησιμοποιούσα το FL Studio,αλλα μιας και ειχα αρχίσει να διαβάζω διαφορα(αλλοι το θεωρούν πολυ καλο αποτι εχω προσέξει,αλλοι όχι)οπότε σκεφτικα γιατί οχι και μια δοκιμή για το Ableton Live 6.0,το οποίο οντως μαρέσει περισσοτερο,και μου φαίνεται και λιγο πιο εύκολο και σκέφτομαι να μείνω σ'αυτό...αυτά περι της χρήσης του controler,αρα θέλω κάτι που να ειναι συμβατό με αυτά,αν δε εχουν και ετοιμο καποιο(στοιχιώδες)config γι'αυτό ακόμη καλύτερα 3.για τα πλήκτρα,δε νομίζω οτι μου ειναι απαραίτητα πολλά,βασικα οσο περισσότερα με την τιμή που έθεσα τοσο το καλύτερο! 4.έχω εναν P4 2.8 Ghrz,1.5GB RAM,και σαν κάρτα ήχου εχω ρυθμίσει αυτή που έχει ενσωματωμένη η Hercules,για να μήν αλλάζω καλώδια(οταν ειμαι στο Vdj να συνδέω ενισχυτη-hercules,και οταν δεν ειμαι να συνδέω την ενσωματωμένη με τον ενισχυτή),δεν ξέρω ποση σημασία εχει αυτό. 5.δεν έχω προθεση να το χρησιμοποιώ live,απλα δεν αντεχω αλλο το ποντίκι(δεδομένου του ότι παίζω 9 χρόνια πιάνο...η συνήθια!) :wink: αλήθεια,πόση σχέση εχει η αίσθηση τους με το πραγματικό(ξέρω οτι υπάρχουν αυτά με πιο βαρια πληκτρα,αλλα πρεπει να ταν ακριβά)? 6.πόση περιπου καθυστέρηση θα έχω περίπου,θα μου προκαλεί προβλημα,αρα πρεπει να πάρω και καρτα ήχου(θα προτιμούσα να το αποφύγω προςε το παρών...αν γινεται)? ελπίζω να έδωσα αρκετές πληροφορίες,περιμένω τις προτάσεις σας,και αν γίνεται και πού μπορώ να δώ απο κοντα καθε τι που προτείνετε.επίσης,αν καποιος έχει κατι μεταχειρισμένο(αν και όταν καταλίξω στο τι περίπου μου χρειάζεται)δε θα έλεγα όχι... ΥΓ:ξεχασα να χερετίσω,μιας και ειμαι νέος εδω!τι γαιδούρι που ειμαι! :roll: :oops:
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου